Differin - mam dosyć - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-04, 16:08   #961
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez Motylek7 Pokaż wiadomość
Biiibiii to jest antybiotyk na recepte, jedno opakowanie to 16 tabletek. Ja biorę jedną tabletkę dziennie, moja kuracja to 3 miesiące. Cena jednego opakowania to chyba ok. 20 zł, czyli mnie miesięcznie wynosi ok. 40 zł, ale jestem bardzo zadowolona, boję się tylko nawrotu po odstawieniu tabletek

EDIT: Aha...trzeba uważać na słonko w trakcie brania tetralysalu
dziekuje za odpowiedz. juz jestem zapisana do dermatologa wiec napewno zapytam czy moglaby mi przepisac
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-04, 22:33   #962
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez ksylwia Pokaż wiadomość
O to mamy podobną kurację. Ja nie mam tylko effeclaru. No i tetralysal zazwyczaj bierze się przez 3 miesiące. Ogólnie na ulotce jest napisane, że przy tetralysalu na noc stosuje się differin. To jest wtedy kompletna kuracja. Co ciekawe napisali, że aby zapobiec nawrotom należy stosować differin przez 2 lata już może nie codziennie, ale co drugi dzień. Co do skuteczności tetralysalu to się jeszcze nie wypowiem - lekarz powiedział, że jeśli po miesiący wyskakują nowe niespodzianki to znaczy, że należy odstawić tetralysal. Moje już są policzone i dzisiaj będzie 4 dzień łykania. Wizyta kontrolna z kolejnym zabiegiem z kwasów migadłowych 19 września.
yy...ze jak po miesiacu wychodzi cos to odtsawic? nie zgadzam sie..
a te kwasy to ze co ze jak? mozna cos wiecej?

Cytat:
Napisane przez biiibiii Pokaż wiadomość
a co to jest ten tetrarysal? antybiotyk a tabletkach?
pomaga?
na dzien dzisiejszy moge powiedziec ze kuracja tetralysal+differin na noc+zel do mycia twarzy Iwostin Purritin (i nic wiecej!)-choc na poczatku myslalam ze to totalna pomylka bo b ylo coraz gorzej..ryczalam..nie wychodzilam z domu.. tak teraz moge powiedziec ze jest dobrze.. nie mam zadnych ropniakow.. zadnych gadow..tylko plamki i nierownosaci gdzien niegdzie pod skora na brodzie..<odpukac > teraz jesien to zajmiemy sie powrotem do ladnej gladkiej skory-mam nadzieje..






ps. dziewczyny.. bo ja tak teraz patrze..czy ten lekarz sie nie pomylil.. ? ten effaclar co mam smarowac dwa razy w tygodniu buzie i po godzinie zmyc to to jest wyczytaam w necie-zel do mycia twarzy..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-04, 23:14   #963
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Differin - mam dosyć

jest effaclar żel do mycia twarzy, effaclar k to krem na noc do twarzy z kwasami lha czyli to co ja myśle zapisał Ci lekarz effaclar a.i. do stosowania punktowego no i jeszcze tonik
lemonka, ktory teraz miesiac lecisz? ciesze sie ze taka poprawa u
Ciebie tez na to czekam

czy u Was tez przy differinie pory były bardziej rozszerzone?bo moje to czasami kratery:/ czytałam ze to moze byc własnie znak ze skora sie oczyszcza...
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-04, 23:51   #964
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

shadows.. ale on dal mi tester tego zelu 20ml i kazal tak smarowac , a jak sie skon czy to kupic nowe opakowanie..nie wiem juz nic..
a ten A.I. co piszesz to do stosowania pun ktowrgo ztego co wyczytalam..

z ta kuracja lekko ponad 4 m-ce..

a pory hm... nie zauwazylam..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-05, 09:41   #965
ksylwia
Zadomowienie
 
Avatar ksylwia
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 535
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez Motylek7 Pokaż wiadomość
Biiibiii to jest antybiotyk na recepte, jedno opakowanie to 16 tabletek. Ja biorę jedną tabletkę dziennie, moja kuracja to 3 miesiące. Cena jednego opakowania to chyba ok. 20 zł, czyli mnie miesięcznie wynosi ok. 40 zł, ale jestem bardzo zadowolona, boję się tylko nawrotu po odstawieniu tabletek

EDIT: Aha...trzeba uważać na słonko w trakcie brania tetralysalu
Tetralysal u mnie jest po 18 zł - 16 tabletek, tak jak pisze Motylek7 kuracja trwa 3 miesiace (gdy nie widac poprawy po miesiacu należy odstawić). Z tym antybiotykiem trzeba uważać nie tylko na słońce, ale należy mieć zdrową wątrobę i najlepiej brać coś osłonowego na nią. Ja łykam tabletki od 1 września więc efektów jeszcze nie widzę - podobno pierwszym najwidoczniejszym jest to, że nic nowego się nie pojawia, a reszta przycicha. Na razie mi nic nie wyskoczyło.... tfu tfu oby nie zapeszyć
__________________
Góra 12.03.2009 - finito 08.10.2010
Dół 28.04.2009
10.02.2013 - Insanity - restart
ksylwia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-05, 19:50   #966
włoczykijka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ze wsi
Wiadomości: 1 464
Dot.: Differin - mam dosyć

hm ja biorę Tetrarysal mniej więcej od 2 miesięcy, i przez pierwszy miesięcy nie było poprawy wrecz wielki wysyp. potem było lepiej ale to chyba także dzięki odpowiednio dobranym maściom- w sumie najpierw brałam 4 tabletki, potem 2,a teraz 1 na dzień...więc dawka coraz mniejsza.I właśnie nie wiem,czy moze potem brac jakiś inny antybiotyk czy moze zostac przy samych maściach i maseczkach?
__________________
,,Legenda o smoku głosi,żeby nie zaspokajać głodu byle baranem."-Marek Kondrat
włoczykijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-05, 22:27   #967
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

dziekuje dziewczeta za odpowiedzi


shadows, ja tez mam pory rozszrzone bardziej po diff.
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-17, 11:24   #968
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

up up

i jak?

ja dostalam przebarwien i mam okropna brode, nie moge sie wyleczyc jeszcze po wizycie w Anglii za tydzien naszczescie do dermy...
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-17, 23:29   #969
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

hm.. jak.. brak gosci na chwile obecna procz jednego ktory pojawil sie....miedzy oczyma?
i przez niego nie moge isc do kosmetyczki na brwi.. niech spada..
a tak to przebarwienia z ktorymi sie nadal mecze..
zyc nie umierac..o tyle lepiej ze idzie jesien i spokojnie jakis delikatny makeup mozna nalozyc..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 10:06   #970
ksylwia
Zadomowienie
 
Avatar ksylwia
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 535
Dot.: Differin - mam dosyć

Dziewczyny dzisiaj już 18 a mi po tetralysalu i differinie nic nie wyskoczyło. 18 cudownych dni - teraz tylko leczą się stare grudki - niewiele ich jest bo po ok 4 na każdym policzku - reszta twarzy czysta. Tylko te policzki - już widzę, ze będą przebarwienia i blizny... no, ale już się pogodziłam, że po trądziku przyjdzie pora na leczenie blizn i plamek.
__________________
Góra 12.03.2009 - finito 08.10.2010
Dół 28.04.2009
10.02.2013 - Insanity - restart
ksylwia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 11:54   #971
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

ja policzki, brode i nos mam wzglednie czyste !

tylko broda jeszcze trche nieciekawa, ale juz pomalu doprowadzam ja do normalnosci
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 15:57   #972
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

no to gratuluje.. bo ja mialam masakre po identycznym zestawie na poczatku.. tzn w pierwszy tydzien to bomba..wszystko sie zasuszylo i miodzio..

a ja chora.. co dodatkowo mnie wkurza..zmuszona siedziec w domu..zmuszona patrzec na siebie..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-19, 11:05   #973
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

ja juz sienie moge doczekac wizyty u dermy.
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 08:43   #974
ksylwia
Zadomowienie
 
Avatar ksylwia
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 535
Dot.: Differin - mam dosyć

Ja już po wczorajszej wizycie aż dermatolog się ucieszył, że w końcu coś na moją oporną mordkę zadziałało-jeszcze 3 tyg łykam tetralysal po 2 tabletki na noc i smaruję mordkę differinem na noc. 8 października kolejna kontrolna wizyta i wtedy jak nic się nie zmieni przejdziemy na 1 tabletkę na noc. Nie wiecie nawet jak się cieszę - już nawet blizny i przebarwienia nie martwią mnie tak bardzo. Zapytałam go tylko czy przy tej kuracji mogę brać tabletki anty które ginekolog mi przypisał na piekielnie bolące okresy (ostatnio 3 x zabierała mnie karetka) i dermatolog stwierdził, że jak mam zamiar brać je do ślubu i jeszcze z miesiąc po to ok...ale nie wolno w żadnym wypadku odstawiać np miesiac przed slubem bo u ok. 90% osób następuję wysyp kupiłam już 3 opakowania - wydałam 130 zł i teraz się zastanawiam. A i jeszcze jedno - przy tetracyklinie i tabletkach anty trzeba uważać bo antybiotyk osłabia działanie tabletek.
__________________
Góra 12.03.2009 - finito 08.10.2010
Dół 28.04.2009
10.02.2013 - Insanity - restart
ksylwia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 10:30   #975
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

ksylwia.. no to sie cieszymy razem z toba..
a co do zestawu to nie tylko oslabia dzialanie ale.. ma masakryczny wplym na watrobe, takze polecam jeszcze jakies osłonówki z apteki-sa bez recepty.. ja lykam Bifoval..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 12:08   #976
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

kurcze, ksylwia nie boisz sie az tak faszerowac w mlodym wieku?
ja wlasnie chcialabym uniknac tabletek anty narazie no i antybiotyk na twarz tez mnie troche odstrasza;/
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-21, 10:15   #977
ksylwia
Zadomowienie
 
Avatar ksylwia
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 535
Dot.: Differin - mam dosyć

Chol.. się boję.... lekarz też się bał (mówię tu o dermatologu). Dlatego przez 3 miesiące byłam króliczkiem doświadczalnym - przetestowałam większośc maści zewnętrznych - ale niestety nadal policzki mi sypało. Z tego powodu ostatecznie zdecydowaliśmy się na antybiotyk doustnie i dzisiaj mija 21 dzień od kiedy nie pojawiła mi się żadna niespodzianka
Co do tabletek anty to zawsze byłam anty Jednak po tych moich masakrycznych miesiączkach zmieniłam zdanie i wykupiłam receptę. Jednak po wizycie u dermatologa i zasięgnięciu opinii na temat co będzie po odstawieniu troszkę się przeraziłam i na razie tabletki leżą w szufladzie nietknięte.
Tylko faszerowanie się przeciwóblowymi też nie jest zdrowe. Nie wiem co robić.
__________________
Góra 12.03.2009 - finito 08.10.2010
Dół 28.04.2009
10.02.2013 - Insanity - restart
ksylwia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-21, 18:40   #978
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

ja ide w poniedziałek do dermy juz nie moge sie doczekac, bardzo jestem ciekawa co mi przepize.

a czy sa jakies inne tabsy na tradzik? moze jakies delikatniejsze?
ktoras sie moze orientuje?
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-21, 20:36   #979
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

bii.. hm.. ja sie nie znam az tak, wiec niestety pomoc nie moge.. moja przygoda byla dosc szybka.. najpierw anty, ale nie z powodu buzi bo byla ok-po odstawieniu masakra.. wiec pobieglam do dermy i odrazu tetralysal mialam..
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-22, 14:37   #980
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

to ja popytam o cos lzejszego w poniedzialek i zdam relacje
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-22, 14:47   #981
qathe
Wtajemniczenie
 
Avatar qathe
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: o już byś chciała wiedzieć :)
Wiadomości: 2 166
Dot.: Differin - mam dosyć

hej mam pytanie.Stosuje teraz Differin i Tetralysal.Moje pytanie jest odnośnie tego co mam na policzkach.To są blizny czy przebarwienia ? sorry,że takie pytanie dziwne.I chciałam jeszcze się was zapytać czy to co mam na policzkach jest bardzo nasilone ?

Załączam fotki obu policzków

Edit: jeszcze jedno lepiej widać ten drugi policzkek.Myśle,że pomożecie i zrozumiecie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00453.JPG (37,0 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00452.JPG (40,5 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00454.JPG (42,2 KB, 35 załadowań)
__________________
Jestesmy mlodzi,piekni,a kiedys bogaci



qathe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-22, 15:10   #982
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Differin - mam dosyć

hm.. moim zdaniem to sa gojace sie krostki i przebarwienia.. bedzie sie uspokajalo, bledlo, zluszczy..
a pytanie.. ile juz stosujesz leki? i czy zanim je stosowalas bylo lepiej, badz gorzej?
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-22, 15:12   #983
Elittle
Raczkowanie
 
Avatar Elittle
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 355
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez biiibiii Pokaż wiadomość
up up

i jak?

ja dostalam przebarwien i mam okropna brode, nie moge sie wyleczyc jeszcze po wizycie w Anglii za tydzien naszczescie do dermy...



Czyżbyś miała to co ja? Maksymalny wysyp chamskich pryszczy na buzi, w okolicach, w których wcześniej nie miałaś takich cudów? Hm... wyleczyłam w trakcie trzech tygodni bez pomocy dermatologa, bo jakoś nigdy nikt mi nie polecał...
Ale dałam rady, jak Tobie idzie?
__________________
Szłam ulica osobna... jakby nieoswojona jeszcze ze światem.. idę na pewno dalej niż wszyscy, naznaczona niebytem i tak zagłębiona w sobie jak nie bywają nawet ludzie ze śmiercią u wezgłowia...

Spotykasz mnie... zjawę pośrodku tłumu...
Elittle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-22, 19:02   #984
qathe
Wtajemniczenie
 
Avatar qathe
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: o już byś chciała wiedzieć :)
Wiadomości: 2 166
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez lemonka Pokaż wiadomość
hm.. moim zdaniem to sa gojace sie krostki i przebarwienia.. bedzie sie uspokajalo, bledlo, zluszczy..
a pytanie.. ile juz stosujesz leki? i czy zanim je stosowalas bylo lepiej, badz gorzej?
Mam nadzieje,że to się uspokoi Moim zdaniem są już mniejsze i naprawde po stosowaniu tych leków widze poprawe lekką,ale jednak.Stosuję te leki już hm. chyba ok dwóch tygodniu więc to dopiero początek
__________________
Jestesmy mlodzi,piekni,a kiedys bogaci



qathe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 16:17   #985
olcia1987
Rozeznanie
 
Avatar olcia1987
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
Dot.: Differin - mam dosyć

Ja uzywam differin ok.3 tyg. codziennie nowe pryszcze;/Ale czekam i mam nadzieje sie wkoncu doczekam sie ladnej buzki.Orientujecie sie moze czy z differinem mozna stosowac Olejek dr.Hauschka??olejek na dzien,differin na noc.Niemam niestety polskiej ulotki
olcia1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 17:05   #986
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: Differin - mam dosyć

Moim zdaniem możesz stosować bez obaw A u mnie wysyp w pełnej krasie Za jakiś miesiąc się poprawi jeśli będzie tak jak tamtym razem
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926
klaudynka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 22:44   #987
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

Cytat:
Napisane przez Elittle Pokaż wiadomość
Czyżbyś miała to co ja? Maksymalny wysyp chamskich pryszczy na buzi, w okolicach, w których wcześniej nie miałaś takich cudów? Hm... wyleczyłam w trakcie trzech tygodni bez pomocy dermatologa, bo jakoś nigdy nikt mi nie polecał...
Ale dałam rady, jak Tobie idzie?
wydaje mi sie ze przechodzimy przez to samo....heh ja mam najbardziej na brodzie. porazka poprostu !
zobacze co mi jutro derma powie
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-24, 16:22   #988
Kora1833
Raczkowanie
 
Avatar Kora1833
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 33
Dot.: Differin - mam dosyć

Dziewczyny juz 3 tydzien uzywam differinu i normalnie załamana jestem te czoło to same strupy. wielkie bolące gule i ropne pryszcze. No ale dobra wytrzymam.

A mam pytanie po jakim czasie nie uzywania differinu mozna sie opalać?
Kora1833 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-24, 22:32   #989
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Differin - mam dosyć

bylam u dermy, dala mi zineryt i powiedziala ze nie jest tak zle, kilka stanow zapalnych ale tragedii nie ma
powiedziala ze po zinerycie powinno przejsc byc calkiem ok

miala ktoras moze?
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-24, 22:35   #990
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 412
Dot.: Differin - mam dosyć

Ja uzywalam Zineryt dawno dawno temu i z tego co pamietam niewiele mi pomogl (gdyby tak bylo to nie potrzebowalabym sie leczyc do dzisiaj )
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
adapalen, differin, retinoidy

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:20.