NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-16, 13:14   #1
Barbie_Girl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 157
Red face

NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?


witam moje drogie. Mam pewien problem. otoż nigdy nie depilowalam brwi..tak jakos wyszlo ze zawsze wszyscy mi to odradzali mowiac ze tragiczne nie sa i jeszcze mam czas... ale chcialam zapytac jeszcze was co o tym myslicie? krzaki niewiadomo jakie chyba nie sa... no i jesce przy okazji jak mozecie napiszcie mi jakie ja mam oczy? tzn bo sa wylupiaste, male, szerokorozstawione bla bla bla..ja wlasnei nie rozrozniam ktore sa ktore... tzn wiem ze duzych to ja nie mam ani wylupiastych..chyba.. no wiec zdaje sie na asza ocene z gory dzieki o no i jesce przy okazji jakie kolorki ladnie beda pasowac do mojej teczowki?
dobra juz dosc nie mecze was wiecej

Edytowane przez Barbie_Girl
Czas edycji: 2006-08-19 o 21:06
Barbie_Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-16, 15:10   #2
sweet18
Raczkowanie
 
Avatar sweet18
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 210
GG do sweet18
Dot.: NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?

Czesc- wedlug mnie twoje brwi sa jak najbardziej ok (a jesli bys jednak koniecznie cos chciala zrobic z nimi to radze sie udac do kosmetyczki).-->co do koloru to moze bym radzila lekko przyciemnic np.henna. Do niebieskich oczu pasuje odcienie brazu, bezu itd. Niestety na ksztaltach oczu to ja sie nie znam ale napewno nie sa wylupiaste-- a przy okazji to masz bardzo ladne oczy-pozdrawiam
sweet18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-16, 16:39   #3
gryzelda
Zadomowienie
 
Avatar gryzelda
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 1 189
Dot.: NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?

szczerze to myslalam ze te Twoje brwi sa juz wydepilowane!! a wiec sa ok, jak na moje okot o CHyba sa gleboko osadzone ( bo nie widze ruchomej powieki)...
gryzelda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-16, 16:48   #4
Amanda:)
Zadomowienie
 
Avatar Amanda:)
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 827
Dot.: NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?

Brwi masz bardzo ładne naprawę nie musisz nic z nimi robić
__________________

Amanda:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-16, 16:58   #5
gosik.s
Wtajemniczenie
 
Avatar gosik.s
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 083
Dot.: NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?

Masz okrągłe oczy (i bardzo ładne bajdełej ).

Spróbuj zrezygnować z kreski na górnej powiece, za to dolną podkreśl mocniej, ale tylko do połowy oka. Może być nawet czarna kredka, ale roztarta cieniem, żeby nie było ostrego konturu. Jeśli nie chcesz zupełnie rezygnować z kreski na górze, używaj jasnego linera w odcieniu cienia, jaki kładziesz na ruchomą powiekę. I też tylko do połowy powieki.
Te zabiegi optycznie "wyciągną" oko, będzie bardziej "kocie". U siebie stosuję z powodzeniem
gosik.s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-17, 14:26   #6
misia2v
Raczkowanie
 
Avatar misia2v
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: O-c :)
Wiadomości: 238
Dot.: NIGDY nie depilowane prwi :eek: moze tak byc?

Fajnie Ci wyszły jak na pierwszy raz myśle że i tak jeszcze sobie wypracujesz wzór przy którym zostaniesz
__________________
( `v¨`)
`-.¸.-` KOCHAM



misia2v jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:34.