Sun Flower professional - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-04, 11:35   #541
AmazingStudio
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: spamer!
Wiadomości: 202
SunFlower jest jedna ze srednio dobrych firm na naszym rynku,napewno dobra dla poczatkujacych sama zaczynalam od tych zeli-jednofazowki,ale bialy w ogole mi nie podszedl,natomiast cover jak dla mnie mial nieciekawy kolorek.

Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2010-02-19 o 16:44
AmazingStudio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-04, 13:42   #542
paula211
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 561
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

ja zamówiłam na próbę 2 żele tej firmy kamuflaż - kolor mi nie podszedł i stoi do dziś i budujący brzoskwiniowy mus - nie da się go w ogóle rozprowadzać. Polecam sklep u Dobrej Rady używam obecnie tych żeli i są naprawdę super i cenowo jak najbardziej ok Pozdrawiam
paula211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-04, 19:58   #543
AmazingStudio
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: spamer!
Wiadomości: 202
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

dlatego polecam perfect beauty :P
AmazingStudio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-04, 20:22   #544
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=148338
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-04, 22:15   #545
naciuss
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 217
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

nie narzekam na sf, ale kamuflazu wiecej nie zamowie.
naciuss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-05, 09:02   #546
Emsi26
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: okilice Wrocławia
Wiadomości: 4
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

Cytat:
Napisane przez frauhelga Pokaż wiadomość
Dzięki kochane poczytałam troszeczke i myśle że sie skusze.... lepiej zaczynać od dobrego jak kiepskiego... Pozdrawiam
Emsi26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-17, 20:19   #547
czesterka
Zakorzenienie
 
Avatar czesterka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 9 376
GG do czesterka
Dot.: Początki z SUNFLOWER ?

Dziewczyny, powiedzcie mi proszę!
Kładąc żele Sunflower na naturalne paznokcie na początku daje Bonder+Budujący?
Zazwyczaj używałam jednofazowego, dostałam teraz BB Sunflowera i nie wiem do końca jak go stosować, bo co gdzieś wyczytam to inaczej zrozumiem...
__________________
mój kolor to DarkGreen
[SIGPIC]http://polchat.pl/media/images/emotwar/gotowa.gif[/SIGPIC]
wątek
arkusz
czesterka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-12, 20:33   #548
mala19881
Zadomowienie
 
Avatar mala19881
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 641
GG do mala19881
Dot.: Sun Flower professional

uzywam covera i nie narzekam - co prawda z innej firmy nie probowalam.
bialy na 2 warstwy tez byl ok
Kiedys skusilam sie na jednofazowke chyba "jednofazowy twardy" i byl beznadziejny!! Bardzo szybko zolknal i sie zapowietrzal - moze trafilam na felerna partie, ale wiecej juz nie kupilam zelu SF do budowania
__________________
20.07.2013
31.12.2014
18.06.2016
mala19881 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-18, 17:26   #549
niecierpli_wa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2
Dot.: Sun flower 2w1 - budujący+bonder - nie utwardza się!!! Dlaczego????

ja tez sie zastanawiam nad sf

ooo znalazlam ciekawy zestaw , napisze poprosze o wiecej zdjec

http://www.allegro.pl/item787687157_...o_polecam.html

Edytowane przez niecierpli_wa
Czas edycji: 2009-10-18 o 17:28
niecierpli_wa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-22, 22:05   #550
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Sun Flower professional

Ja z SF jestem bardzo zadowolona, ale pracuej na przemian na produktach Perfect Beauty (rewelacyjny kamuflaz) . Z SF uzywalam jednofazowego clear'a i przy tym zeliku musi byc nizsza temperatura w pomieszczeniu, gdy jest za cieplo lubi splywac ze skorek i wtedy ze sredniogetego robi sie rzadki, pracowalam z kamuflazem i nie bylam zadowolona. Teraz uzywam jednofazowki rozowej (transparentny roz) i ona jest gesta, ale bardzo fajnie sie naklada i ladnie poziomuje, wiec ten produkt uwazam za jeden z lepszych SF.Kolorowe zele tez sa godne polecenia, chcociaz kiedys chcialam kupic u jednego z dystrybutorow tej fimry kolorowke, bo potrzebowalam na "cito" i nie wchodzilo w gre zamowienie przez internet, a pan w hurtwoni oznajmil mi, ze nie maja zeli kolorowych SF bo wybuchaja, jak do tej pory zaden z moich zeli nie wybuchl i maja sie dobrze w skali szkolnej oceniam produkty tej firmy na 4+
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-13, 19:31   #551
Natii890706
Zadomowienie
 
Avatar Natii890706
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 474
Dot.: Sun Flower professional



Ja polecam sf nylonowy,genialny.
Używam primera i bondera z ibd i pięknie sie trzyma,bez zapowietrzeń!
a kamuflaż polecam od dobrej rady tzw. masked cena ok 30 zł a kryje rewelacyjnie.
U mnie w galerii na 3 str. jest zdjęcie ogryzków na tym maskedzie ,1 warstwa kryje genialnie!

Edytowane przez Natii890706
Czas edycji: 2009-11-13 o 19:32 Powód: lit
Natii890706 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-13, 19:49   #552
butterfly92
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 1 129
Dot.: Sun Flower professional

Strasznie mnie dziwi ze wszyscy sobie tak chwala ten masked od dobrej rady... Uzywalam go raz a teraz lezy gdzies tam w szafce.... Generalie to cenie sobie wiekszosc produktów ze sklepiku ale masked nie dla mnie... czy chodzi o ten brzoskwiniowy o takim fajnym zapachu?
butterfly92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-14, 11:16   #553
Natii890706
Zadomowienie
 
Avatar Natii890706
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 474
Dot.: Sun Flower professional

Ten brzoskwiniowy jak dla mnie mało co kryje,ale ten jest naprawdę rewelka
ogryzki kryje po 1-dnej warstwie no i ładnie pod kolor płytki sie dopasowuje ;p
Natii890706 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 20:30   #554
madziuchna89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 154
Dot.: Sun Flower professional

Hej mam pytanko, polecacie kupić ten żel http://www.allegro.pl/item823845672_..._wysyka_0.html ale nie wydaje się wam jakiś taki tani? Jest ten sam tyle, że 30ml za 65zł; a teraz jeszcze jedno pytanko- niby jest to żel jednofazowy ale ponoć daje się jeszcze pod niego bonder, prawda to? Dotychczas pracowałam na B+B i kamuflażu, co radzicie?
madziuchna89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 20:50   #555
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: Sun Flower professional

Ja kupowalam i wszystko z nim jest ok. Bondera nie kladlam ;p nie wiem. Moze moj blad, ale trzymaly sie dobrze
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 21:57   #556
madziuchna89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 154
Dot.: Sun Flower professional

Trzymały się dobrze tzn bez zapowietrzeń do nast uzupelniania? w roli scislosci
madziuchna89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 23:56   #557
Natii890706
Zadomowienie
 
Avatar Natii890706
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 474
Dot.: Sun Flower professional

ja maiłam kurs na sf i bonder ponoć jest wskazany,ja osobiście używam nylonowego ;p
Natii890706 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-02, 09:24   #558
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: Sun Flower professional

Cytat:
Napisane przez madziuchna89 Pokaż wiadomość
Trzymały się dobrze tzn bez zapowietrzeń do nast uzupelniania? w roli scislosci
W roli scislosci dokladnie tak ;]
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 00:49   #559
PinUp
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 173
Dot.: Sun Flower professional

ja tam nigdy bondera nie dawalam, ale cos obilo mi sie o uszy, ze mile widziany jest

a co do ceny tego zelu, to niee, nie za tanio zwyczajna promocja, wiem , ze czesto ten sprzedawca ma takie promocje)

Edytowane przez PinUp
Czas edycji: 2009-12-03 o 00:54
PinUp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 11:31   #560
madziuchna89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 154
Dot.: Sun Flower professional

Dzięki za odpowiedzi w końcu się nie zdecydowałam ale kupiłam jednofazowy clear 2 podobno lepszy mam nadzieję, że nie popełniłam błędu :P
madziuchna89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 12:50   #561
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: Sun Flower professional

Generalnie zel nie jest zly, ale mi srednio odpowiada jego konsystencja.
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 15:13   #562
ana416
Grażynka od kota
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 383
Dot.: Sun Flower professional

mi tam odpowiada, i sie nie zapowietrze i jest git. Wydaje mi sie że w połączeniu z bonderem lepiej sie spisuje niż budujący...
ana416 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-05, 13:20   #563
AnnaEf
Rozeznanie
 
Avatar AnnaEf
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Częstochowa / Katowice
Wiadomości: 765
GG do AnnaEf
Dot.: Sun Flower professional

A ja kladę bonder i buduję jednofazówką. 100% wytrzymałości, 0 zapowietrzeń. Jeśli chodzi np o żelowanie naturalnej płytki to nawet nie wyobrazam sobie zeby to robic bez bondera. Przy samej jednofazówce pojawiają się różne rewelacje, np wolny brzeg się rozwarstwia. Bonder wszystko koryguje, na serio polecam
__________________
Moja stylizacja pazurów
I mój pazurkowy blog

W oczekiwaniu na naszą Damulkę
AnnaEf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-07, 11:31   #564
irelax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Sun Flower professional

A ten bonder pod jednofazówke może byc z innej firmy niż SF ? Próbowałyscie?
irelax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-07, 13:58   #565
doucin
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 21
SuN Flower

Witajcie.

Mam zamiar zakupić żel jednofazowy z Sun Flower,
Tylko w ofercie mają żel clear i żel clear "2".

Wiecie czym się różnią??

Z góry dzięki za odpowiedź.
doucin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-07, 14:28   #566
miriamart
Raczkowanie
 
Avatar miriamart
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 169
Dot.: SuN Flower

Ponoć 2 jest gęstsza ale moim zdaniem jak na gęsty żel to jest dosyć rzadki. Rozlewa mi się na boki. Następnym razem poszukam czegoś gęstszego. Ale ogólnie jestem zadowolona. Firma dobre żele robi.
miriamart jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-07, 15:04   #567
Natii890706
Zadomowienie
 
Avatar Natii890706
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 474
polecam nylonowy,ekstra gęsty

pasuje tez IBD

Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2010-02-19 o 16:45
Natii890706 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-07, 15:05   #568
PinUp
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 173
Dot.: SuN Flower

masz caly temat o SF w przedł. paznokciach )

aaa, jesli zele clear sf sa rzadkie dla Ciebie to ja juz nie wiem jakie sa w takim razie geste dla Ciebie
PinUp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-08, 11:03   #569
doucin
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 21
Dot.: SuN Flower

Cytat:
Napisane przez PinUp Pokaż wiadomość
masz caly temat o SF w przedł. paznokciach )

aaa, jesli zele clear sf sa rzadkie dla Ciebie to ja juz nie wiem jakie sa w takim razie geste dla Ciebie

wiem, że jest, ale nie znalazłam informacji której szukałam.
doucin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-08, 14:18   #570
miriamart
Raczkowanie
 
Avatar miriamart
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 169
Dot.: Sun Flower professional

Cześć dziewczyny. Mam mały problem... Kupiłam żel jednofazowy SF clear 2 i ogólnie jestem zadowolona ale jego konsystencja jest dla mnie zbyt mało gęsta... Muszę robić po jednym paluchu bo rozlewa mi się... Zastanawiam się czy mogłabym używać go jako podkład a budować paznokcia jakimś innym gęstym żelem budującym... Czy to się będzie trzymać? Pytam bo kupiłam 30ml i szkoda mi go trochę...

---------- Dopisano o 14:18 ---------- Poprzedni post napisano o 14:13 ----------

Chyba że go sprzedam bo jest ledwo zaczęty a kupię Bonder i budujący z SF...
miriamart jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:57.