nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-01-09, 21:09   #661
mamla88
Raczkowanie
 
Avatar mamla88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 42
Dot.: Revlon colorstay

Dziewczyny doradźcie co wybrać. Zwykły revlon colorstay czy z softflexem? Duża jest między nimi różnica czy nie warto wydawać kasę?
W drogeriach mają już tylko z softflexem więc nie mam jak porównać.
mamla88 jest offline  
Stary 2008-01-09, 21:13   #662
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez irie18* Pokaż wiadomość
a mam pytanie czy uzywacie jeszcze pudru na ten podkład? bo z tego co wiem on sam w sobie jest bardzo trwaly i moze niepotrzebny jest dodatkowy kosmetyk? choc z drugiej strony przeczytalam ze uzywanie podkladu bez chociazby odrobiny pudru to duzy bład. co o tym sadzicie?
Ja używam pudru sypkiego na każdy podkład. Głównie w celu zmatowienia, ale i traktuję to jako wykończenie makijażu.
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-01-10, 00:02   #663
rav12345
Wtajemniczenie
 
Avatar rav12345
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 609
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez mamla88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny doradźcie co wybrać. Zwykły revlon colorstay czy z softflexem? Duża jest między nimi różnica czy nie warto wydawać kasę?
W drogeriach mają już tylko z softflexem więc nie mam jak porównać.
Ten z softlexem jest rewelacyjny. Słyszałam, że różnica pomiędzy jednym a drugim to jak niebo a ziemia.

Btw. ja mam wersje do skóry suchej/normalnej, oraz drugą do mieszanej, i choć mam skórę mieszaną to powiem, że o wiele lepszy jest ten pierwszy. Raz że ma wyższy SPF (choć wiadomo to i tak nie to samo co filtry), to jeszcze lepiej pachnie i dluzej matuje.
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do. [Walter Bagehot]
rav12345 jest offline  
Stary 2008-01-10, 14:18   #664
mamla88
Raczkowanie
 
Avatar mamla88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 42
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez rav12345 Pokaż wiadomość
Ten z softlexem jest rewelacyjny. Słyszałam, że różnica pomiędzy jednym a drugim to jak niebo a ziemia.

Btw. ja mam wersje do skóry suchej/normalnej, oraz drugą do mieszanej, i choć mam skórę mieszaną to powiem, że o wiele lepszy jest ten pierwszy. Raz że ma wyższy SPF (choć wiadomo to i tak nie to samo co filtry), to jeszcze lepiej pachnie i dluzej matuje.

Zamawiałaś na allegro?
mamla88 jest offline  
Stary 2008-01-10, 19:59   #665
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

ja z kolei slyszalam ze klasyczny jest trwalszy i troszke lepiej kryje. ale za to ma ciezsza konsystencje i trudniej go rozprowadzic takze wymaga wiekszej wprawy. zreszta obie wersje maja duzo recenzji na kwc wiec mozesz sobie porownac
irie18* jest offline  
Stary 2008-01-10, 20:56   #666
_magdzia_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 032
Dot.: Revlon colorstay

Ja już w takim razie sama nie wiem który mam zamówić
_magdzia_ jest offline  
Stary 2008-01-11, 13:54   #667
Tunia81
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 295
GG do Tunia81
Dot.: Revlon colorstay

Właśnie, a jak nakładacie ten podkład?
Mnie się nie udało go dobrze rozprowadzić, miejscami nałożyłam za dużo i zrobiła się pudrowa maska z plamami. Byłam przerażona, bo zaraz miałam wychodzić.
A i czym go zmywać??
Tunia81 jest offline  
Stary 2008-01-11, 15:17   #668
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

a nakladalas gabeczka czy palcami??
irie18* jest offline  
Stary 2008-01-11, 16:58   #669
nuitarii
Raczkowanie
 
Avatar nuitarii
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 187
Dot.: Revlon colorstay

Witajcie
Ja od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką Revlon Colorstay.
Kupiłam u użytkownika Nasanka_USA, już wspominanego. Tylko 30zł i zdaje sie oryginalny. Wybrałam kolor 04 Sand Beige i rozwiązał się mój największy problem - różnica między szyją a twarzą. Teraz jest super. Kryje średnio, na większe wykwity muszę użyć korektora, ale to nie problem. Matuje na długo, mocno, więc polecam używać pod jakiś silny nawilżacz (ja używam fluidu Oriflame hydra energy). Podkład nakładam palcami, ale najpierw rozgrzewam go dokładnie w dłoniach, bo inaczej szybko zastyga. Mam wrażenie, że łączy się z twarzą, nie czuję go. Jestem bardzo zadowolona Tylko ta buteleczka mnie trochę do szału doprowadza.
Próbowała go któraś z Was nakładać pędzlem do podkładu?
__________________
Ha!
nuitarii jest offline  
Stary 2008-01-11, 17:10   #670
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez rav12345 Pokaż wiadomość
Ten z softlexem jest rewelacyjny. Słyszałam, że różnica pomiędzy jednym a drugim to jak niebo a ziemia.

Btw. ja mam wersje do skóry suchej/normalnej, oraz drugą do mieszanej, i choć mam skórę mieszaną to powiem, że o wiele lepszy jest ten pierwszy. Raz że ma wyższy SPF (choć wiadomo to i tak nie to samo co filtry), to jeszcze lepiej pachnie i dluzej matuje.
Na prawdę dłużej matuje?

Mnie martwi zapychanie porów, bo jednak z moją cera istnieje takie prawdopodobieństwo.
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline  
Stary 2008-01-11, 18:59   #671
_Ewelka___
Zakorzenienie
 
Avatar _Ewelka___
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 672
GG do _Ewelka___
Dot.: Revlon colorstay

jesli chodzi o roznice miedzy zwyklym a tym z softfkexem to jest ogromna! ten z softflexem ma w sobie cos takiego ze jest przyjemniejszy w uzywaniu, w nakladaniu, lepsza konsystencja i w ogole, nie ma porownania. Tez zwykly wedlug mnie beznadziejny. A moze ja nie mam az tak tlustej cery?? na mnie jakos sztucznie wyglada. Nawert z softflexem.

Potrzebuje jak najszybciej podkladu, a juz wiele testowalam, chyba sie skusze na revlona z softflexem, uzylam kiedys od siostry ale juz sama nie wiem czy znow kupic czy... ehhhhhh. Ale jak narazie lepszego nie znalazlam
__________________
W życiu chodzi o ludzi których spotykasz na swojej drodze i o wszystko co z nimi możesz stworzyć!
_Ewelka___ jest offline  
Stary 2008-01-11, 19:08   #672
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez _Ewelka___ Pokaż wiadomość
jesli chodzi o roznice miedzy zwyklym a tym z softfkexem to jest ogromna! ten z softflexem ma w sobie cos takiego ze jest przyjemniejszy w uzywaniu, w nakladaniu, lepsza konsystencja i w ogole, nie ma porownania. Tez zwykly wedlug mnie beznadziejny. A moze ja nie mam az tak tlustej cery?? na mnie jakos sztucznie wyglada. Nawert z softflexem.

Potrzebuje jak najszybciej podkladu, a juz wiele testowalam, chyba sie skusze na revlona z softflexem, uzylam kiedys od siostry ale juz sama nie wiem czy znow kupic czy... ehhhhhh. Ale jak narazie lepszego nie znalazlam
To ja mogę polecić vichy normateint.
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=17341

Nie mam porównania z clorstay'em,bo tego nie używałam. i póki co ten vichy jest mym faworytem.
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline  
Stary 2008-01-11, 23:50   #673
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

mi dzis na reszcie doszla paczka z colorstayem(klasycznym) no i na razie jestem bardzo zadowolna; wyglada na oryginalny(nie posadzalabym podrobki o tak dobra jakosc). idealnie dobralam odcien(ivory), dobrze kryje, fakty trzeba go dosc szybko rozprowadzic ale efekt jest super. co do trwalosc to umalowalm sie ok 16.30 a makijaz zmylam ok 23 i caly czas byl w idealnym stanie(nawet nos mi sie nie zaczerwienil pomimo zimna). jutro ide na impreze wiec podkład przejdzie bardziej ekstremalny test trwalosci. na razie za wczesnie zeby powiedziec ze znalazlam idealny podklad ale pierwsze wrazenie baaardzo dobre
irie18* jest offline  
Stary 2008-01-12, 16:33   #674
Calineczka01
Przyczajenie
 
Avatar Calineczka01
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17
Dot.: Revlon colorstay

do mnie tez w koncu pare dni temu doszla paczka ze zwyklym colorstay'em, i w zasadzie jesli chodzi o krycie roznych przebarwien na buzi (ewentualnie krost, piegow), to jestem zadowolona - ale niestety slabo mi matuje skore na nosie i czole - po kilku godzinach mocno sie swieca. Mam skore mieszana, jesli ta info komus pomoze (przy czym baardzo sucha na policzkach i baardzo tlusta na nosie/czole)

Mam pytanie do posiadaczek podkladu - czy Wasze colorstaye tez maja zapach alkoholu? kupilam go na allegro, i nie mam gwarancji, ze to oryginal..
Calineczka01 jest offline  
Stary 2008-01-12, 18:28   #675
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: Revlon colorstay

Ja kupiłam normalnie w drogerii tylko że ja mam z softflexem i tez czuc alkohol. Przy tym podkładzie to normalne.
__________________
Natusia - 25.01.2010

Dominiś - 20.05.2012
PatkaM84 jest offline  
Stary 2008-01-12, 18:58   #676
rav12345
Wtajemniczenie
 
Avatar rav12345
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 609
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez mamla88 Pokaż wiadomość
Zamawiałaś na allegro?
Nie, oba kupiłam w sklepie.

Cytat:
Napisane przez Tunia81 Pokaż wiadomość
Właśnie, a jak nakładacie ten podkład?
Mnie się nie udało go dobrze rozprowadzić, miejscami nałożyłam za dużo i zrobiła się pudrowa maska z plamami. Byłam przerażona, bo zaraz miałam wychodzić.
A i czym go zmywać??
Ja nakładam różnie - najczęściej palcem, czasami pędzelkiem do korektora (podobny do tego w zalaczniku). Nakładam partiami, najpierw nos, pozniej policzki, broda, czolo. On nie zasycha jakoś super szybko.

Cytat:
Napisane przez Kachulec Pokaż wiadomość
Na prawdę dłużej matuje?

Mnie martwi zapychanie porów, bo jednak z moją cera istnieje takie prawdopodobieństwo.
Tak, przynajmniej na mojej skorze. Z tym zapychaniem moze byc roznie - ja mam mocno rozszerzone pory na nosie (taki nos-truskaffka), i tam zawsze mam jakieś wągry. Ale po tym podkładzie nigdzie indziej się nie pojawiają.

Cytat:
Napisane przez Calineczka01 Pokaż wiadomość
Mam pytanie do posiadaczek podkladu - czy Wasze colorstaye tez maja zapach alkoholu? kupilam go na allegro, i nie mam gwarancji, ze to oryginal..
Moje oba mają zapach alkoholu, który znika chwilę po nałożeniu na skórę.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pedzel.jpg (7,0 KB, 35 załadowań)
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do. [Walter Bagehot]
rav12345 jest offline  
Stary 2008-01-12, 21:17   #677
mamla88
Raczkowanie
 
Avatar mamla88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 42
Dot.: Revlon colorstay

A na jak długo starcza ten podkład przy codziennym używaniu?
mamla88 jest offline  
Stary 2008-01-14, 09:58   #678
Izaluka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Okolice Poznania
Wiadomości: 4 472
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
Jeśli chcesz kupi przez allegro to może najpierw idź do perfumerii i dobierz sobie odcień.
Tylko u mnie w żadnej okolicznej perfumerii nie ma Revlona


Chyba w ciemno zamówię Medium Beige lub Fresh Beige. Chociaż kusi mnie jeszcze Golden Beige...

Ehh...
Izaluka jest offline  
Stary 2008-01-14, 15:48   #679
jennifer87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 599
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

ja mam pytanie ,mialam Revlona ale zwyklego i teraz przymierzam sie do zakupu cz softlexem ,jesli chodzi o zwyklego to mnie zapycha i slabo kryje czy ktos ma porownianie czy revlon z softlexem lepiej kryje?pozdrawiam
jennifer87 jest offline  
Stary 2008-01-14, 18:52   #680
Ahtaga
Wtajemniczenie
 
Avatar Ahtaga
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 270
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez jennifer87 Pokaż wiadomość
ja mam pytanie ,mialam Revlona ale zwyklego i teraz przymierzam sie do zakupu cz softlexem ,jesli chodzi o zwyklego to mnie zapycha i slabo kryje czy ktos ma porownianie czy revlon z softlexem lepiej kryje?pozdrawiam
kiedyś miałam softflexa, ale wróciłam do zwyklego colorstaya. Wg mnie krycie jest jednakowe, lecz softflex w moim przypadku okazał sie mniej trwały. Strasznie schodził z nosa nie wiedząc czemu. Nie tylko ja to zauważyłam.
Co do zapychania, to mysle ze jesli zwykly Cue zapchał to i ta nowsza wersja tak samo
na biochemii dziewczyny analizowały oba te podkłady i wyszło, że tak mogą zapychać.
Aczkolwiek mnie osobiście zwykły colorstay nie zapycha
Ahtaga jest offline  
Stary 2008-01-14, 20:18   #681
mamla88
Raczkowanie
 
Avatar mamla88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 42
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

A na ile starcza ten podkład przy codziennym używaniu?
mamla88 jest offline  
Stary 2008-01-14, 20:59   #682
paulinka872
Raczkowanie
 
Avatar paulinka872
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Turek
Wiadomości: 190
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez mamla88 Pokaż wiadomość
A na ile starcza ten podkład przy codziennym używaniu?
Mi starcza na ok 2 m-ce
paulinka872 jest offline  
Stary 2008-01-14, 21:22   #683
jennifer87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 599
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

czyli ten podklad ma a zadanie tylko dobrze matowic?a co z kryciem?
jennifer87 jest offline  
Stary 2008-01-14, 22:16   #684
paulinka872
Raczkowanie
 
Avatar paulinka872
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Turek
Wiadomości: 190
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez jennifer87 Pokaż wiadomość
czyli ten podklad ma a zadanie tylko dobrze matowic?a co z kryciem?

Jak dla mnie matuje bardzo ładnie i na długo, z kryciem jest gorzej.Jednak pod revlona używam Dermacol i wszystko gra
paulinka872 jest offline  
Stary 2008-01-15, 19:40   #685
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez mamla88 Pokaż wiadomość
A na ile starcza ten podkład przy codziennym używaniu?
Mi wystarczył na jakieś 4 miesiące.
annemon jest offline  
Stary 2008-01-15, 21:26   #686
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Revlon colorstay

Wiecie co, byłam dziś w drogerii Douglas i testowałam tego Revlona. O mało zawału nie dostałam jak zobaczyłam, jak Pani która mi pomagała nabiera ten podkład. Nie wyobrażałam sobie, że za taką cenę buteleczka może byc tak niewygodna :szok:
Poza tym jak dobierałam odcień to Pani nałożyła mi po trochu trzech odcieni i powiedziała, że 330 jest za ciemny a 320 dobrze się wpasował, tyle że ja i tak nie byłam nawet w stanie ocenić, czy ten 320 dobrze wygląda, bo nie widziałam wogóle różnicy no i mam teraz nielada dylemat na który odcień się zdecydować i co wykombinować z tym niewygodnym pojemniczkiem
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline  
Stary 2008-01-15, 23:32   #687
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Revlon colorstay

a ja was zadziwie bo mi nawet ten pojemniczek pasuje! z innymi mialam problem ze jak juz wycisnelam duzo sie marnowalo, a tutaj jak sie wyleje za duzo to mozna spowrotem dodac te koropelke
anulka262 jest offline  
Stary 2008-01-15, 23:42   #688
alkaxy
biegam dla Zabawy
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 674
Dot.: Revlon colorstay

Ja mogę powiedziec z długoletniego doświadczenia, ze mi najlepiej naklada sie pędzlem do podkładu sephory i tez w ten sposob podkład starcza na dlużej niż nakladany gąbeczką. Palcami zupelnie mi nie szlo.
alkaxy jest teraz online  
Stary 2008-01-16, 12:57   #689
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: Revlon colorstay

Ja własnie muszę się zaopatrzyć w ten pędzelek do nakładania podkładu. Moja siostra też właśnie mówiła że lepiej sie go nakłada. A wiecie może ile kosztuje taki pędzelek?
__________________
Natusia - 25.01.2010

Dominiś - 20.05.2012
PatkaM84 jest offline  
Stary 2008-01-16, 23:00   #690
irie18*
Wtajemniczenie
 
Avatar irie18*
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 037
Dot.: Revlon colorstay

cos mi sie wydaje ze okolo 50 zl ale glowy nie dam.
a moj poczatkowy zachwyt colorstayem troche sie zmniejsza. juz 3 dzien z rzedu zaczynam sie blyszczec w strefie T bo jakis 4 godzinach. moze za duzo sie po nim spodziewalam ale trwalosc tez nie jest u mnie rewelacyjna. wydaje mi sie nawet ze dream matte mousse maybellina utrzymywal sie dłuzej a przeciez colorstay teoretycznie powinnien byc sporo trwalszy. mam nadzieje ze nie trafila mi sie podrobka
irie18* jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
150, buff, cera, cera sucha, colorstay, fluid, kolor, kolory, lirene, makijaż, maybelline affinitone, odcień, podkład, podkład revlon color stay, podróbka, revlon, revlon color stay, revlon colorstay

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-17 08:33:41


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:36.