Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Pokaż wyniki sondy: Jaka prostownica jest najodpowiedniejsza dla wlosów?
tytanowa 0 0%
ceramiczna 15 100,00%
ceramiczno-grafitowa 0 0%
wszystkie tak samo niszczą wlosy 0 0%
Głosujący: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-05-19, 18:47   #3151
valnietta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 71
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

dziewczyny, gdzie można kupić prostownicę WAHL CUTEK? chodzi mi o takie normalnie sklepy, nie przez internet. W media markt moze byc?
valnietta jest offline  
Stary 2010-05-19, 19:26   #3152
Hekate_23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: East Side
Wiadomości: 139
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez valnietta Pokaż wiadomość
dziewczyny, gdzie można kupić prostownicę WAHL CUTEK? chodzi mi o takie normalnie sklepy, nie przez internet. W media markt moze byc?
Z tego co sie orientuje, to prostownice tą mozna kupić tylko przez internet, ew w hurtowniach ze sprzętem fryzjerskim. A skąd to uprzedzenie do zakupow przez neta? Ja takich rzeczy nie wyobrazam sobie NIE kupowac przez neta.
Hekate_23 jest offline  
Stary 2010-05-19, 19:59   #3153
patrycja350
Zadomowienie
 
Avatar patrycja350
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 1 326
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Ja się szykuje do kupna PROSTOWNICY REMINGTON S7902 i co o niej myślicie??
__________________

,,człowiek jest największym drapieżnikiem na świecie''


15.06.2009- FRYZJERKA





patrycja350 jest offline  
Stary 2010-05-19, 22:53   #3154
SpoXi
Raczkowanie
 
Avatar SpoXi
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: WLKP
Wiadomości: 47
Thumbs down Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Ojejku jak mnie tu daaawno nie było
Pół roku temu kupiłam GHD z allegro i trochę żałuję... oczywiście dałam się nabrać na wszelakie zapewnienia o oryginalności i hologramach ale jak się okazało każda GHD kupiona na allegro jest made in china także moje drogie Panie nie nabierajcie się na ochy i achy bo to ściema.
Moja GHD nie różni się niczym od najzwyklejszego Remingtona także po co przepłacać?
Allegro mówię NIE!
__________________

Zapraszam ---->
http://www.vinted.pl/members/52008-spoxi88




... Cars in the distance,
a bicycle bell...
Dogs are barking as the kingdom fell...
In its place stood a golden town,
where people walk without touching
the ground ... .





SpoXi jest offline  
Stary 2010-05-20, 09:26   #3155
Hekate_23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: East Side
Wiadomości: 139
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez SpoXi Pokaż wiadomość
Ojejku jak mnie tu daaawno nie było
Pół roku temu kupiłam GHD z allegro i trochę żałuję... oczywiście dałam się nabrać na wszelakie zapewnienia o oryginalności i hologramach ale jak się okazało każda GHD kupiona na allegro jest made in china także moje drogie Panie nie nabierajcie się na ochy i achy bo to ściema.
Moja GHD nie różni się niczym od najzwyklejszego Remingtona także po co przepłacać?
Allegro mówię NIE!
Najlepiej wydaje mi się, kupować z internetowych sklepów zajmujących się sprzedażą takich rzeczy. Ja kupowałam ze sklepu LOKIKOKI czy jakoś tak, mial duzo pozytywnych opinii na ceneo, ludzie tez sie dobrze wypowiadali i nie zawiodlam się
Hekate_23 jest offline  
Stary 2010-05-20, 14:17   #3156
Karolis
Raczkowanie
 
Avatar Karolis
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 64
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

którą prostownicę Babyliss polecacie ? mam włosy proste więc nie potrzebuje jakiś mega zabiegów żeby się nie poskręcały, grubość normalna ani cienkie anie bardzo grube, rozjaśniane.

-http://www.allegro.pl/item1034507120_prostownic a_ceramiczno_tytanowa_bab yliss_st86e.html
-http://www.allegro.pl/item1034960340_tytanowa_c eramiczna_prostownica_bab yliss_pro_gw3l.html
-http://www.allegro.pl/item1039236131_prostownic a_parowa_babyliss_radianc e_f_vat_gw_3lat.html

mi najbardziej podoba się 1 ale nie wiem czy ma jonizację.
Dlatego proszę o pomoc, gdyż kompletnie się nie znam a to będzie moja pierwsza prostownica w życiu i nie chce się zrazić :p
Karolis jest offline  
Stary 2010-05-20, 15:36   #3157
wspaniala
Zakorzenienie
 
Avatar wspaniala
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5 439
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

no nie, na plytkach z domieszkami (ceramiczno - teflonowo - tytanowe), dostrzeglam (o dziwo wczesniej patrzac, nic takowe nie zobaczylam ) malenkie - mozna powiedziec nawet - mikro nierownosci. palcem ich sie nie wyczuje, dopiero patrzac pod odpowiednim katem i swiatlem. jest ich na jednej plytce moze z 5 kropeczek, na drugiej ze 2 - 3.
zastanawiam sie, czy moze probowac wymienic to? uznajac to jako wade produktu? z drugiej zas strony - nie czuje szarpania (chyba, ze miedzy plytki wejdzie mi wlos ), a wiadomo, ze nie ma rzeczy idealnej - zawsze cos jest nie tak - a te prostownice sklada / robi - czlowiek / maszyna, wiec.. eh.

.

co o tym myslicie ? czy moze popadam w obled i nie powinnam zwracac na to uwagi?
wspaniala jest offline  
Stary 2010-05-20, 16:13   #3158
SpoXi
Raczkowanie
 
Avatar SpoXi
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: WLKP
Wiadomości: 47
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Hekate_23 Pokaż wiadomość
Najlepiej wydaje mi się, kupować z internetowych sklepów zajmujących się sprzedażą takich rzeczy. Ja kupowałam ze sklepu LOKIKOKI czy jakoś tak, mial duzo pozytywnych opinii na ceneo, ludzie tez sie dobrze wypowiadali i nie zawiodlam się

Zgadzam się. No ale cóż - za naiwność trzeba płacić.
__________________

Zapraszam ---->
http://www.vinted.pl/members/52008-spoxi88




... Cars in the distance,
a bicycle bell...
Dogs are barking as the kingdom fell...
In its place stood a golden town,
where people walk without touching
the ground ... .





SpoXi jest offline  
Stary 2010-05-20, 20:36   #3159
emi122
Przyczajenie
 
Avatar emi122
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 3
Unhappy Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Widzę że dużo z was ma problem z wyborem prostownicy... ja też miałam jakiś rok temu i nieźle się przejechałam

Chciałam mieć dobrą prostownicę i kupiłam TONDEO CERION PREMIUM z płytkami ceramiczno-turmalinowymi. Dałam 399zł więc myślałam że będzie fajna, na forach wyczytałam że Tondeo jest dobrą marką. I co? prostuje na prawdę fajnie, wręcz perfekcyjnie, nie powiem. A mam naturalnie grube i kręcone włosy. Efekt utrzymywał się bardzo długo. Ale po trzech-czterech miesiącach zaczęła mi się wyłączać podczas prostowania włosów. Zdarzało się to coraz częściej aż w końcu praktycznie w ogóle nie chciała się włączyć. No to wysłałam do reklamacji. Odesłali mi nową sztukę. I znów to samo nawet szybciej. KOSZMAR!!! Dzisiaj musiałam znów wysłać ją do reklamacji. Więc, dziewczyny, odradzam ten model.
Pozdrawiam cieplutko!!
emi122 jest offline  
Stary 2010-05-20, 20:55   #3160
RosjaRosja
Zadomowienie
 
Avatar RosjaRosja
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 208
Wyślij wiadomość przez MSN do RosjaRosja Send a message via Skype™ to RosjaRosja
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cze wszystkim =)
Ostatnio skusiłam się na kupno nowej prostownicy: remington s 1051. Zachęcona komentarzami ze strony: http://***********/produkt/Remington-S-1051 wydałam 150 zł na fatalną prostownicę.

Nic nigdy nie wyrywało mi tyle włosów naraz!! Prostuję rozczesane włosy, powoli i szybko, zmieniam temp, od 120 to 200.. wyrywa mi za każdym po przejechaniu średnio 2 włosy.
Nie wiem, może to wina, że one są zniszczone, bo rozjaśniane i codziennie katowane prostownicą. Ale kiedyś miałam z zelmera i nie było takiego problemu "wyrywania".

Jednak co by nie powiedzieć, mimo tego bólu, włosy są idealnie wyprostowane.
__________________
Lloret 2011
5.08 - 21.08

RosjaRosja jest offline  
Stary 2010-05-20, 20:56   #3161
valnietta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 71
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

zakupiłam dzisiaj prostownicę REMINGTON S1051 i mam problem, poniewaz jest tam regulacja temperatury od 150 do 230 stopni. Problem w tym ze nie wiem w jakiej temperaturze prostowac wlosy są one oporne na prostowanie, ale nie chcialabym ich za bardzo popalic. jaka temperatura bedzie najlepsza? W jakiej temperaturze Wy prostujecie wloski?
valnietta jest offline  
Stary 2010-05-20, 20:59   #3162
emi122
Przyczajenie
 
Avatar emi122
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 3
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Gdzieś czytałam, chyba nawet na tym forum, że lepiej przejechać po włosach raz wyższą temperaturą niż kilka razy niższą Ja się stosuję :P
emi122 jest offline  
Stary 2010-05-20, 21:02   #3163
valnietta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 71
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

o dzięki bardzo to bede jechac smialo 200 stopni
valnietta jest offline  
Stary 2010-05-20, 21:09   #3164
RosjaRosja
Zadomowienie
 
Avatar RosjaRosja
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 208
Wyślij wiadomość przez MSN do RosjaRosja Send a message via Skype™ to RosjaRosja
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

to chyba zależy od tego, czy masz farbowane, rozjasnianie, kręcone, czy jakie włosy. ja jak kupowałam na allegro to wszystko bylo napisane
__________________
Lloret 2011
5.08 - 21.08

RosjaRosja jest offline  
Stary 2010-05-20, 22:22   #3165
patrycja350
Zadomowienie
 
Avatar patrycja350
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 1 326
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

I jaka kupić do 150zł?
__________________

,,człowiek jest największym drapieżnikiem na świecie''


15.06.2009- FRYZJERKA





patrycja350 jest offline  
Stary 2010-05-21, 10:37   #3166
wspaniala
Zakorzenienie
 
Avatar wspaniala
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5 439
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez RosjaRosja Pokaż wiadomość
Cze wszystkim =)
Ostatnio skusiłam się na kupno nowej prostownicy: remington s 1051. Zachęcona komentarzami ze strony: http://***********/produkt/Remington-S-1051 wydałam 150 zł na fatalną prostownicę.

Nic nigdy nie wyrywało mi tyle włosów naraz!! Prostuję rozczesane włosy, powoli i szybko, zmieniam temp, od 120 to 200.. wyrywa mi za każdym po przejechaniu średnio 2 włosy.
Nie wiem, może to wina, że one są zniszczone, bo rozjaśniane i codziennie katowane prostownicą. Ale kiedyś miałam z zelmera i nie było takiego problemu "wyrywania".

Jednak co by nie powiedzieć, mimo tego bólu, włosy są idealnie wyprostowane.
tez mam s1051!
temp. mozna zmieniac od 150, a nie od 110 i do 230, a nie 200.. .
moze wlosy Ci sie hacza po prostu miedzy plytkami? mi podczas prostowania moze w sumie 6 sie wyrwalo (pomijam to, ze same z siebie wypadaja - ale wystarczy na poczatku dobrze rozczesac i juz mam to z glowy).
wspaniala jest offline  
Stary 2010-05-21, 15:14   #3167
RosjaRosja
Zadomowienie
 
Avatar RosjaRosja
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 208
Wyślij wiadomość przez MSN do RosjaRosja Send a message via Skype™ to RosjaRosja
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez wspaniala Pokaż wiadomość
tez mam s1051!
temp. mozna zmieniac od 150, a nie od 110 i do 230, a nie 200.. .
moze wlosy Ci sie hacza po prostu miedzy plytkami? mi podczas prostowania moze w sumie 6 sie wyrwalo (pomijam to, ze same z siebie wypadaja - ale wystarczy na poczatku dobrze rozczesac i juz mam to z glowy).
właśnie haczą mi się tam miedzy ceramiczną płytką a plastikowym uchwytem. mam idealnie rozczesane włosy.

przepraszam Pomyliły mi się temperatury
__________________
Lloret 2011
5.08 - 21.08

RosjaRosja jest offline  
Stary 2010-05-21, 15:16   #3168
atomufka
Zakorzenienie
 
Avatar atomufka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 5 941
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Witam dziewczyny.Od kilku dni czytam wątek i nadal nie wiem na ktora prostownice sie zdecydowac
Waham sie miedzy :
babyliss Pro 230 straight and curl
albo
philips SalonStraight Sonic HP4666
Prosze o pomoc
__________________
zmiany są potrzebne

szafa

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...2#post32329502

atomufka jest offline  
Stary 2010-05-21, 16:00   #3169
Karolis
Raczkowanie
 
Avatar Karolis
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 64
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

up up up czy może mi ktoś pomóc wybrać ?
Karolis jest offline  
Stary 2010-05-21, 17:57   #3170
wspaniala
Zakorzenienie
 
Avatar wspaniala
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5 439
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez RosjaRosja Pokaż wiadomość
właśnie haczą mi się tam miedzy ceramiczną płytką a plastikowym uchwytem. mam idealnie rozczesane włosy.

przepraszam Pomyliły mi się temperatury
hmm, to moze prostuj "wezsze" pasemka? tak, aby objetosciowo wlosy nie wychodzily poza plytki ?
powiedz mi, czy Twoje plytki sa idealne (chodzi mi o to, czy nie maja mikro - nierownosci)?
wspaniala jest offline  
Stary 2010-05-21, 21:29   #3171
RosjaRosja
Zadomowienie
 
Avatar RosjaRosja
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 208
Wyślij wiadomość przez MSN do RosjaRosja Send a message via Skype™ to RosjaRosja
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez wspaniala Pokaż wiadomość
hmm, to moze prostuj "wezsze" pasemka? tak, aby objetosciowo wlosy nie wychodzily poza plytki ?
powiedz mi, czy Twoje plytki sa idealne (chodzi mi o to, czy nie maja mikro - nierownosci)?

na początku brałam takie srednie, potem pomyslałam że za mało, to więcej. ale jak to też nie działało, to spróbowałam malutko. i tak, i tak, i tak wyrywa mi włosy.
wydaje mi się, że nie mają. Ja nic takiego nie czuję gładząc palcami
__________________
Lloret 2011
5.08 - 21.08

RosjaRosja jest offline  
Stary 2010-05-22, 20:55   #3172
psylocybe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

witam, jestem nowa na forum i dopiero badam jak się tu poruszać, czytałam parę wątków o prostownicach i mam pytanko, która polecacie chodzi mi konkretnie o efalocka czy to ma być efalock flat master czy efalock flat master advanced? jest jakaś porażająca różnica? wiecie coś na ten temat?
psylocybe jest offline  
Stary 2010-05-23, 12:56   #3173
swetty_kitty
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 33
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Ma takie pytanko. Czy włoski po droższej ceramicznej prostownicy będą lepiej i na dłużej wygładzonie niż po takiej zwykłej za np. 70zł czy to bez znaczenia?
swetty_kitty jest offline  
Stary 2010-05-23, 13:39   #3174
kkartoszka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 10
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Jasne ze beda lepiej wygladzone i rowniez mniej zniszczone. Nie radze Ci kupowac tych najtanszych, juz calkiem dobra prostownice mozna kupic za 120-150 zl.
Pozdrawiam
kkartoszka jest offline  
Stary 2010-05-23, 15:45   #3175
tikirik
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 21
Prostownica do włosów

Witam,

Chce kupić sobie prostownicę do włosów, która bedzie bardzo dobrze prostować a zarazem nie będzie AŻ tak mocno niszczyła włosów.

Czym sie rozni zwykła prostownica ceramiczna od prostownicy parowej?

Czy któraś z was uzywa może takiej prostownicy: http://allegro.pl/item1041382600_bab..._bab2075e.html

Czy ona spełni moje oczekiwania? Czy może potraficie polecić mi jakąś inną?
Pozdrawiam
tikirik jest offline  
Stary 2010-05-23, 18:05   #3176
madziula199090909090
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 308
Dot.: Prostownica do włosów

Cytat:
Napisane przez tikirik Pokaż wiadomość
Witam,

Chce kupić sobie prostownicę do włosów, która bedzie bardzo dobrze prostować a zarazem nie będzie AŻ tak mocno niszczyła włosów.

Czym sie rozni zwykła prostownica ceramiczna od prostownicy parowej?

Czy któraś z was uzywa może takiej prostownicy: http://allegro.pl/item1041382600_bab..._bab2075e.html

Czy ona spełni moje oczekiwania? Czy może potraficie polecić mi jakąś inną?
Pozdrawiam
Sama się na nią napaliłam. 2 razy o nią pytałam na tym forum ale nikt mi nic na jej temat nie odpowiedział. Także pewnie nikt jej nie ma. Moim zdaniem parowa będzie lepsza od zwykłej, ale ja sie tak dobrze nie znam. Jakbyś ją kupiła to napisz proszę jakie wrażenia, bo się też nad nią zastanawiam a opinii w necie jest niewiele.
madziula199090909090 jest offline  
Stary 2010-05-23, 18:33   #3177
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Dziewczyny proszę o pomoc i ocenę , którą prostownicę brać, chcę już klikać ale do końca ciągle nie jestem pewna Różnica cen nie jest jakaś wielka, funkcje mniej więcej podobne, no babyliss jest parowa a remington nie ale za to posiada ten kosmetyk. Bardzo proszę o obiektywną ocenę

Babyliss Pro230 radiance

czy

Remington Shine Therapy ???
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-05-23, 21:01   #3178
Karolis
Raczkowanie
 
Avatar Karolis
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 64
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

dziewczyny ponieważ nikt mi tu nic nie doradził jedynie jedna dziewczyna odradziła zakup ghd podróby z allegro (uf) , postanowiłam sama podjąć decyzję. dużo czytałam opinii i w końcu się zdecydowałam na Babyliss Pro Radiance (parowa). na KWC ma bardzo dobre opinie i ogólnie w internecie też. dzisiaj zapłaciłam, liczę ,że w środę najpóźniej będę ją mieć i opisze wrażenia snowhitee ja osobiście bym wybrała babyliss, para wodna naprawde sama w sobie pielęgnuje włosy bardzo. tikirik babyliss SPA też bardzo polecam bo to jeszcze lepsza od tej, którą ja kupiłam no ,ale tez cene ma "lepszą" . mi udało się kupić swoja za 237 zł i mam nadzieję że będzie śmigać bardzo długo się zastanawiałam na kupnem prostownicy i czy w ogóle to zrobić- nie chciałam niszczyć włosów- i mam nadzieje ,że ta będzie strzałem w 10

pytanie mam do dziewczyn, które mają Babyliss Pro Radiance.Do niej potrzebna jest woda destylowana, prawda? czy w zestawie ją dostanę i gdzie moge taką wodę kupić bo nie chcę kraść z laboratorium chemicznego
Karolis jest offline  
Stary 2010-05-23, 21:56   #3179
atomufka
Zakorzenienie
 
Avatar atomufka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 5 941
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Karolis Pokaż wiadomość
dziewczyny ponieważ nikt mi tu nic nie doradził jedynie jedna dziewczyna odradziła zakup ghd podróby z allegro (uf) , postanowiłam sama podjąć decyzję. dużo czytałam opinii i w końcu się zdecydowałam na Babyliss Pro Radiance (parowa). na KWC ma bardzo dobre opinie i ogólnie w internecie też. dzisiaj zapłaciłam, liczę ,że w środę najpóźniej będę ją mieć i opisze wrażenia snowhitee ja osobiście bym wybrała babyliss, para wodna naprawde sama w sobie pielęgnuje włosy bardzo. tikirik babyliss SPA też bardzo polecam bo to jeszcze lepsza od tej, którą ja kupiłam no ,ale tez cene ma "lepszą" . mi udało się kupić swoja za 237 zł i mam nadzieję że będzie śmigać bardzo długo się zastanawiałam na kupnem prostownicy i czy w ogóle to zrobić- nie chciałam niszczyć włosów- i mam nadzieje ,że ta będzie strzałem w 10

pytanie mam do dziewczyn, które mają Babyliss Pro Radiance.Do niej potrzebna jest woda destylowana, prawda? czy w zestawie ją dostanę i gdzie moge taką wodę kupić bo nie chcę kraść z laboratorium chemicznego
to czekamy na Twoja recencję Ja kupilam dwa dni temu babyliss straight and curl i hmm nie jestem do konca zadowolona.Prostuje dobrze ,ale nie jest to efekt z salonu fryzjerskiego ,a takiego oczekiwalam.Ciekawa jestem jak inne prostownice tej firmy.Ta moja miala bardzo dobre recenzje ,niestety wiele jej brakuje do profesjonalnej prostownicy
__________________
zmiany są potrzebne

szafa

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...2#post32329502

atomufka jest offline  
Stary 2010-05-23, 22:59   #3180
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Dziewczyny a co myślicie o o Braun satin hair? Myślałam o wersji do włosów farbowanych Proszę o opinie, czy jest lepsza od tych nad którymi się zastanawiam? Post powyżej
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
babyliss, bosch, braun, camry, chłopak, depilator, forum, fryzjer, fryzura, fryzury, fryzury i styling, ga.ma, gama, gel, guma, jonizacja, kosmetyki, którą prostownicę wybrać, lakier syoss taft avon, luigi, mario, mat, matowy, modelująca, moser, najlepsze, objętość, pasta, pasta wyglad dlugie wlosy, pearl, philips, pielęgnacja włosów, pielęgniacja, pomoc, pomocy, proste włosy, prostowanie, prostowanie włosów, prostowniaca, prostownica, prostownica ceramiczna, prostownica moser, prostownica remington, prostownica włosy, prostownice, prostownice wlosy, remington, remington babyliss, rowenta, s2004, s8102, s9500, s9800, styliacja, stylizacja, syoss, uroda, włosów, włosy, wybó prostownicy, wybór, zdjęcia, zelmer, zmiana, żel, żel do włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:01.