nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex - Strona 78 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-06-06, 12:17   #2311
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dimiti tak, poznia sie nie blyszczy, ale jest taka rzezka, nie jest to tez blysk jak po rozswietlaczu. wygladam na wypoczeta, a teraz tego potrzebuje- sesja.
lele jest offline  
Stary 2009-06-06, 13:36   #2312
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
Dimiti tak, poznia sie nie blyszczy, ale jest taka rzezka, nie jest to tez blysk jak po rozswietlaczu. wygladam na wypoczeta, a teraz tego potrzebuje- sesja.
no jestem ciekawa czy jest na twarzy wlasnie roznica miedzy nim a zwyklym revlonem pewnie sie skusze bo tez mam sesje wiec ciezko bedzie mi wydolic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-06, 13:58   #2313
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Jessiczka Pokaż wiadomość
Siuniaaa i chyba mnie tez przekonałas do odcienia golden
chodze na solar wiec chyba będzie git ide na all w poszukiwaniu

myślę że chodź trochę pomogłam ja jestem bardzo zadowolona z tego odcienia
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-06-06, 14:18   #2314
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 035
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
No to ja od siebie mogę polecić Golden Beige śliczny ciepły odcień
Myślę że i dla Ciebie będzie dobry chyba że jesteś teraz bardziej opalona to wtedy odcienie od 310 wzwyż
Dziękuję. Mam możliwość popatrzenia na kolorki tylko na ekranie monitora. Na niektórych zdjęciach golden beige jest dość ciemny, na niektórych całkiem, całkiem... Hm...

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jezeli masz jasna to teraz pytanie jak bardzo sie opalilas bo jak kupisz za ciemny to troche bedzie to wygladac "nie ladnie" ale w sumie twarz zawsze jest jasniejsza od reszty ciala wiec bedzie, ze koloryt wyrownasz
Do tej pory używałam podkładu Estee Lauder DW Light, odcień 1,0 - czyli najjaśniejszego. Aktualnie, jak się opaliłam - 2,0. Jednak potrzebuję czegoś bardziej kryjącego i myślę o Revlonie, lecz odcieni jest tak dużo, że trudno jest mi ogarnąć to wszystko. Niestety, nie przebywam aktualnie w Warszawie i nie mam dostępu do drogerii, w których mogłabym poprosić o próbki.
Rzeczywiście, ciało mam ciemniejsze od twarzy, jednak wolę wyrównać koloryt pudrem brązującym niż za ciemnym podkładem . Oczywiście za jasny też nie może być.

Właśnie sobie troszkę dokładniej popatrzyłam na odcienie. Który Waszym zdaniem jest najjaśniejszy wśród "opalonych"?
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline  
Stary 2009-06-06, 14:32   #2315
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dimiti zwyklego colorstaya nie mialam. ale w porownaniu do custom creations jest roznica. ale nie ma zadnych drobinek
lele jest offline  
Stary 2009-06-06, 14:35   #2316
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
myślę że chodź trochę pomogłam ja jestem bardzo zadowolona z tego odcienia
przekonałas mnie poprostu i dzieki za to bo ja zastanawiałam sie jeszcze nad fresh beige czy cosik takiego ale on taki świnkowy wiec juz wybrałam
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline  
Stary 2009-06-06, 18:52   #2317
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Dziękuję. Mam możliwość popatrzenia na kolorki tylko na ekranie monitora. Na niektórych zdjęciach golden beige jest dość ciemny, na niektórych całkiem, całkiem... Hm...

Ja się bałam że będzie za ciemny b też brałam w ciemno sugerując sie tylko opiniami i dobrze trafiłam kolor ale okazał się idealny nie za ciemny nie za jasny


Cytat:
Napisane przez Jessiczka Pokaż wiadomość
przekonałas mnie poprostu i dzieki za to bo ja zastanawiałam sie jeszcze nad fresh beige czy cosik takiego ale on taki świnkowy wiec juz wybrałam

ja też się wahałam pomiędzy fresh a golden lecz po przetestowaniu fresh beige zrezygnowałam i wzięłam golden beige i okazało się że to strzał w 10 dobrze to ujęłaś fresh beige jest "świnkowy" więc nie warto...

Edytowane przez Siuniaaa
Czas edycji: 2009-06-06 o 18:53
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-06-06, 19:06   #2318
Annaluka
Zakorzenienie
 
Avatar Annaluka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 003
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość

Właśnie sobie troszkę dokładniej popatrzyłam na odcienie. Który Waszym zdaniem jest najjaśniejszy wśród "opalonych"?

Ja używam sand beige z Revlonu i 0.2 z EL DW.
Ale medium biege też mi się wtapia w skórę
__________________
Wszyscy mają bloga - mam i ja
Bella Beauty
Annaluka jest offline  
Stary 2009-06-07, 11:12   #2319
zbroziu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Wiadomości: 508
GG do zbroziu
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

hej dziewczynki również ja obecnie stoję przed zakupem nowego podkładu bo obecny jest już na wykończeniu.

Obecnie używałam odcieniu true Beige (320) ale niestety okazał się troszkę za ciemny.
Wcześniej używałam koloru Sand Beige (180) i był zdecydowanie za jasny
i stąd moje pytanie....

jak myślicie kochane, który z niżej wymienionych przeze mnie odcieni będzie odpowiedni? dodam iż zależy mi na tym by odcień podkładu był jak najbardziej naturalny a nawet taki miodowy.
Z góry dziękuje za pomoc.
pozdrawiam

a oto moje propozycje:

natural beige (220)
medium beige (240)
golden beige (300)
__________________
Dukan.... jedyna szansa na wymarzoną suknie ślubną...

66-65-64-63-62-61-60-59-58-57,6-56-55-54-53

WAGA POCZĄTKOWA: 66

CEL: 53

zbroziu jest offline  
Stary 2009-06-07, 11:38   #2320
Annaluka
Zakorzenienie
 
Avatar Annaluka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 003
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Hmmm... Ja używam zamiennie sand beige, natural beige i medium beige.
Wszystkie mi się wpasowują i twarz.
__________________
Wszyscy mają bloga - mam i ja
Bella Beauty
Annaluka jest offline  
Stary 2009-06-07, 11:47   #2321
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
Dimiti zwyklego colorstaya nie mialam. ale w porownaniu do custom creations jest roznica. ale nie ma zadnych drobinek
customa mialam kupic bo to fajne rozwiazanie z tymi kolorami, ale balam sie ze mnie uczuli albo policzki wysuszy

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Dziękuję. Mam możliwość popatrzenia na kolorki tylko na ekranie monitora. Na niektórych zdjęciach golden beige jest dość ciemny, na niektórych całkiem, całkiem... Hm...



Do tej pory używałam podkładu Estee Lauder DW Light, odcień 1,0 - czyli najjaśniejszego. Aktualnie, jak się opaliłam - 2,0. Jednak potrzebuję czegoś bardziej kryjącego i myślę o Revlonie, lecz odcieni jest tak dużo, że trudno jest mi ogarnąć to wszystko. Niestety, nie przebywam aktualnie w Warszawie i nie mam dostępu do drogerii, w których mogłabym poprosić o próbki.
Rzeczywiście, ciało mam ciemniejsze od twarzy, jednak wolę wyrównać koloryt pudrem brązującym niż za ciemnym podkładem . Oczywiście za jasny też nie może być.

Właśnie sobie troszkę dokładniej popatrzyłam na odcienie. Który Waszym zdaniem jest najjaśniejszy wśród "opalonych"?
180, mi sie wydaje ze ciemniejsze juz beda za ciemne niestety...alb0o 250 zalezy czy uzywasz z zoltymi pigmentami czy z rozowymi?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-07, 11:51   #2322
zbroziu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Wiadomości: 508
GG do zbroziu
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Annaluka Pokaż wiadomość
Hmmm... Ja używam zamiennie sand beige, natural beige i medium beige.
Wszystkie mi się wpasowują i twarz.
czyli można pokusić się o stwierdzenie, że te trzy odcienie są do siebie baaardzo podobne??
__________________
Dukan.... jedyna szansa na wymarzoną suknie ślubną...

66-65-64-63-62-61-60-59-58-57,6-56-55-54-53

WAGA POCZĄTKOWA: 66

CEL: 53

zbroziu jest offline  
Stary 2009-06-07, 14:20   #2323
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dimiti ja mam sucha cere ( teraz dzieki olejom nie mam z nia zadnych problemow) i krzywdy mi custom nie zrobil. w sumie fajne jest ta zmiana kolorow, ale i tak wszystkich 5 sie nie uzywa.. chociaz moze teraz, gdy sie opalam bardziej bym to docenila ( wtedy bladlam:P)
lele jest offline  
Stary 2009-06-07, 15:09   #2324
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez zbroziu Pokaż wiadomość
hej dziewczynki również ja obecnie stoję przed zakupem nowego podkładu bo obecny jest już na wykończeniu.

Obecnie używałam odcieniu true Beige (320) ale niestety okazał się troszkę za ciemny.
Wcześniej używałam koloru Sand Beige (180) i był zdecydowanie za jasny
i stąd moje pytanie....

jak myślicie kochane, który z niżej wymienionych przeze mnie odcieni będzie odpowiedni? dodam iż zależy mi na tym by odcień podkładu był jak najbardziej naturalny a nawet taki miodowy.
Z góry dziękuje za pomoc.
pozdrawiam

a oto moje propozycje:

natural beige (220)
medium beige (240)
golden beige (300)

natural beige jest lekko różowawy i to raczej jasny odcień
stawiałabym na medium beige lub golden beige
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-06-07, 15:32   #2325
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
Dimiti ja mam sucha cere ( teraz dzieki olejom nie mam z nia zadnych problemow) i krzywdy mi custom nie zrobil. w sumie fajne jest ta zmiana kolorow, ale i tak wszystkich 5 sie nie uzywa.. chociaz moze teraz, gdy sie opalam bardziej bym to docenila ( wtedy bladlam:P)
heh no wlasnie, ale tez zalezy od skory, bo ja mam z moja niezle problemy, niestety prawie wszystko mnie uczula albo wysusza:/ ale wlasnie ten numer z odcieniami jest swietny tak na przed wakacjami i po tylko odcienie sie moga szybciej skonczyc a jak potrzebujesz akurat tego jednego, ktorego juz nie ma to i tak podklad musisz kupowac kupie probke tego active tylko przydaloby mi sie cos ciut ciemniejszego jak 250 z normalnego revlona i teraz bede musiala kombinowac ktory to moze byc odcien
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-07, 17:08   #2326
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 035
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Coś mi się wydaje, że jednak będę musiała przejść się po sklepach, aby obejrzeć kolorki "na żywo". Ale dzięki Wam już mniej więcej wiem wśród jakich odcieni szukać. Siuniaaa, Annaluka, dimiti - bardzo dziękuję .
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline  
Stary 2009-06-07, 17:12   #2327
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Kombinuj dziewczyno, nim twe wdzieki.. ( a to nie to :P)
kupuj, kupuj
a co do pielegnacji, polecam calym sercem oleje ( mama juz nawrocona, sasiadka widzac efekty na mnie i na mamie rowniez, wiec cos musi w nich byc)
lele jest offline  
Stary 2009-06-07, 18:16   #2328
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Coś mi się wydaje, że jednak będę musiała przejść się po sklepach, aby obejrzeć kolorki "na żywo". Ale dzięki Wam już mniej więcej wiem wśród jakich odcieni szukać. Siuniaaa, Annaluka, dimiti - bardzo dziękuję .

To udanego wyboru
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-06-07, 19:48   #2329
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Coś mi się wydaje, że jednak będę musiała przejść się po sklepach, aby obejrzeć kolorki "na żywo". Ale dzięki Wam już mniej więcej wiem wśród jakich odcieni szukać. Siuniaaa, Annaluka, dimiti - bardzo dziękuję .
nie ma za co
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-07, 20:02   #2330
maja2005
Zadomowienie
 
Avatar maja2005
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1 015
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

A ja się przeszłam po sklepach i dalej nie wiem co wybrać
Powiedzcie mi, czy sand beige (180) wpada w żółć? Bo ja już lekko zakręcona jestem
maja2005 jest offline  
Stary 2009-06-07, 20:21   #2331
zbroziu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Wiadomości: 508
GG do zbroziu
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

ja chyba wybiorę odcień golden beige najwyżej i zobaczymy co będzie...

mam nadzieję, że chociaż troszkę będzie przypominał miodek....
__________________
Dukan.... jedyna szansa na wymarzoną suknie ślubną...

66-65-64-63-62-61-60-59-58-57,6-56-55-54-53

WAGA POCZĄTKOWA: 66

CEL: 53

zbroziu jest offline  
Stary 2009-06-07, 20:40   #2332
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez maja2005 Pokaż wiadomość
A ja się przeszłam po sklepach i dalej nie wiem co wybrać
Powiedzcie mi, czy sand beige (180) wpada w żółć? Bo ja już lekko zakręcona jestem
nie w taka typowa zolc ale pigment zolty ma, na pewno nic z rozu w nim nie ma
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-08, 11:07   #2333
helen22
Raczkowanie
 
Avatar helen22
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 175
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Hej dziewczyny! mam colorstay ivory ale ma domieszkę różu a chciałabym taki z domieszką żółci bardzo jasny-jaki to jest w kolorowce Revlona?
helen22 jest offline  
Stary 2009-06-08, 11:12   #2334
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez helen22 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny! mam colorstay ivory ale ma domieszkę różu a chciałabym taki z domieszką żółci bardzo jasny-jaki to jest w kolorowce Revlona?

Następny w kolejności czyli Buff
Siuniaaa jest offline  
Stary 2009-06-08, 19:17   #2335
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez helen22 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny! mam colorstay ivory ale ma domieszkę różu a chciałabym taki z domieszką żółci bardzo jasny-jaki to jest w kolorowce Revlona?
Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Następny w kolejności czyli Buff
wlasnie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-09, 08:26   #2336
pikpok
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 57
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

oki jak wszyscy to wszyscykupiłam juz jakis czas temu i szczerze powiem ze nie ma co dla efektu męczyc buzki.Podkresla zmarszczki ale jego niebywałym plusem jak dla mnie jest to ze sie dlugo trzyma na twarzy i w miare kryje,dlatego zostawie go na wyjatkowe okazje
pikpok jest offline  
Stary 2009-06-09, 19:40   #2337
kicia2424
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ;pp
Wiadomości: 66
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Przeczytałam trochę tego co tu piszecie i mam straszny mętlik. Jestem już przekonana na 100 %, że chcę ten podkład tylko mam problem z wyborem kolorku... Jestem blondynką, blada w sumie nie jestem ale opalona też nie ; p Ostatnio chodziłam na solarium więc troszkę się opaliłam. Za miesiąc wyjeżdżam także za granicę nad morze więc kilka promyczków złapie Możecie mi pomóc dziewczyny ;D ?
kicia2424 jest offline  
Stary 2009-06-09, 19:45   #2338
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez kicia2424 Pokaż wiadomość
Przeczytałam trochę tego co tu piszecie i mam straszny mętlik. Jestem już przekonana na 100 %, że chcę ten podkład tylko mam problem z wyborem kolorku... Jestem blondynką, blada w sumie nie jestem ale opalona też nie ; p Ostatnio chodziłam na solarium więc troszkę się opaliłam. Za miesiąc wyjeżdżam także za granicę nad morze więc kilka promyczków złapie Możecie mi pomóc dziewczyny ;D ?
Sand beige, chyba, ze sie mocno opalasz. Wtedy moglby byc za jasny. Ogolnie sand beige jest jasny, ale nie blady.
Madaaa jest offline  
Stary 2009-06-11, 11:23   #2339
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Cytat:
Napisane przez kicia2424 Pokaż wiadomość
Przeczytałam trochę tego co tu piszecie i mam straszny mętlik. Jestem już przekonana na 100 %, że chcę ten podkład tylko mam problem z wyborem kolorku... Jestem blondynką, blada w sumie nie jestem ale opalona też nie ; p Ostatnio chodziłam na solarium więc troszkę się opaliłam. Za miesiąc wyjeżdżam także za granicę nad morze więc kilka promyczków złapie Możecie mi pomóc dziewczyny ;D ?
ja bym pierw kupila na twoim miejscu te 5ml na all wlasnie z sand beige a pozniej jak wrocisz z wakacji to moze cos ciemniejszego ciut?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 13:35   #2340
maja2005
Zadomowienie
 
Avatar maja2005
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1 015
Dot.: nowy podkład Revlon ColorStay z technologią Soft Flex

Dziewczyny, czy któraś z Was używała odcieni 300 (golden beige) i 310 (warm golden)? Jaka jest między nimi różnica? Który z nich ma odcień żółtawy?
Będę wdzięczna za wszystkie informacje o tych kolorach
maja2005 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
150, buff, cera, cera sucha, colorstay, fluid, kolor, kolory, lirene, makijaż, maybelline affinitone, odcień, podkład, podkład revlon color stay, podróbka, revlon, revlon color stay, revlon colorstay

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-17 08:33:41


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:13.