nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex - Strona 76 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-05-17, 20:42   #2251
judge
Zadomowienie
 
Avatar judge
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 1 110
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez masin Pokaż wiadomość
Witam, mam pytanko! Czy ten sand beige 180 jest jakis bardzo ciemny czy w miarę normalny dla osób które nie są jakies tam białe, ale znowóz nie jakies tam bardzo opalone ?

Zastanawiam się nad Buff , a Sand beige. Mianowicie mam trochę obawy,że ten sand beige moze byc troche za ciemny i moze odrózniac się od szyji....
Masz racje Sand jest ciemniejszy Ja należę do bladych cer dlatego wziełam buff i świetnie wtopił się w cerei nie jest trupio jasny
__________________
dbam o włosy i skóre - naturalnie )
judge jest offline  
Stary 2009-05-17, 20:49   #2252
masin
Przyczajenie
 
Avatar masin
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Revlon colorstay

ale własnie ja też nie należe do osób o takiej bardzo jasnej karnacji.. jestem blondynką o niebieskich oczach a cerę mam taką bardzo lekko opaloną i własnie męczy mnie to czy buff nie bedzie za jasny a sand za ciemny
masin jest offline  
Stary 2009-05-18, 08:45   #2253
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez masin Pokaż wiadomość
Witam, mam pytanko! Czy ten sand beige 180 jest jakis bardzo ciemny czy w miarę normalny dla osób które nie są jakies tam białe, ale znowóz nie jakies tam bardzo opalone ?

Zastanawiam się nad Buff , a Sand beige. Mianowicie mam trochę obawy,że ten sand beige moze byc troche za ciemny i moze odrózniac się od szyji....
Ten buff to tez jakis jasny bardzo jest?


Sand beige nie jest ciemny bynajmniej według mnie to czysty beż natomiast buff jest jednym z jaśniejszych kolorów.
Ja kupiłam 300 golden beige myślałam że będzie za ciemny (karnację mam w kierunku jasnej) a okazało sie że wspaniale się wtapia dopasowując się do naturalnego kolou skóry także z tymi kolorami to różnie bywa ja bym na twoim miejscu wolała wziąć sand beige.
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-18, 09:32   #2254
marlen92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 371
Dot.: Revlon colorstay

Cytat:
Napisane przez masin Pokaż wiadomość
ale własnie ja też nie należe do osób o takiej bardzo jasnej karnacji.. jestem blondynką o niebieskich oczach a cerę mam taką bardzo lekko opaloną i własnie męczy mnie to czy buff nie bedzie za jasny a sand za ciemny
sand powinien byc w porzadku
jestem tez blondynka o szarych oczach (ach zazdroszcze Ci niebieskich ;P)
baaardzo lekko opalona i jest super;]
marlen92 jest offline  
Stary 2009-05-18, 16:26   #2255
masin
Przyczajenie
 
Avatar masin
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Revlon colorstay

A masz do tlustej czy suchej?
masin jest offline  
Stary 2009-05-18, 16:28   #2256
masin
Przyczajenie
 
Avatar masin
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Aha Ok dzięki To jednak wezmę ten sand beige ,bo juz wahałam się ze będzie jakis ciemny ;d
masin jest offline  
Stary 2009-05-18, 18:06   #2257
Maqua
Zakorzenienie
 
Avatar Maqua
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 434
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

a od kogo klikalas?
ja kliknelam od osoby z chyba 58 komentami cykora mialam, ale potrzebowalam szybko revlona bo mi tez malo zostalo! i kliknelam w piatek, zaplacila tez wtedy i w pon mialam juz go u siebie
nawet nie pamiętam, to brat kupował... osoba miała dużo komentarzy i dużo towaru, z Łodzi. dziś przyszedł i całe szczęście bo rano wyskrobałam ostatnią kropelkę z dna opakowania...
Maqua jest offline  
Stary 2009-05-20, 17:15   #2258
BulnaJJ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 10
Dot.: Revlon colorstay

Pamiętaj, że podkład toszkę ciemnieje. Ja mam sand beige mieszana i tłusta oraz normalna i sucha. Ten drugi pomimo, że ten sam kolor jest minimalnie ciemniejszy.
BulnaJJ jest offline  
Stary 2009-05-23, 21:08   #2259
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Czy ten podklam nie bedzie mi splywal z twarzy w czasie lata? Nie mam za duzo do ukrycia, ale chce kupic cos trwalego...
__________________
Paulina + Tomuś
travirra jest offline  
Stary 2009-05-23, 21:41   #2260
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

moim zdaniem on jest za ciezki na lato. na lato to jak nie masz problemow ze skora lepiej jakis krem koloryzujacy jak juz ;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2009-05-23, 22:55   #2261
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez travirra Pokaż wiadomość
Czy ten podklam nie bedzie mi splywal z twarzy w czasie lata? Nie mam za duzo do ukrycia, ale chce kupic cos trwalego...
Mialam go na sobie ostatnio na plazy. W sloncu moze 25 stopni. Nic nie splywalo. jA W OGOLE TEGO PODKLADU NA Sobie nie czuje. czasami chcem isc spac i przypominam sobie, zeby zmyc go z twarzy...
Madaaa jest offline  
Stary 2009-05-24, 10:25   #2262
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Maqua Pokaż wiadomość
nawet nie pamiętam, to brat kupował... osoba miała dużo komentarzy i dużo towaru, z Łodzi. dziś przyszedł i całe szczęście bo rano wyskrobałam ostatnią kropelkę z dna opakowania...
no to dobrze ja kupilam przed wyjazdem na male wakacje sand beige a teraz sie lekko opalilam i bede musiala zamowic 250 bo mi sie konczy a kolor jest dobry na teraz

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Sand beige nie jest ciemny bynajmniej według mnie to czysty beż natomiast buff jest jednym z jaśniejszych kolorów.
Ja kupiłam 300 golden beige myślałam że będzie za ciemny (karnację mam w kierunku jasnej) a okazało sie że wspaniale się wtapia dopasowując się do naturalnego kolou skóry także z tymi kolorami to różnie bywa ja bym na twoim miejscu wolała wziąć sand beige.
no ja bym powiedziala ze sand beige jest dobry dla osob z karnacja lekko opalona lub ciemniejsza, bo jednak taki jasny nie jest
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-05-24, 11:03   #2263
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Chyba sobie zamowie skoro jest tyle dobrych opinii na temat tego Revlonu. kolor Sand beige mysle, ze bedzie odpowiedni. Gdybym sie opalila zawsze moge uzyc jakiegos ciemniejszego pudru czy kulek brazujacych. Gdyby byl za ciemny to porazka totalna
__________________
Paulina + Tomuś
travirra jest offline  
Stary 2009-05-24, 14:23   #2264
Maqua
Zakorzenienie
 
Avatar Maqua
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 434
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to dobrze ja kupilam przed wyjazdem na male wakacje sand beige a teraz sie lekko opalilam i bede musiala zamowic 250 bo mi sie konczy a kolor jest dobry na teraz

no ja bym powiedziala ze sand beige jest dobry dla osob z karnacja lekko opalona lub ciemniejsza, bo jednak taki jasny nie jest
to ja mam takie szczęście, że moja skóra naprawdę nieznacznie zmienia kolor po opalaniu, jestem wiecznie blada i właściwie cały rok mogę używać jednego koloru, ewentualnie o ton ciemniejszego. a teraz poprawił mi się stan cery i będę ograniczać fluid.
Maqua jest offline  
Stary 2009-05-24, 16:56   #2265
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no ja bym powiedziala ze sand beige jest dobry dla osob z karnacja lekko opalona lub ciemniejsza, bo jednak taki jasny nie jest


No tu już zależy od karnacji według mnie ciemny nie jest miałam próbkę i gdy go użyłam to wyglądałam blado... więc to już zależy każdemu co innego pasuje teraz używam 300 i jest idealny nawet gdyby był ciut ciemniejszy też by pasował
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-24, 18:32   #2266
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
No tu już zależy od karnacji według mnie ciemny nie jest miałam próbkę i gdy go użyłam to wyglądałam blado... więc to już zależy każdemu co innego pasuje teraz używam 300 i jest idealny nawet gdyby był ciut ciemniejszy też by pasował
no wlasnie zalezy od karnacji, u nas w PL malo jest osob z ciemniejsza karnacja i z tego co sie orientuje wiekszosc kupuje 150 lub 170 wiec najjasniejsze odcienie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-05-24, 18:46   #2267
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no wlasnie zalezy od karnacji, u nas w PL malo jest osob z ciemniejsza karnacja i z tego co sie orientuje wiekszosc kupuje 150 lub 170 wiec najjasniejsze odcienie

Dokładnie ja musiałam kupić na allegro bo w drogerii same jasne odcienie albo typowo ciemne... i tych jasnych właśnie najwięcej schodzi
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-27, 13:08   #2268
madiaa
Raczkowanie
 
Avatar madiaa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 368
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

A jak czytac date produkcji? Na allegro wiele ofert, ale nie chcialabym wpakowac sie w cos starego.
madiaa jest offline  
Stary 2009-05-27, 13:29   #2269
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez madiaa Pokaż wiadomość
A jak czytac date produkcji? Na allegro wiele ofert, ale nie chcialabym wpakowac sie w cos starego.
O dobre pytanie podłączam się
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-27, 23:23   #2270
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Dokładnie ja musiałam kupić na allegro bo w drogerii same jasne odcienie albo typowo ciemne... i tych jasnych właśnie najwięcej schodzi
no na all wiekszy wybor i mozna zawsze tylko 5 ml kupic zeby przetestowac bo niestety revlon nie ma probek podkladow a kupic caly za ok 80zl zeby w domu zobaczyc ze zly to chyba nie bardzo fajny interes

Cytat:
Napisane przez madiaa Pokaż wiadomość
A jak czytac date produkcji? Na allegro wiele ofert, ale nie chcialabym wpakowac sie w cos starego.
hymmm...
nie kupuj zwyklego colorstaya bo na pewno stary
co do tych z softflexem to chyba trzeba sie dowiedziec na watku o datach produkcji bo tam dziewczyny sie bardziej na tym znaja
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-05-27, 23:53   #2271
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no na all wiekszy wybor i mozna zawsze tylko 5 ml kupic zeby przetestowac bo niestety revlon nie ma probek podkladow a kupic caly za ok 80zl zeby w domu zobaczyc ze zly to chyba nie bardzo fajny interes
Właśnie te 5ml jest dobre jeżeli chce się przetestować tyle tylko że nie ma tylu odcieni do wyboru jak w przypadku pełnego opakowania.
Dobrze że w Douglasie dostałam odlewkę i mogłam przetestować sprawdził się więc kupiłam cały gorzej jakbym miała kupić w ciemno a później żałować...
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-28, 13:01   #2272
madiaa
Raczkowanie
 
Avatar madiaa
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 368
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Do posiadajacych odcien sand beige....... waszym zdaniem jest blady? Czy ciemny?
madiaa jest offline  
Stary 2009-05-28, 13:07   #2273
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Właśnie te 5ml jest dobre jeżeli chce się przetestować tyle tylko że nie ma tylu odcieni do wyboru jak w przypadku pełnego opakowania.
Dobrze że w Douglasie dostałam odlewkę i mogłam przetestować sprawdził się więc kupiłam cały gorzej jakbym miała kupić w ciemno a później żałować...
no ja wlasnie chce kupic to 5ml active bo rozswietla a moze skora nie bedzie sie az tak blyszczec jak po innych rozswietlajacych

Cytat:
Napisane przez madiaa Pokaż wiadomość
Do posiadajacych odcien sand beige....... waszym zdaniem jest blady? Czy ciemny?
moim zdanie to opalony bez czyli odcien dosc ciemny, ale jezeli chodzi o kolory cery w PL, w revlonie niby to jeden z najjasniejszych
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-05-28, 22:17   #2274
marina06
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 145
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Trochę tutaj podczytuje wasz wątek o tym podkładzie, kiedyś widziałam na youtube jak dziewczyna się nim malowała i efekt był super , dlatego zaciekawił mnie...ale po przeczytaniu paru stron tutaj nie wiem czy będzie się on nadawał do mojej skóry bo pare osób pisze że dość dobrze kryje a inni że tylko trochę, moja skóra jest niestety z niewielkimi przebarwieniami na policzkach i na brodzie no ale mam co ukryć. Do tej pory stosowałam Lirene City Matt ale już mnie nie zadowala, może ktoraś z was go również stosowała i ma porównanie co do Revlonu, chciałam zakupić próbki ale szkoda mi nawet 15 zł jak może się okazać że słabo z tym kryciem, doradźcie dziewczyny!
marina06 jest offline  
Stary 2009-05-29, 12:52   #2275
fredzia1990
Raczkowanie
 
Avatar fredzia1990
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 358
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

mam pytanie, czy orientujecie się może gdzie ten podkład można kupić w Kielcach?
fredzia1990 jest offline  
Stary 2009-05-29, 15:00   #2276
AnnAmel
Raczkowanie
 
Avatar AnnAmel
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 85
GG do AnnAmel
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez marina06 Pokaż wiadomość
Trochę tutaj podczytuje wasz wątek o tym podkładzie, kiedyś widziałam na youtube jak dziewczyna się nim malowała i efekt był super , dlatego zaciekawił mnie...ale po przeczytaniu paru stron tutaj nie wiem czy będzie się on nadawał do mojej skóry bo pare osób pisze że dość dobrze kryje a inni że tylko trochę, moja skóra jest niestety z niewielkimi przebarwieniami na policzkach i na brodzie no ale mam co ukryć. Do tej pory stosowałam Lirene City Matt ale już mnie nie zadowala, może ktoraś z was go również stosowała i ma porównanie co do Revlonu, chciałam zakupić próbki ale szkoda mi nawet 15 zł jak może się okazać że słabo z tym kryciem, doradźcie dziewczyny!
moim zdaniem On jest baaaardzo kryjący ! - najlepiej będzie jak kupisz i się przekonasz sama, wiem że nie jest najtańszy ale na 90 % będziesz zadowolona ! ; ))) Zresztą sama widzisz, opinie wizażanek mówią same za siebie !! Tylko musisz dobrać odpowiedni kolor, dlatego najlepiej idź do jakiejś drogerii, przetestuj różne odcienie na buźce i później zamów sobie na allegro u jakiegoś super sprzedawcy : )

---------- Dopisano o 15:00 ---------- Poprzedni post napisano o 14:58 ----------

Cytat:
Napisane przez AnnAmel Pokaż wiadomość
moim zdaniem On jest baaaardzo kryjący ! - najlepiej będzie jak kupisz i się przekonasz sama, wiem że nie jest najtańszy ale na 90 % będziesz zadowolona ! ; ))) Zresztą sama widzisz, opinie wizażanek mówią same za siebie !! Tylko musisz dobrać odpowiedni kolor, dlatego najlepiej idź do jakiejś drogerii, przetestuj różne odcienie na buźce i później zamów sobie na allegro u jakiegoś super sprzedawcy : )


btw. a ja cały czas do niego wracam ; ) chociaż dla mnie na lato jest za ciężki to kiedy idę na 11h do pracy i od 8 do 22 muszę wyglądać względnie dobrze to on jest niezastąpiony ! : )
AnnAmel jest offline  
Stary 2009-05-29, 15:14   #2277
alkaxy
biegam dla Zabawy
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 671
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez marina06 Pokaż wiadomość
Trochę tutaj podczytuje wasz wątek o tym podkładzie, kiedyś widziałam na youtube jak dziewczyna się nim malowała i efekt był super , dlatego zaciekawił mnie...ale po przeczytaniu paru stron tutaj nie wiem czy będzie się on nadawał do mojej skóry bo pare osób pisze że dość dobrze kryje a inni że tylko trochę, moja skóra jest niestety z niewielkimi przebarwieniami na policzkach i na brodzie no ale mam co ukryć. Do tej pory stosowałam Lirene City Matt ale już mnie nie zadowala, może ktoraś z was go również stosowała i ma porównanie co do Revlonu, chciałam zakupić próbki ale szkoda mi nawet 15 zł jak może się okazać że słabo z tym kryciem, doradźcie dziewczyny!
Jak wyżej. Kryje bardzo! I jest wydajny. Próbuj
alkaxy jest offline  
Stary 2009-05-29, 15:17   #2278
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no ja wlasnie chce kupic to 5ml active bo rozswietla a moze skora nie bedzie sie az tak blyszczec jak po innych rozswietlajacych


moim zdanie to opalony bez czyli odcien dosc ciemny, ale jezeli chodzi o kolory cery w PL, w revlonie niby to jeden z najjasniejszych
Też mnie kusi ten podkład po rozświetlającym z Rimmela strasznie mi się skóra błyszczy może ten akurat mi spasuje kupię 5ml i przetestuję

Co do odcienia sand beige - według mnie jest to jeden z najjaśniejszych odcieni (dla mnie zdecydowanie za jasny) nie jest to odcień do tych całkiem bladolicych bo ma w sobie (nie wiem jak to określić) coś ciepłego? taki naturalny ciepły beż..
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-05-29, 16:50   #2279
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Lightbulb Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Też mnie kusi ten podkład po rozświetlającym z Rimmela strasznie mi się skóra błyszczy może ten akurat mi spasuje kupię 5ml i przetestuję

Co do odcienia sand beige - według mnie jest to jeden z najjaśniejszych odcieni (dla mnie zdecydowanie za jasny) nie jest to odcień do tych całkiem bladolicych bo ma w sobie (nie wiem jak to określić) coś ciepłego? taki naturalny ciepły beż..
no ale on jest jasny wedlug Ciebie bo sama miesz ciemna skore, ale ogolnie na niego patrzac, Polki maja jasna skore, w wiekszosci i to duzej i dla nich ten odcien jest za ciemny.
Wlasnie tylko jaki odcien z tego active? bo jakas inna numeracja i inne nazwy sa, a jak mam trafic na jakis wchodzacy w roz to sie zdenerwuje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-05-29, 17:06   #2280
marina06
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 145
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez AnnAmel Pokaż wiadomość
moim zdaniem On jest baaaardzo kryjący ! - najlepiej będzie jak kupisz i się przekonasz sama, wiem że nie jest najtańszy ale na 90 % będziesz zadowolona ! ; ))) Zresztą sama widzisz, opinie wizażanek mówią same za siebie !! Tylko musisz dobrać odpowiedni kolor, dlatego najlepiej idź do jakiejś drogerii, przetestuj różne odcienie na buźce i później zamów sobie na allegro u jakiegoś super sprzedawcy : )

---------- Dopisano o 15:00 ---------- Poprzedni post napisano o 14:58 ----------





btw. a ja cały czas do niego wracam ; ) chociaż dla mnie na lato jest za ciężki to kiedy idę na 11h do pracy i od 8 do 22 muszę wyglądać względnie dobrze to on jest niezastąpiony ! : )
Cytat:
Napisane przez alkaxy Pokaż wiadomość
Jak wyżej. Kryje bardzo! I jest wydajny. Próbuj

Hmm..to jednak chyba się skuszę bo w kółko przeglądam kwc i z kryjących albo zapychają albo coś, tutaj trochę obawiam się wysuszenia bo dużo osób też pisało o tym, a mam zamiar kupić do skóry normalnej, suchej i też zacząć od tubki 5ml, może któraś z was zakupywała niedawno na allegro i może polecić, bo czytałam też że niektóre produkty mogą być podrabiane i mają inne właściwości i gorzej to wygląda.
marina06 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
150, buff, cera, cera sucha, colorstay, fluid, kolor, kolory, lirene, makijaż, maybelline affinitone, odcień, podkład, podkład revlon color stay, podróbka, revlon, revlon color stay, revlon colorstay

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-17 08:33:41


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:01.