Pomoc w doborze kosmetyków. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2006-10-01, 11:15   #1
Moniak19
Raczkowanie

Pomoc w doborze kosmetyków.

<Hejka> zanim zaczniecie krzyczek postarajcie sie zrozumiec ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o pielegnacje buzi (ciagle cos robie nie tak). Od pewnego czasu czytam biochemie i moja skóra aż krzyczy aby coś wypróbować. Mam cere bardzo wrażliwą, tłustą ze skłonnaścią do pszesuszenia, rozszerzone naczynka, zaskorniki i czasami pryszcze .Wiem że dużo dziewczyn jest na tym forum które mają podobne problemy i potrafią czytając skrupulatnie wszystkie posty, cos do siebie dobrac ale ja nie umiem. Może ktoś o większym doświadczeniu coś mi doradzi, pomoże ułożyć jakiś program pielęgnacyjny dla mojej zmęczonej buzi?? Na samym początku chciałabym aby pielęgnacja nie dotyczyła wysokich filtrów najwyżej 25+ ani kwasów...ponieważ nie umiem sobie dobrać odpowiedniego kremu z filtrem. Chciałabym aby początkowy plan obejmował produkty które uspokoją cere a dopiero potem wprowadzic do niego wysokie filtry i kwasy.Z góry dziękuje za pomoc mam nadzieje ze ktos sie nademna zlituje.Pozdrawiam.

Ty...to tylko cały mój Świat.
Moniak19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-01, 11:19   #2
L_V
Zakorzenienie

Dot.: Pomoc w doborze kosmetyków.

Skoro nie zgadzasz się na wysokie filtry, to nie zostawiasz nam wielkiego pola do popisu. Odpadajają kwasy i retinoidy.

NAczynka możesz próbowac uspokoić kremami takimi jak Antirouger od Avene [lepszy od niego jest Diroseal, ale zawiera retinaldehyd, więc w Twoim wypadku odpada] i olejem z Mazideł oraz kremami/serami z wit C - zrobionymi w domu albo kupionymi w aptece [Redermic, Active C, Flavo C]. DO tego łykanie Rutinoskorbinu.