Przyjmowane hormony a trądzik - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2001-12-02, 19:48   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

Przyjmowane hormony a trądzik


dzień dobry
mój problem dotyczy trądziku wywołanego przez tabletki antykoncepcyjne. jedna lekarka powiedziała mi że może to być wynik działania watroby, która oczyszcza oraganizm z " chemików",odstawiłam je i zdałam sie na dermatologa, który zapisał mi terapię antybiotykową - klindamycyna - trwa to dopiero 1 tydzien ale nie widzę efektów, pryszcze nadal mi wychodzą, czy to również może być wywołane przez wątrobę która broni się przed kolejnejnymi chemikami? czy te antybiotyki mi pomogą?
Monika
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2001-12-03, 00:34   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: hormony

A może wystarczyło zmienić tabletki? Nie łatwo jest dobrać odpowiednie tabletki antykoncepcyjne... Ale może inne zlikwidowałyby przyszcze? Bardzo często leczy się takie dolegliwości własnie hormonami... Stosowałaś już wcześniej antykoncepcje hormonalną? I też miałaś takie objawy? Może dostałaś pigułki ze zbyt dużą dawką hormonów? Konsultowałaś się z innym ginekologiem? A co do kuracji antybiotykowych to chyba na efekty trzeba poczekać... A miałaś robiony posiew na oporność bakteri? Szczerze mówiąc trochę dziwi mnie ta diagnoza z wątrobą - nie jestem lekarzem ale pomimo kłopotów z wątrobą i zażywania różnych silnych leków nie miałam nigdy problemów z cerą... I nigdy się z tym nie spotkałam... Ale bardzo mnie interesuje czy przed przepisaniem antybiotyku lekarz posłał Cię na jakiekolwiek badania - poziom hormonów, enzymów wątrobowych, posiew.... Spróbuj jeszcze iść do innego lekarza - na pewno nie zaszkodzi a może diagnoza będzie inna...
Pozdrawiam
Dominika
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2001-12-03, 03:04   #3
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 115
Re: hormony

Brawo Dominika ! Bardzo słuszna opinia. Nic więcej chyba nie muszę tu dodawać.
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568

www.ocean-urody.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2001-12-03, 09:39   #4
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: hormony

Hej
Niestety ten problem znam z autopsji. Zawsze mialam naprawde ladna cere. Nagle pojawily sie pryszcze i najgorzej po nich (mimo, ze nie drapalam, nie wyciskalm itp.) okropne przebarwienia w okolicach policzkow i zuchwy. najpierw oczywiscie wybralam sie do dermatologa. Kuracja trwala trzy miesiace (juz nie pamietam co bralam). Jak bralam leki troszke sie uspokajalo a potem atakowalo ze zdwojona aktywnoscia. Po tym zwatpilam, wybralam sie do ginekologa-endokrynologa. Dziesiatki badan, nie wspomne juz o kosztach. Okazalo sie, przynajmniej, ze to nie atopowe zapalenie skory (jak wmawiala mi pani dermatolog) ale , ze mam cysty na jajniku. Totalne rozchwianie hormonalne, prawdopodobnie tabletkami hormonalnymi, ktore mi przepisano po porodzie. Leczenie trwalo naprawde dlugo, juz nie wiem ile musialam wziasc zastrzykow, tabletek i innych wynalazkow.

Dlatego moja osobista przestroga. Jak mozesz to sie Monika dokladnie przebadaj, zwlaszcza ginekologicznie a potem dopiero niech Ci jakis endokrynolog na podstawie badan hormonalnych dobierze odpowiednie tabletki. Z tym naprawde nie ma zartow . Nie pozwol zrobic z siebie kroliczka doswiadczalnego.
Bo rozchwiac komus gospodarke hormonalna jest bardzo latwo, wystarczy jeden nieodpowiedni lek. Natomiast naprawic to, jest bardzo trudno.
Pozdrawiam
Agnieszka Zembrzycka
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:55.