Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 125 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-03-13, 22:15   #3721
justynka987
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hej laski.. mam pytanko.. mam taka jakby 'klueczke' opuchnieta na jezyku a nie cały jezyk. tez tak mialyscie?
justynka987 jest offline  
Stary 2009-03-14, 11:20   #3722
Maagdusia2401
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 33
GG do Maagdusia2401
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez justynka987 Pokaż wiadomość
hej laski.. mam pytanko.. mam taka jakby 'klueczke' opuchnieta na jezyku a nie cały jezyk. tez tak mialyscie?
tak to jest normalne..bo jezyk Ci puchnie i kolczyk sie lekko wbija ..mi juz po 9dniach zeszlo to

---------- Dopisano o 11:20 ---------- Poprzedni post napisano o 11:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Patsa Pokaż wiadomość
Mi zeszła opuchlizna po jakiś pięciu/sześciu dniach. Ja miałam od razu normalny mały kolczyk, nie jakiś długi więc nie musiałam zmieniać potem. Po przekuciu normalnie wszystko jadłam, piłam itp, troche bolało przy jedzeniu, ale nie było tak, ze czegoś nie mogłam jeść, albo nie mogłam pić alkoholu. (Moja koleżanka normalnie paliła od razu po przebiciu), tylko po kazdym posilku płukałam jame ustną specjalnym płynem..

u kogo przebijalas? zawsze na poczatku trzeba miec dluzszy kolczyk,bo gdy jezyk napuchnie to mniejszy kolczyk bedzie sie wbijal w jezyk tak jakby moze nawet zarosnac i to boli ostroooo.. powinno sie miec najpierw dluzszy a pozniej jak sie wszystko zagoi to wymienia sie na krotszy po jakis okolo 2/3 tygodniach .. zalezy od tego jak komu sie zagoi wszycho..
Maagdusia2401 jest offline  
Stary 2009-03-14, 16:27   #3723
skorpion91
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez justynka987 Pokaż wiadomość
hej laski.. mam pytanko.. mam taka jakby 'klueczke' opuchnieta na jezyku a nie cały jezyk. tez tak mialyscie?
normalka, spokojnie
 
Stary 2009-03-15, 00:14   #3724
Dawidektcv
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

A ja mam takie pytanie .. Moja mama powiedziała ze jezeli ktos ma kolczyk w języku to ma nie świerzy oddech ;o i nie świerzo po przekuciu tylko tak ogólnie ; OO no i własnie ja chciałbym sobie takiego kolczyka sprawic ale własnie sie boje ze bede miał problemu z oddechem a tego bym nie chcial ... licze na szybką odpowiedz od osób które mają takiego kolczyka conajmiej pół roku ,.. ; ))+-

---------- Dopisano o 00:14 ---------- Poprzedni post napisano o 00:11 ----------

Acha no i własnie czy ta taka błonka pod językiem przeszkadza w noszeniu kolczyka ?? .. Hehe bo ja slyszałem od siostry ze taka jedna powiedziała ze ona miała tą blonke odcinaną ; oo .. ale ja w to za bardzo nie wierze ..
Dawidektcv jest offline  
Stary 2009-03-15, 00:34   #3725
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Dawidektcv Pokaż wiadomość
A ja mam takie pytanie .. Moja mama powiedziała ze jezeli ktos ma kolczyk w języku to ma nie świerzy oddech ;o i nie świerzo po przekuciu tylko tak ogólnie ; OO no i własnie ja chciałbym sobie takiego kolczyka sprawic ale własnie sie boje ze bede miał problemu z oddechem a tego bym nie chcial ... licze na szybką odpowiedz od osób które mają takiego kolczyka conajmiej pół roku ,.. ; ))+-

---------- Dopisano o 00:14 ---------- Poprzedni post napisano o 00:11 ----------

Acha no i własnie czy ta taka błonka pod językiem przeszkadza w noszeniu kolczyka ?? .. Hehe bo ja slyszałem od siostry ze taka jedna powiedziała ze ona miała tą blonke odcinaną ; oo .. ale ja w to za bardzo nie wierze ..
Z pewnością ma się nie świeży oddech,jeżeli nie czyści się kolczyka. Ja go wyparzam 5 minut co 2-3 dni a wy co ile?
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2009-03-15, 00:41   #3726
Dawidektcv
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Acha tzn że jezeli Bede go tak wyparzać to wszystko bedzie ok z oddechem ??..
A no a to chyba nie jest tak łatwo włożyc takiego kolczyka w język nie ?? .

Bo mnie by takie cos stresowało ze nie moge włozyc kolczyka .. xDD

I ile takie cos mniej wiecej kosztuje ? .. i czy tam w tym zakładzie trzeba przyniesc ze sobą kolczyka ??-

Edytowane przez Dawidektcv
Czas edycji: 2009-03-15 o 00:44
Dawidektcv jest offline  
Stary 2009-03-15, 00:50   #3727
Nais
Wtajemniczenie
 
Avatar Nais
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 075
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Jak się już wygoi, to łatwo.
Z tym wyparzaniem co kilka dni to chyba lekka przesada W każdym bądź razie ja się na nieświeży oddech nie uskarżam. Najważniejsze to dbać o higienę jamy ustnej.
Davidek, to czy da się bez problemu przekłuć język - to najlepiej oceni piercer. Ta błonka pod językiem to wędzidełko języka, a podcina je się tylko w szczególnych wypadkach. Ale ma je każdy i jeśli nie jest za krótkie, to oczywiście nie jest przeciwwskazaniem do przekłucia języka.
Cytat:
Bardzo prosto każdy może sprawdzić czy jego wędzidełko jest prawidłowe, robiąc próbę wyciągnięcia języka na zewnątrz jamy ustnej. Jeśli język przyjmuje kształt sercowaty (zamiast owalu) możemy domniemywać, że wędzidełko jest skrócone. Im większe wcięcie znajduje się pośrodku czubka języka, tym bardziej skrócone jest wędzidełko.
__________________
MOJE MALOWANKI

Nais jest offline  
Stary 2009-03-15, 00:57   #3728
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

czy kolezanka ma kolczyk
sylwia532 jest offline  
Stary 2009-03-15, 01:02   #3729
Dawidektcv
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Acha to wszystko wiem xDD (prawie wszystko) jeszcze jedno pytanie .. Czy zeby sie od tego bardzo niszczą ?? to chyba zalezy z czego jest ten kolczyk nee c(; ??

---------- Dopisano o 01:02 ---------- Poprzedni post napisano o 00:59 ----------

Chodzi mi o szkliwo xDDD
Dawidektcv jest offline  
Stary 2009-03-15, 01:08   #3730
Nais
Wtajemniczenie
 
Avatar Nais
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 075
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
czy kolezanka ma kolczyk
Tak, koleżanko od wielu, wielu lat Jeszcze zanim świat usłyszał o Dodzie
Cytat:
Napisane przez Dawidektcv Pokaż wiadomość
Acha to wszystko wiem xDD (prawie wszystko) jeszcze jedno pytanie .. Czy zeby sie od tego bardzo niszczą ?? to chyba zalezy z czego jest ten kolczyk nee c(; ??

---------- Dopisano o 01:02 ---------- Poprzedni post napisano o 00:59 ----------

Chodzi mi o szkliwo xDDD
Davidek, mogą się poniszczyć. To zależy od kilku czynników, m.in. podatności szkliwa, od długości sztangi (generalnie zaleca się wymienić kolczyk na krótszy możliwie szybko po wygojeniu), oraz od tego, czy się dana osoba bawi kolczykiem (np. przygryza sobie itp). Moje zęby są ok, mimo iż wiele lat nosiłam o wiele za długi kolczyk, ale niektórym się kruszą, tak to już niestety jest. Trzeba wtedy wyjąć. Lub kupić sobie taki z bioplastu
__________________
MOJE MALOWANKI

Nais jest offline  
Stary 2009-03-15, 12:24   #3731
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Nais Pokaż wiadomość
Jak się już wygoi, to łatwo.
Z tym wyparzaniem co kilka dni to chyba lekka przesada W każdym bądź razie ja się na nieświeży oddech nie uskarżam. Najważniejsze to dbać o higienę jamy ustnej.
Davidek, to czy da się bez problemu przekłuć język - to najlepiej oceni piercer. Ta błonka pod językiem to wędzidełko języka, a podcina je się tylko w szczególnych wypadkach. Ale ma je każdy i jeśli nie jest za krótkie, to oczywiście nie jest przeciwwskazaniem do przekłucia języka.
Niby tak,ale chemiczny "dziwny" zapach mnie krępuje
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2009-03-15, 12:34   #3732
Nais
Wtajemniczenie
 
Avatar Nais
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 075
Dot.: Kolczyk w języku a nieświeży oddech-proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez vendettka Pokaż wiadomość
Niby tak,ale chemiczny "dziwny" zapach mnie krępuje
Ten zapach zależy od osoby, już gdzieś to się pojawiło. U jednych kolczyk "łapie" zapach, a u innych o wiele słabiej.
__________________
MOJE MALOWANKI

Nais jest offline  
Stary 2009-03-15, 15:55   #3733
Ollaa18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 52
GG do Ollaa18
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hej dziewczynki

czy ktorejs z was obsunelo sie dziaslo na skutek kolczyka w jezyku? jak tak jakie sa objawy i po jakim czasie noszenia kolczyka?
Ollaa18 jest offline  
Stary 2009-03-15, 16:12   #3734
Panikaa
Zadomowienie
 
Avatar Panikaa
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 582
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Ollaa18 Pokaż wiadomość
hej dziewczynki

czy ktorejs z was obsunelo sie dziaslo na skutek kolczyka w jezyku? jak tak jakie sa objawy i po jakim czasie noszenia kolczyka?
O witaj w klubie myślałam że jestem sama. Mi obsunęło się dolne dziąsło po okołu 2 latach noszenia. Miałam za długi kolczyk zdaje się, lecz dopiero po czasie o tym pomyślałam. Dentystka postraszyła mnie przedwczesnym wypadnięciem zęba-taki skutek uboczny Od razu wyciągnęłam kolczyk, a poza tym towarzyszył temu okropny ból. Nie mogłam nawet mówić, bo bałam się iż kolczyk będzie dalej obijał nieszczęsne dziąsło. Tobie również to się zdarzyło czy pytasz z ciekawości?
Panikaa jest offline  
Stary 2009-03-15, 17:13   #3735
Ollaa18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 52
GG do Ollaa18
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Panikaa Pokaż wiadomość
O witaj w klubie myślałam że jestem sama. Mi obsunęło się dolne dziąsło po okołu 2 latach noszenia. Miałam za długi kolczyk zdaje się, lecz dopiero po czasie o tym pomyślałam. Dentystka postraszyła mnie przedwczesnym wypadnięciem zęba-taki skutek uboczny Od razu wyciągnęłam kolczyk, a poza tym towarzyszył temu okropny ból. Nie mogłam nawet mówić, bo bałam się iż kolczyk będzie dalej obijał nieszczęsne dziąsło. Tobie również to się zdarzyło czy pytasz z ciekawości?

wlasnie pytam z kiekawosci ja mam kolczyka od paru miesiecy dokladnie od grudnia 2008 jest krotki i z akrylu wiec mysle ze nic mi sie nie stanie
Ollaa18 jest offline  
Stary 2009-03-18, 10:42   #3736
goska87
Zadomowienie
 
Avatar goska87
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Skce
Wiadomości: 1 355
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dziewczny mam małe pytanko
Znacie może jakiś dobry salon w Warszawie? Przeszukałam chyba z pół wątku i znalazłam tylko prywaciarza.
__________________
"Hard to find how I feel, especially when your smothering me.
Hard to find how I feel, please someone help me.
Hard to find how I feel, controlling me every step of the way."


13.09.2008r. --> Jestem posiadaczką prawa jazdy
goska87 jest offline  
Stary 2009-03-18, 18:18   #3737
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

prywaciarz to tańsze rozwiązanie. jeśli stawiasz na studio to polecam juniorink. w razie czego masz tu listę: http://renger.webd.pl/piercing/index...id=19&Itemid=8
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline  
Stary 2009-03-18, 22:02   #3738
goska87
Zadomowienie
 
Avatar goska87
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Skce
Wiadomości: 1 355
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez snide Pokaż wiadomość
prywaciarz to tańsze rozwiązanie. jeśli stawiasz na studio to polecam juniorink. w razie czego masz tu listę: http://renger.webd.pl/piercing/index...id=19&Itemid=8
No ale przywaciarz robi w domu a ja niestety nie jestem z Warszawy
__________________
"Hard to find how I feel, especially when your smothering me.
Hard to find how I feel, please someone help me.
Hard to find how I feel, controlling me every step of the way."


13.09.2008r. --> Jestem posiadaczką prawa jazdy
goska87 jest offline  
Stary 2009-03-18, 22:30   #3739
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

przecież i tak będziesz musiała przyjechać do warszawy jeśli chcesz się kłuć w studiu więc nie rozumiem w czym problem, pomijam już, że zapłaciłabyś o połowę taniej
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline  
Stary 2009-03-18, 22:37   #3740
goska87
Zadomowienie
 
Avatar goska87
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Skce
Wiadomości: 1 355
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez snide Pokaż wiadomość
przecież i tak będziesz musiała przyjechać do warszawy jeśli chcesz się kłuć w studiu więc nie rozumiem w czym problem, pomijam już, że zapłaciłabyś o połowę taniej
W sumie racja przecież nie przyjedzie ze sprzętem do mnie
Ale póki co nie odzywa się
__________________
"Hard to find how I feel, especially when your smothering me.
Hard to find how I feel, please someone help me.
Hard to find how I feel, controlling me every step of the way."


13.09.2008r. --> Jestem posiadaczką prawa jazdy
goska87 jest offline  
Stary 2009-03-19, 20:00   #3741
Patsa
Raczkowanie
 
Avatar Patsa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 61
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Maagdusia2401 ja przekuwałam u kosmetyczki. W sumie to tez się dziwiłam, ze nie dała mi długiego kolczyka na początku, ale nie przejmowałam sie tm, gdyż mam bardzo dobre zdanie o tej kosmetyczce..
__________________
"Po co nam pięćdziesiąt lat szczęścia, skoro możemy mieć romans w tramwaju i wysiąść na innych przystankach? Największe miłości to te, których nigdy nie było"
Patsa jest offline  
Stary 2009-03-21, 13:16   #3742
goska87
Zadomowienie
 
Avatar goska87
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Skce
Wiadomości: 1 355
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

No więc jestem już po "zabiegu" 2 godz. Póki co jest dobrze.
Byłam u Morbida i jestem bardzo zadowolona
__________________
"Hard to find how I feel, especially when your smothering me.
Hard to find how I feel, please someone help me.
Hard to find how I feel, controlling me every step of the way."


13.09.2008r. --> Jestem posiadaczką prawa jazdy
goska87 jest offline  
Stary 2009-03-21, 21:16   #3743
Pozytywka
Raczkowanie
 
Avatar Pozytywka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Ldz
Wiadomości: 72
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Gratulację ;P tak dla pocieszenia możliwe że będzie gorzej, ale tylko kilka dni chociaż każdy organizm jak to mówią reaguje inaczej Trzymaj się xD
__________________

Dalej Kotku Dalej, Będzie Doskonale
Trochę Dziś Zaszalej, Nie Mów Nie
Noc Jest Jeszcze Długa, Może Ci Się Uda xD
Zdziałać Na Mnie, Cuda Czemu Nie <3

Pozytywka jest offline  
Stary 2009-03-21, 21:31   #3744
goska87
Zadomowienie
 
Avatar goska87
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Skce
Wiadomości: 1 355
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dzięki
Już jest gorzej Ale czekam na jutrzejszy poranek. Podobno najgorszy
__________________
"Hard to find how I feel, especially when your smothering me.
Hard to find how I feel, please someone help me.
Hard to find how I feel, controlling me every step of the way."


13.09.2008r. --> Jestem posiadaczką prawa jazdy
goska87 jest offline  
Stary 2009-03-22, 19:58   #3745
lanka93
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 6
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hej.. Moje koleżanki mają kolczyki w języku i są zadowolone
Ja również zebrałam się na odwage zapytać mamy czy moge sobie zrobić kolczyka Jej reakcja to : "Gdzie tym razem" Ale oczywiście się zgodziła
W środe bede miała swojego wymażonego kolczyka...

Tylko boje się że rzeczywiście uzależnie się od robienia kolczyków,bo mam już : 3 w jednym uchu,w drugim 1, w nosie i miałam w pępku.A teraz wzieło mnie na kolczyka w języku i obiecuje sobie że to będzie mój ostatni
Jak myślicie bede chciała jeszcze zrobić sobie gdzieś jeszcze kolczyka??
lanka93 jest offline  
Stary 2009-03-22, 20:02   #3746
Panikaa
Zadomowienie
 
Avatar Panikaa
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 582
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez lanka93 Pokaż wiadomość
Hej.. Moje koleżanki mają kolczyki w języku i są zadowolone
Ja również zebrałam się na odwage zapytać mamy czy moge sobie zrobić kolczyka Jej reakcja to : "Gdzie tym razem" Ale oczywiście się zgodziła
W środe bede miała swojego wymażonego kolczyka...

Tylko boje się że rzeczywiście uzależnie się od robienia kolczyków,bo mam już : 3 w jednym uchu,w drugim 1, w nosie i miałam w pępku.A teraz wzieło mnie na kolczyka w języku i obiecuje sobie że to będzie mój ostatni
Jak myślicie bede chciała jeszcze zrobić sobie gdzieś jeszcze kolczyka??
Będziesz chciała a tak poważnie to sprawa indywidualna, ja robiłam gdzie popadnie i bardzo mnie ciągnęło..Teraz pozostały mi tylko blizny. Pępek mój biedny był przebijany 4 razy i teraz jest zmasakrowany, a nie wspomnę o drobnych bliznach na różnych częściach twarzy
Panikaa jest offline  
Stary 2009-03-22, 22:06   #3747
xXxPaulinaxXx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Lubiąż
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam ponownie)
Z tego co pamiętam to wszyscy byli bardzo oburzeni wiadomością ,że chcę sama sobie przekłuć język, jednak ja jestem upartą osobą i to zrobiłam !;D
I wszystko jest w porządku mam go dopiero parę dni więc opuchlizna jest jeszcze mała .. Miałam szczęście że kupiłam kolczyka 21 mm ,ponieważ gdy język mi spuchnął ledwo kolczyka starczało Teraz już jest lepiej lecz to jeszcze nie to..

Pozdrawiam wszystkich

Pierwszego dnia nic nie jadłam ,lecz drugiego z trudem ,ale wcinałam talerz klusków śląskich

Edytowane przez xXxPaulinaxXx
Czas edycji: 2009-03-22 o 22:08
xXxPaulinaxXx jest offline  
Stary 2009-03-22, 22:21   #3748
zxc000
Raczkowanie
 
Avatar zxc000
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 143
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez xXxPaulinaxXx Pokaż wiadomość
Witam ponownie)
Z tego co pamiętam to wszyscy byli bardzo oburzeni wiadomością ,że chcę sama sobie przekłuć język, jednak ja jestem upartą osobą i to zrobiłam !;D
I wszystko jest w porządku mam go dopiero parę dni więc opuchlizna jest jeszcze mała .. Miałam szczęście że kupiłam kolczyka 21 mm ,ponieważ gdy język mi spuchnął ledwo kolczyka starczało Teraz już jest lepiej lecz to jeszcze nie to..

Pozdrawiam wszystkich

Pierwszego dnia nic nie jadłam ,lecz drugiego z trudem ,ale wcinałam talerz klusków śląskich
Gratuluję głupoty.
__________________
Moda jest formą brzydoty tak nieznośną, że musimy ją zmieniać co kilka miesięcy -->Oskar Wilde
zxc000 jest offline  
Stary 2009-03-22, 22:22   #3749
Paulinax123
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Eternia ;)
Wiadomości: 1 745
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez zxc000 Pokaż wiadomość
Gratuluję głupoty.
To samo chciałam napisać.
Na dniach pewnie jeszcze będzie błagać na forum o pomoc
__________________
"Bo życie to coś więcej, nie tylko krew,pot sperma i łzy "
Marzą się lepsze dni ? One przyjdą z czasem. Wystarczy ruszyć dupę i pokazać klasę !
Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę
Paulinax123 jest offline  
Stary 2009-03-23, 11:42   #3750
Pozytywka
Raczkowanie
 
Avatar Pozytywka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Ldz
Wiadomości: 72
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez xxxpaulinaxxx Pokaż wiadomość
witam ponownie)
z tego co pamiętam to wszyscy byli bardzo oburzeni wiadomością ,że chcę sama sobie przekłuć język, jednak ja jestem upartą osobą i to zrobiłam !;d
i wszystko jest w porządku mam go dopiero parę dni więc opuchlizna jest jeszcze mała .. Miałam szczęście że kupiłam kolczyka 21 mm ,ponieważ gdy język mi spuchnął ledwo kolczyka starczało teraz już jest lepiej lecz to jeszcze nie to..

Pozdrawiam wszystkich

pierwszego dnia nic nie jadłam ,lecz drugiego z trudem ,ale wcinałam talerz klusków śląskich

hahaha :/
__________________

Dalej Kotku Dalej, Będzie Doskonale
Trochę Dziś Zaszalej, Nie Mów Nie
Noc Jest Jeszcze Długa, Może Ci Się Uda xD
Zdziałać Na Mnie, Cuda Czemu Nie <3

Pozytywka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:23.