Sun Flower professional - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-26, 22:56   #121
utopia28wawa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 48
GG do utopia28wawa
Dot.: Sun flower 2w1 - budujący+bonder - nie utwardza się!!! Dlaczego????

Hej !
Powiem szczerze, załamałam się. Kupiłam 3 żele, 1 ten 2w1, 2 kamuflaż i 3 przezroczysty. Kupiłam też na allegro lampę biomak to podobno dobra firma http://www.biomak.pl/pl/index.php?pa...emart&Itemid=1, lampa podobno nie uzywana , laska nawet nie wiedziala jakiej firmy sprzedaje

No i zele sie nie utwardzaja. Nie wiem co mam zrobic. ;( ;( ;( wszystkie 3 się nie utwardzają
utopia28wawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 22:58   #122
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Sun flower 2w1 - budujący+bonder - nie utwardza się!!! Dlaczego????

U mnie SF sprawują się super Spróbuj w innej lampie utwardzić żel SF i spróbuj też w tej Twojej lampie utwardzić inny żel. Sprawa powinna się wyjaśnić.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 12:51   #123
utopia28wawa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 48
GG do utopia28wawa
Dot.: Sun flower 2w1 - budujący+bonder - nie utwardza się!!! Dlaczego????

No właśnie tylko nie mam żadnej znajomej w Warszawie. Może poproszę w jakimś salonie, ale głupio tak...
utopia28wawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 22:25   #124
lauracrow
Rozeznanie
 
Avatar lauracrow
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 609
Dot.: Sun flower 2w1 - budujący+bonder - nie utwardza się!!! Dlaczego????

Hej, nie chcę zakładac nowego wątku a mam pytanie... czy można używac żelu budującego SPN na bonder i kamuflaż Sun Flowera? bo chciałam przerzucic się na SPN i nie wiem, co robic, bo z bondera i kamuflarzu SF akurat jestem zadowolona...
lauracrow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 12:31   #125
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Question Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Witam!! zajmuję się przedłużaniem paznokci. Ostatnio natknęłam się na nowe rodzaje żeli marki sun flower jeden z nich to kryształek a drugi to kruszony lód.orientujecie się czy efekt zastosowania tych żeli jest godny polecenia?? Czym różnią się od siebie te 2 żele i w ogóle chciałabym poznać wasze opinie Pozdrawiam
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:55   #126
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Oo o tym jeszcze nie slyszalam
Ale chetnie poczytalabym o tych zelach jakies opinie..bo moze sie skusze na kupno ich
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 19:20   #127
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Oba mam i uważam, że są super Dają baaardzo subtelny efekt. Ślicznie się mienią na pazurku (tylko mogli by dawać tych błyskotek więcej do środka, bo jest ich jak na lekarstwo, no i trzeba mieszać przed użciem, bo opadają na dno)
Różnią się między sobą minimalnie. Kryształek ma drobniejsze "opiłki", kruszony lód. Jeżeli nie jesteście pewne, czy Wam się spodoba, to zamówcie sobie te najmniejsze
(duży wydatek to raczej nie jest, a myślę, że warto, bo uważam, że wygląda ślicznie na paznokciach)

Oba żele to zwykły clear z drobinkami w środku, więc nakładają się, poziomują itd. identycznie.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 11:05   #128
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Smile Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Dzięki wielkie. I tak chcialam kupic to najmniejsze opakowanie żeby zobaczyc jaki bedzie efekt na pazurkach. Bo z tego co wiem to zdania co do firmy Sun Flower są bardzo podzielone. Ale chyba najlepiej bedzie kupic i przekonac sie samej. Dzięki
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 13:12   #129
ak33
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Ja kupiłam i jeden i drugi żel, ale stopień zadowolenia... marny myślałam, że tak jak wskazuje nazwa będzie jakiś błyszczacy efekt, ale tych drobinek jest tak malutko, że efektu prawie nie było. Myślę, że musisz sprobowac sama ale jak już to na poczatek kup tylko jened bo one sa tak bardzo podobne, że ja to róznicy nie widzę. W moim przypadku zakupu nietrafiony (
ak33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 14:27   #130
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Smile Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Hmmm.. kurcze to troszke daje do myslenia widze ze zdania sa podzielone. Myslalam ze w tych zelach jest duzo tych drobinek i w zasadzie to dla nich chcialm kupic ten zel ale jak jest ich malo.... to sie jeszcze zastanowie czy po prostu nie zmieszac brokatu opalizujacego i niteczek ze zwyklym zelem clear....
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 15:22   #131
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

potwierdzam, że drobinek jest bardzo mało Ale jeszcze nie widziałam dokładnie takiego jak tamten pyłku luzem, który można dosypac do żelu. Brokat jest zupełnie inny i nie ta takiego efektu.
Mam 2 lakiery z inglota (nie pamiętam numerku) takie w małych kwadratowtch buteleczkach, które dają podobny efekt (takie delikatne płatki/opiłki, które delikatnie połyskują, ale są prawie przezroczyste)
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 18:17   #132
bianeczkaa
Zakorzenienie
 
Avatar bianeczkaa
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 13 857
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

A ja kupiłam Neo nails diamentowy nabłyszczacz i jestem strasznie zadowolona. Jest to żel z księżycowym pyłem i jest go mnustwo, pięknie się mieni na niebiesko No i nie trzeba nic mieszać
__________________
Pozdro

Zapraszam na mojego BLOGA KOSMETYCZNEGO
http://carlacosmetics.blogspot.com/

22.08.2015 - Nasza Jagodzianka

Wspólnie zamawiamy buty
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778031


bianeczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 19:52   #133
lauracrow
Rozeznanie
 
Avatar lauracrow
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 609
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

ja też zawiodłam się na tym żelu... przedewszystkim, żeby tych opiłków było cokolwiek na pedzelku, trzeba żel wymieszczac... a wiadomo, że jak zel się wymiesza, to tworza się pęcherzyki powietrza... a efekt? oj za mało świecidełek, a za duzo dziur po zapowietrzeniach... :-(
lauracrow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-20, 15:31   #134
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Cytat:
Napisane przez lauracrow Pokaż wiadomość
ja też zawiodłam się na tym żelu... przedewszystkim, żeby tych opiłków było cokolwiek na pedzelku, trzeba żel wymieszczac... a wiadomo, że jak zel się wymiesza, to tworza się pęcherzyki powietrza... a efekt? oj za mało świecidełek, a za duzo dziur po zapowietrzeniach... :-(

kurcze no to niezle... dzieki za rady chyba jednak daruję sobie kupno tych żeli jezeli efekt nie jest satysfakcjonujący... a coo
myslicie o żelu kamuflaż z tej samej firmy??<sun flower>
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-20, 19:30   #135
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

co jak co, ale kamuflaż mają dobry kolor zbliżony do naturalnego. W pojemniku wygląda gorzej niż na paznokciu.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 14:08   #136
patusia_bdg
Raczkowanie
 
Avatar patusia_bdg
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 92
GG do patusia_bdg
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

o tak.. kryształek jest jak zwykły żel tylko z odrobinką błyszczącego pyłku...
trzeba dobrze poszukać żeby coś tam znaleźć...
Kamuflaż sun flower jest super... sama go używam i polecam
Tylko zastanawia mnie dlaczego się nazywa "róż"
__________________
patusia_bdg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 13:19   #137
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Question Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Cytat:
Napisane przez patusia_bdg Pokaż wiadomość
o tak.. kryształek jest jak zwykły żel tylko z odrobinką błyszczącego pyłku...
trzeba dobrze poszukać żeby coś tam znaleźć...
Kamuflaż sun flower jest super... sama go używam i polecam
Tylko zastanawia mnie dlaczego się nazywa "róż"

na zdjeciach kolor tego zelu wyglada bardziej na lososiowy jaki tak w zasadzie to jest kolor?? Nadaje sie do french`a?? To moze bardziej zainteresuje sie tym kamuflazem...hehehe
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 13:46   #138
patusia_bdg
Raczkowanie
 
Avatar patusia_bdg
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 92
GG do patusia_bdg
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Cytat:
Napisane przez neroza Pokaż wiadomość
na zdjeciach kolor tego zelu wyglada bardziej na lososiowy jaki tak w zasadzie to jest kolor?? Nadaje sie do french`a?? To moze bardziej zainteresuje sie tym kamuflazem...hehehe
tu masz zdjęcie paznokci do których użyłam tego kamuflażu...nadaje się no frencha jak najbardziej... kolor ma bardzo zbliżony do płytki paznokcia... w opakowaniu wygląda na duuużo ciemniejszy , ale na paznokciu prezentuje sie super... polecam zresztą oblabobla już to napisała
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Kopia 051608184617.jpg (242,9 KB, 161 załadowań)
__________________
patusia_bdg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 16:27   #139
mari_bell
Raczkowanie
 
Avatar mari_bell
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 41
GG do mari_bell
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Witam,
Ja z kamuflażu SF jestem niezadowolona niestety. Myślałam że będzie od różu a jest od nie wiem czego
Mam pytanie czy do cleara np. z SF mogę dodać pył perłowy?? próbowałyście?? Pozdr
mari_bell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 17:55   #140
neroza
Zadomowienie
 
Avatar neroza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 385
Smile Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Cytat:
Napisane przez patusia_bdg Pokaż wiadomość
tu masz zdjęcie paznokci do których użyłam tego kamuflażu...nadaje się no frencha jak najbardziej... kolor ma bardzo zbliżony do płytki paznokcia... w opakowaniu wygląda na duuużo ciemniejszy , ale na paznokciu prezentuje sie super... polecam zresztą oblabobla już to napisała


EEEEEEEEEE powiem Ci że rzeczywiście bardzo ładnie wygląda ten kamuflaz i nie jest jakis ciemny tylko wlasnie delikatny i ładnie sie komponuje we french`u.... No dziewczyny chyba mnie przekonalyscie do zakupu....

A co do tego pylu i miesznia go z zelem to nie wiem jak to w praktuce wychodzi z akrylem wyglada ok i ładnie sie miesza ale na zelu jeszcze nie eksperymentowalam wiec Ci nie pomoge
neroza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 18:07   #141
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Cytat:
Napisane przez neroza Pokaż wiadomość
EEEEEEEEEE powiem Ci że rzeczywiście bardzo ładnie wygląda ten kamuflaz i nie jest jakis ciemny tylko wlasnie delikatny i ładnie sie komponuje we french`u.... No dziewczyny chyba mnie przekonalyscie do zakupu....

A co do tego pylu i miesznia go z zelem to nie wiem jak to w praktuce wychodzi z akrylem wyglada ok i ładnie sie miesza ale na zelu jeszcze nie eksperymentowalam wiec Ci nie pomoge
W z żelem też wyjdzie ok, tylko przed każdym użyciem będziesz musiała go porządnie wymieszać, bo opadnie na dno. Dlatego ja rozrabiam zawsze malutkie ilości w osobnym pojemniczku.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-23, 19:30   #142
mari_bell
Raczkowanie
 
Avatar mari_bell
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 41
GG do mari_bell
Dot.: Sun Flower Kryształek i kruszony lód

Dzięki dziewczyny wolałam zapytać bo kamuflaż z sf wymieszałam z żelem do frencza białym i nie polecam :p
Pozdr
mari_bell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 12:54   #143
Bebooczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 222
Sun Flower pytanie lamerskie

Witam drogie Panie

Jestem na kupnie nowych żeli
i powiedzcie mi czy sunflower sa tylko zele jednofazowe czy 2fazowe czy 3fazowe?
duzo kolezanek i tego co sie slyszy robi własnie na zelach sunflowera i ja rowniez chcialam sie na nie przezucic i wyprobowac... mam jeszcze jedno pytanie czy sprawdzalyscie czy mozna je mieszac z zelami innej firmy? jest jakas strona sunflowera po polsku?

Zalezy mi na tym aby mialy gest zel jakis lub bardzo gesty maja cus takiego?

z gory dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam
__________________

Bebooczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 13:55   #144
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

już było dużo na temat sun flower.. poszukaj WYSZUKIWARKA nie boli :P

sun flower to przede wszystkim jednofazowe żele, ale do niektórych musisz mieć kupiony bonder!
Oczywiście, że jest polska strona:

sunflower.istore.pl

te żele raczej nie są bardzo gęste (jesli chcesz fajne gęste to polecam IBD)

i łączyć je może, ja mam i sun flower i IBD i super wszystko trzyma
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 14:04   #145
sandrin1989
Raczkowanie
 
Avatar sandrin1989
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 260
GG do sandrin1989
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

sun flower twardy czy activ? bo mi nikt nie chce powiedzieć może wy?
sandrin1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 14:15   #146
Bebooczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 222
Ja mam activ teraz i sa srednio gęste a własnie szukam czegos gęstszego mogą byc 2 fazowe mam z ibd tez ten builder ale jakos mi nie podszedł

A widzialam na ich stronce zel taki o nazwie nylonowy o co w nim kaman? w ten twardy jaki jest twardy?
__________________


Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2010-02-19 o 16:24
Bebooczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 14:57   #147
sandrin1989
Raczkowanie
 
Avatar sandrin1989
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 260
GG do sandrin1989
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

no kurcze. active clear 15 l kozsztuje tyle co sun flower 30ml.. ale co z jakocią?<myśli> :P
sandrin1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 15:54   #148
Bebooczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 222
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

Cytat:
Napisane przez sandrin1989 Pokaż wiadomość
no kurcze. active clear 15 l kozsztuje tyle co sun flower 30ml.. ale co z jakocią?<myśli> :P


ja ci moge powiedziec tylko o active...
ile dziewczyn sie pytam w sensie klientek ktore chodza do innych tipsiarek to mowia ze ich kosmetyczki robia zelami w bialych pojemniczkach ze zlotym paskiem...ewidentnie sun flower, co sadzicie co z jakością zapowietrzaniem sie itd?
__________________

Bebooczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 16:00   #149
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

ja osobiscie pracuje na zelach actic(clear,pink,white) zele te sa dobrej jakosci ,jednak wmagaja primera . Na poczatku nie uzywalam primera i lekko sie zel zapowietrzal od strony skorek. Ogolnie to activ to dobry zel jak za ta cene chciaz mogli by miec gestrzego cleara
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 17:35   #150
sandrin1989
Raczkowanie
 
Avatar sandrin1989
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 260
GG do sandrin1989
Dot.: Sun Flower pytanie lamerskie

no kurcze ja też pracuje na active tylko chciałabym spróbować sunflower. Active Clear jest świetny, ale mam kamulfujący z sunflower i chciałabym spróbować innych ( w sensie jednofazówki twardej) bo ta cena mnie kusi.. ale jak mam oszczedzać na jakości to podziękuje... wiec nie wiem..
sandrin1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:23.