Diorshow - do ekspertek od tego tuszu :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-29, 10:23   #1
Wika28
Moderator
 
Avatar Wika28
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 19 347

Diorshow - do ekspertek od tego tuszu :)


Dziewczyny, wiem, ze temat byl poruszany tysiac razy. Przeszukalam juz wszystkie watki, ale nie znalazlam odpowiedzi na moje pytanie. Kupilam ten tusz. I jestem z niego bardzo zadowolona - pogrubia, wydluza, ladnie sie naklada, nie skleja rzes. Ale jest cos, co mnie niepokoi. Przy demakijazu nie zmywa sie tak jak inne tusze tzn., nie rozmazuje sie ale robia sie z niego takie "farfocle" jak ja to nazywam. Na poczatku przerazona myslalam, ze to wychodza mi rzesy, ale nie. Tusz zbija sie w takie grudki. Boje sie zadac to pytanie, ale czy on tak ma, czy to jakas podrobka? a moze on jest wodoodporny?

Edytowane przez Wika28
Czas edycji: 2006-10-05 o 15:56
mikroREKLAMA
To się opłaca :)
Zbiorowe zakupy Wizażanek

Ta reklama pokazywana jest pod 19 347 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Wika28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 11:51   #2
Wika28
Moderator
 
Avatar Wika28
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 19 347
Dot.: Diorshow - do ekspertek od tego tuszu :)

moze ktos jednak wie, jak to sie zmywa?
mikroREKLAMA
To się opłaca :)
Zbiorowe zakupy Wizażanek

Ta reklama pokazywana jest pod 19 347 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Wika28 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:55.