Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków - Strona 60 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-19, 15:13   #1771
201612291251
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 012
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez Wenress Pokaż wiadomość
Co do studia na Długiej - moja mama chciała sie tam tatuować i uwaga... tam było brudno! Tzn kurz na parapetach itp :/ W Monster Tattoo bylo ok, ale nie wiem kto tam teraz kolczykuje, w każdym razie warunki w porządku.
A na Dąbrowskiego osobiście nie byłam, drogo mają Ale jak Diablica poleca, to na pewno warto, w końcu akurat na zdrowiu sie nie oszczędza.
pamietasz moje klopoty z helixem? to wlasnie na dlugiej mnie tak zalatwili
do tego ich podejscie do klienta rowniez pozostawia wiele do zyczenia ja tam bylam raz i wiecej nie zamierzam.
na dabrowskiego klimat jest bardzo fajny, obsluga mila i fachowa, a gabinet zabiegowy nie budzi zastrzezen tym bardziej, ze jest poczekalnia i gabinet zabiegowy i pomieszczenia te sa wyraznie oddzielone od siebie, a co wiecej do gabinetu zabiegowego nie maja wstepu osoby 'trzecie'. jest czysto i sterylnie.
201612291251 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 16:17   #1772
kasiek87
Kokon pro
 
Avatar kasiek87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: zielona góra
Wiadomości: 5 773
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

moj piercer mial dermala w szyi musial wyjac i blizny nie widac chyba ze ktos wie gdzie szukac i sie baaaardzo bedzie wgapial
__________________

DL2/9/9
3/3/6-22/7/8
kasiek87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-20, 22:00   #1773
elffee
Zadomowienie
 
Avatar elffee
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: a tu zza biureczka
Wiadomości: 1 788
GG do elffee Send a message via Skype™ to elffee
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

http://files.myopera.com/elffee/albu.../1SP_A0006.jpg

dzisiejsze ;]
__________________
Idą wakacje a ja idę na plaże
elffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:28   #1774
crazynatusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Hej jestem natalia i baaaaaaaaaaaaaaardzo chce kolczyk w pępku ale mama mi wog.le nie pozwala jak bym se go zrobiłą t by mi go wyrwała - tak powiedziała. A ja bardzo go chce. I go sobie zrobie ale jak potem go zamaskowac tz. dziurke jak wyjme ( nnp. jak będe szał do lekaża żeby sie nie skapneła moja mama) ??????? Pomóżcie plissssssssssssss. Co robic aby sie nie skapneła !!!!!????? Aha mam 14 lat. i kolczyk robi mi koleżanka za 2 tyg. !
crazynatusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:37   #1775
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

hahaha-żenada powodzenia życzę.
klucie pępka w tym wieku to paranoja. nic dziwnego, że mama Ci na to nie pozwala.
radzę to [kłucie pępka przez koleżanke, która nie ma o tym pojęcia i możesz później sie zarazić hiv ] przemyśleć-będziesz tego żałować
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead

Edytowane przez snide
Czas edycji: 2009-01-25 o 22:39
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:44   #1776
elffee
Zadomowienie
 
Avatar elffee
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: a tu zza biureczka
Wiadomości: 1 788
GG do elffee Send a message via Skype™ to elffee
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

powiedzcie mi czy to normalne ze moje 2 dziurki w chrzastce w uchu po 2 miesiacach nadal ropieja?
nie bola co prawda ale z tylu czuje zgrubienie i widze jak cieknie z nich jakas substancja.
__________________
Idą wakacje a ja idę na plaże
elffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:59   #1777
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

to że ropieją nie jest normalne. wdała się infekcja także użyj maści z antybiotykiem.
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:21   #1778
elffee
Zadomowienie
 
Avatar elffee
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: a tu zza biureczka
Wiadomości: 1 788
GG do elffee Send a message via Skype™ to elffee
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez snide Pokaż wiadomość
to że ropieją nie jest normalne. wdała się infekcja także użyj maści z antybiotykiem.
jak uzywalam to powiedzieli ze zle robie bo powinnam przemywac sola fizjologiczna wiec zaczelam przemywac...

juz sama nie wiem co robic
__________________
Idą wakacje a ja idę na plaże
elffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:26   #1779
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

czyścić solą fiz., przemywać octeniseptem + ogarnąć infekcje maścią z antybiotykiem [tylko ostrożnie z nią i nie stosuj dłużej niż 5-7dni]
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 07:36   #1780
katka.c
Rozeznanie
 
Avatar katka.c
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: francja
Wiadomości: 748
GG do katka.c
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez snide Pokaż wiadomość
czyścić solą fiz., przemywać octeniseptem + ogarnąć infekcje maścią z antybiotykiem [tylko ostrożnie z nią i nie stosuj dłużej niż 5-7dni]

jezeli sam octenisept nie pomaga i bardzo sie paskudzi to faktycznie dodaj antybiotyk ,ale pamietaj ,ze to ostatecznosc.
mnie sie ostatnio dosc czesto przytrafia infekcja ( nos) bo ciagle czyms naruszam kolczyk, ale sam oct. swietnie sobie radzi
katka.c jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 23:04   #1781
ZelkiMiKup
Raczkowanie
 
Avatar ZelkiMiKup
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Murcki
Wiadomości: 37
GG do ZelkiMiKup Send a message via Skype™ to ZelkiMiKup
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Siema laski =) Jutro wybieram sie na zrobienie Monroe czy Madonna jak kto woli... ;> Jak ktos ma to jakie wrazenia? ;P
ZelkiMiKup jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 11:03   #1782
Nikaa9922
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Z Polski xPP
Wiadomości: 177
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez ZelkiMiKup Pokaż wiadomość
Siema laski =) Jutro wybieram sie na zrobienie Monroe czy Madonna jak kto woli... ;> Jak ktos ma to jakie wrazenia? ;P
nie ten wątek
__________________
Dietka z Dukanem od 07.06.10
59-58-57-56-55-54-53-52

Biorę się za siebie
Od wakacji siłownia


Nikaa9922 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 13:31   #1783
ZelkiMiKup
Raczkowanie
 
Avatar ZelkiMiKup
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Murcki
Wiadomości: 37
GG do ZelkiMiKup Send a message via Skype™ to ZelkiMiKup
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

ja tylko pytam czy ktos ma ;>
ZelkiMiKup jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 16:38   #1784
ekstrawagancja
Wtajemniczenie
 
Avatar ekstrawagancja
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 2 447
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

ZelkiMiKup - jest osobny watek o tych kolczykach
__________________
włosy.
cel na 2012.

ekstrawagancja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 16:56   #1785
elffee
Zadomowienie
 
Avatar elffee
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: a tu zza biureczka
Wiadomości: 1 788
GG do elffee Send a message via Skype™ to elffee
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez ekstrawagancja Pokaż wiadomość
ZelkiMiKup - jest osobny watek o tych kolczykach
Cytat:
Napisane przez Nikaa9922 Pokaż wiadomość
nie ten wątek
nie rozumiem tego. Tak strasznie na siłę staracie się trzymać wątku, że jak kto zada jakieś pytanie to zamiast po prostu odpowiedzieć i mieć spokój to wolicie pisać kilka postów informujących że to nie ten wątek.


ehhh to może tej biednej osobie z 16 postami podacie linka do tego prawidłowego watku, w którym może zadać pytanie i czekać cierpliwie aż ktoś jej odpowie.
__________________
Idą wakacje a ja idę na plaże
elffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 18:43   #1786
Serendipity
Zakorzenienie
 
Avatar Serendipity
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 7 283
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez elffee Pokaż wiadomość
nie rozumiem tego. Tak strasznie na siłę staracie się trzymać wątku, że jak kto zada jakieś pytanie to zamiast po prostu odpowiedzieć i mieć spokój to wolicie pisać kilka postów informujących że to nie ten wątek.


ehhh to może tej biednej osobie z 16 postami podacie linka do tego prawidłowego watku, w którym może zadać pytanie i czekać cierpliwie aż ktoś jej odpowie.
Ta biedna osoba z 16 postami rejestrując się tutaj kliknęła w napis akceptuję regulamin , a jak coś akceptujesz to to czytasz.
Nie przeczytała ? Ma problem.
__________________
Denerwować się to mścić na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Serendipity jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 19:30   #1787
elffee
Zadomowienie
 
Avatar elffee
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: a tu zza biureczka
Wiadomości: 1 788
GG do elffee Send a message via Skype™ to elffee
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez Serendipity Pokaż wiadomość
Ta biedna osoba z 16 postami rejestrując się tutaj kliknęła w napis akceptuję regulamin , a jak coś akceptujesz to to czytasz.
Nie przeczytała ? Ma problem.
jako ze jestem zarejestrowana nie od wczoraj specjalnie zajrzalam do regulaminiu i przeczytalam go dwa razy poniewaz nigdzie nie znalazlam informacji o tym ze trzeba sztywno trzymac sie tematu. jesli sie myle to bardzo prosze podac linka do odpowiedniego punktu regulaminu.

poza tym pisaniem nie na temat jest nasza wymiana zdan teraz, albo jakby sie kolezanka pytala czy lepiej jej w dlugich czy krotkich wlosach. zadala pytanie o kolczyki w temacie z kolczykami, byc moze jak go zrobi wlasnie tutaj wroci i sie nim pochwali wklejajac zdjecie.
__________________
Idą wakacje a ja idę na plaże
elffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 19:48   #1788
Serendipity
Zakorzenienie
 
Avatar Serendipity
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 7 283
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez elffee Pokaż wiadomość
jako ze jestem zarejestrowana nie od wczoraj specjalnie zajrzalam do regulaminiu i przeczytalam go dwa razy poniewaz nigdzie nie znalazlam informacji o tym ze trzeba sztywno trzymac sie tematu. jesli sie myle to bardzo prosze podac linka do odpowiedniego punktu regulaminu.

poza tym pisaniem nie na temat jest nasza wymiana zdan teraz, albo jakby sie kolezanka pytala czy lepiej jej w dlugich czy krotkich wlosach. zadala pytanie o kolczyki w temacie z kolczykami, byc moze jak go zrobi wlasnie tutaj wroci i sie nim pochwali wklejajac zdjecie.
Tytuł wątku : wklemy zdjęcia
Regulamin mówi o korzystaniu z wyszukiwarki - punkt 3
__________________
Denerwować się to mścić na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Serendipity jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 12:31   #1789
ZelkiMiKup
Raczkowanie
 
Avatar ZelkiMiKup
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Murcki
Wiadomości: 37
GG do ZelkiMiKup Send a message via Skype™ to ZelkiMiKup
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Wrocilam i to z kolcem ;> Wkleje zdjecie jak opuchlizna zejdzie A z wyszukiwarki korzystac umiem ... nie wiem w czym problem...
ZelkiMiKup jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-02, 19:50   #1790
malenka146
Zadomowienie
 
Avatar malenka146
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 578
GG do malenka146
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Mój sobotni industrial

P2020143.jpg
__________________

malenka146 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 11:08   #1791
201612291251
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 012
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez malenka146 Pokaż wiadomość
Mój sobotni industrial

Załącznik 2008199
slicznie sie prezentuje
201612291251 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 12:36   #1792
malenka146
Zadomowienie
 
Avatar malenka146
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 578
GG do malenka146
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez DIABLICAorg Pokaż wiadomość
slicznie sie prezentuje
Dziękuję Ale jeszcze sztanga za długa, a ucho spuchnięte Tak czy inaczej- nie wytrzymałam, musiałam podzielić się swoją radością
__________________

malenka146 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 20:38   #1793
klaustrofobia
Raczkowanie
 
Avatar klaustrofobia
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Nibylandia:)
Wiadomości: 412
GG do klaustrofobia
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Takie małe pytanie, może nie do końca zgodne z tematem^^ Czy wiecie jak i gdzie można się uczyć piercingu?^^ Są na to jakieś specjalne kursy, czy polega to tylko i wyłącznie na robieniu, robieniu i zdobywaniu w ten sposób doświadczenia?
__________________
Chudnę!

46~45~44~43~42~41~40! kg.
klaustrofobia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 22:44   #1794
obeciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

hej tak co nieco (takie małe co nieco) ogarnełam z tego forum i mam do Was pytanie tydzien temu przekłułam sobie pępek i odległosc miedzy kulkami jest dosc emm.....duza...zaczynaja mnie nachodzic mysli ze kolczyk jest przekłoty nie prawidłowo. czy ktoś mogłby mi coś poradzic? aktualnie mam 12mm kolczyk i mniej więcej da się go ruszac ale pręta nie widac ja rozumiem ze moze jest to spuchnięte i czerwone bo się goi ALE czy tak powinno byc????
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg CIMG0741.jpg (47,8 KB, 225 załadowań)
obeciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 22:49   #1795
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

wszystko jest okej
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 23:10   #1796
obeciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

mam nadzieje...ale naprawde nie wiem dlaczego mam taką duza odległość..czy to sie zmniejszy??? bo piercing robiła mi kosmetyczka (chociaz tyle się o Nich naczytałam) i na początku załozyla mi ewidentnie ZA MAŁY kolczyk ten co na zdjeciu (atrasznie uciskał) ale go zminiłam na ten 12mm. Byłam w studiu by spytac czy to normalne i czy mam zrobiony dobrze...babka powiedział ze zle i ze jest tego za duzo i mi sie nie wygoi proponuje by to naprawic ale ja sama niewem gdzyz jak zobaczyłam jej kolczyk i to male "cus" skóre na którym wisi gigantyczny kolczyk to stwierdziąłm ze to nie wyglada fajnie:/
obeciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 15:19   #1797
katka.c
Rozeznanie
 
Avatar katka.c
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: francja
Wiadomości: 748
GG do katka.c
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez malenka146 Pokaż wiadomość
Mój sobotni industrial

Załącznik 2008199
kapitalny!!!!!!!
katka.c jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 16:59   #1798
Yurichika
Rozeznanie
 
Avatar Yurichika
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: JG
Wiadomości: 655
GG do Yurichika
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

A oto mój 3 tygodniowy kolczyk
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Photo 55.jpg (29,0 KB, 321 załadowań)
__________________
"And I see all the young believers Your target audience
I see all the old deceivers We all just sing their
song"


Yurichika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 19:13   #1799
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez Yurichika Pokaż wiadomość
A oto mój 3 tygodniowy kolczyk
wieszz ze majac taki kolczyk czesciej o niego zahaczasz i bardziej podrazniasz kanal przeklucia?
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 20:00   #1800
Paulinax123
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Eternia ;)
Wiadomości: 1 745
Question Dot.: Kolczyki (piercing)- tu wklejajcie zdjęcia swoich kolczyków

Cytat:
Napisane przez Yurichika Pokaż wiadomość
A oto mój 3 tygodniowy kolczyk
Wygodny jest taki kolczyk;>?
mi sie osobiscie najbardziej podobaja normalne kulki
__________________
"Bo życie to coś więcej, nie tylko krew,pot sperma i łzy "
Marzą się lepsze dni ? One przyjdą z czasem. Wystarczy ruszyć dupę i pokazać klasę !
Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę
Paulinax123 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-09-15 15:12:52


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:11.