Cera a leki wziewne ??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-20, 11:38   #1
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Question

Cera a leki wziewne ???


Mam pytanie ,które mnie nurtuje dość długo.Czy ,ktoś z was bierze na stale małą dawkę leków na astmę ? Np.Pulmikort 200 czy Fliksotide Dysk?Czy one podrażniają skórę twarzy,czy mogą po nich wyskakiwać krostki? Ja mam podrażnienia na policzkach(małe krostki),pod nosem nieraz nieraz na czole.I nie wiem własnie czy to czasem nie od tych leków wziewnych. pozdrawiam
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 13:06   #2
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Cera a leki wziewne ???

takich lekow nie biore, ale mam problemy z oskrzelami i jestem alergiczka, od czasu do czasu biore leki wziewne.. nie sadze zeby te problemy byly od tego. leki wziewne nie maja kontaktu z Twoja skora, jesli juz to moglyby spowodowac podraznienie gardla i wogole jamy ustnej, ust, ale raczej nie twarzy. moze masz alergie na jakis krem, albo poprostu tradzik? a jak pielegnujesz skore? moze w tym tkwi problem..
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 13:17   #3
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Dot.: Cera a leki wziewne ???

Widzisz ,ja wogóle mam cerę wrażliwą naczynkową.Odstawiłam tonik bo one awsze nasilały mi takie objawy podrażźnienia,zaczerwieni enia i krostek ,nawet delikatne toniki.A z kremu to teraz metroruboil i delikatny hydra drops Lumene a na noc już nic.a wczesniej kremy dermedic i żeby sprawdzić to poodstawiałamWszystko zminimalizowalam.A do demakijażu physyogel bardzo dla mnie dobry.
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 13:19   #4
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Dot.: Cera a leki wziewne ???

w sumie to mam wrażliwą mieszaną bo czoło mi sie świeci i na czole też mam takie drobne krostki,.Od lata sie pojawiły wczesniej nie miałam takiego problemu ze skórą na czole:-/
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 09:39   #5
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Cera a leki wziewne ???

a czy w tym samym czasie zaczelas brac te leki? hmm.. masz tak bardzo wrazliwa cere, wiec po pierwsze musisz znalezc odpowiednia linie kosmetykow, jesli nie sama, to z pomoca dermatologa, albo dobrego farmacuty. nie uzywasz toniku i pewnie zadnych "odkazajacych" kosmetykow-farmaceutykow, wiec moze to byc powod krostek (pisalas ze skora Ci sie przetluszcza). na noc powinnas dac skorze pic, czyli nawilzyc odpowiednim kremem. ale nie znam sie na pielegnacji skory naczynkowej i nic Ci niestety nie polece, ale moze inne Wizażanki będą pomocne
a co do tych krostek to moze byc objaw uczulenia, wiec może ogranicz liczbe kosmetykow (przetluszczanie moze byc tez wynikiem niedostatecznego nawilzenia), wiec proponuje jakas linie do cery wrazliwej naczynkowej, koniecznie nawilzajaca. jeden krem, a na niespodzianki jakis zel punktowy.. mozesz tez zapytac swojego lekarza prowadzacego czy leki jakie przyjmujesz moga wywolywac takie objawy (ewentualnie ulotki lekow, ale one czesto nie sa kompletne,albo przessadzone). sama tez musisz sobie odpowiedziec co sie zmienilo w pielegnacji twarzy u Ciebie ostatnio, moze dieta, klimat, stres, a moze nasilenie choroby, jakies wahania hormonow (tabletki anty tez moga namieszac)..czynnikow moze byc wiele, ale najlatwiej zaczac od pielegnacji,a nad reszta spokojnie pomyslec. pozdrawiam...
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 12:30   #6
AniaM69
Zadomowienie
 
Avatar AniaM69
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 1 866
Dot.: Cera a leki wziewne ???

Cytat:
Napisane przez Arizona Pokaż wiadomość
Mam pytanie ,które mnie nurtuje dość długo.Czy ,ktoś z was bierze na stale małą dawkę leków na astmę ? Np.Pulmikort 200 czy Fliksotide Dysk?Czy one podrażniają skórę twarzy,czy mogą po nich wyskakiwać krostki? Ja mam podrażnienia na policzkach(małe krostki),pod nosem nieraz nieraz na czole.I nie wiem własnie czy to czasem nie od tych leków wziewnych. pozdrawiam
Mój syn astmatyk ciągle wdychający flixotide, serevent i jeszcze coś tam też ostatnio się nad tym zastanawiał.
Zapomniałam poprosić naszego lekarza, coby zapytał o to żony dermatolożki, ale przy następnej wizycie nie omieszkam.
AniaM69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 14:22   #7
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Dot.: Cera a leki wziewne ???

dobrze Aniu jak coś sie dowiesz to napisz Idę dziś też do lekarza pulmunologa zobaczę co powie.
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 14:25   #8
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Dot.: Cera a leki wziewne ???

Myślisz że brak nawilżenia może powodować przetłuszczanie?,poszukam coś i popatrze na kosmetyki może coś z Avene.podchodziłam do Dermedic ale tonik Acne nie był za bardzo dla mnie,choć na początku byłam zadowolona.Ale z czasem pojawiało sie coraz to więcej krostek.
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 15:37   #9
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Cera a leki wziewne ???

tak, skora przesuszona produkuje wiecej sebum, bo czuje sie za sucha, ciagle katowanie skory kremami i innymi preparatami wysuszajacymi powoduje wieksze przetluszczanie<<sprawdzi lam na sobie. zreszta wiele Wizażanek o tym pisało. nie mozna przesadzac z z agresywnymi kosmetykami. dobrze nawilzona(nie natluszczona)skora bedzie mniej produkowac sebum. ja po kremie Dermedi matujaco nawilzajacym gorzej sie swiecilam niz bez niego;/
kremy z filtrem Avene dobrze nawilzaja i koja, a i chyba tez nie maja alkoholu, wiec nie podrazniaja, a wrecz lagodza bo maja wode termalna, ja mam teraz mleczko i jestem bardzo zadowolona, nie jest tluste,a nawilza super. Dobre nawilzanie i ochrona UV to doskonala profilaktyka przeciwzmarszczkowa
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 15:43   #10
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Cera a leki wziewne ???

a jeszcze mi sie przypomnialo..kosmetyki bez alkoholu, jest wiele tonikow bezalkoholowych..tonik to dobra rzecz bo przywraca skorze naturalne pH (przynajmniej niektore takie sa) i oczyszcza skore z bakterii,no bo co robimy po umyciu twarzy?wycieramy sie recznikiem, a on moze miec jakies niezbyt porzadane istotki.. nie wybieraj zbyt agresywnych (alkohol szkodzi, wysusza i podraznia wrazliwa skore). jest duzy wybor, wiec do dziela, KWC tez sie przyda
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 10:04   #11
Arizona
Raczkowanie
 
Avatar Arizona
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36
Dot.: Cera a leki wziewne ???

Bardzo Ci dziękuję słonko,a do cery mieszanej jak myślisz lepiej nawilżający Avene? I wtedy czoło też nim smaruje? czy ,tylko tonikiem?A co myślisz o avene ale dla cery tłustej? one chyba nie sa za ostre,pytam o krem,bo tonik to wybiorę bardzo delikatny
__________________
Arizona
Arizona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 08:56   #12
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Cera a leki wziewne ???

do cery tlustej to zaraz sprawdze,ale kremem nawilzajacym smarujesz cala twarz i szyje (nawet pod oczami mozesz,pod warunkiem, ze jest to krem nawilzajacy, nie matujacy, drazniacy w jakis sposob,ale najlepiej pod oczy miec specjalny kremik). Unikaj wszelkich tluszczy w kremie i alkoholu (w toniku tez).
co do kremow i itp. to nie musi byc Avene, ale raczej do cery wrazliwej lepsze sa kosmetyki z apteki (te z woda termalna) i nie zawsze sugeruj sie nazwa do cery tlustej, bo z opisu wynika,ze nie masz tlustej, a raczej mieszana.
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=11102 ten ma pomoc w walce ze zmianami na skorze (typu tradzikowego)
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...p?produkt=5972 Emulsja nawilżająca i łagodząca podrażnienia (dla wrażliwej skóry młodzieńczej z problemami)
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...p?produkt=1627 krem do skóry nadwrażliwej
tutaj sa wszytskie produkty Avene na KWC http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...t.php?prod=108
ale skorzystaj z wyszukiwarki na KWC i forum, poznasz opinie.. nie wiem czy Cie te trojglicerydy itp. na poczatku skladu nie zapchaja, ale opinie te kremy maja dobre, mozesz zawsze zapytac farmaceuty, dobry bedzie umial doradzic.
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:36.