Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-19, 08:34   #331
jusali
Rozeznanie
 
Avatar jusali
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 545
Cool Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Nie mam lepszego zdjęcia....a to było robione telefonem. Miałam normalnie wbita igłę....z góry do dołu. Ale że miałam zwykły banan to chłopak wiele razy zahaczał mi o ten kolczyk i musiałam go wyciągnąć....a posiadałam aż 2x!
Szkoda, że nie mam aparatu cyfrowego ani kabla od telefonu....
jusali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-21, 14:41   #332
kiciusia03
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 24
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Hejka u mnie już chyba sie zagoiło normalnie śpie na tym uchu opuchlizna zeszła skóra musi się troszkę naciągnąć nic nie boli i jak okrecam kolczykiem to czuje że już jest GOOD wymieniłabym na ładniejszy kolczyk ale jeszcze sie boje że jak wymienie to wszytko od nowa sie pogorszy a za 4 dni jade na wakacje i nie chce chodzić ze spuchniętym uchem ! Ok Pozdowionka wszystkim będe w połowie lipca ;-***
kiciusia03 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-21, 15:11   #333
Sweet :)
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 983
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Miłych wakacji
Sweet :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-21, 21:30   #334
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Bez zakażenia
jak dla mnie to głupota przebijać się tuż przed jakimś wyjazdem, no ale cóż.
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu

Edytowane przez freedka
Czas edycji: 2007-06-23 o 18:18
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 19:19   #335
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Nie chciałam zakładać nowego wątku, więc może tu zadam pytanie. Znacie może jakiś dobry salon w Poznaniu, gdzie mogłabym przebić chrząstkę? pozdrawiam
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 19:50   #336
Sweet :)
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 983
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Też szukałam salonu w Poznaniu, bo chce kolczyk w chrząstce

Na wizażu jest osobny wątek o studiach piercingu w Poznaniu, więc wystarczy skorzystać z wyszukiwarki

Pozdrawiam !
Sweet :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-27, 02:12   #337
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Dziękuję już zaglądam do tamtego wątku. Pozdrawiam
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-27, 13:21   #338
tak
Zakorzenienie
 
Avatar tak
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: znikąd.
Wiadomości: 5 205
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Ja w chrząstce przebijałam sama ;] .
Wszystkie moje kolczyki robiłam sobie sama ;P.
Chciałabym w mostku, ale muszę poczekać.
Mama się musi przyzwyczaić ;] .
tak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-27, 15:16   #339
monka2404
Przyczajenie
 
Avatar monka2404
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Witam; )
Ja chciałabym zrobic kolczyk w wardze - ringa.. ; p czy jak to sie nazywa; ) [ sorry, nie znam sie;] ] Szukam jakiegos dobrego salonu na Śląsku; p okolice Katowic, Gliwic, Zabrza, Bytomia ; ) Może ktoś zna;> ? I jaka bylaby cena takiego zabiegu;> ? : )) Z góry dzięki za odpowiedź ; )

Pozdrawiam; )
monka2404 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-27, 16:29   #340
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Polecam ci watek "kolczyk w wardze".
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-27, 23:16   #341
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez Sweet :) Pokaż wiadomość
Też szukałam salonu w Poznaniu, bo chce kolczyk w chrząstce

Na wizażu jest osobny wątek o studiach piercingu w Poznaniu, więc wystarczy skorzystać z wyszukiwarki

Pozdrawiam !
A czy Ty posiadasz takowy kolczyk?? Jeśli tak to gdzie przebijałaś.
Przejrzalam tamten wątek, ale szczerze mówiąc nie dowiedziałam się dużo, niby były polecane (chyba) 3 salony, które później skrytykowano Ja już sama nie wiem, jak nie znajde pójdę do pierwszego lepszego
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 11:32   #342
Sweet :)
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 983
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cały czas walczę o ten kolczyk (z moją mamą ) więc jeszcze go nie mam. Szczerze mówiąc, żadne studio nie wzbudziło mojego całkowitego zaufania... Więc niestety nie umiem Ci pomóc, bo sama się jeszcze nie zdecydowałam ale pewnie też pójdę do takiego, które będzie mi akurat po drodze

Pozdrawiam
Sweet :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 12:50   #343
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Sweet to ile Ty masz lat, że Ci rodzicielka nie pozwala na kolczyk w uchu?
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 18:07   #344
jennifer777
Wtajemniczenie
 
Avatar jennifer777
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=2350703



juz wyjety.
__________________
bruised but never broken
jennifer777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 19:08   #345
Sweet :)
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 983
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

dubel
Sweet :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 19:09   #346
Sweet :)
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet :)
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 983
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez freedka Pokaż wiadomość
Sweet to ile Ty masz lat, że Ci rodzicielka nie pozwala na kolczyk w uchu?
Hehe 14 W zeszłym roku już na jeden się zgodziła (ale było ciężko ), a teraz jest jeszcze gorzej Ciekawa jestem co z tego będzie . . .
Sweet :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 00:16   #347
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

No to pójdę do pierwszego lepszego, hehe. A tak wogóle to ja strasznie boję się tego przebicia chrząstki, tyle się nasłuchałam, że rok się goi i wogóle....
Rodziców to mam juz na szczęście z głowy, poprostu oznajmiłam im, że robie kolejny kolczyk w uchu i koniec, nawet o zgode nie pytałam
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 12:12   #348
jennifer777
Wtajemniczenie
 
Avatar jennifer777
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Justynka, jesli ci sie podoba to sie nie zastawiaj Nie przegladalam calego watku, ale to prawda ze goi sie rok w sumie zalezy bo jednemu sie zagoi szybciej drugiemu nie.. ale ja mialam problemy z chrzastka wlasnie przez jakis rok, jak cos to polecam tribiotic(chyba tak sie pisze) w chrzastce mam juz od 4 lat ^^
__________________
bruised but never broken
jennifer777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 13:12   #349
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Ja juz nie mam sily pisac o tribiotiku

rece mi juz opadaja.YAZA ratuj
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 14:00   #350
jennifer777
Wtajemniczenie
 
Avatar jennifer777
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Tak jak napisalam- NIE PRZECZYTALAM 12 STRON WATKU. wiec nie wiem co tam napisalas. Ja mowie to, co mi pomoglo.
__________________
bruised but never broken
jennifer777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-29, 14:22   #351
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

nie mam nic do ciebie,ale ja juz nie mam sily powtarzac ze tribiotik jest antybiotykiem...

czy ja boli nas gardlo to od razu lecimy po antybiotyk? chyba nie... eh
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 01:44   #352
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Tribiotic jest pomocny przy gojeniu chrząstki
Owszem - jest antybiotykiem nie na receptę, wiec dlatego należy go używać NIE dłużej niż 7 dni, później odstęp ok.10 bez Tribiotyku i powótórna kuracja 7-dniowa - pomaga.
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 19:40   #353
jennifer777
Wtajemniczenie
 
Avatar jennifer777
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez natalczak Pokaż wiadomość
nie mam nic do ciebie,ale ja juz nie mam sily powtarzac ze tribiotik jest antybiotykiem...

czy ja boli nas gardlo to od razu lecimy po antybiotyk? chyba nie... eh
ok
To prawda jest antybiotykiem, ale czasami zwykle premywanie rumiankiem nie pomaga.
__________________
bruised but never broken
jennifer777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-30, 20:01   #354
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

aa widzisz bo sie nie przemywa rumiankiem tylko sola fizjologiczna.a przeklucia jamy ustnej szalwia
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 12:18   #355
jusali
Rozeznanie
 
Avatar jusali
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 545
Cool Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

U mnie po poprzednim przekłuciu widać mała kropkę
Jak jutro lub pojutrze znowu przekłuję sobie wargę to w tym samym miejscu... no i oczywiście jestem przygotowana, żeby nie pic alkoholu....
Co do palenia to nie wiem...
jusali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-08, 00:21   #356
klaudiaw
Przyczajenie
 
Avatar klaudiaw
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez natalczak Pokaż wiadomość
aa widzisz bo sie nie przemywa rumiankiem tylko sola fizjologiczna.a przeklucia jamy ustnej szalwia
przekłucia jamy ustnej (np. język) przemywa się rumiankiem
klaudiaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-08, 10:25   #357
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez klaudiaw Pokaż wiadomość
przekłucia jamy ustnej (np. język) przemywa się rumiankiem

Nie,kazdy szanowany piercer ci powie ze takich przekluc nie przemywa sie rumiankiem bo po pierwsze rumianek nie wspomaga procesu gojenia,a po drugie mnostwo osob ma na niego uczulenie.

i eot.
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-08, 14:42   #358
alka6
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Chciałabym się dowiedziec jak wygląda sprawa odpowiedzialności przy kolczykowaniu?
wczoraj dowiedziałam się, że moja córka przekłuwa uszy, pępki i języki. I to juz od jakiegoś czasu.
Włosy mi się na głowie zjeżyły i zabroniłam jej tego robić. Wystraszyłam ją, że takie cos jest karane. Sama nie mam pojęcia jak to wyglada z prawnego punktu.
A ona ma kolejkę oczekujących o ponoć bardzo dobrze i szybko się po niej goi. Druga sprawa, że osobiscie nadzoruje wszystkie osoby, którym przekłuwała. Szczególnie chodzi o czystość. Używa igieł jednorazowych i rękawiczek. Wszystko jednorazowe. Niby robi jak trzeba ale nie ma kwalifikacji, żadnego ubezpieczenia od odpowiedzialności i przede wszystkim jest niepełnoletnia. Wiem jednak, że nie uda mi się dopilnować, żeby już tego nie robiła. Jak ktoś wie, to napiszcie mi jak to prawnie wygłąda - bardzo proszę.
alka6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-08, 17:07   #359
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Karalne jest przekluwanie osob nieletnich, czyli takich o niepelnej czynnosci prawnej - do ich przeklucia potrzebna jest zgoda opiekuna prawnego inaczej dokonanie zabiegu traktowane jest jako wyzadzanie stalego okaleczenia wbrew woli.

Zeby byc piercerem trzeba miec odpowiednia wiedze medyczna a nie kurs czy 'kwalifikacje' o ktorych swiadczy papierek (chociaz kursy piercingu istnieja - ale daja podstawy podstaw). Bycie niepelnoletnim nie jest zadna przeszkoda jesli chodzi o doksztalcanie sie, chloniecie koniecznej wiedzy, przykladem moge byc ja, bo chociaz nie jestem pelnoletnia to staram sie wiedziec na dany temat jak najwiecej. Jezeli cora chce byc profesjonalistka i dba o zachowanie higieny, to moge tylko pogratulowac udanego dziecka, bo teraz powazne podejscie do kwestii piercingu zdaje sie wymierac a gowniarstwo woli dziurawic sie agrafkami odkazanymi w spirytusie. Radzilabym jednak zwrocic uwage jak dokladnie corka pojmuje czym jest higiena zabiegu - to nie tylko jednorazowe igly i rekawiczki. Prosze zwrocic uwage, czy kolczyki, ktore zaklada sa sterylizowane w autoklawie i przechowywane w specjalnych hermetycznych opakowaniach i czy potrafi poprawnie zalozyc rekawiczki, czy uzywa wysterylizowanych (nie zdezynfekowanych) szczypiec. Niech Pani popyta takze jak wygladaja instrukcje dotyczace dbania o nowy kolczyk (powinna poradzic stosowanie soli fizjologicznej, octeniseptu, kolczyk nie powinien byc wymieniany przed czasem jego wygojenia, czyli conajmniej 3-4 miesiecy). W razie czego prosze pytac, na forum udziela sie juz profesjonalistka jesli chodzi o piercing - miss venflon, ona bedzie mogla na pewno pomoc bardziej, niz ja.
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-09, 16:42   #360
kamila017
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tychy :D
Wiadomości: 136
GG do kamila017
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Hejo xD

Ale dawno mnie tu nie bylo :P
Dzis sobie zrobilam kolczyQ w uszQ (w płatQ)
Bo kiedys mi zapuchlo jak oberwalam z piesci ;/ i wypadl ;/

No a jeszcze planuje w drugim sutQ i w brwi, ale nie wiem czy w brwi bedzie mi pasowac.



Pozdrawiam
__________________
Nie ma takiej przeszkody, której miłość nie mogłaby pokonać.

Masz siłę, masz wiarę - raz jeszcze pozbieraj się.

Nie żyjesz za karę
kamila017 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-09-15 15:12:52


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:15.