nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex - Strona 105 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-11, 20:31   #3121
caameroon
Rozeznanie
 
Avatar caameroon
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 801
GG do caameroon
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dziewczyny bardzo Was prosze powiedzcie mi.. widzicie jakąś różnice w jakości Revlona kupionego w sklepie a kupionego na allegro? Bo troszke boje się go kupić na aukcji i nie wiem czy słusznie

Ja osobiście nie używam pod ten podkład bazy, jedynie kremu nawilżającego.
__________________
Nie stosuję kosmetyków testowanych na zwierzętach! Zajrzyj

" ..bo życie trzeba przeżyć, a nie przeczekać! "
caameroon jest offline  
Stary 2010-02-12, 15:11   #3122
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

No i mam swoj ... ale nie obylo sie bez rozczarowan!

Po 1sze.. zamowilam go przez allegro, akurat firma oferujaca najatrakcyjniejsza cene miesci sie u mnie w miescie wiec wybralam odbior osobisty. Wogole nie moglam sie z nimi dogadac.. minal tydzien. Nikt nie odbieral telefonow a w mailu kazali mi sie umowic telefonicznie na dana godzine W koncu na wlasna reke poszlam pod podany na allegro adres. Zlazilam sie ze nie wiem, bo to dzielnica domkow jednorodzinnych jak labirynt i sami mieszkancy nie wiedzieli gdzie jest ulica ktorej szukam. Mialam farta ze spotkalam listonosza bo bym zwatpila. Koleejna sprawa hyh... zamawialam 110 ivory normal/dry ... pomimo ze wyslalam maila z potwierdzeniem koloru na miejscu okazalo sie ze go nie maja Strasznie sie wkurzylam! Pani mi powiedziala ze najblizsza dostawa bedzie po 24 lutym.. no to bez przesady :/ i wzielam 110 ivory w formule oil/combination.

Mam do was w zwiazku z tym pytania bo cos mi sie nie podoba...

1) jaki podkalad ma zapach? bo jak odkrecilam buteleczke to prawie wywinelam orla w zaspe! sstrasznie czuc alkoholem(?) czy to jest normalne?
2) gdzie moge znalezc i czy wogole jest data waznosci? to wynika z tego podejrzanego zapachu

Po wstepnych ogledzinach z przyykroscia stwierdzam ze podklad jest przecietny i niestety wcale nie lepszy niz moj faworyt lovely Tak zaluje ze nie bylo tego do cery suchej bo juz widze ze ten mi wlazi w pory i podkresla suche skorki Chyba juz nigdy nie zamowie nic przez allegro.. co za lenistwo, a moglam pojsc jak bialy czlowiek do sklepu(przynajmniej bym nie bladzila po nieznanym osiedlu) przetestowac i kupic w 100% pelnowymiarowy produkt w odcieniu jaki bym chciala a łeeeee
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-12, 15:22   #3123
esterr
Zakorzenienie
 
Avatar esterr
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 4 601
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
No i mam swoj ... ale nie obylo sie bez rozczarowan!

Po 1sze.. zamowilam go przez allegro, akurat firma oferujaca najatrakcyjniejsza cene miesci sie u mnie w miescie wiec wybralam odbior osobisty. Wogole nie moglam sie z nimi dogadac.. minal tydzien. Nikt nie odbieral telefonow a w mailu kazali mi sie umowic telefonicznie na dana godzine W koncu na wlasna reke poszlam pod podany na allegro adres. Zlazilam sie ze nie wiem, bo to dzielnica domkow jednorodzinnych jak labirynt i sami mieszkancy nie wiedzieli gdzie jest ulica ktorej szukam. Mialam farta ze spotkalam listonosza bo bym zwatpila. Koleejna sprawa hyh... zamawialam 110 ivory normal/dry ... pomimo ze wyslalam maila z potwierdzeniem koloru na miejscu okazalo sie ze go nie maja Strasznie sie wkurzylam! Pani mi powiedziala ze najblizsza dostawa bedzie po 24 lutym.. no to bez przesady :/ i wzielam 110 ivory w formule oil/combination.

Mam do was w zwiazku z tym pytania bo cos mi sie nie podoba...

1) jaki podkalad ma zapach? bo jak odkrecilam buteleczke to prawie wywinelam orla w zaspe! sstrasznie czuc alkoholem(?) czy to jest normalne?
2) gdzie moge znalezc i czy wogole jest data waznosci? to wynika z tego podejrzanego zapachu

Po wstepnych ogledzinach z przyykroscia stwierdzam ze podklad jest przecietny i niestety wcale nie lepszy niz moj faworyt lovely Tak zaluje ze nie bylo tego do cery suchej bo juz widze ze ten mi wlazi w pory i podkresla suche skorki Chyba juz nigdy nie zamowie nic przez allegro.. co za lenistwo, a moglam pojsc jak bialy czlowiek do sklepu(przynajmniej bym nie bladzila po nieznanym osiedlu) przetestowac i kupic w 100% pelnowymiarowy produkt w odcieniu jaki bym chciala a łeeeee
A nie mogłaś żądac zwrotu kasy i zagrozic negatywem za sprzedaż na all towaru, którego nie posiadają? Ja bym się uparła i żądała tego co kupiłam a skoro nie ma to niech zwracają pieniądze.
A co do podkładu, to rzeczywiście "daje" alkoholem, wiele użytkowniczek zwraca na to uwagę, ale ponoc można się przyzwyczaic a i zapach szybko się ulatnia .
Szkoda że nie walczyłaś o swoje..
__________________
Wymianka
esterr jest offline  
Stary 2010-02-12, 15:40   #3124
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez esterr Pokaż wiadomość
A nie mogłaś żądac zwrotu kasy i zagrozic negatywem za sprzedaż na all towaru, którego nie posiadają? Ja bym się uparła i żądała tego co kupiłam a skoro nie ma to niech zwracają pieniądze.
A co do podkładu, to rzeczywiście "daje" alkoholem, wiele użytkowniczek zwraca na to uwagę, ale ponoc można się przyzwyczaic a i zapach szybko się ulatnia .
Szkoda że nie walczyłaś o swoje..
Moglam, owszem i zazwyczaj tak robie. Zwrotu kasy nie mogla bym rzadac bo jeszcze im nie zapalcilam(płacilam przy odbiorze). Bardziej jestem wkurzona na siebie chyba ze sie wpakowalam w taka sytuacje :/ Jedna z wizazanek przyslala mi juz atomizer od serum, podklad mi sie skonczyl a kase mialam w sumie wyliczona na ten, na cene sklepowa by mi nie starczylo wiec zdecydowalam sie na wziecie tego do skory tlustej I tak poleci neutral dla sprzedawcy za kontakt i brak koloru.

Smrodek straszny heh.. doslownie bije mi denaturatem :/

wogole, w formule dla suchej skory wystepuje kolor 110?
najjasniejszy jaki mieli byl 150 buff a byl strasznie ciemny.
Ten ivory 110 dla cery tlustej tez nie jest rewelacyjnie jasny! Powiem ze tak w sam raz na granicy, najgorsze ze wpada w rozowy kolor heh


edytuje sie bo znalazlam na stronie revlona kolorowke... i jest ivory dla suchej bu bu buuu

Edytowane przez Tyris
Czas edycji: 2010-02-12 o 15:44
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-12, 15:45   #3125
esterr
Zakorzenienie
 
Avatar esterr
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 4 601
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
wogole, w formule dla suchej skory wystepuje kolor 110?
najjasniejszy jaki mieli byl 150 buff a byl strasznie ciemny.
Ten ivory 110 dla cery tlustej tez nie jest rewelacyjnie jasny! Powiem ze tak w sam raz na granicy, najgorsze ze wpada w rozowy kolor heh
110 chyba występuje dla cery suchej, generalnie te do suchej są ciemniejsze niż te same odcienie do tłustej. 110 rzeczywiście wpada w róż, natomiast 150 buff już nie ma różowych pigmentów, to ładny beżyk.
__________________
Wymianka
esterr jest offline  
Stary 2010-02-12, 15:53   #3126
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez esterr Pokaż wiadomość
110 chyba występuje dla cery suchej, generalnie te do suchej są ciemniejsze niż te same odcienie do tłustej. 110 rzeczywiście wpada w róż, natomiast 150 buff już nie ma różowych pigmentów, to ładny beżyk.

A no wlasnie, ale to i tak dziwne bo dla mnie ivory do tlustej(czyli teoretycznie jesniejszy niz najjasniejszy do suchej) jest dosc ciemny. Buff w formule tlustej wogole nie mieli bo wypatrzylam na allegro ze jedna z dziewczyn miala aka sama sytuacje jak ja i chodzilo wlasnie o ten kolor.

Lenistwo, lenistwo i jeszcze raz lenistwo! Moglam wybrac sie do sklepu i wyprobowac kolory a tak to w polmroku w jakiejs zatechlej piwnicy ogladalam :/ Dla dziewczyn zastanawiajacych sie and zakupem przez allegro - polecam tylko w ostatecznosci, kiedy nie ma w waszym miescie sklepu, naprawde bo potem bedziecie sobie pluly w brode Chyba ze amcie przetestowany juz kolor.
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-12, 19:02   #3127
maja2005
Zadomowienie
 
Avatar maja2005
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1 015
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
Dla dziewczyn zastanawiajacych sie and zakupem przez allegro - polecam tylko w ostatecznosci, kiedy nie ma w waszym miescie sklepu, naprawde bo potem bedziecie sobie pluly w brode Chyba ze amcie przetestowany juz kolor.
Hmm... ja też zamawiałam po raz pierwszy szukając odcienia na Allegro i nie miałam żadnych problemów Sprzedawca profesjonalny, podkład oryginalny, żadnych zastrzeżeń.
Ale najpierw bardzo dokładnie przeszukałam Wizaż - zarówno pod kątem odcienia, a także polecanych sprzedawców podkładu na Allegro
maja2005 jest offline  
Stary 2010-02-12, 20:35   #3128
caameroon
Rozeznanie
 
Avatar caameroon
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 801
GG do caameroon
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez maja2005 Pokaż wiadomość
Hmm... ja też zamawiałam po raz pierwszy szukając odcienia na Allegro i nie miałam żadnych problemów Sprzedawca profesjonalny, podkład oryginalny, żadnych zastrzeżeń.
Ale najpierw bardzo dokładnie przeszukałam Wizaż - zarówno pod kątem odcienia, a także polecanych sprzedawców podkładu na Allegro
Maja a u jakiego allegrowicza kupujesz podkład? Jeśli możesz się ze mną podzielić taką informacją oczywiście Bo szukam kogoś zaufanego i sprawdzonego
__________________
Nie stosuję kosmetyków testowanych na zwierzętach! Zajrzyj

" ..bo życie trzeba przeżyć, a nie przeczekać! "
caameroon jest offline  
Stary 2010-02-12, 22:29   #3129
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Heh, ja wystawialm sprzedawcy neutralny komentarz chociaz wiem ze z czystym sumieniem moglam negatywa za ta kolorowke. Fluidem malowac sie nie moge, zla formula dla mnie Bede musiała go odsprzedac. Na szczescie dostalam od sprzedawcy rabat na drugi egzemplarz w ramach chyba przeprosin i zastaanwiam sie nad zakupem 150 buff w formule dla suchej zeby go mieszac z tym ivory do tlustej ostatecznie. Myslicie ze jest sens i to sie moze sprawdzic? czy jednak odsprzedac ten ivory? ja pierdziu... hyh
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-13, 07:50   #3130
esterr
Zakorzenienie
 
Avatar esterr
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 4 601
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
Heh, ja wystawialm sprzedawcy neutralny komentarz chociaz wiem ze z czystym sumieniem moglam negatywa za ta kolorowke. Fluidem malowac sie nie moge, zla formula dla mnie Bede musiała go odsprzedac. Na szczescie dostalam od sprzedawcy rabat na drugi egzemplarz w ramach chyba przeprosin i zastaanwiam sie nad zakupem 150 buff w formule dla suchej zeby go mieszac z tym ivory do tlustej ostatecznie. Myslicie ze jest sens i to sie moze sprawdzic? czy jednak odsprzedac ten ivory? ja pierdziu... hyh
Myślę że kolory można mieszać ale w obrębie formuł, natomiast 2 formuł nie mieszałabym ze sobą. Także lepiej sprzedać Ivory i kupić Buff dla suchej. A Buff nie będzie dla Ciebie za ciemny? Bo wcześniej wspominałaś że Ivory dla tłustej jest wg Ciebie dosć ciemny.. może skocz do sklepu i wybadaj kolory .
__________________
Wymianka
esterr jest offline  
Stary 2010-02-13, 10:03   #3131
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

a ja mieszalam buff do suchej z ivory do tlustej i formula byla lepsza niz kazda z osobna ;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2010-02-13, 14:37   #3132
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

hej dziewczyny

zastanawiam się jaki tym razem kupić Revlon Colorstay .
Ostatnio miałam do cery suchej i normalnej .
ale myślę nad tym do cery mieszanej i tłustej,
Czy ten do m/t bardziej kryje ? bo wydaje mi się że ten do suchej jest mniej kryjący ?

__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.

arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-13, 18:49   #3133
caameroon
Rozeznanie
 
Avatar caameroon
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 801
GG do caameroon
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez arbuzowaaa Pokaż wiadomość
hej dziewczyny

zastanawiam się jaki tym razem kupić Revlon Colorstay .
Ostatnio miałam do cery suchej i normalnej .
ale myślę nad tym do cery mieszanej i tłustej,
Czy ten do m/t bardziej kryje ? bo wydaje mi się że ten do suchej jest mniej kryjący ?

Tak, zdecydowanie wersja do m/t jest bardziej kryjąca.. tylko musisz się liczyć z tym, że będzie bardziej wysuszała skóre.
__________________
Nie stosuję kosmetyków testowanych na zwierzętach! Zajrzyj

" ..bo życie trzeba przeżyć, a nie przeczekać! "
caameroon jest offline  
Stary 2010-02-13, 18:53   #3134
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez caameroon Pokaż wiadomość
Tak, zdecydowanie wersja do m/t jest bardziej kryjąca.. tylko musisz się liczyć z tym, że będzie bardziej wysuszała skóre.

Odcien Buff ma pigmenty żółte ?
Bo ostatnio zakupiłam Revlona z różowym pigmentem a taki definitywnie odpada.
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.

arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-13, 19:01   #3135
a*a*a*
Ania
 
Avatar a*a*a*
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1 905
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Ja też zamawiałam na allegro i jestem w pełni zadowolona z produktu. Odcień też dopierałam tylko i wyłącznie na podstawie opinii innych osób i nie jest źle. Mój też śmierdzi alkoholem ale to każdy tak ma.

Cytat:
Napisane przez arbuzowaaa Pokaż wiadomość
Odcien Buff ma pigmenty żółte ?
Bo ostatnio zakupiłam Revlona z różowym pigmentem a taki definitywnie odpada.
Odcień Buff ma na 100% tylko żółte pigmenty, zero różu.
__________________
Wymianka
Durny nick ciągnie się przez całe życie...
a*a*a* jest offline  
Stary 2010-02-13, 19:09   #3136
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez a*a*a* Pokaż wiadomość
Odcień Buff ma na 100% tylko żółte pigmenty, zero różu.
to dobrze bo ostatnio nie trafiłam za dobrze z odcieniem -.-
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.

arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-15, 00:42   #3137
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez esterr Pokaż wiadomość
A Buff nie będzie dla Ciebie za ciemny? Bo wcześniej wspominałaś że Ivory dla tłustej jest wg Ciebie dosć ciemny.. może skocz do sklepu i wybadaj kolory .
no wlasnie myslalam zeby kupic go po to zeby zmieszac z ivory ktory jest dla mnie za rozowy ale amsz racje ze to bez sensu mieszac 2 rozne formuly bo nic z tego nie bedzie. Kupie u sprzedawcy bo w ramach przeprosin oferuje mi znizke wiec bardziej mi sie oplaca .... a nie wiem jak to bedzie z tym obadaniem kolorowki w sklepie bo moje miasto jest spraalizowane metrowa warstwa sniegu :P hehe Cos strasznego.. dokopac do auta sie nie da ze nie wspomne o wyskoczeniu do spozywczego po bulki

Przepaszam za upierdliwosc.. ale moze ktoras z was ma zdjecie buff i ivory na skorze w formule suchej? Nie chce mi sie przegladac wszystkich stron w temacie < leniuuuchhh >

Edytowane przez Tyris
Czas edycji: 2010-02-15 o 00:44
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-15, 15:44   #3138
STARLA77
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 338
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Pomóżcie bo mi rece opadaja.Używałam do niedawna kolor 350 do tłustej i stwierdzilam ze niestety nie chodze juz tak czesto sie opalac i skora sucha sie zrobila to kupie sobie 330 do suchej.Dziś mi przyszedl i okazal sie -BRĄZOWY! strasznie ,masakrycznie ciemny!
Latem uzywalam toast 370 tłustej i on nie byl tak ciemny jak ten 330 rich tan. Potrzebuje podkładu cos w stylu true match loreala w6 lub natural beige oriflame giordani gold .Niestety musze celowac w kolor na ślepo bo nie mam możliwosci nigdzie sprawdzic kolor a probek tego podkladu nigdzie nie ma!
Powiem że nie lubie odcienia różowego w podkladzie - pigmentów.

Zamówiłam sobie 320 dla cery tłustej i myslę że bedzie dobry!

Edytowane przez STARLA77
Czas edycji: 2010-02-15 o 17:40
STARLA77 jest offline  
Stary 2010-02-16, 13:56   #3139
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

A ja stwierdzialm ze skoro mam mozliwosc kupienia drugiej butelezki bo pierwwsza okazlaa sie niewypalem to sprawdze kolorowke w sklepie.... i .... nigdzie nie moge znalezc revlona Bylam w 5 rossmanach w moim miescie, nigdzie nie ma

Heh zdecydowalam sie na 110ivory do suchej ale nigdzie nie mogle znalezc zdjec z podkaldem na skorze
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-16, 14:06   #3140
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
A ja stwierdzialm ze skoro mam mozliwosc kupienia drugiej butelezki bo pierwwsza okazlaa sie niewypalem to sprawdze kolorowke w sklepie.... i .... nigdzie nie moge znalezc revlona Bylam w 5 rossmanach w moim miescie, nigdzie nie ma

Heh zdecydowalam sie na 110ivory do suchej ale nigdzie nie mogle znalezc zdjec z podkaldem na skorze
Kosmetyki Revlon są w drogerii Visage .
Podkład kosztuje z tego co ostatnio widziałam 59 zł
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.

arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-16, 14:53   #3141
Tyris
Rozeznanie
 
Avatar Tyris
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 684
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez arbuzowaaa Pokaż wiadomość
Kosmetyki Revlon są w drogerii Visage .
Podkład kosztuje z tego co ostatnio widziałam 59 zł

no dobra..a gdzie jest takowa drogeria w Lublinie? :P bo ja pierwsze slysze.. heh
To mi sie udalo kupic duzo taniej
Tyris jest offline  
Stary 2010-02-16, 16:08   #3142
limetka87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 835
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

dziewczyny zrezygnowalam z kupna golden beige 300bo wydaje mi sie ze zbyt duza przepaść będzie pomiędzy buff t/m a golden beige t/m ,chce kupić sand beige 180 -tlusta mozecie mi powiedzieć w jaki kolor wpada ,nie chce rozu chcialabym lekko opalony beż
limetka87 jest offline  
Stary 2010-02-16, 16:54   #3143
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
no dobra..a gdzie jest takowa drogeria w Lublinie? :P bo ja pierwsze slysze.. heh
To mi sie udalo kupic duzo taniej
tutaj masz wszystkie adresy gdzie znajduję się Visage

http://www.drogerievisage.pl/drogerie.php



a tak btw. Co myślicie o kolorze Nude do cery tłustej i mieszanej ?
Używała któraś z Was ?
I jeszcze jedno pytanie. Czy kolorek buff jest tylko do cery normalnej i suchej O.o
Bo własnie weszłam na all i no nie ma. -.-
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.


Edytowane przez arbuzowaaa
Czas edycji: 2010-02-16 o 19:22
arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-16, 23:21   #3144
a*a*a*
Ania
 
Avatar a*a*a*
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1 905
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
A ja stwierdzialm ze skoro mam mozliwosc kupienia drugiej butelezki bo pierwwsza okazlaa sie niewypalem to sprawdze kolorowke w sklepie.... i .... nigdzie nie moge znalezc revlona Bylam w 5 rossmanach w moim miescie, nigdzie nie ma

Heh zdecydowalam sie na 110ivory do suchej ale nigdzie nie mogle znalezc zdjec z podkaldem na skorze
Revlona nie ma w rossmanie U nas w Polsce to jest uważane za górnopółkowy kosmetyk Są one głównie w Douglasie albo Sephorze

Cytat:
Napisane przez arbuzowaaa Pokaż wiadomość
I jeszcze jedno pytanie. Czy kolorek buff jest tylko do cery normalnej i suchej O.o
Bo własnie weszłam na all i no nie ma. -.-
Buff powinien być dostępny też dla tłustej/mieszanej, bo jeszcze niedawno sama taki widziałam na allegro. A teraz to nie wiem, może poprostu sprzedawca nie ma

P.S mogę Was prosić o kliknięcie w banerek? (raz dziennie) Proszę i dziękuje
__________________
Wymianka
Durny nick ciągnie się przez całe życie...
a*a*a* jest offline  
Stary 2010-02-16, 23:28   #3145
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez a*a*a* Pokaż wiadomość

Buff powinien być dostępny też dla tłustej/mieszanej, bo jeszcze niedawno sama taki widziałam na allegro. A teraz to nie wiem, może poprostu sprzedawca nie ma

P.S mogę Was prosić o kliknięcie w banerek? (raz dziennie) Proszę i dziękuje
aha ok . dziękii


co do banerka nie ma sprawy

edit :
Przeglądnęłam wszystkie aukcje na allegro i nie umię znaleźć odcieniu buff dla m/t
O.o grr .
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.


Edytowane przez arbuzowaaa
Czas edycji: 2010-02-17 o 12:40
arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-17, 18:20   #3146
STARLA77
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 338
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Czy doradzi mi któras z Was który numer do suchej jest odpowiednikiem 320 do tlustej??
dzieki !
STARLA77 jest offline  
Stary 2010-02-17, 20:02   #3147
maja2005
Zadomowienie
 
Avatar maja2005
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1 015
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez arbuzowaaa Pokaż wiadomość
aha ok . dziękii
Przeglądnęłam wszystkie aukcje na allegro i nie umię znaleźć odcieniu buff dla m/t
O.o grr .
http://www.allegro.pl/item917317840_..._mieszana.html

http://www.allegro.pl/item928213228_..._150_buff.html
maja2005 jest offline  
Stary 2010-02-17, 20:09   #3148
arbuzowaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 294
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dziękuje ślicznie .
Ślepa kura ze mnie -.-
__________________
Recydywistka z siniakami na sercu .



18.o4.2o1o - zdrowe odżywanie.

arbuzowaaa jest offline  
Stary 2010-02-17, 20:25   #3149
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

I ja skusiłam się na sławnego, legendarnego rzekłabym Revlona. Zamawiałam na allegro. Mam bardzo jasną skórę w ciepłym odcieniu (odcień Porcelain z Oriflame, ivory Pharmacerisa są w miarę ok), mieszaną, skłonną do błyszczenia. Kiedyś dawno zamówiłam próbkę 5ml koloru Buff z serii do skóry tłustej i mieszanej. Byłam bardzo zadowolona, świetnie się trzymał, krył średnio, nadawał wyjątkowej gładkości. Troszkę ściągał skórę zaraz po nałożeniu, ale nie przeszkadzało mi to za bardzo. Niestety po zamówieniu Buff dla tłustej cery okazało się, że go nie mają. Wzięłam więc ten do suchej i okazał się świetny. Odcień jest nieco ciemniejszy, co mnie na początku rozczarowało, ale podkład świetnie dopasował się do mojej skóry. Wersja do skóry suchej nie ściąga tak jak do tłustej, matuje, trzyma się podobnie, choć nieco wcześniej zaczyna błyszczeć. Wygładza niesamowicie skóre. Współpracuje zarówno z Humektanem jak i kremami matującymi. Jestem bardzo zadowolona, bo do mojej cery pasuje idealnie. Jednak nie jestem pewna, czy cer suchych nie wysuszy jeszcze bardziej
pasywno-agresywna jest offline  
Stary 2010-02-19, 14:51   #3150
STARLA77
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 338
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dziewczyny mozecie mi napisac ktory z podkladow od 320 w dół ma pigmenty różowe??Zamowilam sobie kolejny i niestety nastepny idzie na sprzedaz.Wzielam 320 do tlustej i mam twarz czerwona i jest jeszcze za ciemny w porownaniu do szyi.Juz stracilam nadzieje ktory w koncu mi podpasuje ;(
STARLA77 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
150, buff, cera, cera sucha, colorstay, fluid, kolor, kolory, lirene, makijaż, maybelline affinitone, odcień, podkład, podkład revlon color stay, podróbka, revlon, revlon color stay, revlon colorstay

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-17 08:33:41


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:43.