NeoStrata - kosmetyki z kwasami PHA i nie tylko - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-31, 15:46   #31
Reni74
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 65
GG do Reni74
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Cytat:
Napisane przez obca
to jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń

a co takiego niefajnego jest w składzie Lotionu?
i który krem ma według Ciebie najlepszy skład (bez potencjalnych zapychaczy, zwłaszcza na poczatku składu)?
Wg producenta Loion nie przyczynia sie do powstawania zaskórników, ale na początku ma min. propylene glycol, caprylic/capric trigliceride dalej isopropyl palmitate,glycerin,butyle ne glycol, polyacrylamide...wybrałam takie które najbardziej " biją " mnie po oczach , bo skład jest okropnie długachny...jak na razie to serum spodobało mi sie najbardziej
Reni74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:09   #32
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

dziewczyny w jaki sposób tzn. gdzie mogę nabyć Renewal Neostraty ???
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:30   #33
agaku
Rozeznanie
 
Avatar agaku
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 859
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Np. tu:
http://www.sklep.bio-med.pl/go/_sear..._words=Renewal

lub tu:
http://www.allegro.pl/search.php?str...&category=1429
agaku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-09, 21:37   #34
Matylda_7
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 26
Kwasy PHA

Witam, czy ktos z Was stosowal kwasy PHA Neostraty? Jesli tak to jakie wrazenia i efekty? Chcialabym zamowic krem Bionic wlasnie Neostraty, czytalam bardzo pozytywne informacje o kwasach PHA ale chetnie dowiedzialabym sie czy ktos sprawdzil je na wlasnej skorze. Pozdrawiam
Matylda_7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-09, 22:12   #35
magdi1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 102
Dot.: Kwasy PHA

ja 2,5 m-ca temu rozpoczęłam swoją przygodę z kwasami i m.in zakupiłam polecany przez dermatologa Renewal Neostraty...Wrażenia : żadnych podrażnień , złuszczającej sięw widoczny sposób skóry , zaczerwień itp. sensacji , b.fajnie nawilża , ogólnie jestem zadowolona
magdi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-10, 09:07   #36
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Kwasy PHA

miłej lektury => http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=137832
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-10, 18:19   #37
Matylda_7
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 26
Dot.: Kwasy PHA

Contax, dziekuje bardzo za przeniesienie watku, gapa ze mnie, nie zauwazylam, ze taki watek juz jest.
Renewal Plus to niestety na razie nie dla mnie, zawiera retinol a jeszcze karmie piersia. Mam nadzieje, ze te kwasy PHA mozna stosowac przy karmieniu (nic nie slyszalam o tym, ze nie). Pozdrawiam
Matylda_7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 18:25   #38
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Wyciagm watek poniewaz interesuje mnie preparat Nu Skin Żel Odnawiający - Tru Face™ Revealing Gel-moze ktoras z Was uzywala go?
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-30, 12:22   #39
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Wyciagam ponownie watek

Zdecydowalam sie na zakup zelu z Nu Skin i musze powiedziec,ze odkad zmienilam kwasy to calkowicie zniknal moj problem z nawilzaniem.
Uzywajac Effaclaru K wciaz potrzebowalam wspomagacza-zaczynalo mnie to draznic stosuje na zmiane Hydracid Alfa na noc SVR i zel NU Skin-efekty widze od pierwszego zastosowania,a co wazne zero podraznien,cera uspokojona i wygladzona.Nie ma mowy o wysypie,ktory jednak pojawil sie po Effaclarze K.
Bede chciala jeszcze sprobowac Neostraty(pewnie wybor padnie na Renewal) ale to za jakis czas bo poki co na dlugo starczy to,czego zuywam obecnie
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 14:39   #40
ivana
Raczkowanie
 
Avatar ivana
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 227
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Odświeżam wątek, bo mam zamiar zakończyć stosowanie Effaclaru i zakupić coś skuteczniejszego. Moją zmorą są rozszerzone pory i uporczywe wągry, z którymi Effaclar sobie nie bardzo radzi (stosuje go czwarty miesiąc). Waham sie między kremem z kwasami Nuxe a kremami z PHA, ale o tych drugich opini niewiele, a one mnie kuszą najbardziej

Skłaniam się ku Nu Skin, True Face, Revealing Gel. Na KWC nikt jeszcze sie o nim nie wypowiedział, więc proszę, jeżeli są jakieś użytkowniczki tego żelu, piszcie Jestem ciekawa przede wszystkim jak sie spisuje w kwestii zmniejszania widoczności porów, bo to one spędzają mi sen z powiek
ivana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 19:36   #41
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Odnosnie zelu Nu Skin to musze sie zmotywowac do napisania recenzji

Osobiscie jestem zadowolona,na pewno zdzialal duzo wiecej niz Effaclar K z ktorym po prostu meczylam sie bardzo.

Uzywalam go przez 3 m-ce i zuzylam jedno pelne opakowanie i ok.10ml z nastepnego,uwazam,ze efekt jest naprawde niezly.Cera wygladzona,pory widocznie zmniejszone,skora nabrala jednolitego blasku.Dosc szybko wyciaga wszelkie niespodzianki i dzialanie widac po ok.2-3 tyg.regularnego uzywania.
Nie mialam i nie mam wiekszych problemow skornych ale duzo szybciej pomogl mi oczyscic cere choc jeszcze nie jest tak jakbym chciala ale nie wszystko od razu.
Poki co odstawiam go,pewnie na jesien wroce do niego albo moze skusze sie na cos innego z kwasow.Na pewno na stale zostanie u mnie Hydracid Alfa na noc na obszary poza naczynkowe bo w piekny sposob pomogl rozprawic sie z meczacymi niespodziankami na linii brody.

Zel Nu Skin nie wysuszal mnie tak jak Effaclar K,ogromna roznica jest pomiedzy nimi dla mojej cery,zel jest bardzo wydajny-smarowalam sie nim co druga noc i 30ml starczylo na prawie 3 m-ce a oprocz twarzy smarowalam tez szyje

Tyle z mojej strony
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 11:28   #42
ivana
Raczkowanie
 
Avatar ivana
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 227
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Hexxana,
dziękuję za szybką odpowiedź. Chyba sie skuszę na ten preparat, bo Eff juz przestał mi służyc a kwasy AHA dla mnie za mocne, więc mniemam, że PHA to taki złoty środek dla mnie

Pozdrawiam.
ivana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 21:19   #43
minolda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 76
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Hexxana,
wiesz może jakie jest stężenie kwasów w żelu Nu Skin?? Chciałam jakoś go porównać z Neostratą, ale nigdzie nie znalazłam takiej informacji.....
minolda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 16:50   #44
seszen5
Raczkowanie
 
Avatar seszen5
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Ipsos ;)
Wiadomości: 174
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Witam,
własnie przymierzam się do zakupu Neostrary bionic kremu. Mam pytanko do tych osób co już stosowały i w sumie do wszystkich co coś wiedzą na ten temat . Mam 20 lat, przez pare lat wojowałam z trądzikiem. Te wszystki silne kremy, kwasy baaardzo podrażniły i tak już wrażliwą skórę. Teraz mam problem z naczynkami. Mam widoczne popękane naczynka na polikach i na nosie, przy odrobince wysiłku cała moja twarz robi się czerwona no i mam pare śladów po młodzieńczym trądziku. Ogólnie zawsze jak chociaż maleńka krostka wyskoczy, bardzo zdługo zostaje mi po niej ślad. ..
Także co myślicie, czy taki krem będzie dla mnie odpowiedni??
Używałam już tyle róznych specyfików ale tak na prawde nic nie pomagało
__________________
SOUTH BEACH
Faza I - dzień 10 / 17
71 kg70->69->68->67->66->65->64->63kg
seszen5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 20:47   #45
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Podpinam się pod pytanie seszen5

Zastanawiam się też nad Neostrata Pigment Lightening Gel , bo mam masę przebarwień
__________________
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 14:06   #46
seszen5
Raczkowanie
 
Avatar seszen5
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Ipsos ;)
Wiadomości: 174
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

odpowidzi nie dostałam ale kremik kupiłam , teraz tylko trzeba odebrać go z poczty i dziś wieczorkiem zaczynam się upiększać . Mam nadzieje, że ten krem naprawde mi pomoże ...
__________________
SOUTH BEACH
Faza I - dzień 10 / 17
71 kg70->69->68->67->66->65->64->63kg
seszen5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 01:21   #47
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

A ja właśnie testowałam pigment lightening gel i po 3 dniach wyskoczyło mi jakieś podrażnienie. Całą twarz mam w drobnych krosteczkach, tj. mam taką kaszkę. Nie wiem kiedy mi to zniknie. Może to mój błąd, powinnam stosować preparat tylko i wyłącznie punktowo...Tylko co ja poradzę, że przebarwienia mam praktycznie na całej twarzy
__________________
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-10, 21:00   #48
wiola24p
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 24
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

podnosze, troche czasu juz minelo
i jakie rezultaty dziewczynki?
tez sie zastanawiam nad kupnem, jakie spostrzezenia?
wiola24p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-11, 14:36   #49
maja79
Wtajemniczenie
 
Avatar maja79
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 065
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Przyłączam się do pytania .
Poza tym chciałam zapytać, czy można te produkty stosować na co dzień czy też jedynie jako okresową kurację np. raz do roku?
maja79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-12, 20:51   #50
pompea
Przyczajenie
 
Avatar pompea
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9
Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

Na KWC mało rezenji kremów Neostraty, w związku z tym chciałam na forum poznać opinię dziewczyn, które ich używały. Na stronie www.bio-med.pl jest dokładny opis wszystkich preparatów Neostraty, ale nie wiem, co wybrać dla siebie. Podzielcie się opinią o tych "cudach", łatwiej bedzie się na coś zdecydować.
pompea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-12, 22:22   #51
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 300
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

Podlaczam sie do pytania, tym bardziej ze w mojej aptece maja spory wybor produktow Neostrata ale probek niet.
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-12, 23:44   #52
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

Powiem tak, gdybym miała kupić gotowy krem do twarzy, to byłby to krem NeoStraty.

Używałam ich kosmetyków przez 6 lat. Najpierw kremów z AHA 10% i 15% oraz mleczka 15%, później z PHA, głównie 15%. Ponieważ przygody z kwasami aptecznymi miałam juz dawno za sobą, dziwiłam się zawsze słysząc np. o pokwasowym suszu. Podstawową zaletą kremów NeoStraty jest komfort ich stosowania. Mają niezwykle przyjemne podłoże, cudownie nawilżają. Nie wchłaniają się do absolutnego matu, co mi akurat zawsze bardzo odpowiadało. Ale najlepszy patent to ten ich kompleks amfoteryczny (zestaw regulatorów pH), który powoduje, że zapominamy w ogóle, że to kwasy. Zero podrażnień, zaczerwienień. Kremy z PHA są mega łagodne, nadają się dla osób, które nie tolerują AHA. 15% to mój ulubiony.

Jeśli oczekuje się konkretnych efektów, wyraźnej poprawy stanu skóry, to najlepiej sięgnąć po kremy z kwasem glikolowym (bardzo dobrze radzą sobie z przebarwieniami, dość dobrze - z istniejącymi bliznami potrądzikowymi, genialnie zapobiegają powstawaniu obu tych niedoskonałości). Przy regularnym stosowaniu działają zbawiennie na skórę ze skłonnością do trądziku. Sprzyjają oczyszczaniu porów, pozwalają pozbyć się drobnych krostek w ciągu jednego dnia. Z kolei PHA są idealne na lato. Nawilżają chyba jeszcze lepiej niż kremy z AHA.

Według mnie, godne polecenia są standardowe wersje kremów PHA. Dziesiątki z filtrem nie próbowałam, ale na przykład Bionic i Renewal nie odpowiadały mi. Bionic był za bardzo wyczuwalny na skórze (zostawiał film), Renewal za słabo nawilżał. Próbowałam też kremu do powiek Bionic 4% PHA, ale musiałam przerwać stosowanie ze względu na zapalenie (trudno mi powiedzieć, czy krem się do niego przyczynił). Nie polecam również toniku z AHA i pianki 20%, z uwagi na zawartość alkoholu (pianka zrobila mi sajgon na twarzy po jednokrotnym użyciu). Niezbyt ciekawy jest też krem 20% AHA. Słabo nawilża w porównaniu do swoich niżej oprocentowanych braci. Mleczko 15% AHA jest świetne jako peeling do spłukiwania; w takiej wersji można je używać codziennie, a butla (200 ml) starcza na jakieś pół roku.

Wydaje się, że to dość drogie kosmetyki, ale szczerze mówiąc, nigdy jakoś tego nie odczuwałam, bo jedno opakowanie kremu (dawniej 50 g, teraz niestety tylko 40 g) starczało mi spokojnie na 3 miesiące (używany dwa razy dziennie).

Teraz robię sobie sama specyfiki z PHA i z kwasem mlekowym dla odmiany, ale glikolowego mi bardzo brakuje i zastanawiam się nad powrotem do mleczka. Dla cudownego efektu rozjaśniającego i bliznowcowej prewencji jestem w stanie wybaczyć kosmetykom NeoStraty wszystkie nieciekawe składniki, których stężenia na szczęście nie są duże. I jeśli kiedyś znudzi mi się mazidłowanie lub zabraknie mi czasu, to wrócę z pewnością do kremów Neo, bo innych gotowców moja mordka nie chce znać. Amen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najtańsze zamówienia Neo można zrobić w aptece internetowej Lekolandia. Bardzo często mają promocje na te kosmetyki, np. aktualnie krem z glukonolaktonem 10% za 80 zł; krem z PHA 10% z filtrem SPF 15 za 80 zł lub za 100 zł w komplecie z Bionic Lotion. Dla tej apteki zdradziłam kiedyś Bio-med i sporo zaoszczędziłam dzięki temu. Prawie wszystko mają zawsze na miejscu albo mogą szybko sprowadzić. Dostawałam również próbki NeoStraty od nich, więc możliwe, że na prośbę zgodziliby się je wysłać. Ewentualnie można zapytać w Bio-medzie lub w Estetyce.

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2009-01-13 o 02:28
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-13, 12:36   #53
pompea
Przyczajenie
 
Avatar pompea
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9
Dot.: Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

Dziękuję Lorri za odpowiedź! Czyli np. Hydrating Cream z 15% PHA nie zrobi krzywdy skórze? Moja jest wrażliwa i równocześnie skłonna do różnych "niespodzianek".
pompea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-13, 14:53   #54
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 300
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

wielkie dzieki Lorri, chyba skusze sie na PHA, chociaz prawde mowiac kusza mnie strasznie z kwasem glikolowym produkty. Jednak przy kwasie 50 filtr po prostu mnie za bardzo meczy, bez problemu 30 uzywam ale ta 50 ...koszmar...wydaje mi sie ze to co uzyskam diacnealem, retinem jest zniszczone filtrami ktore mnie niesamowicie zapychaja. wiec dla mnie to takie kolo zamkniete z ktorego nie potrafie wyjsc. Skoro PHa sa polecane na lato, to tu gdzie mieszkam powinny byc OK i 30 filtr wystarczy. Co do ceny...hmmm wydawalam znacznie wiecej na kremy bo chcialam miec ladna skore, 200 euro za chanel, po 50 i w gore za diora, clinique, arden, itd, wiec 20-25 euro ( takie ceny sa u mnie ) jest jak najbardziej do przyjecia skoro dzialaja!!!!! Nic wybieram sie na zakupu i zdam relacje , no i to mleczko, zainteresowalas mnie....kurcze a TZ oznajmil ze znajdujemy sie w stanie kryzysu.......no nic buzia moja nie moze ucierpiec....

czekam na dalsze podpowiedzi kochane....

Edytowane przez cansada
Czas edycji: 2009-01-13 o 14:55 Powód: roztargnienie
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-13, 16:37   #55
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Kwasy PHA, czyli o kremach Neostraty

Cytat:
Napisane przez pompea Pokaż wiadomość
Dziękuję Lorri za odpowiedź! Czyli np. Hydrating Cream z 15% PHA nie zrobi krzywdy skórze? Moja jest wrażliwa i równocześnie skłonna do różnych "niespodzianek".
Nie, nie zrobi krzywdy. Nie trzeba wcześniej przygotowywać skóry, jak w przypadku AHA.
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-22, 23:09   #56
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

cześć dziewczyny
przymierzam się do zakupu Neostraty na przebarwienia
podpowiedzcie mi czym różni się żel depigmentacyjny 40g od żelu rozjaśniającego HQ 30 ml??
izabellini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-06, 19:28   #57
bogoss
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Francja
Wiadomości: 32
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Wlasnie w aptece dowiedzialem sie, ze moj ideal Lysanel Active przestal byc produkowany Jedyny krem, ktory jako tako mi pomagal. Pan farmaceutka poinformowala mnie, iz zostanie on zastapiony przec Lysalpha Cicapeel, z braku alternatywy (nic mi nie podchodzi), zamowilem ten produkt.

Zawiera on skoncetrowany PHA i ogolnie sklad wyglada w ten sposob:

- la Gluconolactone (PHA) fortement concentrée exerce une action exfoliante forte pour lisser les marques.
- Le zinc, lutte contre le développement de Propionibacterium acnes et régule la production de sébum.
- L’innovation Betaphroline® est un actif capable de réguler l’excès de sébum lié au stress.
(http://www.labo-svr.com/pages/produi...ALPHA_CICAPEEL)

Czy ktos juz tego cuda uzywal? Nie wiem czy jest dostepny w Polsce. Gdyby ktos mogl sie podzielic ewentualnymi doswiadczeniami, bylbym bardzo wdzieczny
Krem dostane za pare dni, wkleje wtedy sklad.

Inne pytanie, czy ten PHA, ktory odkrylem tego popoludnia gryzie sie z innymi substancjami (wit C, A, AHA, BHA)? Jak to wyglada z filtrami? Czy bardzo uwrazliwia na slonce? Producent ostrzega przed ekspozycja na slonce, ale chcialbym wiedziec czy ryzyko jest porownywalne z AHA, czy moze mniejsze w zwiazku z lagodnym dzialaniem kwasu?

---------- Dopisano o 19:28 ---------- Poprzedni post napisano o 19:17 ----------

Zapomnialem dodac, ze chodzi o produkt firmy SVR.
bogoss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-06, 23:24   #58
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Cytat:
Napisane przez bogoss Pokaż wiadomość
Czy ktos juz tego cuda uzywal? Nie wiem czy jest dostepny w Polsce. Gdyby ktos mogl sie podzielic ewentualnymi doswiadczeniami, bylbym bardzo wdzieczny
Krem dostane za pare dni, wkleje wtedy sklad.

Inne pytanie, czy ten PHA, ktory odkrylem tego popoludnia gryzie sie z innymi substancjami (wit C, A, AHA, BHA)? Jak to wyglada z filtrami? Czy bardzo uwrazliwia na slonce? Producent ostrzega przed ekspozycja na slonce, ale chcialbym wiedziec czy ryzyko jest porownywalne z AHA, czy moze mniejsze w zwiazku z lagodnym dzialaniem kwasu?
Producent nie podaje, jakie jest stężenie PHA, co niezbyt dobrze wróży (może się okazać, że jest go bardzo mało). Czy masz może jakieś informacje na ten temat?

Przy PHA ekspozycji słonecznej najlepiej unikać, ale generalnie ten typ kwasów nie uwrażliwia na promieniowanie, nawet udowodniono, że może działać ochronnie. Nie trzeba się tak martwić o ochronę jak przy AHA, ale filtr oczywiście jest wskazany (nawet i bez kwasów).
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-07, 00:36   #59
bogoss
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Francja
Wiadomości: 32
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Lorri, dziekuje za odpowiedz. Co sie tyczy stezenia PHA w kremie, to znajduje sie na pierwszym miejscu zaraz po wodzie, wlasnie go znalazlem:

Water • Glucono Delta lactone • Pentylene Glycol • GlycerinButylene GlycolSodium Hydroxide • Zinc PCA • Tephrosia Purpurea • PEG-8DimethiconeHydroxyethylcellulose • PPG-1 PEG-9 Lauryl Glycol Ether • PPG-26 Buteth-26 • PEG-40 Hydrogenated Castor OilDisodium EDTAChlorphenesinPhenoxyethanol • Fragrance

Wydaje mi sie, ze stezenie, jest dosc duze, bo po pierwsze to SVR, a wiekszosc produtow tej firmy to ciezkie kalibry, po drugie producent zaleca stosowanie nie czesciej niz co druga noc i stosowanie bardzo wysokiej protekcji (w przypadku np. Hydracid alpha tego nie robi, wiec logicznie rzecz biorac Lysalpha jest chyba mocniejszy), po trzecie, jesli SVR pisze, ze cos jest bardzo skoncentrowane, to biorac pod uwage reputacje tej firmy, to pewnie prawda.

Nie wiem na ile mozna ocenic % na podstawie skladu, moze ktos ma jakis pomysl?


---------- Dopisano o 00:20 ---------- Poprzedni post napisano o 00:15 ----------

"Przy PHA ekspozycji słonecznej najlepiej unikać, ale generalnie ten typ kwasów nie uwrażliwia na promieniowanie, nawet udowodniono, że może działać ochronnie. Nie trzeba się tak martwić o ochronę jak przy AHA, ale filtr oczywiście jest wskazany (nawet i bez kwasów). "

Tak tylko pytam z ciekawosci, staram sie uzywac filtrow na co dzien (SPF40, Avene). Z drugiej strony nie wiedzialem, czy procedura unikania slonca jest tak samo ortodoksyjna jak w przypadku AHA. W kazdym badz razie wielkie dzieki!!!

---------- Dopisano o 00:36 ---------- Poprzedni post napisano o 00:20 ----------

Znalazlem informacje, ze zawartosc PHA wynosi 14%, nie jest to jednak zadne pewne zrodlo, tylko forum dyskusyjne...
bogoss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-07, 01:47   #60
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: NeoStrata i m.in. ich patent: KWASY POLI-HYDROKSYLOWE (PHA)

Cytat:
Napisane przez bogoss Pokaż wiadomość
Wydaje mi sie, ze stezenie, jest dosc duze, bo po pierwsze to SVR, a wiekszosc produtow tej firmy to ciezkie kalibry, po drugie producent zaleca stosowanie nie czesciej niz co druga noc i stosowanie bardzo wysokiej protekcji (w przypadku np. Hydracid alpha tego nie robi, wiec logicznie rzecz biorac Lysalpha jest chyba mocniejszy), po trzecie, jesli SVR pisze, ze cos jest bardzo skoncentrowane, to biorac pod uwage reputacje tej firmy, to pewnie prawda.
Jeśli służą Ci preparaty SVR, to na pewno warto spróbować.
Dziwię się tylko, że tak przestrzegają przed siłą działania tego kosmetyku. Glukonolakton jest bardzo łagodnym eksfoliantem (skąd to forte?). 15% PHA, przynajmniej NeoStraty, to czysta przyjemność, można używać dwa razy dziennie bez ryzyka podrażnienia. Sama robiłam sobie krem z glukonolaktonem 15% i nawet pomimo dość niskiego pH mogłam go stosować 2 x na dobę bez negatywnych konsekwencji. Trudno mi sobie wyobrazić, że 14% PHA może być agresywne dla skóry. Chociaż jeśli chodzi o AHA, to pod tym względem SVR akurat już mnie kiedyś zaskoczyło. Dla mnie Lysanel to był kompletny niewypał. Efekty żadne, wybitnie nieprzyjemne doznania przy stosowaniu. Kremy NeoStraty z kwasem glikolowym działały cuda, a o dyskomforcie nie było mowy.

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2009-03-07 o 05:19
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-02-16 20:59:59


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:21.