Pochwalmy się swoimi włosami:-) - Strona 44 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-07-26, 11:35   #1291
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

kociak16 spoooooko, po co sie tak burzysz?? a że masz 16 lat dowiedziałam się z wątku "tyjemy razem" sama tam przyznałaś (i było to 2007-04-06)
Cytat:
Napisane przez kociak16 Pokaż wiadomość
aha... i dodam ze tez mam 16 lat
więc tego wieku sobie nie wymysliłam tylko sprawdziłam


blekitneoczy: a czy ja napisałam że jest nieatrakcyjna? To że dla ciebie ta dziewczyna na fotce jest w przedziale wiekowym od 16-25 lat to nie znaczy ze dla mnie tak samo. Dla mnie jest ok. 20-27. Mam prawo tak sądzic i nikt mi tego nie zabroni Nie byloby mi przykro jakby ktos mnie skomentowal w taki sposob jak ja to zrobilam ponieważ nie zrobilam nic starsznego i niegrzecznego. I zapewniam cie ze jestem dobrze wychowana
agiii jest offline  
Stary 2007-07-26, 11:49   #1292
Adeq
Zakorzenienie
 
Avatar Adeq
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 5 203
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

u mnie nie ma sie czym chwalic, bo widze, ze tutaj same dlugo-pieknowlose sa...ale co tam... ;P fryzurke nową wam chociaż pokaże... xD
http://img257.imageshack.us/my.php?image=ja594yy3.jpg
__________________
Can I have it like that?
Adeq jest offline  
Stary 2007-07-26, 11:53   #1293
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Adeq ładniutkie masz włoski i jak błyszczą
agiii jest offline  
Stary 2007-07-26, 12:00   #1294
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Dziewczyny śliczne macie włosy ! Fakt faktem, że wszystkie są różne, ale każde mają swój urok

Przyznam się bez bicia, że nie przejrzałam całego wątku, bo nie byłam w stanie , ale już kiedyś tutaj się udzielałam i bywałam regularnie

To moje :
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC04581pow.jpg (59,0 KB, 414 załadowań)
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline  
Stary 2007-07-26, 12:13   #1295
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

nasteczka boskie!! PROSTUJESZ? masz piekne i zadbane... pewnie tez waxa uzywasz
agiii jest offline  
Stary 2007-07-26, 12:29   #1296
Adeq
Zakorzenienie
 
Avatar Adeq
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 5 203
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Adeq Pokaż wiadomość
u mnie nie ma sie czym chwalic, bo widze, ze tutaj same dlugo-pieknowlose sa...ale co tam... ;P fryzurke nową wam chociaż pokaże... xD
http://img257.imageshack.us/my.php?image=ja594yy3.jpg
dziękować
__________________
Can I have it like that?
Adeq jest offline  
Stary 2007-07-26, 12:33   #1297
Adeq
Zakorzenienie
 
Avatar Adeq
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 5 203
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez agiii Pokaż wiadomość
Adeq ładniutkie masz włoski i jak błyszczą
dziekuje.
i przepraszam za post pod postem bo sie pomylilam..
przepraszam przepraszam przepraszam!!!
__________________
Can I have it like that?
Adeq jest offline  
Stary 2007-07-26, 12:55   #1298
scarlettmonroe
Rozeznanie
 
Avatar scarlettmonroe
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 695
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez NasteCzka Pokaż wiadomość
Dziewczyny śliczne macie włosy ! Fakt faktem, że wszystkie są różne, ale każde mają swój urok

Przyznam się bez bicia, że nie przejrzałam całego wątku, bo nie byłam w stanie , ale już kiedyś tutaj się udzielałam i bywałam regularnie

To moje :
Super cięcie Jakoś tłumaczyłaś fryzjerce, pokazywałaś z katalogu czy przyniosłaś zdjęcie?
scarlettmonroe jest offline  
Stary 2007-07-26, 14:19   #1299
kociak16
Raczkowanie
 
Avatar kociak16
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 38
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez blekitneoczy Pokaż wiadomość
I po co ten niestosowny komentarz???? Nawet jesli wyglada na pare lat powazniej no to co? Od kiedy uroda jest mierzona miarka wieku? Radze spojrzec na sex-bomby kina (Ewa Longoria-po trzydziestce, Angelina Jolie 35 lt, Monica Belluci po 40!, Sharon Stone po 40, Britney Spears 26, Jessica Simpson 27, Sophie Marceau po 40, a wygladala lepiej w wieku 30 lat niz w wieku 18) I co ktora malota z dzisieszych gwiazd moze im dorwnac pod wzgledem urody, moze 18-letnia Linsay Lohan, Kotek 16 przyszla tu pokazac swoje wlosy ktore widac normalnie, nie przyszla tu aby dowiedziec sie czy wyglada staro czy mlodo, jestem w szoku niektorymi komentarzami forumowiczek.
ja tez jestem w szoku.... ehhh szkoda to komentowac, nie maja sie kogo doczepic nie bede nikomu nic udowadniac tu nawet porozmawiac normalnie nie mozna. a tobie dziekuje i pozdraiwam
__________________
śmiejcie się ze mnie, bo jestem inna... a ja będę z was bo jesteście wszyscy tacy sami !!!
kociak16 jest offline  
Stary 2007-07-26, 14:21   #1300
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez agiii Pokaż wiadomość
nasteczka boskie!! PROSTUJESZ? masz piekne i zadbane... pewnie tez waxa uzywasz
Dziękuje bardzo prostuje włoski i używam waxa, ale ze względu na to, że taki eksperyment długo trwa to robie go przynajmniej raz w misiącu

Cytat:
Napisane przez scarlettmonroe Pokaż wiadomość
Super cięcie Jakoś tłumaczyłaś fryzjerce, pokazywałaś z katalogu czy przyniosłaś zdjęcie?
Dziękuje, tłumaczyłam, że chcem mieć dwie warstwy - górę bardziej wystrzępioną z tym, że wcześniej miałam już postopniowane i nie do końca wyszło, ale z tyłu po wyprostowaniu widać tą warstwę hehe
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline  
Stary 2007-07-26, 14:34   #1301
AgataM86
Rozeznanie
 
Avatar AgataM86
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 501
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez kociak16 Pokaż wiadomość
TO JA TEż SIę POCHWALę

Nie rozumiem dlaczego wszystkie tak się przyczepiły!
Nie przejmuj się, pewnie są zazdrosne
Mi bardzo podoba się Twój kolor włosów, masz może jakieś inne zxdjątka, na których widać całą fryzurkę?
Pozdrawiam
__________________
AgataM86 jest offline  
Stary 2007-07-26, 15:03   #1302
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

NasteCzka cuud włoski Takie naturalne i widać, że zadbane I penwiwe głupio to zabrzmi, ale widać, że są bardzo miękkie w dotyku Mam rację ?
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline  
Stary 2007-07-26, 16:22   #1303
Moobi
Wtajemniczenie
 
Avatar Moobi
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 2 516
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez blekitneoczy Pokaż wiadomość
I po co ten niestosowny komentarz???? Nawet jesli wyglada na pare lat powazniej no to co? Od kiedy uroda jest mierzona miarka wieku? Radze spojrzec na sex-bomby kina (Ewa Longoria-po trzydziestce, Angelina Jolie 35 lt, Monica Belluci po 40!, Sharon Stone po 40, Britney Spears 26, Jessica Simpson 27, Sophie Marceau po 40, a wygladala lepiej w wieku 30 lat niz w wieku 18) I co ktora malota z dzisieszych gwiazd moze im dorwnac pod wzgledem urody, moze 18-letnia Linsay Lohan, Kotek 16 przyszla tu pokazac swoje wlosy ktore widac normalnie, nie przyszla tu aby dowiedziec sie czy wyglada staro czy mlodo, jestem w szoku niektorymi komentarzami forumowiczek.
niestosowny komentarz
kochanie proponuje nie używać określeń których się nie rozumie,albo dokladnie czytać wypowiedzi.I prosze mnie nie pouczać.
Tak myślałam że kociak tylko rzucała słowa na wiatr że udowodni że to ona.
Dla mnie w tej sprawie wszystko jasne
Cytat:
Nie przejmuj się, pewnie są zazdrosne
A czego tu zazdrościć?Bo chyba nie tego że w wieku 16 lat wygląda się na 25.

Dla mnie eot.
Moobi jest offline  
Stary 2007-07-26, 16:34   #1304
Divine18
Zakorzenienie
 
Avatar Divine18
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 133
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez NasteCzka Pokaż wiadomość
Dziewczyny śliczne macie włosy ! Fakt faktem, że wszystkie są różne, ale każde mają swój urok

Przyznam się bez bicia, że nie przejrzałam całego wątku, bo nie byłam w stanie , ale już kiedyś tutaj się udzielałam i bywałam regularnie

To moje :
kurcze fajne masz te włoski a ja ... szkoda gadac no ale moze kiedys bede miec ładniejsze

edit: agii kiedy wkleisz swoje foteczki?
__________________

' Nie obawiaj się, że góry są za wysokie, droga zbyt długa, kwiaty zwiędną, za blisko czyjeś oczy wpatrzone z nadzieją, a potem tylko z wyrzutem. Nie obawiaj się, abyś nie musiał żałować tego, że brakło ci odwagi. '

Divine18 jest offline  
Stary 2007-07-26, 17:15   #1305
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Divine18 Pokaż wiadomość
kurcze fajne masz te włoski a ja ... szkoda gadac no ale moze kiedys bede miec ładniejsze

edit: agii kiedy wkleisz swoje foteczki?
no wlasnie chciałam dodac przedwczoraj ale za duzo nałożyłam odzywki i mi tak obciązyła włoski że żadne loczki nie wyszły poprostu lekkie fale i to wszystko... ale obiecuje ze tym razem nie naloze odzywki i juz jutro dodam moje włoski
agiii jest offline  
Stary 2007-07-26, 18:01   #1306
mysiamysia
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiamysia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2 714
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez kociak16 Pokaż wiadomość
CHCESZ TO CI ZARAZ WKLEJE ZDJECIE LEGITYMACJI SKORO NIE WIERZYSZ ZE TO JA I W MOJ WIEK
Ja chce.Wklejaj Jak wkleisz i okaze sie ,ze nie mam racji to normalnie bedziesz moim GURU i oddam caly swoj honor.
Żaden wiarygodny czlowiek nie oburzyłby sie tak ,gdyby ktos pisal ze to nie jej fotka ,a w rzeczywistoscvi bylaby jej fotką.Żaden. Jestem przeczulona na takie sytuacje i doskonale wyczuwam kiedy ktos sciemnia,dlatego rozumiem tutaj dziewczyny,ktore wyczuly scieme.Mysle,ze nawet te dziewczyny ,ktore napisaly ,ze to jej fotka,to tak naprawde mysla inaczej,ale mowia tak tylko temu ,zeby po prostu sie sprzeciwic i isc pod prad
__________________


"Najlepsza miłość to ta,która budzi duszę...
Pcha nas ku lepszemu...
Rozpala w sercach ogień a w duszy sieje spokój..."

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=16429349
Atmosphere,Bershka,Stradi varius,Pimkie,Reserved i inne...zapraszam
!14 stycznia dokładka!
!odpisuj u mnie!

mysiamysia jest offline  
Stary 2007-07-26, 21:08   #1307
Eska88
Rozeznanie
 
Avatar Eska88
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 680
GG do Eska88
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez agiii Pokaż wiadomość
kociak16 spoooooko, po co sie tak burzysz?? a że masz 16 lat dowiedziałam się z wątku "tyjemy razem" sama tam przyznałaś (i było to 2007-04-06)

więc tego wieku sobie nie wymysliłam tylko sprawdziłam


blekitneoczy: a czy ja napisałam że jest nieatrakcyjna? To że dla ciebie ta dziewczyna na fotce jest w przedziale wiekowym od 16-25 lat to nie znaczy ze dla mnie tak samo. Dla mnie jest ok. 20-27. Mam prawo tak sądzic i nikt mi tego nie zabroni Nie byloby mi przykro jakby ktos mnie skomentowal w taki sposob jak ja to zrobilam ponieważ nie zrobilam nic starsznego i niegrzecznego. I zapewniam cie ze jestem dobrze wychowana
zgadzam sie w 100% i po co wogole tak naskoczylas blekitneoczy a zwlaszcza ze Ciebie to nie dotyczylo? agii nie napisala nic zlego...wiec nie wiem po co ta cala afera
Eska88 jest offline  
Stary 2007-07-26, 21:09   #1308
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez katie-lee Pokaż wiadomość
NasteCzka cuud włoski Takie naturalne i widać, że zadbane I penwiwe głupio to zabrzmi, ale widać, że są bardzo miękkie w dotyku Mam rację ?
Dziękuje bardzo czy są miekkie hmm na pewno w jakimś stopniu są

Cytat:
Napisane przez Divine18 Pokaż wiadomość
kurcze fajne masz te włoski a ja ... szkoda gadac no ale moze kiedys bede miec ładniejsze

edit: agii kiedy wkleisz swoje foteczki?

Dziękuje bardzo
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline  
Stary 2007-07-27, 00:29   #1309
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

buuuu... cos sie popsuło i nie chcą mi sie robic loczki :P:P naaaprawde! no ale trudno.... w takim razie wyprostuje je jutro i pokaze wam wyprostowane... a loczki jak sie zrobią ładne to pokaże
agiii jest offline  
Stary 2007-07-27, 08:50   #1310
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 232
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Moobi Pokaż wiadomość
niestosowny komentarz
kochanie proponuje nie używać określeń których się nie rozumie,albo dokladnie czytać wypowiedzi.I prosze mnie nie pouczać.
Tak myślałam że kociak tylko rzucała słowa na wiatr że udowodni że to ona.
Dla mnie w tej sprawie wszystko jasne

A czego tu zazdrościć?Bo chyba nie tego że w wieku 16 lat wygląda się na 25.

Dla mnie eot.
Ja jestem zodiakalna rybka, wiec czasem ciagnie mnie pod prad ale w obronie slusznej sprawy
A ja proponuje zajrzec do slownika poprawnych zwrotow...bo kochanie to sie mowi do osoby ktora darzy sie jakims uczuciem Nikogo nie pouczam, bo nie jestem nauczycielka I wiem ze gwiazdy nosza makijarz, ale nie oszukujmy sie nawet najlepszy makijarz nie sprawi ze twarz nagle stanie sie boska W kadzym razie ja takiego jeszcze nie widzialam I dla twojej wiadomosci za mlodo tez nie jest dobrze wygladac bo nikt cie nie trakuje powaznie tylko jak smarkule
No coz Kotek jedynie co ci pozostaje zrobic aby obronic swoj zaatakowany honor to wkelic swoja fote
blekitneoczy jest offline  
Stary 2007-07-27, 08:54   #1311
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 232
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez Eska88 Pokaż wiadomość
zgadzam sie w 100% i po co wogole tak naskoczylas blekitneoczy a zwlaszcza ze Ciebie to nie dotyczylo? agii nie napisala nic zlego...wiec nie wiem po co ta cala afera
Najechalam bo lubie czasem plynac pod prad To wyjasnia wiele rzeczy
blekitneoczy jest offline  
Stary 2007-07-27, 09:06   #1312
Eska88
Rozeznanie
 
Avatar Eska88
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 680
GG do Eska88
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez blekitneoczy Pokaż wiadomość
Najechalam bo lubie czasem plynac pod prad To wyjasnia wiele rzeczy
chyba powinnas pisac poezje...bo to byl taki wyszukany tekst...
Eska88 jest offline  
Stary 2007-07-27, 09:19   #1313
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 232
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

No wiesz osoba co pisze "naskoczylas" nie powinna zabierac glosu na temat poezji
blekitneoczy jest offline  
Stary 2007-07-27, 09:23   #1314
Eska88
Rozeznanie
 
Avatar Eska88
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 680
GG do Eska88
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez blekitneoczy Pokaż wiadomość
No wiesz osoba co pisze "naskoczylas" nie powinna zabierac glosu na temat poezji
lepiej brzmi "najechalam"
Eska88 jest offline  
Stary 2007-07-27, 09:25   #1315
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 232
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Napisalam tak aby dorownac twojemu poziomowi, serio, smutne ale prawdziwe
blekitneoczy jest offline  
Stary 2007-07-27, 09:57   #1316
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

przestancie... no naprawde czepiac sie takiego czegoś jak "naskoczyłas" to juz szczty!! to zwykłe słowo. Bardziej grzeczne od "najechalaś"... blekitneoczy to dobrze ze chciałas dorównac poziomowi Eska88 bo masz z kogo brac przykład ale niestety nic ci to nie dało, nadal jestes chamska!
KONIEC TEMATU!
agiii jest offline  
Stary 2007-07-27, 10:03   #1317
aga_xy
Wtajemniczenie
 
Avatar aga_xy
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 454
GG do aga_xy Send a message via Skype™ to aga_xy
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez agiii Pokaż wiadomość
kociak16 spoooooko, po co sie tak burzysz?? a że masz 16 lat dowiedziałam się z wątku "tyjemy razem" sama tam przyznałaś (i było to 2007-04-06)

więc tego wieku sobie nie wymysliłam tylko sprawdziłam


blekitneoczy: a czy ja napisałam że jest nieatrakcyjna? To że dla ciebie ta dziewczyna na fotce jest w przedziale wiekowym od 16-25 lat to nie znaczy ze dla mnie tak samo. Dla mnie jest ok. 20-27. Mam prawo tak sądzic i nikt mi tego nie zabroni Nie byloby mi przykro jakby ktos mnie skomentowal w taki sposob jak ja to zrobilam ponieważ nie zrobilam nic starsznego i niegrzecznego. I zapewniam cie ze jestem dobrze wychowana
Taka drobna refleksja.od kwietnia do lipca jest mnóstwo "okazji" żeby skończyć lat 17 ,ależ dziwna ta Wasza dyskusja....
__________________
Marzenia są to po to,aby je spełniać



ja w innym miejscu
aga_xy jest offline  
Stary 2007-07-27, 10:08   #1318
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 232
Post Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Niestety wyscig o medal na najwieksze chamstwo to chyba jednak wygrasz ty.....bo ty pierwsza obrazilas jedna z forumowiczek piszac ze 'staro".wyglada i zarzucilas jej ze wleila cudza fotke. Zastanow sie najpierw nad swoim zachowaniem a pozniej oceniaj 'maniery' innych.
I zapewniam cie ze "najechalas" jest bardziej stosownym wzrotem w zdaniu ktoe napisala Eska niz "naskoczylas". Jak uslyszalam to slowo to myslalam ze padne z zazenowania.... Same zmienilyscie kierunek tematu a teraz jestescie w szoku jak ktos ten temat ciagnie. Ale ze wzgledu na 'kulture" nie bede zasmiecac tego watku cietymi ripsotami , gdyz jest to forum O WLOSACH a nie o tym kto komu przywali mocniej. Zegnam.

Edytowane przez blekitneoczy
Czas edycji: 2007-07-27 o 10:10 Powód: dodanie zdania
blekitneoczy jest offline  
Stary 2007-07-27, 10:19   #1319
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 490
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

nie obraziłam jej w żaden sposób. Poprostu napisałam że pani na fotce wygląda na starszą niz 16 lat. Nie użyłam słowa STARA więc polecam czytanie ze zrozumieniem... nie ja zaczełam konflikt a ty która NASKOCZYŁAŚ na mnie i inne wizazanki... to było moje zdanie na temat tej fotki, nie uzyłam w niej wulgaryzmów, nikogo nie obraziłam. A o ile mi wiadomo na forum można wyrażac własne zdanie.
W takim razie już "nie zasmiecaj tego watku cietymi ripsotami" bo jak dobrze zauwazylas jest to wątek na temat włosów.
Ja temat już skończyłam jednak jeżeli ktoś bedzie zarzucał mi że napisałam cos czego nie napisałam, bedzie mnie obrazal nie będe siedziała cicho... . i tyle.
agiii jest offline  
Stary 2007-07-27, 10:29   #1320
Eska88
Rozeznanie
 
Avatar Eska88
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 680
GG do Eska88
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami:-)

Cytat:
Napisane przez blekitneoczy Pokaż wiadomość
Niestety wyscig o medal na najwieksze chamstwo to chyba jednak wygrasz ty.....bo ty pierwsza obrazilas jedna z forumowiczek piszac ze 'staro".wyglada i zarzucilas jej ze wleila cudza fotke. Zastanow sie najpierw nad swoim zachowaniem a pozniej oceniaj 'maniery' innych.
I zapewniam cie ze "najechalas" jest bardziej stosownym wzrotem w zdaniu ktoe napisala Eska niz "naskoczylas". Jak uslyszalam to slowo to myslalam ze padne z zazenowania.... Same zmienilyscie kierunek tematu a teraz jestescie w szoku jak ktos ten temat ciagnie. Ale ze wzgledu na 'kulture" nie bede zasmiecac tego watku cietymi ripsotami , gdyz jest to forum O WLOSACH a nie o tym kto komu przywali mocniej. Zegnam.
przykro mi ale nie umiem sie powtrzymac bo Ty chyba jestes slepa... teraz masz pretensje do kolejnej osoby, przed chwila toczylas dyskusje ze mna, a tera zjak ktos napisal swoje zdanie, ktore jest podobne do mojego to od razu zaczynasz mic pretensje do tej osoby, zastanow sie :/? czepiasz sie wszystkich pokolei...

Cytat:
Napisane przez agiii Pokaż wiadomość
przestancie... no naprawde czepiac sie takiego czegoś jak "naskoczyłas" to juz szczty!! to zwykłe słowo. Bardziej grzeczne od "najechalaś"... blekitneoczy to dobrze ze chciałas dorównac poziomowi Eska88 bo masz z kogo brac przykład ale niestety nic ci to nie dało, nadal jestes chamska!
KONIEC TEMATU!
dokladnie..zgadzam sie z Agii ...
a co do Ciebie blekitneoczy to wystarczy jedno slowko,a Ty juz zaczynasz robic swoje wielkie wywody i chcesz wszystkich pouczac...co moze jestes nauczycielka i wiesz takie rzeczy lepiej?

Cytat:
Ja jestem zodiakalna rybka, wiec czasem ciagnie mnie pod prad ale w obronie slusznej sprawy (...)
piszac na Twoim poziomie to tez teraz moge sie przyczepic i napisac:

skoro jestes zodiakalna rybka to "dzieci i ryby glosu nie maja" ... jak jestes inteligentna to zrozumiesz moja aluzje...

Cytat:
nie obraziłam jej w żaden sposób. Poprostu napisałam że pani na fotce wygląda na starszą niz 16 lat. Nie użyłam słowa STARA więc polecam czytanie ze zrozumieniem... nie ja zaczełam konflikt a ty która NASKOCZYŁAŚ na mnie i inne wizazanki... to było moje zdanie na temat tej fotki, nie uzyłam w niej wulgaryzmów, nikogo nie obraziłam. A o ile mi wiadomo na forum można wyrażac własne zdanie.
W takim razie już "nie zasmiecaj tego watku cietymi ripsotami" bo jak dobrze zauwazylas jest to wątek na temat włosów.
Ja temat już skończyłam jednak jeżeli ktoś bedzie zarzucał mi że napisałam cos czego nie napisałam, bedzie mnie obrazal nie będe siedziała cicho... . i tyle.
I wlasnie blekitneoczy zauwaz ze to nie Agii napisala o tym ze kociak16 wyglada staro tylko ktos inny...a Ty juz sama chyba nie wiesz co pisac i szukasz dziury w calym...
Eska88 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:20.