Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 40 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-07-06, 12:15   #1171
P-o-n-y
Zakorzenienie
 
Avatar P-o-n-y
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3 904
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja odcisk pod grona kulką mam do tej pory, bo przez noc jezyk mi minimalnie puchnie :P
P-o-n-y jest offline  
Stary 2007-07-06, 15:06   #1172
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Jesli chodzi o te doleczki odciski po kulkach to one raczej zejda po jakims czasie, niektorzy moga nie miec ich wcale.. ja mam ale mniejsze niz jak mialam opuchniety jezyk.
Wczoraj przez te rozciecie mogl przelesc precik a dzis jest rozciecie ale precik juz przez niego nie chce przejsc... moze jednak mialam naderwane i mi sie zarosnie... oby !!
pozdrawiam
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."



justi_86 jest offline  
Stary 2007-07-06, 17:07   #1173
elfik5
Raczkowanie
 
Avatar elfik5
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Niedersachsen
Wiadomości: 364
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Te "odciski" znikną, więc nie martwcie się dziewuszki Jak tylko opuchlizna zupełnie zniknie i kolczyk będzie miał troszkę "luzu" to kulka nie będzie pozostawiała na nim śladu.
Ja też jednak miałam taki odcisk ale tylko na początku. Nie powiem Wam dokładnie jak szybko się go pozbędziecie bo nie pamiętam już po jakim czasie zniknął w moim przypadku. Minęło sporo czasu od mojego przekłucia więc... same rozumiecie. Ale zapewniam, że nie zostanie na wieki, hehe
__________________
.:: Czysta logika jest ruiną ducha ::.

elfik5 jest offline  
Stary 2007-07-06, 23:15   #1174
Ladysarna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: mój mały skrawek świata :)
Wiadomości: 303
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

U mnie kolczyk jest luźnuy i co nadal mam ten odcisk, a górna kulka sobie "siedzi" w tym zagłębieniu. A jak poruszę językiem to wyłazi mi pręt który jest już sporo zadługi...
Ladysarna jest offline  
Stary 2007-07-06, 23:24   #1175
elfik5
Raczkowanie
 
Avatar elfik5
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Niedersachsen
Wiadomości: 364
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

W takim razie nie mam pojęcia skąd u Was te "odciski". Ja nic takiego nie mam. U mnie kolczyk jest nieco luźny nawet jeśli mam go w ustach. A może zasysacie nieświadomie kolczyk w taki sposób, że lekko wgniata się w język?
__________________
.:: Czysta logika jest ruiną ducha ::.

elfik5 jest offline  
Stary 2007-07-06, 23:24   #1176
my__eternity
Przyczajenie
 
Avatar my__eternity
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 16
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hej
przeczytalam caaalutki watek, co mi zabralo prare wieczorow.
w poniedzialek do Was dolaczam - robie sobie kolczyka. tylko nie wiem dokladnie jak to bedzie, bo mniej -wiecej 2 cm od czubka jezyka mam blizne. jak bylam mala to sobie uszkodzilam troche jezyk, myslicie ze to bedzie mialo jakikolwiek wplyw na kolczyk ? jeszcze jeden problem to oczywiscie rodzice. 2 noce planuje u kolezanki przenocowac, ale kiedys trzeba bedzie wrocic do domu. moze sepleniac...
__________________
Krzyczę, krzyczę, krzyczę, krzyczę wniebogłosy!
A! Zatykam uszy swe!
Smugi w powietrzu i mój bieg
Jak prądy niewidzialnych rzek
Mój własny krzyk, mój własny krzyk ogłusza mnie!
my__eternity jest offline  
Stary 2007-07-07, 17:43   #1177
zanag
Raczkowanie
 
Avatar zanag
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 118
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hejka, po dluzszej nieobecnosci
widze, ze ostatnio pojawil sie temat "doleczkow" po kulkach? no coz.. ja mam kolec juz ponad 2 miesiace, precik jest dluuugi a dolki jak byly tak sa nadal, tyle ze wiele plytsze

2 dni temu przekulam sobie ucho (w tej grzastce o ksztalcie trojkata - nie wiem jaka to ma nazwe ), zaplacilam $40!! szalenstwo... trzeba bylo mi jednak poczekac jak wroce do Polski, no ale to taki spontan, wiec niech bedzie...

pozdrowionka ze slonecznego i upalnego Wildwood!
__________________
"All I ever wanted, All I ever needed
is here - in my arms…"


zanag jest offline  
Stary 2007-07-09, 10:50   #1178
Ladysarna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: mój mały skrawek świata :)
Wiadomości: 303
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Nom moje dołeczki też nadal są... Niestety....
Ladysarna jest offline  
Stary 2007-07-09, 11:09   #1179
tequilus
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 30
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a co z alergikami? ja np. mam uczulenie na chrom,kobalt i nikiel.. z czego są kolczyki?
__________________
beep beep beep beep beep beep beep
go the horns in the cars in the street.
tequilus jest offline  
Stary 2007-07-09, 11:33   #1180
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mozesz uźywac kolczyków wykonanych z tytanu-nie zawierają niklu-ja tez jestem alergikiem i bez problemu moje ciało toleruje tytan-jest jeszce material zwany ptfe oraz bioplast-polecam równiez
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-07-09, 12:24   #1181
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja tez jestem alergikiem i tylko tytan mam teraz choc powiem ze jak nosilam stal z wildcata gdzie ponoc sa sladowe ilosci niklu to nic mi sie nie dzialo ale wole nie ryzykowac bo wiem jak dlugo pozniej sie leczy uczulenie:/
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2007-07-09, 16:46   #1182
Ladysarna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: mój mały skrawek świata :)
Wiadomości: 303
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

No właśnie najlepiej ptfe i bioplast. I jeszcze tytan! Te są najlepsze!
A jak tam dziewczyny niedawno przekłuwane?
Ladysarna jest offline  
Stary 2007-07-09, 18:03   #1183
Grin
Zakorzenienie
 
Avatar Grin
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 765
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Jeszcze nie przeczytałam całego wątku, ale nadrobie na pewno bo wielu ciekawych rzeczy można się od was dowiedzieć, co mnie bardzo cieszy że tu jestem Kolczyk też planuję zrobić, ale dopiero za jakieś 3 miesiące - jak zdejmą mi aparat z ząbków. Do tego czasu na pewno przeczytam cały temat
Grin jest offline  
Stary 2007-07-09, 18:38   #1184
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

odcisk mam nadal,znaczy nie tyle odcisk co wklesla linie... jezyk juz nie jest spuchniety,ostatnio chcialam wymieni kolca ale jeszcze sie nie zmiescil. teraz nie wiem kiedy pojde...
ale bylo dziwne uczucie bez kolczyka...
natalczak jest offline  
Stary 2007-07-09, 19:36   #1185
Becia0d
Raczkowanie
 
Avatar Becia0d
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 176
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja jutro zmieniam kolczyka i juz nie moge sie doczekac Po opuchliznie ani sladu..trzymala tylko 5 dniDolek wciaz mam ale o wiele plytszy niz wczesniej Tylko za dlugi kolec mi troche przeszkadza.. ale jutro juz w pelni pokocham moj przebity jezyk
__________________

My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej- na miotle!
Becia0d jest offline  
Stary 2007-07-09, 21:06   #1186
Ladysarna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: mój mały skrawek świata :)
Wiadomości: 303
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja jeszcze troszeczke poczekam z tą wymianą kolca na krótszy... Nigdzie mi się narazie nie śpieszy...
Ladysarna jest offline  
Stary 2007-07-10, 10:04   #1187
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam, moja kosmetyczka wyjechala na tydz. a chcialam u niej zmienic kolczyk na krotszy bo wszystko zeszlo, rozciecie nadal jest. Postanowilam ze pojde do studia piercingu by mi wymienili na krotszy i zaplace im za kolczyk a u kosmetyczki krotki odbiore sobie za tydz.
Jak piercer zobaczyl przeklucie to powiedzial ze mam zle przekluty bo na ukos, czyli kulka na gorze jezyka jest dalej a na dole blizej i powiedzial ze to zle , kolczyk powinien byc przebijany na wprost ! i stad te rozciecie bo kolczyk chce mi sie wyprostowac... wymienil mi na krotszy, mam nadal rozciecie w ktore wpada kuleczka i czesciowo zostaje zakryta.. dziura sie zrobila w jezyku powiedzcie czy moge zadac od kosmetyczki wzrotu pieniedzy za zle wykonana usluge ?? wtedy bym wyjela kolczyk i na nowo przebila u tego piercera, jak myslicie, uda sie?? czy ona nie ma obowiazku zwrocic za zle wykonana robote??




ODPOWIE MI KTOS?? CZY MOZNA ZGLOSCI REKLAMACJE ZLEGO PRZEKUCIA I RZADAC ZWROTU PIENIEDZY??
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."




Edytowane przez justi_86
Czas edycji: 2007-07-10 o 16:58
justi_86 jest offline  
Stary 2007-07-10, 11:52   #1188
alorah
Zadomowienie
 
Avatar alorah
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 923
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez zanag Pokaż wiadomość
hejka, po dluzszej nieobecnosci
widze, ze ostatnio pojawil sie temat "doleczkow" po kulkach? no coz.. ja mam kolec juz ponad 2 miesiace, precik jest dluuugi a dolki jak byly tak sa nadal, tyle ze wiele plytsze

2 dni temu przekulam sobie ucho (w tej grzastce o ksztalcie trojkata - nie wiem jaka to ma nazwe ), zaplacilam $40!! szalenstwo... trzeba bylo mi jednak poczekac jak wroce do Polski, no ale to taki spontan, wiec niech bedzie...

pozdrowionka ze slonecznego i upalnego Wildwood!
Łoooł za tragusa $40, kupa kasy Mogłaś poczekać, ale najważniejsze chyba że jesteś zadowolona

Ja mam po chorobie trzy duze "pęknięcia" na języku. Rodzice mnie straszą że mi to zostanie. Czytałam że to bardzo możliwe. Czy da się coś z tym zrobić :/ ? Nie chcę mieć tak pooranego języka do końca życia
__________________
Luty/Marzec najnowsza WYMIANKA


Proszę odpisuj u mnie.
alorah jest offline  
Stary 2007-07-10, 16:22   #1189
Ladysarna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: mój mały skrawek świata :)
Wiadomości: 303
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Płucz buzię jakimś płynem, np Dentoseptem. Ja jak mam jakieś skaleczenia albo coś to płuczę nim i się goją, może twoje pęknięcia też chociaż trochę się zmniejszą... Ale mój kolega też ma taki popękany język naobkoło. I nie schodzi mu to, raczej zostanie...
Ladysarna jest offline  
Stary 2007-07-11, 19:54   #1190
agata244
Raczkowanie
 
Avatar agata244
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 277
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mam takie pytanie (jeżeli już ktoś je kiedyś zadał to prosze nie krzyczeć ) : czy mogę sama wymienić sobie kolczyk na krótszy? Wszędzie czytam, że powinnam pójść do studia w którym zrobiłam sobie ten kolczyk. Ale kłułam się w studiu na drugim końcu Polski, więc ta obcja odpada. Wogóle to nie za bardzo stać mnie na bilet (funduszy brak) a żadnego studia w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma. Mogłabym sama zmienić?
__________________

agata244 jest offline  
Stary 2007-07-11, 23:49   #1191
elfik5
Raczkowanie
 
Avatar elfik5
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Niedersachsen
Wiadomości: 364
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez justi_86 Pokaż wiadomość
Witam, moja kosmetyczka wyjechala na tydz. a chcialam u niej zmienic kolczyk na krotszy bo wszystko zeszlo, rozciecie nadal jest. Postanowilam ze pojde do studia piercingu by mi wymienili na krotszy i zaplace im za kolczyk a u kosmetyczki krotki odbiore sobie za tydz.
Jak piercer zobaczyl przeklucie to powiedzial ze mam zle przekluty bo na ukos, czyli kulka na gorze jezyka jest dalej a na dole blizej i powiedzial ze to zle , kolczyk powinien byc przebijany na wprost ! i stad te rozciecie bo kolczyk chce mi sie wyprostowac... wymienil mi na krotszy, mam nadal rozciecie w ktore wpada kuleczka i czesciowo zostaje zakryta.. dziura sie zrobila w jezyku powiedzcie czy moge zadac od kosmetyczki wzrotu pieniedzy za zle wykonana usluge ?? wtedy bym wyjela kolczyk i na nowo przebila u tego piercera, jak myslicie, uda sie?? czy ona nie ma obowiazku zwrocic za zle wykonana robote??




ODPOWIE MI KTOS?? CZY MOZNA ZGLOSCI REKLAMACJE ZLEGO PRZEKUCIA I RZADAC ZWROTU PIENIEDZY??
Tak też podejrzewałam, że osoba u której przekłuwałaś język, coś zmaściła. Wydawało mi się to nieco dziwne: peknięcie, kolczyk pod skosem. Niezle ci schrzaniła jęzorek Jak juz pisałam wcześniej ja mam wszystko cacy: kolczyk w pionie, żadnych pęknięć, wgnieceń itp. Tylko troszkę długo się goił ale za to efekt jest bez wątpienia pożadany.
Ja na Twoim miejscu poszłabym do tej kosmetyczki i przedsatwiłabym całą sytuacje. Powtórz jej co powiedział Ci ten koleś i zaproponuj polubowne rozwiązanie problemu, tj. zwrot pieniędzy. Na pewno nie możesz pozostawić tak tej sprawy. Życze powodzenia i nie daj się
__________________
.:: Czysta logika jest ruiną ducha ::.

elfik5 jest offline  
Stary 2007-07-12, 11:20   #1192
Sara2468
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 6
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

W ogole nie powinno sie przekluwac u kosmetyczki zadnej czesci ciala,oczywiscie nie wliczajac uszu(ale to tak na przyszlosc;p).W tej sytuacji najlepszym rozwiazaniem bedzie pojscie do kosmetyczki,ktora Ci zle przeklula jezyk.Powiesz jej,ze zrobila to zle-przez co masz rozciecie na jezyku,ktore szybko nie zejdzie(to tak dla blefu,bo kosmetyczka malo sie orientuje w piercingu).Mozesz poprosic o zwrot pieniedzy.Nie jestem w stanie Ci powiedziec,czy zwroci Ci kase,bo to zalezy od niej..no ale POWINNA!!A teraz wyjmij kolczyk z jezyka,poczekaj z miesiac i pojdz do piercera..chyba,ze jest w stanie poprawic Ci teraz szkode wyrzadzona przez kosmetyczke.Powodzenia
Sara2468 jest offline  
Stary 2007-07-12, 13:42   #1193
Latina90
Raczkowanie
 
Avatar Latina90
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Świętochłowice
Wiadomości: 222
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Tak też podejrzewałam, że osoba u której przekłuwałaś język, coś zmaściła. Wydawało mi się to nieco dziwne: peknięcie, kolczyk pod skosem. Niezle ci schrzaniła jęzorek Jak juz pisałam wcześniej ja mam wszystko cacy: kolczyk w pionie, żadnych pęknięć, wgnieceń itp.


Cóż nie znam się na tym za bardzo, ale sama mam kolczyk w języku i jest pod skosem . Kumpela z którą przebijałam ( w studiu ) tez ma pod skosem. Nawet patrzyłam na język kuzynce która teraz do mnie przyjechała - też nie jest idealnie w pionie.

Aż przeszukałam wątek i kilka stron wstecz dziewczyny napisały że też mają troche po skosie .

Tak więc teraz już sama nie wiem jak powinno być. No chyba że może być i tak i tak, a zelezy to od języka. No cóż nie wiem... ale pomimo mojego przekłucia po skosie nic mi się z językiem nie zrobiło. Nie mam żadnych dziur, pęknięć itp.
Latina90 jest offline  
Stary 2007-07-12, 15:51   #1194
elfik5
Raczkowanie
 
Avatar elfik5
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Niedersachsen
Wiadomości: 364
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Latina90 Pokaż wiadomość
Cóż nie znam się na tym za bardzo, ale sama mam kolczyk w języku i jest pod skosem . Kumpela z którą przebijałam ( w studiu ) tez ma pod skosem. Nawet patrzyłam na język kuzynce która teraz do mnie przyjechała - też nie jest idealnie w pionie.

Aż przeszukałam wątek i kilka stron wstecz dziewczyny napisały że też mają troche po skosie .

Tak więc teraz już sama nie wiem jak powinno być. No chyba że może być i tak i tak, a zelezy to od języka. No cóż nie wiem... ale pomimo mojego przekłucia po skosie nic mi się z językiem nie zrobiło. Nie mam żadnych dziur, pęknięć itp.
Hehe, nie traktujmy wszystkiego dosłownie. Kolczyk jest w pozycji pionowej ale to nie oznacza, że gdybym przyłożyła do niego pion, to byłby idealnie prosto. Nie popadajmy w skrajności.
Prowadziłam kiedyś konferencję prasową salonu tatuażu i piercingu. W związku z tym musiałam się wiele dowiedzieć i nauczyć na temat wykonywanych przez nich usług. Z tego co mi wiadomo, język jest chyba jednym z najbezpieczniejszych i najszybciej gojących się części ciała. Samo przekłucie jest indywidualne dla każego klienta - chodzi tu o unerwienie języka. Kolczyk niemal zawsze (gdy się temu przyjrzymy) będzie lekko przechylony w prawą lub lewa stronę. Jest to prawie niezauważalne. Jednak w przypadku koleżanki (której kosmetyczka prawdopodobnie nieprawidłowo wykonała zabieg) wnioskuję z postów, że jej kolczyk jest pod skosem ale wzgłuż języka tzn., pochylony ku tylkowi w jego górnej części i ku przodowi w jego dolnej części.
Nie wiem jak Wy ale ja po raz pierwszy spotykam się z takim przypadkiem.
W każdym bądź razie coś jest nie tak, jak być powinno skoro pękł jej język.
Trzymam kciuki i mam nadzieję, że uda się to "naprawić"
Pozdrawiam.
__________________
.:: Czysta logika jest ruiną ducha ::.

elfik5 jest offline  
Stary 2007-07-12, 18:21   #1195
Latina90
Raczkowanie
 
Avatar Latina90
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Świętochłowice
Wiadomości: 222
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Kolczyk niemal zawsze (gdy się temu przyjrzymy) będzie lekko przechylony w prawą lub lewa stronę. Jest to prawie niezauważalne. Jednak w przypadku koleżanki (której kosmetyczka prawdopodobnie nieprawidłowo wykonała zabieg) wnioskuję z postów, że jej kolczyk jest pod skosem ale wzgłuż języka tzn., pochylony ku tylkowi w jego górnej części i ku przodowi w jego dolnej części.
No i nie zrozumiałaś mnie, bo ja właśnie o tym mówiłam. Nie że jest przechylowy w prawo czy w lewo, ale że górna kulka jest dalej niż dolna . Jak wystawię jezyk to najpierw wyjdzie dolna kulka a potem górna. Nie sprawia mi problemu jak lekko 'naciągnę' język - wtedy kolczyk jest w pionie, ale jak go znowu zostawie to wraca do poprzedniej pozycji, czyli górna kulka idzie bardziej w tył.


PS. Jak mam zrobić to zeby przy cytowaniu było tak napisane kto to powiedział? Wiecie o co mi chodzi..? Prosze o pomoc .
Latina90 jest offline  
Stary 2007-07-12, 19:24   #1196
Madzia14
Zakorzenienie
 
Avatar Madzia14
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 511
GG do Madzia14
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Jak klikasz "cytuj" to samo się pojawia, a jak sama kopiujesz tekst to musisz zrobić tak

Cytat:
Napisane przez Latina90
PS. Jak mam zrobić to zeby przy cytowaniu było tak napisane kto to powiedział? Wiecie o co mi chodzi..? Prosze o pomoc .
Tylko bez tej spacji między quote= a Latina90 ^^
__________________
Zatańczymy jak owady w zakurzonej żarówce, najlepiej na obcasach i po dużej wódce.
Wyjedziemy gdzieś za miasto, odwrócimy się plecami, będziemy się poznawać ustami i palcami...


studentka technologii chemicznej
Madzia14 jest offline  
Stary 2007-07-13, 16:56   #1197
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

w pon ide do tej kosmetyczki, moze umowie uda mi sie z nia dojsc do jakiegos porozumienia. Dzwonilam do wildcata i powiedzieli mi ze nawet powinno przebijac jezyk pod skosem , wiec juz sama zglupialam, ale powiedziano mi tez ze skoro zrobilo mi sie pekniecie to widocznie mialam zamocno pod skosem przebity...
narazie mam ten krotki kolczyk zalozony, gorna kulka prawie cala chowa mi sie w tym rozcieciu ktore sie rozciagnelo... nie wiem czy nie zmienic sobie sama na ten dlugi Kosmetyczki kolczyk czy pojsc w tym krotkim bo boje sie ze powie mi ze rozciecie zrobic mi sie moglo dopiero po zalozeniu krotkiego, ale to nie prawda. jak radzicie?
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."



justi_86 jest offline  
Stary 2007-07-13, 17:53   #1198
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

kolczyk powinien byc robiony pod skosem zeby uniknac kontaktu z wiezadelkiem, bo mogloby utrudniac gojenie, wtedy zwykle gorna kulka jest dalej od poczatku jezyka a dolna blizej.

najwyrazniej ani ta kosmetyczka ani piercer nie sa dostatecznie kompetentni. pisz moze do miss venflon, masz przeciez na forum profesjonaliste pelna geba a sie w amatorke bawisz.
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline  
Stary 2007-07-13, 22:18   #1199
gasi
Raczkowanie
 
Avatar gasi
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 222
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

heyka
ja zrobilam sobie kolczyk w poniedzielek a jezyk opuchniety mam nadal troszke sie martwie czy to nie za dlugo, 5 dzien juz?
gasi jest offline  
Stary 2007-07-13, 22:32   #1200
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyk w języku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

normalka
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:22.