Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-02-06, 07:41   #661
anett234
Zadomowienie
 
Avatar anett234
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: DTR
Wiadomości: 1 767
GG do anett234
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez izuu Pokaż wiadomość
ja na drugi dzień po przebiciu już piłam browarka i paliłam oczywiście mniej ale jakoś nie mogłam sobie odmówić (byly to ferie:P) może dlatego minęły już 2 tygodnie a ja nadal mam "kulkę" w jezyku, a innym znajomym się krócej goił jogurciki też piłam (to w pierwszy dzień, potem już miałam dość) a mama się wogole nie zorientowała chociaz sepleniłam troszke.. za to mój kuimpel juz pare godzin po przebiciu pil piwo i normalnie jaral fajki a na drugi dzien jadl w niedziele obiad z cala rodzina i nikt nie zczail do tej pory :P no ale mu jezyk po prau dniach spuchl tak, ze kulka weszla w dziurke i pojechal do goscia co mu przebijal.. i wymienil mu kulke na wieksza.. ogólnie to nie ma co sie bac z tym niejedzeniem i niepiciem... ja myslalam ze bedzie gorzej ale okazalo sie ze glod zawsze wygrywal

No z tego co mi powiedzieli w salonie a później z własnego doświadczenia wiem,że jeśc można normalnie tylko trzeba dbac o higienę jamy ustnej!

Zgadzam się również z Candy Killer ,że na imprezie napewno będziesz duzo mówic...A powiem Ci,że język się wtedy strasznie "męczy" i zaczyna bolec...A chyba nie chciałabyś reszty imprezy przemilczec ...
anett234 jest offline  
Stary 2007-02-06, 16:42   #662
paulina__89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 442
GG do paulina__89
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dziękuję za wszytskie odpowiedzi Poczekam, żeby wszystko było wporządku, bo wkońcu to jest najważniejsze
paulina__89 jest offline  
Stary 2007-02-06, 16:45   #663
boszenka69
Zakorzenienie
 
Avatar boszenka69
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 4 282
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Yaza Pokaż wiadomość
o kubkach smakowych uczą na lekcjach biologii w liceum - wbijając igłę w język zniszczeniu ulegają tylko te przekłuwane, nie ma opcji, żeby uszkodzić więcej - bo niby jak?
U mnie w LO widocznie nie uczą, a zawsze uważam na biologii Moja dentystka straszyła mnie utratą kubków smakowych, dlatego się pytam
boszenka69 jest offline  
Stary 2007-02-06, 16:55   #664
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

no napewno wszystkie zaraz potracicie smak i czucie litosci
jest mozliwosc uszkodzenia nerwu jezykowego jednak zdarzyloby sie to wtedy gdy kolczyk bylby zrobiony za blisko konca jezyka lub za blisko trzonu.z reguly sie robi mniej wiecej na strodku wiec nic wam nie grozi.
Ogolnie dziwna sprawa dla mnie..bo jesli chce sie kolczyka to raczej powinno sie poczytac i dowiedziec o okolicy ktora chcemy okolczykowac czy nic nam nie grozi..a zreszta czego ja wymagam
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-06, 17:12   #665
boszenka69
Zakorzenienie
 
Avatar boszenka69
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 4 282
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja jeszcze nie jestem całkiem zdecydowana na kolczyka, więc mam prawo pytać Uważam, że po to jest ten wątek, aby dowiedzieć się jak najwięcej Candy_Killer widzę, że jesteśmy z tego samego miasta Przekłuwałaś może język w studiu na Świdnickiej? Jeśli nie, to w jakim?
boszenka69 jest offline  
Stary 2007-02-06, 17:16   #666
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

oczywiscie ze tak,ale nie mozna sie ograniczac jedynie do forum...sa ksiazki anatomiczne w ktoryh pieknie sa opisane przebiegi nerwow itd...tez warto to wiedziec
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-06, 21:39   #667
izuu
Wtajemniczenie
 
Avatar izuu
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 176
GG do izuu
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez czekly Pokaż wiadomość
Ja się postaram trochę wstrzymac od picia, chociaż Ciężko będzie bo tu ferie idą, obóz i takie klimaty
A co do jedzenia, to przy ojcu musze jeść normlnie i jem. W niedziele jadłam z całą rodziną kotlety sojowe i jakieś sałatki ( nie jem mięsa to dlatego)
Ale uważam na wsztstko i dbam o higiene, płukam ciągle i jest dobrze
Mam nadzieje, że mi się nie zrobi jak Twojemu kumplowi

mysle, że nie, bo on naprawde przesadzał już pare godzin po przekłuciu wywijał jęzorem i się bawił kuleczką :P naprawdę nie ma co straszyc, bo ja z opowiadan znajomych mialam przeczucie że będzie naprawde prze***ane przebicie itp. i dlatego zwlekałam kilka lat z tym (w pepku mam 2 dziury i umierałam strasznie podcza sprzekłuwania a myslalam, ze przy jezyku bedzi ejeszcze gorzej;/) ale wreszcie sie przemoglam i zdziwiłam, że poszło tak gładko
izuu jest offline  
Stary 2007-02-06, 21:39   #668
martuska18
Raczkowanie
 
Avatar martuska18
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 165
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Yaza Pokaż wiadomość
Paulino, popieram czekly, alkohol rozrzedza krew i podrażnia rane w języku, będziesz go prawdopodobnie goić od nowa po tej 18'stce. poczekaj te 6 dni i jak kac minie, to dopiero idź do studia
Nieprawda. To tylko takie przesądy. Ja dzien po przekłuciu bylam na imprezie i jakos zyje Wtedy praktycznie nic nie wiedzialam o tym co nalezy jesc i wogule co nalezy wtedy robic. Zakazenia nie dostalam i wszystko bylo w pożadeczku A gojenie tez nie bylo zbyt dlugie
Pozdrawiam
martuska18 jest offline  
Stary 2007-02-06, 21:47   #669
martuska18
Raczkowanie
 
Avatar martuska18
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 165
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mialam tak samo Strach rpzed przekluciem jezyka. Tez mialam niemile doswiadczenie z pepkiem. Bolaloo jak holera:/ A jezyk? Pfff... 20 sekund i koniec
martuska18 jest offline  
Stary 2007-02-07, 01:17   #670
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez martuska18 Pokaż wiadomość
Nieprawda. To tylko takie przesądy. Ja dzien po przekłuciu bylam na imprezie i jakos zyje Wtedy praktycznie nic nie wiedzialam o tym co nalezy jesc i wogule co nalezy wtedy robic. Zakazenia nie dostalam i wszystko bylo w pożadeczku A gojenie tez nie bylo zbyt dlugie
Pozdrawiam
nie przesady alkohol rozrzedza krew i to jest fakt jednak spara z jezykiem wyglada tak ze jezyk to miesien..ma kilka glownych naczyn krwionosnych i koniec..nie bedzie sie z niego lala krew niewiadomo jak..pozatym kanal jest "zatkany" kolczykiem,wiec spokojnie jesli chodzi o to rozrzedzenie krwi.
Bardziej ma sie to do tatuazu bo moze sie barwnik nie wchlonac asle to tez w skrajnych przypadkach..moze natomiast wiecej krwi leciec aleee..wszystko da sie wytrzymac;P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-07, 10:29   #671
martuska18
Raczkowanie
 
Avatar martuska18
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 165
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

To wszystko nie jest takie straszne jak opisują inni. Taulaz to tez nic nadzwyczajnego. Jak ten co robi ma troche o tym pojęcia to nie powinno byc za duzo bulu. Gorzej na kosciach i w miejscach wrazliwych ale jak mowisz wszystko da sie wytrzymac jak sie chce
martuska18 jest offline  
Stary 2007-02-07, 11:40   #672
anett234
Zadomowienie
 
Avatar anett234
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: DTR
Wiadomości: 1 767
GG do anett234
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez boszenka69 Pokaż wiadomość
Ja jeszcze nie jestem całkiem zdecydowana na kolczyka, więc mam prawo pytać Uważam, że po to jest ten wątek, aby dowiedzieć się jak najwięcej Candy_Killer widzę, że jesteśmy z tego samego miasta Przekłuwałaś może język w studiu na Świdnickiej? Jeśli nie, to w jakim?

Ja też jestem z TEGO miasta i też przekłuwałam na Świdnickiej...a dokładnie boczna ulica Świdnickiej ul.Kotlarska...Rewelacja!
Zaniosło mnie tam bo słyszałam,że to najlepsze studio we Wrocławiu..
Polecam...
P.S. Wiem,że pytanie nie było do mnie ale,że jestem z dolnego śląska to pomyślałam,że się pochwalę ..
anett234 jest offline  
Stary 2007-02-07, 13:21   #673
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez martuska18 Pokaż wiadomość
To wszystko nie jest takie straszne jak opisują inni. Taulaz to tez nic nadzwyczajnego. Jak ten co robi ma troche o tym pojęcia to nie powinno byc za duzo bulu. Gorzej na kosciach i w miejscach wrazliwych ale jak mowisz wszystko da sie wytrzymac jak sie chce
oczywiscie ze czesto przesadzaja ludzie jednak warto miec odrobine dystansu jak ja robilam tatuaz u jednego z lepszych w europie,w sauronie, to bolu nie czulam..w 20 minut mi zrobil 3 gwiazdki na brzuchu dosc spore wiec to bylo bardzo szybko i malo bolu ale alkoholu na wszelki wypadek nie pilam przez tydzien.Mi sie elegancko zagoilo a znajoma ktora pila alkohol to ma przeswity i tusz jej sie wylal:/wiec ja tam wole dla swietego spokoju odczekac...ani uzalezniona od % nie jestem nai nic wiec problemow nie ma

anett234 na kotlarskiej jest jedno z lepszych napewno w wroclawiu i jedno z drozszych jakie znam w polsce
ja nigdy u nich nic nie robilam,sama robilam wiekszosc kolczykow moich i nie tylko moich Jak napisalam do Grzegorza ile by chcial za kolczyka jak mi machnal cena 300 zl to podziekowalam,za maly tatuaz na nadgarstku 200 zl..troche mu sie w glowie poprzewracalo ostatnimi czasy ,ale fakt dobry jest
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-07, 18:47   #674
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

heej
Przeczytałam cały ten wątek ponieważ jak łatwo się domyślić mam zamiar zrobić sobie kolczyk w języku
Mam jednak pare pytań -
1) Czy mocno leci krew w trakcie przekłuwania?
2) Jak znieczula się język?
3) Czy język może tak bardzo spuchnąć, że można się nim udusić? :P
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Stary 2007-02-07, 19:11   #675
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

1-zalezy,mi leciala na poczatku troche,pozniej juz nic
2-lignokaina mozna znieczulic jednak to przeklucie akurat nie nalezy do bolesnych wiec zadko sie znieczula bo i tak nic nie bedziesz czula.
3-moze jesli wystapi reakcja alergiczna.
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-08, 11:01   #676
czekly
Raczkowanie
 
Avatar czekly
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 70
GG do czekly
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Krooshyna Pokaż wiadomość
heej
Przeczytałam cały ten wątek ponieważ jak łatwo się domyślić mam zamiar zrobić sobie kolczyk w języku
Mam jednak pare pytań -
1) Czy mocno leci krew w trakcie przekłuwania?
2) Jak znieczula się język?
3) Czy język może tak bardzo spuchnąć, że można się nim udusić? :P
1. W trakcie przekuwania mi nie leciała, chwilę później ale to też nie wiele, wypłukałam zimną wodą i przestała. Potem gdy już wszystko w środku miałam oczyszczone wypiłam szklane zimnej wody i było wszystko w porządku
2. Nie wiem jakim płynem, ale w salonie pani/pan bierze Ci język i pryska czymś, ma to troche szczypiący smak, i klika sekund i nie czujesz języka, potem troche zaczynasz go czuć, ale przebijania nie
3. Język może bardzo spuchnąć, ale żeby się nim udusić?
o tym to jeszcze nie słyszałam.
czekly jest offline  
Stary 2007-02-08, 12:21   #677
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez czekly Pokaż wiadomość
1. W trakcie przekuwania mi nie leciała, chwilę później ale to też nie wiele, wypłukałam zimną wodą i przestała. Potem gdy już wszystko w środku miałam oczyszczone wypiłam szklane zimnej wody i było wszystko w porządku
2. Nie wiem jakim płynem, ale w salonie pani/pan bierze Ci język i pryska czymś, ma to troche szczypiący smak, i klika sekund i nie czujesz języka, potem troche zaczynasz go czuć, ale przebijania nie
3. Język może bardzo spuchnąć, ale żeby się nim udusić?
o tym to jeszcze nie słyszałam.
sporadyczne przypadki ale mozna sie jezykiem dusic,bylo kilka przypadkow ,bo wystapila reakcja alergiczna na metal,ale szybka interwencja i da sie uratowac
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-08, 13:59   #678
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

baardzo Wam dziękuję
Teraz mam problem ze znalezieniem jakiegoś dobrego (najlepszego ;P) salonu piercingu...
Szukałam w googlach i znalazłam jeden (w poznaniu) ale się wystarszyłam jak wystrój zobaczyłam o_O Wszędzie jest tak "strasznie" ?
Poza tym mam mniej obaw bo Peja tam sobie tatuaże robi :P
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Stary 2007-02-08, 14:45   #679
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

widzialas jego tatuaze? dla mnie delikatnie mowiac badziewne,ale jego wybor wzorow taki burdel ma na tych rekach ze to sie kupy nie trzyma w ogole
w moim salonie w ktorym sie tatuuje jest bardzo mily wystroj i nie jest strasznie,wszelkie zdjecia za szklem,czysciutko,jasno elegancko w niektorych studiach burdel jest straszny:/
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-08, 15:20   #680
anett234
Zadomowienie
 
Avatar anett234
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: DTR
Wiadomości: 1 767
GG do anett234
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
anett234 na kotlarskiej jest jedno z lepszych napewno w wroclawiu i jedno z drozszych jakie znam w polsce
ja nigdy u nich nic nie robilam,sama robilam wiekszosc kolczykow moich i nie tylko moich Jak napisalam do Grzegorza ile by chcial za kolczyka jak mi machnal cena 300 zl to podziekowalam,za maly tatuaz na nadgarstku 200 zl..troche mu sie w glowie poprzewracalo ostatnimi czasy ,ale fakt dobry jest

Na Grzesia nie mogę narzekac bo odwalił kawał dobrej roboty..Nie wiem czy mu sie poprzewracało,a ceny wydaja mi się zbliżone do tych w innych salonach.Płacę więc wymagam i z jakimkolwiek problemem bym się nie zwrócila do niego zawsze sluży pomocą..


Cytat:
Napisane przez Krooshyna Pokaż wiadomość
heej
Przeczytałam cały ten wątek ponieważ jak łatwo się domyślić mam zamiar zrobić sobie kolczyk w języku
Mam jednak pare pytań -
1) Czy mocno leci krew w trakcie przekłuwania?
2) Jak znieczula się język?
3) Czy język może tak bardzo spuchnąć, że można się nim udusić? :P

1) Mi nie leciała wcale (to pewnie przez ten strach ..niepotrzebny zresztą)
2)Języka też nie miałam znieczulanego i z tego co wiem nie robi się tego..ale spoko to nic nie boli..to są sekundy nawet nie zdążysz się zorientowac i już będzie po sprawie..
3)Nie słyszałam o takim przypadku..
anett234 jest offline  
Stary 2007-02-08, 16:08   #681
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

no wiesz...ja mam porownanie z sauronem..gdzie tatuuje i przekluwa jeden z lepszych w europie i jego ceny w porownaniu z Grzeska to pikus moze dlatego ze ludzi z klimatow wege/vegan/HC traktuje jak swoich i mamy taniej u niego zawszemoj kolega za wytatuowanie..doslownie calych plecow zaplacil mu ok 500 zl...gdzie u Grzeska za tatuaz ok..15cm/10cm moja kolezanka dala 300
co do jakosci uslug Grzeska nie mam zadnych zastrzezen bo jest dobry w tym co robi i zawsze pomoze to prawda,ale te cenyyyy heheh wole jechac do rusy i wiedziec ze kles zrobi to co chce i to jeszcze taniokto by nie pytal predzej polece sauron ,ale juz ciiisza bo reklame robie:P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-08, 17:25   #682
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ale ja nie mówię że tatuaże Peji (czy jak to tam się pisze) są ładne ;P Poprostu mówię, że skoro on tam chodzi no to jest tam... hmm...
No warunki są raczej sterylne :P Nie no nie wiem ^^ W każdym bądź razie boje się, już wyobrażam sobie co będzie jak usiąde na tym fotelu czy czyms.. na bank będe cała sparaliżowana.
Niektóre z Was pisze że bolało je jak cholera.To normalnie przerażające... uff...
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Stary 2007-02-08, 17:32   #683
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

zalezy od miejcsca,boli tam gdzie jest kosc podskora bezposrednio jezeli szybko bedzie robil i nie bedzie sie znecal a niektorzy robia powoli ( ze niby dokladniej...co jednak mija sie z prawda)
pamietam jak ja pojechalam,to najpierw moj kolega poszedl brzuch dziarac a pozniej ja..przez te 1,5 godziny myslalam co by zrobic bo to nie ja mialam sie tatuowac ale moj chlopak tylko ze niemogl pojechac..tak wiec wykorzystalam okazjeno i jak juz przyszlo co do czego i weszlam do Marka to spanikowana bylam...tysiac pytan mu zadawalam a on tylko sie smial :P i mowi " nie przejmuj sie wiekszosc kobiet za pierwszym razem panikuje,ale za to lepiej znosza bol niz faceci"
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-08, 20:28   #684
Calineczka89
Przyczajenie
 
Avatar Calineczka89
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 14
GG do Calineczka89
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

kolczyk w języku myślałam nad tym podoba misie to lecz mam pewne obawy boje sie ze będe miałapóźniej problemy nie wiem źle mi przekują czy cos ,czy bardzo boli?? i napewno trzeba jakos specjalnie dbac o to i czy nie niszczy szkliwa zębów
Calineczka89 jest offline  
Stary 2007-02-08, 22:32   #685
martuska18
Raczkowanie
 
Avatar martuska18
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 165
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Calineczka89 Pokaż wiadomość
kolczyk w języku myślałam nad tym podoba misie to lecz mam pewne obawy boje sie ze będe miałapóźniej problemy nie wiem źle mi przekują czy cos ,czy bardzo boli?? i napewno trzeba jakos specjalnie dbac o to i czy nie niszczy szkliwa zębów
Przyczytaj poprzednie wiadomosci to wszystkiego sie dowiesz Same przekluwanie nie boli, na prawde Kolczyk w pępku boli o wiele baedziej
Jesli zrobisz w salonie to nic ci zlego sie nie stanie.
martuska18 jest offline  
Stary 2007-02-09, 14:27   #686
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

martuska18 - taak tylko jak znaleźć dobry salon Piercingu i Tatuażu?
Chciałąbym dobry, ale żeby wyglądał normalnie a nie jak ten na pierwszy miejscu kiedy sobie w google wpiszecie "studio piercingu w poznaniu" ;/
Bo już samo wnętrze mnie przeraża!
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Stary 2007-02-09, 15:07   #687
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

wyglada na solidneczysto przynajmniej jest
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-09, 15:12   #688
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

chyba zmienie zdanie,bo jak patrze na zdjecie kolczykow przez nich zrobionych to wiekszosc spartaczona jest i zle kolczyki pozakladane:/ale myslze ze pepek nie sprawia trudnosci i nie zrobia Ci krzywdy
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-02-10, 09:15   #689
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ale ja chce w języku! :P

Mam jeszcze jedno pytanie -
Czy jak język trzyma się szczypcami to to bardzo boli? I czy może zerwać się ta "nitka" pod językiem?
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Stary 2007-02-10, 09:31   #690
Krooshyna
Przyczajenie
 
Avatar Krooshyna
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 15
GG do Krooshyna Send a message via Skype™ to Krooshyna
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

A co powiecie o tym studiu? www.tattoo.pl ??
__________________
Come Break Me Down
Bury Me Bury Me
I Am Finished With You
Look In My Eyes
You're Killing Me Killing Me
All I Wanted Was You . . .
What If I Wanted To Break . . . ?
</3
Krooshyna jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:42.