Dermalibour - pogorszenie!?! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-15, 23:23   #1
Ptysio5
Zakorzenienie
 
Avatar Ptysio5
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 545
Question

Dermalibour - pogorszenie!?!


Mam okołoustne zapalenie skóry już od paru lat z przerwami, ostatnio nawet dobrze wyglądałam (zaleczone sterydami.. tak, wiem, że nie wolno, ale cóż).. Wyczytałam rewelacje o dermalibourze i skuszona wyprosiłam w aptece próbkę. I tu moje pytanie - czy to normalne, że tak mnie wysypało? pęcherzyk na pęcherzu,czerwone podrażnienie, wyglądam jak po bliższym spotkaniu z chodnikiem i na dodatek strasznie swędzi! Czy to normalna reakcja? Mam stosować i czekać na poprawę czy odstawić? Bardzo, bardzo proszę o radę, bo już naprawdę załamana jestem...
Ptysio5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-16, 01:32   #2
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Dermalibour - pogorszenie!?!

To napewno nie jest normalna reakcja. Wygląda na jakies uczulenie, odstaw i nie uzywaj.
Paula07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-16, 12:18   #3
Ptysio5
Zakorzenienie
 
Avatar Ptysio5
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 545
Dot.: Dermalibour - pogorszenie!?!

Śliczne dzięki. Teraz nakładam bepanthen i piję wapno. Co jeszcze mogę zrobić? Poczytałam trochę Łuskiewnika i przerażona jestem! Przyczyny: stosowanie sterydów i hormonów, leczenie: stosowanie sterydów i hormonów!! Błędne koło!
Ptysio5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-16, 12:48   #4
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Dermalibour - pogorszenie!?!

spójrz na recenzję Noor http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...recenzja=52887 :

Cytat:
moja skóra przestała tolerować zawarty w nim siarczan miedzi, ale wcześniej ... (...) zaczęła reagować histerycznie na związki miedzi, ale zanim tak się stało, dane mi było poczuć dobroczynne działanie Dermaliboura.
Może w tym problem?
__________________

agnieska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-16, 13:13   #5
Ptysio5
Zakorzenienie
 
Avatar Ptysio5
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 545
Dot.: Dermalibour - pogorszenie!?!

Pewnie tak. czytałam to wcześniej, jeszcze przed zastosowaniem.. recenzje były bardzo pozytywne (w tym osób z moją "przypadłością") ..ale cóż tak to już jest, jednym pomoże, drugim zaszkodzi
Ptysio5 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:55.