Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-16, 21:23   #1
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 329
Unhappy

Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:(


zrzera mnie taka ciekawosc poniewaz prostowanie chemiczne jest bardzo grogie to znlazlam inny sposob ale nie wiem czy tak sie da. mianowicie chodzi mi o plyn do trwalej czy ten plyn ma juz to w sobie ze po nim sie wlosy kreca czy on poprostu utrwala wloski zawiniete na loczki?? bo myslalam nad tym zeby uzyc tego plynu do prostownicy ale nie wiem czy tak sie da ??? bo jak mi sie wlosy skreca??
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 10:20   #2
basiao84
Wtajemniczenie
 
Avatar basiao84
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 2 423
Dot.: Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:(

jeśli się nie mylę, to trwała jest procesem dwufazowym- czymś się skręca, czymś utrwala

myślę, że lepiej nie eksperymentuj- jakby to takie prsote, bezpieczne i skuteczne było, to fryzjerzy mieliby w swej ofercie prostowanie włosów na płyn do trwałej

pokochaj swoje loczki, na pewno są urocze, a prostuj tylko czasem- przynajmniej nie bedzie mieć ciągle tej samej fryzki

PS o mamo, ale masz podpis
basiao84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 12:48   #3
Dusia_01
Przyczajenie
 
Avatar Dusia_01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: gdynia
Wiadomości: 12
Dot.: Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:(

@Emilcia
No to musze cie zmartwic!!To prawda ze ten plyn rozprostuje wlosy,ale tylko te wczesniej poddane zabiegowi trwalej.I jest to zbieg bardzo niszczacy wlosy,robi sie to w bardzo rzadkich przypadkach!!Wiec jesli masz wlosy naturalnie krecone to niestety niewieli ci to pomoze,a jedynie wysuszy ci mocno wlosy.
Dusia_01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 14:18   #4
enigma1985
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Polska centralna
Wiadomości: 1 531
Dot.: Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:(

racja. lepiej nie szalej z włosami, bo pewnie jak trochę o nie zadbasz to każdy będzie Ci zazdrościł loczków. a kupy wysuszonego siana nie chcesz mieć przeciez na głowie nie
enigma1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 14:22   #5
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 329
Dot.: Pytanie mam za odpowiedz wiele dam:P:(

o to chodzi ze ja nie mam loczkow tylko mi sie wlosy faluja i tak sie zastanawiam czy da sie je wyprostowac na ten plyn??? ale boje sie ze nawet gdy je wyprostuje na to to wlosy sie skreca czy zna ktos z was jakis tani plyn do trwalej???
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:34.