nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex - Strona 21 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-12-29, 14:31   #601
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

dziewczyny!!!!!!!!
uprzedzam!!!!
darujcie sobie ten podklad!!!!
moja, niegdys gladziutka cera zmienila sie w w cos przerazajacego: mnostwo malych podskornych grudek w okolicy brody!!! lecze to juz okolo 8 msc roznymi antybiotykami i masciami !!!
odradzam z calego serca. jest tyle lekkich i dobrych podlakdow, ktore pielegnuje cere, a nie zapychaja jak to poskudztwo!!
no chyba, ze ktos potrzebuje tak spektakularnego efektu, jaki daje revlon, tylko na wyjatkowe okazje, kilka razy w roku.
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 14:43   #602
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

mysle ze to zalezy od cery. to ze tobie zaszkodzil nie znaczy ze zaszodzi wszystkim. wiele dziewczyn uzywa i bardzo sobie chwala
irie18* jest offline  
Stary 2007-12-29, 14:46   #603
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: Revlon colorstay

Marrticzka niestety trzeba przyznać że każda cera,skóra jest inna i to indywidualna sprawa jak reaguje na ten własnie podkładzik Owszem słyszałam wiele opini negatywnych ale jednak wole to przetestowac na własnej skorze no a nóz bedzie dla mnie ideałem a i oczywiscie trzeba tez dodac że sa i pewnie osoby nim zachwycone wiec zdania podzielone beda zapewne
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline  
Stary 2007-12-29, 15:35   #604
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

robcie jak chcecie dodam tylko, ze ja tez bylam nim zachwycona, bo kryje idealnie, ale posiada 100000000 skladnikow" zapychaczy", m.in. silicon i skutki wychodza dopiero po jakims czasie.
no i nie chcialabym mowic".. a nie mowilam..." pozdrawiam
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 17:06   #605
Calineczka01
Przyczajenie
 
Avatar Calineczka01
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17
Dot.: Revlon colorstay

Jessi - zawsze uzywam najjasniejszych odcieni, ale wiekszosc podkladow oferuje 5-6 kolorow, wiec jest latwo wybrac, a revlon ma az 4 dla jasnej karnacji do tej pory nie mialam nic z revlona

mysza - w douglasie babki daja ci do domu probke w sloiczku

a co do psucia cery, to cere nastolatki mozna rzeczywiscie latwo zapchac, ale jak juz jest bardziej dojrzala, to mozna zaryzykowac nawet zapychajacym podkladem
Calineczka01 jest offline  
Stary 2007-12-29, 17:09   #606
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

a co do psucia cery, to cere nastolatki mozna rzeczywiscie latwo zapchac, ale jak juz jest bardziej dojrzala, to mozna zaryzykowac nawet zapychajacym podkladem [/quote]

well, coz za komplement no,no. poczulam sie naprawde mlodo mimo mych 27 wiosen dzieki
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 17:45   #607
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez marrticzka Pokaż wiadomość
robcie jak chcecie dodam tylko, ze ja tez bylam nim zachwycona, bo kryje idealnie, ale posiada 100000000 skladnikow" zapychaczy", m.in. silicon i skutki wychodza dopiero po jakims czasie.
no i nie chcialabym mowic".. a nie mowilam..." pozdrawiam
ciekawe po jakim czasie?....uzywam juz ponad pol roku i nic....
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-29, 17:54   #608
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

o matko,
jak chcecie to uzywajcie.
ja sie tylko chcialam podzielic doswiadczeniem, bo lepiej sie uczyc na cudzych bledach niz na swoich.
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 18:00   #609
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

a ktore skladniki oprcz silikonow Cie tak zapchaly?
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-29, 18:04   #610
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

nie studiuje biochemii, wiec wykladu na temat skladnikow revlonu nie bedzie. fakt jest faktem. cera koszmarna. winny- revlon!
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 18:41   #611
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

a jak dlugo go uzywalas? tego zwyklego colorstaya czy z softflexem?
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-29, 19:01   #612
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez marrticzka Pokaż wiadomość
dziewczyny!!!!!!!!
uprzedzam!!!!
darujcie sobie ten podklad!!!!
moja, niegdys gladziutka cera zmienila sie w w cos przerazajacego: mnostwo malych podskornych grudek w okolicy brody!!! lecze to juz okolo 8 msc roznymi antybiotykami i masciami !!!
odradzam z calego serca. jest tyle lekkich i dobrych podlakdow, ktore pielegnuje cere, a nie zapychaja jak to poskudztwo!!
no chyba, ze ktos potrzebuje tak spektakularnego efektu, jaki daje revlon, tylko na wyjatkowe okazje, kilka razy w roku.
Miałaś gładziutką cerę i używałaś tego podkładu?? hmmm, a co chciałaś ukryć??

ps. to nie żaden atak tak mi po prostu się pomyślało
__________________
Natusia - 25.01.2010

Dominiś - 20.05.2012
PatkaM84 jest offline  
Stary 2007-12-29, 21:14   #613
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez anulka262 Pokaż wiadomość
a jak dlugo go uzywalas? tego zwyklego colorstaya czy z softflexem?
uzywalam soft flexa, jakies 3 miesiace
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 21:16   #614
marrticzka
Zadomowienie
 
Avatar marrticzka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: tam, gdzie mi najlepiej
Wiadomości: 1 646
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez PatkaM84 Pokaż wiadomość
Miałaś gładziutką cerę i używałaś tego podkładu?? hmmm, a co chciałaś ukryć??

ps. to nie żaden atak tak mi po prostu się pomyślało
mialam gladka cere, ale za to tłusta, wiec uzywalam go, by zapobiec blyszczeniu sie. no i trzeba mu to przyznac, matuje jak cholera
marrticzka jest offline  
Stary 2007-12-29, 21:38   #615
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez Calineczka01 Pokaż wiadomość
Jessi - zawsze uzywam najjasniejszych odcieni, ale wiekszosc podkladow oferuje 5-6 kolorow, wiec jest latwo wybrac, a revlon ma az 4 dla jasnej karnacji do tej pory nie mialam nic z revlona

mysza - w douglasie babki daja ci do domu probke w sloiczku

a co do psucia cery, to cere nastolatki mozna rzeczywiscie latwo zapchac, ale jak juz jest bardziej dojrzala, to mozna zaryzykowac nawet zapychajacym podkladem
a czy dają tylko jeden odcień? bo ja bym chciała spróbowac tak ze 3 odcienie żeby wybrać najlepszy.

No i musze poszukać tej perfumerii w Łodzi
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline  
Stary 2007-12-29, 22:07   #616
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez marrticzka Pokaż wiadomość
uzywalam soft flexa, jakies 3 miesiace
moze to tesoftlex jest taki kłopotliwy, ona ma inny sklad niz zwykly colorstay.....
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-29, 22:23   #617
asica-łobuzica
Zadomowienie
 
Avatar asica-łobuzica
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: dom :)
Wiadomości: 1 241
Dot.: Revlon colorstay

oj dziwczyny nie straszcie, ja sobie właśnie kupiłam soft flex i jutro próba genaralna a cere mam gładką i mam nadzieje ze po stosowaniu tego podkładu to sie nie zmieni
asica-łobuzica jest offline  
Stary 2007-12-29, 22:38   #618
kaczucha22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3
Dot.: Revlon colorstay

Podobnie jak niektore przedmowczynie zamowilam revlon colorstay przez allegro. Mialam tez problem z doborem odcienia. wahalam sie miedzy buff a sand beige. Poszlam wiec najpierw do drogerii, aby zobaczyc live jak te kolroy sie prezentuja. Uzyskalam informacje, ze kolor ivory tylko i wylacznie dla koboiet o bardzo jasnej cerze, bo inaczej efekt bedzie tragiczny. Pani sama zaproponowala mi albo buff albo sand, dodajac ze buff jest takim zimnym kolorem, a sand da cieplejszy efekt i lepiej zebym ten wziela. Co do probek, dostalam jedna w odcieniu sand beige, poniewaz jest to standardowy kolor, najczesniej kupowany i tylko takie probki w saszetkach do sklepu sa dostarczane. Wyprobowalam w domu. Srednio bylam zadowolona z krycia i koloru, ale zamowilam jednak w kolorze sand beige. Powiem tak, dla jasnej cery polecam buff, a nie sand beige. Bowiem podklad po nalozeniu na twarz , ja mam wrazenie, bardzo ciemnieje. uzywam podkladu bardzo rzadko, jest mi potrzebny tylko na specjalne okazje, wiec co do zapychania sie nei wypowiadam. Jest bardzo trwaly.
kaczucha22 jest offline  
Stary 2007-12-30, 12:02   #619
Calineczka01
Przyczajenie
 
Avatar Calineczka01
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez marrticzka Pokaż wiadomość

well, coz za komplement no,no. poczulam sie naprawde mlodo mimo mych 27 wiosen dzieki

moze rzeczywiscie masz mloda cere, marti
mnie juz raczej nic nie zapcha a przynajmniej mam taka nadzieje
marti - kupilas oryginalny revlon?

mysza - nie wiem, czy babka w drogerii przeleje ci az trzy probki; mozesz zrobic tak, ze sprawdzisz wszystkie kolory tam na miejscu, a do domu wezmiesz probke tego, ktory ci najbardziej pasi.
Calineczka01 jest offline  
Stary 2007-12-30, 12:28   #620
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez Calineczka01 Pokaż wiadomość
moze rzeczywiscie masz mloda cere, marti
mnie juz raczej nic nie zapcha a przynajmniej mam taka nadzieje
marti - kupilas oryginalny revlon?

mysza - nie wiem, czy babka w drogerii przeleje ci az trzy probki; mozesz zrobic tak, ze sprawdzisz wszystkie kolory tam na miejscu, a do domu wezmiesz probke tego, ktory ci najbardziej pasi.
na dobrą sprawę wystarczyłoby mi, żeby sprawdzić na miejscu najlepszy odcień a wtedy zamówię sobie ten podklad z allegro
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline  
Stary 2007-12-30, 18:21   #621
asica-łobuzica
Zadomowienie
 
Avatar asica-łobuzica
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: dom :)
Wiadomości: 1 241
Dot.: Revlon colorstay

już wypróbowałam i mogę polecić sand dla bladych cer, może troche widać różnicę między twarzą i szyją ale naprawde minimalnie nie stanowi to problemu myśle ze w jaśniejszym odcieniu wyglądałabym jak trup a to jest ciepły fajny beż - jest naprawde ok, nie tworzy maski- co było dla mnie bardzo ważne dobrze się rozprowadza, jestem zadowolona
asica-łobuzica jest offline  
Stary 2007-12-30, 20:44   #622
_magdzia_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 032
Dot.: Revlon colorstay

Ja też długo zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu ale właśnie przeglądając opinie na wizażu dt właśnie colorstaya przeraziłam sie bo bardzo dużo dziewczyn twierdzi że je ten podkład zapycha i praktycznie trudno im wykończyć jest jedno opakowanie ( o zakupie kolejnego już nawet nie wspomnę). DLatego jak narazie nie mogę się zdecydować mimo że to tylko 30 zł ale wolę nie mieć kłopotów z cerą potem
_magdzia_ jest offline  
Stary 2007-12-30, 20:50   #623
sapho16
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 316
GG do sapho16
Dot.: Revlon colorstay

Właśnie zamówiłam O2 - Buff. Mam nadzieję, że nie będzie za jasny =P A zapychania się nie boję - każdy zapycha więc co mi tam =)
sapho16 jest offline  
Stary 2007-12-30, 22:30   #624
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

http://www.allegro.pl/item285748792_..._podklad_.html a co sadzicie o tej aukci? wyglada wam na oryginalna/ mam nadzieje z enei robie reklamy:P
irie18* jest offline  
Stary 2007-12-30, 22:37   #625
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

i wiecie mzoe czy odcienie normalnego colorstay odpowiadaja tym z colorstay softflex?? i czy amerykanskie ivory odpowiada polskiemu?? bo chyba zamowie ivory ale wacham sie czy nie bedzie za jasne. choc trudno m iuwierzyc ze cos zoe byc dla mnie za jasne
irie18* jest offline  
Stary 2007-12-30, 22:38   #626
jennifer87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 599
Dot.: Revlon colorstay

hej chcialabym kupic revlon z softlexem czy ktos ma sprawdzonego sprzedawce??

ta dziewczyna co podala nizej link kupywalam od niej zwykleg revlona odcien buff teraz go nie uzywam bo chodze na solarium i odcien jest dla mnie za ajsny i nie wiem co sie nzim dzieje ale patrzac na buteleczke w jednych miesjacach podklad robic sie BIALY a innych ciemniejszych???i jak na revlona slabo kryjea mialam kiedys i wydawalo mi sie ze lepiej kryl czy to moze byc podrobka?
jennifer87 jest offline  
Stary 2007-12-30, 22:54   #627
asica-łobuzica
Zadomowienie
 
Avatar asica-łobuzica
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: dom :)
Wiadomości: 1 241
Dot.: Revlon colorstay

niestety nie jestem w stanie ocenić czy to oryginalny podkład ,ale ja sie boje kupować ich na allegro bo za dużo "revlonów" widziałam na stadionie x-ciolecia I wyglądały bardzo dobrze, ja tam bym nie poznała ze to podróba.więc ja nie ryzykuje-kupiłam revlon w saszetkach.Jak bym kupowała cały podkład to wolałabym uzbierać reszte kasy i kupić w drogerii.
asica-łobuzica jest offline  
Stary 2007-12-30, 23:22   #628
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez asica-łobuzica Pokaż wiadomość
niestety nie jestem w stanie ocenić czy to oryginalny podkład ,ale ja sie boje kupować ich na allegro bo za dużo "revlonów" widziałam na stadionie x-ciolecia I wyglądały bardzo dobrze, ja tam bym nie poznała ze to podróba.więc ja nie ryzykuje-kupiłam revlon w saszetkach.Jak bym kupowała cały podkład to wolałabym uzbierać reszte kasy i kupić w drogerii.
a to numer, dobry patent na rozpoznawanie to zapach!i przedewszystkim miejsce produkcji, sklad.mysle ze mozesz kupic na allegro, ja sie nie nacielam.ciekawa jestem jak wygladaja te podrobki.keidys kuypilam na allegro podrobke max facotra, tusz pachnial jak krem nivea i nawet taka mial konsystencje, w ogole nie zastygal! koszmar, a opakowanie idealne, tylko z brakiem numerow produkcyjnych, daty.wyklocilam sie ze sprzedawca ze az przyslal mi drozszy tusz w zamian ale oryginalny.
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-30, 23:24   #629
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez jennifer87 Pokaż wiadomość
hej chcialabym kupic revlon z softlexem czy ktos ma sprawdzonego sprzedawce??

ta dziewczyna co podala nizej link kupywalam od niej zwykleg revlona odcien buff teraz go nie uzywam bo chodze na solarium i odcien jest dla mnie za ajsny i nie wiem co sie nzim dzieje ale patrzac na buteleczke w jednych miesjacach podklad robic sie BIALY a innych ciemniejszych???i jak na revlona slabo kryjea mialam kiedys i wydawalo mi sie ze lepiej kryl czy to moze byc podrobka?
ja tez od niej kupowalam, polecam.one sie tak jakby troche rozwarstwiaja, to normalne, przed kazdym uzyciem trzeba wstrzasnac . revlon wcale tak super nie kryje, zlezy ile sie go nalozy, ale napewno kamuflaz to nie jest.
anulka262 jest offline  
Stary 2007-12-31, 10:28   #630
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

ja wlasnie sie waham czy kupowac na allegro czy zbierac kase i kupic w drogeri. z drugiej strony na allegro duzo taniej ale cholera boje sie podrobki:/
irie18* jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
150, buff, cera, cera sucha, colorstay, fluid, kolor, kolory, lirene, makijaż, maybelline affinitone, odcień, podkład, podkład revlon color stay, podróbka, revlon, revlon color stay, revlon colorstay

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-17 08:33:41


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:42.