Pochwalmy się swoimi włosami:-) - Strona 31 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-02-21, 22:20   #901
iwciunia
Zakorzenienie
 
Avatar iwciunia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 3 190
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez serafina Pokaż wiadomość
a oto moje włoski niestety same nie sa takie proste, prostownica musi pomagać
O matko i córko Jakie piękne
iwciunia jest offline  
Stary 2007-02-22, 10:27   #902
serafina
Raczkowanie
 
Avatar serafina
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 99
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez iwciunia Pokaż wiadomość
O matko i córko Jakie piękne

dziekuję
serafina jest offline  
Stary 2007-02-22, 13:56   #903
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Serafina ->
cud miód i ultramaryna - Twoje włosy

A ja załączam swoje kłaczki
Póki co jedynie 1 zdjecie mi sie udało załączyć i chyba dość niewidoczne


A bo piszę akurat zza za wolnego neta


Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg agaaa.JPG (14,2 KB, 620 załadowań)
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline  
Stary 2007-02-22, 14:34   #904
kisia88
Raczkowanie
 
Avatar kisia88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 355
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

aga87 jesteś bardzo ładna no i masz śliczniutkie loczki
kisia88 jest offline  
Stary 2007-02-22, 14:39   #905
N4TI
Zakorzenienie
 
Avatar N4TI
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 8 959
Send a message via Skype™ to N4TI
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

ojej nie spodziewałam sie tylu takich komentarzy poprawiłyscie mi humor, mam zapalenie gardła i chodze od wczoraj z goraczka ;( w nocy mialam 41 stopni wiec wygladam i czuje sie strasznie maryd mam termoloki jakiejs niemieckiej firmy Ideen Welt kupione na allegro, podłączam sie do pradu i nagrzewaja sie ok 5 minut a ja przed robieniem tych fotek trzymałam je jakies 15-20 minut niczym nie utrwaliłam dlatego sie rozprostowały
__________________
N4TI jest offline  
Stary 2007-02-22, 14:46   #906
maryd
Zadomowienie
 
Avatar maryd
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 1 201
GG do maryd
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez N4TI Pokaż wiadomość
ojej nie spodziewałam sie tylu takich komentarzy poprawiłyscie mi humor, mam zapalenie gardła i chodze od wczoraj z goraczka ;( w nocy mialam 41 stopni wiec wygladam i czuje sie strasznie maryd mam termoloki jakiejs niemieckiej firmy Ideen Welt kupione na allegro, podłączam sie do pradu i nagrzewaja sie ok 5 minut a ja przed robieniem tych fotek trzymałam je jakies 15-20 minut niczym nie utrwaliłam dlatego sie rozprostowały
dzięki za odpowiedź
muszę sobie takie sprawić
__________________
"You can have anything you want
You can drift, you can dream, even walk on water
Anything you want"

maryd jest offline  
Stary 2007-03-02, 17:48   #907
mais
Przyczajenie
 
Avatar mais
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 16
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

i ja się "pochwalę" swoimi włosami chociaż w sumie nie ma za bardzo jest czym bo są bardzo zniszczone ciągłym suszeniem i prostowaniem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg hhh.jpg (69,7 KB, 699 załadowań)
mais jest offline  
Stary 2007-03-02, 18:35   #908
kas!a
Zakorzenienie
 
Avatar kas!a
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 11 190
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)



świetniaste.
__________________
I'd love to stay and chat, but you're a total bi*ch.

wymiana książek:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=774155
kas!a jest offline  
Stary 2007-03-02, 19:41   #909
kisia88
Raczkowanie
 
Avatar kisia88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 355
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

mais śliczne maasz włoski wcale nie widać, że są zniszczone
kisia88 jest offline  
Stary 2007-03-02, 20:01   #910
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

hahaha wybaczcie ze taka fota ale tylko taka mam na kompie a obecnie nie mam apratu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mojewlosy.jpg (24,4 KB, 325 załadowań)
Mary_Q jest offline  
Stary 2007-03-02, 20:36   #911
mais
Przyczajenie
 
Avatar mais
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 16
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

kas!a i kisia88 dziękuję
a zdjęcie trochę przekłamało - mam naprawdę włoski w b. słabej kondycji ale leczę je wax'em i już jakieś efekty widać
mais jest offline  
Stary 2007-03-03, 11:43   #912
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez kaolinait Pokaż wiadomość
Fajny kolorek Sama myslalam o jakiejs zmianie koloru ale nie mam pojecia na jaki za to scielam wloski... buuu...
co sadzicie?
Swietnie Ci się krecąI kolor cudowny.

Cytat:
Napisane przez katie-lee Pokaż wiadomość
Moje dzisiejsze, rano był myte, nie stylizowane. Nawet odżywki nie nałożyłam Ferie mam i mnie leń złapał...
Mam do Was prośbę: jaki ja mam kolor na głowie? Wiem, że głupie pytanie, ale może Wy mi powiecie, bo ja już sama nie wiem....
Wygladają na bardzo zdrowe, zadbane i mają przepiekny kasztanowy kolor. Już jestem prawie zdecydowana na farbowanie, kiedy oglądam takie cudne włosy.

Cytat:
Napisane przez N4TI Pokaż wiadomość
moje na dzien 19.02.2007 troche popodwijane bo załozylam termoloki a wtedy juz sie troche rozprostowaly ;D
Świetne włosy. Fajnie się zakręciły

Cytat:
Napisane przez serafina Pokaż wiadomość
a oto moje włoski niestety same nie sa takie proste, prostownica musi pomagać
Jejku, jak one błyszcza masz przepiękne włosy
__________________
P F C
maja55 jest offline  
Stary 2007-03-03, 12:02   #913
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 551
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez mais Pokaż wiadomość
i ja się "pochwalę" swoimi włosami chociaż w sumie nie ma za bardzo jest czym bo są bardzo zniszczone ciągłym suszeniem i prostowaniem
Fajne sa dlugiieee
Maja zcasem sie niech nie chwali, bo popadniemy w kompleksy
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline  
Stary 2007-03-03, 14:43   #914
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Wygladają na bardzo zdrowe, zadbane i mają przepiekny kasztanowy kolor. Już jestem prawie zdecydowana na farbowanie, kiedy oglądam takie cudne włosy.
Dziękuję Ja jak je oglądałam to też byłam zdecydowana na farbowanie i przefarbowałam(teraz mam brąz)...
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline  
Stary 2007-03-03, 14:56   #915
eevvaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z domku:)
Wiadomości: 3 146
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

N4TI, serafina jestem pod wrażeniem, naprawdę prześliczne włoski
__________________
Zapraszam na mojego bloga
http://eevvastyle.blogspot.com/


eevvaa jest offline  
Stary 2007-03-03, 17:41   #916
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

wwszystkie macie świetne włoski,jak będę mieć aparat to też zrobię fotkę i wam moje włoski pokażę
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline  
Stary 2007-03-03, 19:39   #917
look_ahead
Zadomowienie
 
Avatar look_ahead
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z domku ;)
Wiadomości: 1 821
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Dziewczyny cudne macie włosy
a to moje w trakcie zapuszczania
i zdjęcie włosów mojej siostry tak dla porównania
__________________
Tu powinien być podpis

Edytowane przez look_ahead
Czas edycji: 2007-03-04 o 15:56
look_ahead jest offline  
Stary 2007-03-03, 20:12   #918
kisia88
Raczkowanie
 
Avatar kisia88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 355
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

look_ahead jejciu ile Twoja siostra zapuszczała włoski?? wydaje mi się, że jej włosy są bardziej puszyste niż Twoje, mam rację czy zdjęcie mnie zmyliło??
kisia88 jest offline  
Stary 2007-03-03, 20:32   #919
look_ahead
Zadomowienie
 
Avatar look_ahead
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z domku ;)
Wiadomości: 1 821
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez kisia88 Pokaż wiadomość
look_ahead jejciu ile Twoja siostra zapuszczała włoski?? wydaje mi się, że jej włosy są bardziej puszyste niż Twoje, mam rację czy zdjęcie mnie zmyliło??
ojj tak.. ona ma zdecydowanie gęstsze i grubsze a jeśli chodzi o długość to ona praktycznie nigdy włosów nie obcina, jedynie końcówki, ale dość często
__________________
Tu powinien być podpis
look_ahead jest offline  
Stary 2007-03-03, 20:47   #920
kisia88
Raczkowanie
 
Avatar kisia88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 355
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

look_ahead obydwie macie piękne włoski naprawdę...zazdroszcze Wam

Edytowane przez kisia88
Czas edycji: 2007-03-03 o 22:14
kisia88 jest offline  
Stary 2007-03-03, 20:57   #921
guantanamera
Zakorzenienie
 
Avatar guantanamera
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 5 358
GG do guantanamera
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

to i ja sie pochwale

Edytowane przez guantanamera
Czas edycji: 2007-08-27 o 19:48
guantanamera jest offline  
Stary 2007-03-03, 22:41   #922
quality
Rozeznanie
 
Avatar quality
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 549
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez look_ahead Pokaż wiadomość
Dziewczyny cudne macie włosy
a to moje w trakcie zapuszczania
i zdjęcie włosów mojej siostry tak dla porównania
Twoje ladniejsze niz siostry Siostra jakby juz przeasadzila z dlugoscia i wygladaja na troche zaniedbane.
__________________

Nie ważne co robisz.
Ważne jak wyglądasz.
quality jest offline  
Stary 2007-03-04, 09:56   #923
azyla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 312
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez guantanamera Pokaż wiadomość
to i ja sie pochwale
fajne loczki...
azyla jest offline  
Stary 2007-03-04, 12:47   #924
niv_
Zakorzenienie
 
Avatar niv_
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 442
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez quality Pokaż wiadomość
Twoje ladniejsze niz siostry Siostra jakby juz przeasadzila z dlugoscia i wygladaja na troche zaniedbane.

A mi się wydaje,że ta różnica wynika z tego,że look_ahead ma wyprostowane włoski,a jej siostra nie Ale może się mylę W każdym bądź razie wiadomo,że włosy po wyprostowaniu wyglądają na zdrowsze,pięknie błyszczą i w ogóle są o wiele ładniejsze (przeważnie)

A tak w ogóle to wszystkie macie śliczne włosy :sli na:

Może kiedyś odwarze się pokazać swoje
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.
Mark Twain

"To, jak traktujesz koty, decyduje o Twoim miejscu w niebie "
niv_ jest offline  
Stary 2007-03-04, 13:17   #925
look_ahead
Zadomowienie
 
Avatar look_ahead
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z domku ;)
Wiadomości: 1 821
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez niv_ Pokaż wiadomość
A mi się wydaje,że ta różnica wynika z tego,że look_ahead ma wyprostowane włoski,a jej siostra nie Ale może się mylę W każdym bądź razie wiadomo,że włosy po wyprostowaniu wyglądają na zdrowsze,pięknie błyszczą i w ogóle są o wiele ładniejsze (przeważnie)

A tak w ogóle to wszystkie macie śliczne włosy :sli na:

Może kiedyś odwarze się pokazać swoje
look_ahead nie ma wyprostowanych włosów nie prostuję już 4 miesiące
__________________
Tu powinien być podpis
look_ahead jest offline  
Stary 2007-03-04, 14:31   #926
niv_
Zakorzenienie
 
Avatar niv_
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 442
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez look_ahead Pokaż wiadomość
look_ahead nie ma wyprostowanych włosów nie prostuję już 4 miesiące
No to tym bardziej gratuluje ślicznych włosków
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.
Mark Twain

"To, jak traktujesz koty, decyduje o Twoim miejscu w niebie "
niv_ jest offline  
Stary 2007-03-04, 14:36   #927
look_ahead
Zadomowienie
 
Avatar look_ahead
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z domku ;)
Wiadomości: 1 821
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez niv_ Pokaż wiadomość
No to tym bardziej gratuluje ślicznych włosków
dziękuję bardzo
__________________
Tu powinien być podpis
look_ahead jest offline  
Stary 2007-03-04, 16:07   #928
aniluap
Raczkowanie
 
Avatar aniluap
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 66
GG do aniluap
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

piękne, cuda można uchodować na głowie )
__________________
Umiejętności człowieka przerastają jego wyobraźnię )
aniluap jest offline  
Stary 2007-03-05, 11:28   #929
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

look_ahead, to po co wcześniej prostowałaś, skoro naturalnie masz takie gładkie?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2007-03-05, 17:05   #930
truskawaa
Raczkowanie
 
Avatar truskawaa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: piękne miasto
Wiadomości: 488
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

albo nicz:P
__________________
truskawaa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:18.