Pochwalmy się swoimi włosami:-) - Strona 102 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-02-25, 07:25   #3031
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Jolie2601 Pokaż wiadomość
Ani mi się waż
Ale mnie się rude marzą
Krainaszeptow, śliczne
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline  
Stary 2008-02-25, 07:54   #3032
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Smile Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Narek Pokaż wiadomość
Ale mnie się rude marzą
Krainaszeptow, śliczne

Dlaczego nam się marzy to czego nie mamy, a tego co mamy nie potrafimy docenić Masz bardzo ładny kolorek włosów i nie zaczynaj się babrać farbami Szkoda włosów

krainaszeptow cudne
Milka19 jest offline  
Stary 2008-02-25, 10:30   #3033
virka
Zakorzenienie
 
Avatar virka
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 410
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez SerowyZelek Pokaż wiadomość
tak to moja parszywa mordka
i moje włosy.
Fajne masz te włoski, wyglądają na bardzo objętościowe
Cytat:
Napisane przez Narek Pokaż wiadomość
Moje włosy. Nadal zapuszczam
Nareczku, super włoski (miło je zobaczyć ), wyglądają na grube i ilość też wygląda fajnie Zapuszczaj, zapuszczaj

Cytat:
Napisane przez krainaszeptow Pokaż wiadomość
No to pora na mnie Troche rozczochrana, ale to przez ten wiatr ;D Niestety włoski się puszą strasznie, ale pracuje nad nimi Pozdrawiam wszystkich
Fajne włoski, bardzo orginalne śrubeczki Zdjęcie też mi się podoba
__________________



virka jest offline  
Stary 2008-02-25, 14:28   #3034
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Milka19 Pokaż wiadomość

Dlaczego nam się marzy to czego nie mamy, a tego co mamy nie potrafimy docenić Masz bardzo ładny kolorek włosów i nie zaczynaj się babrać farbami Szkoda włosów
Teraz to na pewno nie będę farbować- szkoła Ale później może pobawię się henną?... Zobaczymy

Cytat:
Napisane przez virka Pokaż wiadomość
Nareczku, super włoski (miło je zobaczyć ), wyglądają na grube i ilość też wygląda fajnie Zapuszczaj, zapuszczaj
Trochę ich mam na głowie, bo moja mama ma baaaardzo gęste włosy i podobno mam to po niej(ale do jej gęstości daleko mi). Niestety, przez odziedziczenie po mamusi włosów mogę bardzo wcześnie osiwieć, ale to lepsze niż łysina
Dziękuje
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline  
Stary 2008-02-25, 15:05   #3035
krainaszeptow
Przyczajenie
 
Avatar krainaszeptow
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 23
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

dziękuję Wam za miłe słowa
niestety straszny problem z tymi kręconymi. kupiłam dziś szampon Dove "Essential Care", bo potrzebują mocnego nawilżenia. Używała go ktoras z Was?
__________________
a kiedy przyjdzie pora deszczowa,
nauczę się chodzic między kroplami...
krainaszeptow jest offline  
Stary 2008-02-25, 15:09   #3036
olenka999
Raczkowanie
 
Avatar olenka999
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 181
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0073007319.jpg (35,6 KB, 772 załadowań)
olenka999 jest offline  
Stary 2008-02-25, 15:20   #3037
antoinettee
Zadomowienie
 
Avatar antoinettee
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 1 407
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
Bardzo ładne i ślicznie się błyszczą
__________________
Nasze szczęście Julia
antoinettee jest offline  
Stary 2008-02-25, 15:23   #3038
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
oj jest sie czym chwalicsliczne widac,ze bardzo zadbane czego uzywasz?
nAtaL!a jest offline  
Stary 2008-02-25, 16:19   #3039
kovval
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 95
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
ja chce miec takie same (przynajmniej długość i blask, choc z tym 2 nie mam problemu ).... kiedy ja takie zapuszcze
kovval jest offline  
Stary 2008-02-25, 16:19   #3040
virka
Zakorzenienie
 
Avatar virka
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 410
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
Pomijając końcówki, które faktycznie troszkę wymagają podcięcia , to są śliczne, jaki błysk
Czemu na blond włosach nie ma takiego efektu
__________________



virka jest offline  
Stary 2008-02-25, 16:49   #3041
olenka999
Raczkowanie
 
Avatar olenka999
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 181
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Dziekuje wam bardzo
Jakis specjalnych kosmetykow nie uzywam - wax na moje wlosy nie dziala,olejek rycynowy kiedys probowalam ale za duzo roboty z tym-wlosy takie tluste i w ogole ble Ale myje co 2 dzien i uzywam Pantene Pelnia Blasku na zmiane z Intensywna regeneracja - zadne inne szampony,odzywki nie dzialaja tak dobrze na moje wlosy jak Pantene(a probowalam w zasadzie wszystko,ostatnio kupilam Loreal i to byl błąd) do tego trzymam odzywke conajmniej 10 min nigdy krocej i zawsze jest oki Pieknie blyszcza i naprawde nie sprawiaja wiekszych problemow .Fakt ze mam czarne wlosy to ten blysk lepiej widoczny niz przy jasnych
olenka999 jest offline  
Stary 2008-02-25, 17:48   #3042
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez virka Pokaż wiadomość
Fajne włoski, bardzo orginalne śrubeczki Zdjęcie też mi się podoba
Zgadzam się urocze masz te sprężynki
Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
Śliczne, trochę jak moje no i ten błysk, oślepnąć można
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline  
Stary 2008-02-25, 18:52   #3043
krainaszeptow
Przyczajenie
 
Avatar krainaszeptow
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 23
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
aaaaa! ja też chce taki błysk!
__________________
a kiedy przyjdzie pora deszczowa,
nauczę się chodzic między kroplami...
krainaszeptow jest offline  
Stary 2008-02-25, 20:23   #3044
madzienka001
Raczkowanie
 
Avatar madzienka001
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 391
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olenka999 Pokaż wiadomość
To moze teraz ja sie pochwale wlosami Bardzo je lubie chociaz czas najwyzszy wybrac sie do fryzjera i podciac te rozdwojone koncowki hehe.
sliczne wlosy dlugie blyszczace
jaki to kolorek????
madzienka001 jest offline  
Stary 2008-02-25, 22:27   #3045
olenka999
Raczkowanie
 
Avatar olenka999
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 181
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez madzienka001 Pokaż wiadomość

sliczne wlosy dlugie blyszczace
jaki to kolorek????
Dziekuje dziekuje

Londacolor Naturals - głęboka czerń
olenka999 jest offline  
Stary 2008-02-26, 06:47   #3046
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Oleńko, nie masz problemu z suchością włosów po tej Londzie?
Ja też farbowałam Colornaturals'em (ciemna czekolada), i cały czas się męczę z suchymi włosami (chyba na całej długości...).
Ale włosy po tej farbie naprawdę nieźle błyszczą
beoneself jest offline  
Stary 2008-02-26, 08:14   #3047
olenka999
Raczkowanie
 
Avatar olenka999
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 181
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez beoneself Pokaż wiadomość
Oleńko, nie masz problemu z suchością włosów po tej Londzie?
Ja też farbowałam Colornaturals'em (ciemna czekolada), i cały czas się męczę z suchymi włosami (chyba na całej długości...).
Ale włosy po tej farbie naprawdę nieźle błyszczą
Nie raczej nie mam problemow z suchoscia.. Chociaz ta Londa wcale nie jest taka fajna,uzylam by sprobowac. wczesniej uzywalam Casting Creme Gloss i duzo lepszy wiec do niego powroce
olenka999 jest offline  
Stary 2008-02-26, 14:37   #3048
kyana
Zadomowienie
 
Avatar kyana
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 329
GG do kyana Send a message via Skype™ to kyana
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

dziewczyny oszałamiacie mnie swoimi włosami gratuluje
__________________
'Lawina ruszyła i za późno jest na to, by kamyki robiły głosowanie.'
kyana jest offline  
Stary 2008-02-26, 14:54   #3049
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

A to moje wloski
W sumie nie ma czym sie chwalic, bo do pieknych nie naleza
Sa suche i lamliwe.. zapewne to przec ciagla zmiane kolorow na glowie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0005.JPG (49,9 KB, 122 załadowań)
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline  
Stary 2008-02-26, 17:19   #3050
SerowyZelek
Przyczajenie
 
Avatar SerowyZelek
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 29
GG do SerowyZelek
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Mi strasznie wypadaja wlosy, bo kilka razy dziennie je prostowalam. Ale prostownica mi sie spalila i jestem zdana na swoje naturalne wlosy :P Stosuje swoja domowa maseczke odzywiajaca i jak widac łysa nie jestem :P bo wlosy mam grube.. tylko kurde troche sie pusza jak mocno wieje
SerowyZelek jest offline  
Stary 2008-02-26, 18:59   #3051
olcia00500
Rozeznanie
 
Avatar olcia00500
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 767
GG do olcia00500
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Moje włoski , właśnie wróciłam od fryzjera
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0084x.jpg (91,2 KB, 272 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0089x.jpg (96,0 KB, 160 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0090x.jpg (105,2 KB, 151 załadowań)
__________________
The chances of finding someone like you.

http://pl.unitedcats.com/stopkillingdogs/

olcia00500 jest offline  
Stary 2008-02-26, 20:56   #3052
mikunia305
Raczkowanie
 
Avatar mikunia305
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 73
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=238712


czy ktos moglby odpowiedziec ma moje ostatnie pytanie?
zdjecie tej dziewczyny jest z tego tematu, mam nadzieje ze sie nie obrazi ze wkleilam jego link do innego tematu ale naprawde mi zalezy na tym a ta dziewczyna mi nie odpisuje na wiadomosc.
mikunia305 jest offline  
Stary 2008-02-26, 22:10   #3053
olcia00500
Rozeznanie
 
Avatar olcia00500
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 767
GG do olcia00500
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez mikunia305 Pokaż wiadomość
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=238712


czy ktos moglby odpowiedziec ma moje ostatnie pytanie?
zdjecie tej dziewczyny jest z tego tematu, mam nadzieje ze sie nie obrazi ze wkleilam jego link do innego tematu ale naprawde mi zalezy na tym a ta dziewczyna mi nie odpisuje na wiadomosc.
Tyle wątków już było.

Proszę: http://pl.youtube.com/watch?v=XIg6s-gZbzE
__________________
The chances of finding someone like you.

http://pl.unitedcats.com/stopkillingdogs/

olcia00500 jest offline  
Stary 2008-02-26, 22:13   #3054
marrellic
Zakorzenienie
 
Avatar marrellic
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 5 383
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

ale wy macie śliczne włosy.. aż człowieka zazdrość bierze
marrellic jest offline  
Stary 2008-02-27, 15:22   #3055
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

A to moje, pruje zejść do blondu z ciemnego brązu

Nie ma się czym chwalić, ale od 4 miesięcy walcze o ich piekny wygląd, odrzywkami, maskami i wszystkim czym sie da

urosły 14 cm

Pokazuję, są mniej rude, tak lampa dziwnie wyszła..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC06568.JPG (58,5 KB, 370 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC06569.JPG (59,1 KB, 325 załadowań)
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2008-02-27, 16:33   #3056
mikunia305
Raczkowanie
 
Avatar mikunia305
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 73
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez olcia00500 Pokaż wiadomość
Tyle wątków już było.

Proszę: http://pl.youtube.com/watch?v=XIg6s-gZbzE

sama juz dawno ogladalam ten filmik. dziewczyna ze zdjecia ma fale a na filmiku sa prawie ze rurki, to jest cos calkiem innego...
mikunia305 jest offline  
Stary 2008-02-27, 17:06   #3057
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez mikunia305 Pokaż wiadomość
sama juz dawno ogladalam ten filmik. dziewczyna ze zdjecia ma fale a na filmiku sa prawie ze rurki, to jest cos calkiem innego...

Chodzi ci oto jak upiela te wlosy Britney tak?
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2008-02-27, 17:16   #3058
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

to ja tez sie pochwale,a co!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P2270034.JPG (61,2 KB, 193 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P2270036.JPG (37,2 KB, 185 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P2270037.JPG (60,5 KB, 219 załadowań)
nAtaL!a jest offline  
Stary 2008-02-27, 17:17   #3059
virka
Zakorzenienie
 
Avatar virka
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 410
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
to ja tez sie pochwale,a co!
Jakie ZDROWE, aż normalnie dech zapiera
Od czubka głowy po same końce, rewelacyjne
__________________



virka jest offline  
Stary 2008-02-27, 17:36   #3060
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomości: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
to ja tez sie pochwale,a co!
Bardzo ładne
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i piękne mo-hery Moja pielęgnacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwodówka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:20.