Piłownie paznokci żelowych - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-06, 16:36   #1
biel33
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Siedlce
Wiadomości: 31

Piłownie paznokci żelowych


Mam po raz pierwszy paznokcie żelowe. Doszłam jednak do wniosku ,że chciałabym troche skorygować ich kształt. Czy mogę bez narażania ich na trwalość, spiłowac sama je pilnikiem, korygujac zbyt łopatkowate brzegi i nieco skrócić?
Pewnie to głupie pytanie więc sie nie śmiejcie
biel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:15   #2
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Cool Dot.: Piłownie paznokci żelowych

mozna bez przeszkod pilowac je papierowym pilniczkiem
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:18   #3
KostkaLodu
Raczkowanie
 
Avatar KostkaLodu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 89
Dot.: Piłownie paznokci żelowych

Piłując paznokcie z długości, musisz liczyć się z tym, że szlag trafi ich linię włosa tzn. na końcach będą grubsze, niż są teraz (o ile są dobrze zbudowane)
__________________
*
*
Po śmierci dam Życie.
Kostka Lodu
*
*
*


KostkaLodu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:19   #4
Angelika
Rozeznanie
 
Avatar Angelika
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: lubuszanka
Wiadomości: 930
Dot.: Piłownie paznokci żelowych

ja swoje zawsze podpiłowuje jak już są za długie i nic im nie jest. Piłuje nawet wtopione ozdoby i jest okey.
__________________
Blondes do it better...
Angelika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-06, 17:31   #5
biel33
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Siedlce
Wiadomości: 31
Dot.: Piłownie paznokci żelowych

Dzieki dziewczyny, biorę sie do roboty)
biel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-07, 09:58   #6
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Piłownie paznokci żelowych

ja bym jednak radzila ostroznie takie samodzielne skracanie i nadawanie ksztaltu robic...

nie tylko linia wlosa ucierpi ale i wszelkie krzywe moga- a one decyduja w duzej mierze o wytrzymalosci paznokci...

o ile wogole przedluzany pazur jest odpowienio zbudowany i ma te krzywe
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-07, 20:25   #7
sandra667
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 233
Dot.: Piłownie paznokci żelowych

Jak nie masz o tym zielonego pojęcia, to ja bym raczej sie za to nie brała :/ To moze miec wpływ na trwałosc pazurków, jak juz Vilemcia wspomniała. Nie lepiej udac sie do kosmetyczni na skorygowanie ich kształtu ?
Powiem Ci ze ja po pierwszej wizycie u stylistki nie byłam do końca zadowolona i zrobiłam to sama, no ale ja juz wczensiej miaąłm stycznosc z takimi pazurkami wiec nie byłam całkowicie zielona.
A ty np. spiłujesz sobie i sie okaze ze są krzywe jakies, nierówne... i co wtedy ? wtedy juz kosmetyczce bedzie trudniej cos zrobic Idz do niej i popros o korekte
sandra667 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:06.