kiedy zauważe efekty solarium? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-28, 14:48   #1
paolciaa
Raczkowanie
 
Avatar paolciaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Hometown
Wiadomości: 38

solarium ...


mam takie pytanko: czy jeżeli zacznę chodzić do solarium tak mniej więcej ok tygodnia przed 100dniówką to czy otrzymam ładny efekt delikatnej opalenizny - nie chcę się spiec :/ ( mam cerę ani średnią ani jasną - taką pomiędzy)
__________________
Fotografia jest jak seks: jeśli uczucia nie ma,
to nawet technika nie pomaga..
paolciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 16:27   #2
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Dot.: solarium ...

wiesz rozpowszechnianie na naszym forum takich pytan o solarium jest conajmniej grzechem. Walczymy o to zeby dziewczyny unikaly slonca a co dopiero SOLARIUM! Uwazam ze naturalna barwa skory jest najlepsza. Jezeli jednak jestes zdecydowana na solarium to napisz ile razy i jak dlugo chcesz chodzic??
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 22:14   #3
dianisz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 12
Dot.: solarium ...

witam ja uwazam ze tydzien przed to za malo czasu na efekt.Proponuje chociaz 2 tygodnie wczesniej,i wtedy w pierwszym tyg isc 2 razy po6-8 minut,a w drugim raz na 8 mint,i przed sama stodniowka w poniedzialek na 8minut,wtedy bedziesz zadowolona.
dianisz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 23:25   #4
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: solarium ...

Od siebie polecam zawalczyc z dobrym samoopalaczem typu Autohelios La Roche Posay.
Zmieszany z kremem nawilzajacym, zastosowany po pilingu i nakladany w odstepach 2 dniowych, zeby osiagnac ladne zabarwienie stopniowo, bedzie na pewno zdrowszy a moze i ladniejszy niz spalona, zaczerwieniona i poparzona skora po zastosowanym z doskoku i na gwalt solarium, z przebarwieniami juz pracujacymi pod powierzchnia

Zadbana, nawilzona i nablyszczona pieknie jakims kosmetykiem z drobinkami skora, nawet blada, bedzie atrakcyjniejsza od wizji, ktora opisalam powyzej.
Nigdy nie widzialam np Nicole Kidman spalonej na czekoladke przed jakims bankietem.
Z reszta w takich warunkach zwykle panuje fatalne zielonkawe oswietlenie sztuczne, no chyba, ze impreza odbywa sie przy swiecach, wiec wtedy zwlaszcza jasna skora moze wygladac baaaardzo interesujaco.
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 10:07   #5
EVAgwiazdka
Raczkowanie
 
Avatar EVAgwiazdka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 350
Smile Dot.: solarium ...

Tydzien przed 100dniowka to zdecydowanie za mało czasu jesli nie bylas nigdy wczesniej na solarium!! chyba nie chcesz wyskoczyc na balu z czerwoną i piekacą buźką hehe mialam taka dziewczyne w klasie co poszla 2 razy po 15 min na nowe łózka w ostanim tygodniu przed 100dniowka i miala oparzenia 2 stopia

powinas zaczac tak 3 ewentualnie 2 tygodnie wczesniej i nie za czesto... najwyzej co 3 dni.. zacznij od 5 min a skoncz na 10 najwyzej 15min

a i zeby Ci nie przyszlo isc na solke z ten dzien co bedziesz miala 100dniowke
EVAgwiazdka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 11:01   #6
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 898
Dot.: solarium ...

a ja chciałam opalić się przed sylwestrem i zaczęłam chodzić na solarium we wtorek
Poszłam najpierw na 10 minut (chciałam 5, ale pani tam powiedziała, że 10 mi nie zaszkodzi, a cerę mam z natury naprawdę bladziutką). W środę znowu byłam na 10 minut. Po tych dwóch razach już widać delikatną opaleniznę, nie jestem blada, ale też nie opalona jak jakaś skwarka Jutro pójdę jeszcze na 10 albo 15 minut i myślę że będzie ok. Co do zaczerwienienia skóry czy jakichś innych skutków ubocznych, to u mnie nic takiego się nie działo . Nawet skóra mnie nie piecze, jak to się działo zwykle na plaży... Ale lepiej uważać, bo koleżanki często były poparzone z początku...

Ale później będę już chodzić najwyżej raz na miesiąc, bo wiem, że solarium jest szkodliwe :/.
__________________
Ze wszystkich rzeczy, które kiedykolwiek utraciła, najbardziej żal jej było rozumu...

Gdzieśtam czeka na nią Książe w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedyś ją znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 11:46   #7
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: solarium ...

Do solarium chyba powinno się chodzić raz na tydzień...A teraz nie na temat: w ogóle nie rozumiem chodzenia do solarium przed studniówką, ja moją miałam rok temu. Nikt nie zwracał uwagi, na to, czy ktoś jest opalony, czy blady jak ściana, najbardziej w oczy rzuca się kreacja i fryzura -nie mówię tu, że sukienka ma być prosto z Paryża, a fryzurę ma robić najdroższy fryzjer w mieście. Po prostu na studniówce będziecie się widzieć w innej sytuacji, innych strojach, niż na codzień. I naprawdę nikt nie będzie zwracał uwagi an to, czy jesteście troszeczkę bardziej opalone niż przed studniówką. Po godzinie i tak wszyscy już będą po % i nikt na nic nie będzie zwracał uwagi. Takie jest moje zdanie
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 11:52   #8
papierowe-nozyczki
Raczkowanie
 
Avatar papierowe-nozyczki
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 32
Smile Dot.: solarium ...

paolcia powinnas troszke wczesniej o tym pomyslec,bo jezeli pierwszy raz idziesz na solarium i masz raczej jasna skore to powinnas zaczac chodzic do solarium troszke wczesniej;] z twoim rodzajem skory zacznij od 5min co 3 dni;] jezeli bedziesz miala jeszcze jakies watpliwosci pani pracujaca w solarium odpowie na twoje pytania;]
__________________
musisz tylko wyciągnąć rękę, a wszystko o czym marzysz będzie twoje...
papierowe-nozyczki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 12:20   #9
papryczka
Wtajemniczenie
 
Avatar papryczka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 590
Dot.: solarium ...

Cytat:
Napisane przez maja_s
wiesz rozpowszechnianie na naszym forum takich pytan o solarium jest conajmniej grzechem. Walczymy o to zeby dziewczyny unikaly slonca a co dopiero SOLARIUM! Uwazam ze naturalna barwa skory jest najlepsza. Jezeli jednak jestes zdecydowana na solarium to napisz ile razy i jak dlugo chcesz chodzic??
a na avatarze to jest twoja naturalna barwa skory?
papryczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 12:28   #10
papryczka
Wtajemniczenie
 
Avatar papryczka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 590
Dot.: solarium ...

nie radzilabym codziennych wizyt w solarium, mozna z niego korzystac od czasu do czasu. ja mam jasna karnacje i nie podoba mi sie taka blada skora, wiec stosuje balsamy brazujace a co jakis czas odwiedzam solarium.
radze zaczac od bardzo krotkiej wizyty, a z czasem mozna wydluzyc czas opalania. pomocne sa tez przyspieszacze opalania jesli zalezy ci na szybszym efekcie.
pozdrawiam.
papryczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 13:34   #11
paolciaa
Raczkowanie
 
Avatar paolciaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Hometown
Wiadomości: 38
Dot.: solarium ...

przyspieszacze ... czyli? możesz podać jakąś nazwę np
__________________
Fotografia jest jak seks: jeśli uczucia nie ma,
to nawet technika nie pomaga..
paolciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 14:23   #12
papryczka
Wtajemniczenie
 
Avatar papryczka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 590
Dot.: solarium ...

Cytat:
Napisane przez paolciaa
przyspieszacze ... czyli? możesz podać jakąś nazwę np
ja akurat uzywalam kiedys australian gold, ale firm produkujacych takie przyspieszacze jest o wiele wiecej. praktycznie kazde solarium jest teraz w nie zaopatrzone, wiec radze sie spytac pan obslugujacych, ewentualnie poszukac na wlasna reke.
papryczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 16:50   #13
IZKA30
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 70
Dot.: solarium ...

Moja siostra ma w tym roku studniówkę. Jest ładną dziewczyną i kupiła sobie super kreację, ale bez solarki "gryzła" się z tym strojem. Nie wyobrażam sobie jak można pokazać się w pięknym wieczorowym stroju z bielactwem. Ja proponuję solarium i wspomagająco samoopalacz. Trudno doradzić konkretnie co do opalania, jest to indywidualna sprawa: kolor skóry, skłonność do brązowienia, jakość lamp itp.
IZKA30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 17:27   #14
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: solarium ...

Cytat:
Napisane przez paolciaa
przyspieszacze ... czyli? możesz podać jakąś nazwę np
Od kilku lat używam przyspieszaczy do opalania i do tej pory najlepszy jaki mialam to był firmy dax cosmetics.
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-05, 17:24   #15
madziula157
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 91
Dot.: solarium ...

To też zalezy na jakie łuzko chcesz isc Moja koleżanka była na turbo i pierwszy raz na 6 min po trzech dniach na 12 (ma jasna cere) i jest efekt i nie spaliła sie na raczka
madziula157 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 22:12   #16
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Question kiedy zauważe efekty solarium?

cześć dziewczyny! to moj pierwszy post na tym forum wiec jesli zrobie cos nie tak to z gory przepraszam
moje pytanie dotyczy solarium.....nie wiem czy na dobrym forum zakladam ten watek
tak wiec interesuje mnie, po ilu wizytach w solarium widac efekty (odcien cery- jasny)???? Nigdy nie byłam w solarium, a za niecale pol roku bede miec komers i nie chce być blada jak trup no i jesli idzie sie pierwszy raz to na jak dlugo? i kolejne wizyty co jaki czas???
prosze o szybka odpowiedz z gory dziękuje
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 22:15   #17
mysza89
Zadomowienie
 
Avatar mysza89
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 314
Dot.: solarium:)

ja byłam raz (mam jasną cere) ale dostałam tak orkopnych piegów po jakiejs godzinie znikły ale stwierdziłam ze juz wiecej nie pójde :P ja byłam pierwszy raz na 5 mniut
mysza89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 06:56   #18
Lady_sza
Raczkowanie
 
Avatar Lady_sza
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 175
Dot.: solarium:)

Moze idz na poczatek na 9 min...Najlepiej jak bys sobie zakupila w solarium jeszcze saszetke jakiegos kremu.Wtedy efekt bedzie szybszy i opalenizna moze byc ladniejesza Po 2-3 razach juz cos widac A jeszcze musisz zwrocic uwage jaka moc ma lozko, na ktore sie wybierasz
Lady_sza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 17:55   #19
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Dot.: solarium:)

dziekuje dziewczyny za ta szybka odpowiedz
teraz pozostał jeszcze tylko jeden mały problem......a mianowaicie -mama- jest przeciwniczka solarium....wiecie "bo to nie zdrowe" itd.....czeka mnie dlugi okres namawiania i przekonywania jej....
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-10, 22:40   #20
demetria
Rozeznanie
 
Avatar demetria
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 947
GG do demetria
Dot.: solarium:)

Moja cera jest baardzo jasna, pierwszy raz na solarium poszłam na 5 minut i sie zaróżowiłam, potem co drugi dzień wydłużając czas opalania. Wszystko pod okiem Pani z solarium, która tak mi doradziła że po10 dniach czyli 5 wizytach moja wrazliwa skóra "przyciemniała" bez zadnych oparzeń i ekscesów Dlatego proponuje popytać się kumpelek o dobre slarium, gdzie polecają itp.

Ale sama mam tez pytanko o wszelkie kremiki do opalania w solarium. Moja wiedza na ich temat jest właściwie żadna dlatego wszelkie info. się przydadzą
pozdrawiam
__________________
Wakacje
demetria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:09   #21
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Dot.: solarium:)

up
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:29   #22
chmureczka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 61
Dot.: solarium:)

ja na solarium chodze od 3 lat... mama tez jest przeciwniczka ale juz nic nie poradzi... przyzwyczaila sie juz chyba Chodze co tydzien co 2 na jakies 15 min oczywiscie pozniej sie kremuje zeby skora caly czas byla nawilzona... i sa naprawde super efekty... pozdro
chmureczka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:34   #23
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: solarium:)

Bo widzisz twoja mama ma troche racji bo tak naprawde solarium nie jest najzdrowsza formą opalania ale jak juz wybrałas własnie ten sposoob to PAMIETAJ O BARDZO WAZNEJ RZECZY nawilżaniu !!!! zawsze kupuj kosmetyki przeznaczone do oplania w solarium i czesto smaruj sie balsamami a wszystko bedzie ok
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-12, 13:30   #24
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: solarium:)

Ja do opalania polecam maslo kakaowe. Kupilem sobie nad morzem orginalne chyba za 19 zl, ale naprawde sie oplaca. Tyle ,se jest strasznie tluste (jak maslo) no i aplikacja nie jest zbyt przyjemna Ja zawsze w domu sie smaruje (rozgrzewam je suszarka) i pozniej smigam na solara
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-12, 15:59   #25
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Dot.: solarium:)

zalezy od stopnia opalania, jak szybko sie opalasz itp i oczywiscie od mocy lamp. jesli amsz zupelnei trupowa karnacje to zacznij od malych dawek idz na 8minut i tak codziennie przez kilka dni efekt powinien byc widoczny,aha i dobrze nawilzaj cialo ,poniewa solarium strasznie wysusza skore.
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 14:46   #26
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Question kiedy zauważe efekty solarium?

mam pytanie, czy jeśli będę chodzić RAZ W TYGODNIU na solarium to będą jakieś efekty???? czy trzeba chodzić w odstepach 2-3 dniowych??? prosze o pomoc
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 16:14   #27
bąbelek_82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 605
Dot.: solarium: raz w tygodniu?

Wszystk zależy od Twojej karnacji, podatności na opalanie, i także od lamp na solarium. Są osoby, które już po pierwszy razie są widocznie opalone, a są takie, którym właściwie to nic nie daje, oprócz np. większej ilości piegów.
__________________

bąbelek_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 20:15   #28
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Dot.: solarium: raz w tygodniu?

mam jasna karnacje,a opalam się tak przeciętnie, nie za szybko ale tez nie wolno, no i najpierw na raczka....
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 21:29   #29
Gabi2
Zakorzenienie
 
Avatar Gabi2
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 818
Wpisy w blogu: 6
GG do Gabi2
Dot.: solarium: raz w tygodniu?

raz na tydzień, regularnie na pewno da efekty, ale to jest zależne od skóry i np od częstotliwości robienia peelingów czy maseczek, proponuje najpierw iść ze 3 razy w odstepie najpierwdnia pożniej dwóch a dopiero póżniej co tydzień
Gabi2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 21:40   #30
różowiutka
Zakorzenienie
 
Avatar różowiutka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Tu i tam
Wiadomości: 5 422
Dot.: solarium: raz w tygodniu?

ja chodzę co tydzień i efekty są hmm takie średnie.. ale to pewnie dlatego że jestem niecierpliwa i nie doceniam tej lekkiej opalenizny ktora przybywa po każdej wizycie w solarium kiedys byłam dwa razy w tygodniu, a ostatnio zrobilam odstęp 2 tyg. i poszłam właśnie dziś na 15min. Efekty? Jakieś tam są
różowiutka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-06-01 17:40:22


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:44.