Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Pokaż wyniki sondy: Jaka fryzurka do kwadratowej twarzyczki????
włosy kręcone 65 23,47%
włosy proste 53 19,13%
grzywka prosta 23 8,30%
grzywka na skos 136 49,10%
Głosujący: 277. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-15, 20:29   #211
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Cytat:
Napisane przez Sophie86
Nie zawsze w JLD sciecie wlosow oznacza ,ze musisz je codziennie ukladac. Zalezy od wyobrazni i zdolnosci fryzjera. Ja akurat scinalam wlosy w JLD w tesco na wielickiej u czerwonowlosej pani Agnieszki i naprawde,przy gestych,niesfornych wlosach wystarczy suszenie na szczotce 5-7 minut i dobrze wygladaja
A w salonach JLD podoba mi sie to,ze ceny sa takie same,niezaleznie od dlugosci i gestosci czupryny.Nie podoba mi sie jak w wielu salonach doliczaja do ceny uslugi z tych wlasnie powodow.
też tam byłam, ale nie pamiętam, kto mnie ścinał
a co do tych doliczanych cen.. to tak właśnie robią w HC. i to jeszcze bez informowania klienta
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 13:33   #212
basia2837
Raczkowanie
 
Avatar basia2837
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 91
GG do basia2837
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

a mi sie wlaśnie to nie podoba. jeśli ktoś ma krótkie cienkie wlosy, to dlaczego ma placic tyle samo, co osoba ktora ma długie i gęste??:/ powinno być zróznicowanie!!
__________________
Tralalalala..
basia2837 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 14:13   #213
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Cytat:
Napisane przez basia2837
a mi sie wlaśnie to nie podoba. jeśli ktoś ma krótkie cienkie wlosy, to dlaczego ma placic tyle samo, co osoba ktora ma długie i gęste??:/ powinno być zróznicowanie!!
no cóż, zawsze można zrobić tak, że ktoś, kto ma krótkie pójdzie tam, gdzie jest zróżnicowanie cen, a inny z długimi włosami tam, gdzie wszystko kosztuje tyle samo
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 16:21   #214
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

dwa tygodnie temu (po zachętach w tym wątku) byłam u pani Beaty na Meissenera i jestem bardzo zadowolona. Wiele osób pytało się mnie gdzie obcinałam włosy Ah aż mi żal tej kasy, która zostawiłam w innych, drogich salonach, gdzie obcinają gorzej niż przeciętnie :/
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 20:32   #215
pIWONIA
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 613
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Dziewczyny NIE POLECAM NIKOMU SALONÓW HAIR COIF! Byłam tam raz w życiu,sytuacja kryzysowa,zafarbowałam sobie sama włosy na blond,efekt był taki że farba chwyciła tylko na odrostach - na rudo Stwierdziłam że żeby sobie to zdekoloryzować musze udać się do jakiegos dobrego,nie osiedlowego salonu/w osiedlowych stwierdzili że nic sie nie da z tym zrobić/,a takim wydawał mi się HAIR COIF Farbe z odrostów mi zdjeli oki - ale zostawili włosy siwe i nie chcieli uznać reklamacji/tak ma byc prosze pani,one sa platynowe nie siwe,dojdą do siebie bla bla/Pomijając ten fakt bo lepsze to niż marchewka to dopiero zdębiałam jak zobaczyłam rachunek 220 zł!!! za dekoloryzacje 2cm odrostów !!! Dokładnie nie pamietam bo było to około 2 lata temu ale na rachunku podliczone były jakieś niestworzone rzeczy,jakaś maseczka 60 zł itp itd czego oczywiście sobie nie zyczyłam i ehh..szkoda gadać

Byłam w HAIR COIF w Geancie na Bora Komorowskiego i NIGDY WIĘCEJ!

Właśnie buszuje po wizażu w poszukiwaniu jakiegoś fryzjera mam nadzieje że kogoś dobrego i taniego znajde
__________________
Get the point?
Good.
Lets dance!
pIWONIA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 20:41   #216
Kasiek1987
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiek1987
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Knurów (Śląsk)
Wiadomości: 5 157
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

A ja byłam raz w JLD, i nigdy więcej. Na wstępie zadziwiła mnie ich dziwna technika strzyżenia, tzn. całe włosy ostrzygli mi maszynką, nie wiem czy w ogóle mieli nożyczki. Już wtedy miałam obawy... A wyszłam i tak niezadowolona, bo włosy były kiepsko ułożone, a później się okazało, że i kiepsko ostrzyżone, bo nic z nimi nie mogłam zrobić.
Skusiłam się tylko dlatego, że promowali się w kilku gazetach. I pewnie przez to zapłaciłam o połowę więcej, niż płacę teraz, a jestem 100 razy bardziej zadowolona.
Kasiek1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 09:27   #217
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Dobrze, ze ten watek zostal zalozony, bo jakis czas temu zaczelam poszukiwac, gdzie sie udac na balejaz, a na reszte wloskow polozyc kolorek. M.in. bylam w Hair Coif i pytalam sie o cene itd. Pani powiedziala, ze na moich wlosach cena to bedzie okolo 250 zl. Hm.... troche cena mnie przerazila wtedy, a teraz przerazilo mnie to, ze jakbym sie zdecydowala to pewnie wyszloby mi ze 100 zl. wiecej - jakby zaczeli podliczac uzycie szamponu, odzywki, maseczki, preparatu do prostowania... o rany...dobrze, ze sobie poszlam W ogole ta kobieta byla jakas niemila i dlatego tez szybko ucieklam
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 15:22   #218
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

no właśnie. a ja znalazłam paragon, który wrzuciłam do kieszeni jak stamtąd wychodziłam.. na paragonie jest wszystko wyliczone.. jakieś niestworzone rzeczy! np. odżywka, mycie włosów itp eh, nawet nie chce mi się tego komentować. NIGDY WIECEJ!
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 19:27   #219
odea
Raczkowanie
 
Avatar odea
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 36
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Cytat:
Napisane przez Imagine
dwa tygodnie temu (po zachętach w tym wątku) byłam u pani Beaty na Meissenera i jestem bardzo zadowolona. Wiele osób pytało się mnie gdzie obcinałam włosy Ah aż mi żal tej kasy, która zostawiłam w innych, drogich salonach, gdzie obcinają gorzej niż przeciętnie :/



Hejka
A ile trzeba tam zapłacić za ścięcie włosów? No i czy ew. możesz podać nr tel?
THX
__________________
Jak się nazywa to, co nienazwane..?
odea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 20:48   #220
lokowata=D=D
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

A czy znacie fryzjera który dobrze ścina kręcone włosy i jest niedrogi?????????bo tak sie sklada ze bylam u wielu fryzjerow i po kazdej wizycie wstydzilam sie wyjsc z domu!! To jest okropne z gory dzieki za odpowiedz
lokowata=D=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 21:07   #221
basia2837
Raczkowanie
 
Avatar basia2837
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 91
GG do basia2837
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

hihi,ja sie przyłączam do lokowatej
a ten " soho " gdzie mniej wiecej sie znajduje??? nie bede chodzić po całym rynku, żeby go znaleść. gdzie jest mniej wiecej??? z której strony?? przy jakich ulicach????
__________________
Tralalalala..
basia2837 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 21:35   #222
perdita
Przyczajenie
 
Avatar perdita
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 10
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

soho jest w tym pasażu hadlowym nad klubem u louisa
ja mam teraz kłopot nie wiem czy wybrac sie do neo czy też do soho
ile kosztowąłoby tam podcięcie półdługich włosów układaniem ?
perdita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 10:01   #223
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

to chyba w HairCoif lepiej im wychodzi strzyzenie facetow, bo moj TŻ tam chodzi i jest zawsze zadowolony (za nic jeszcze nie doliczali, cena jest z gory ustalona + znizka dla studentow)
lain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 13:29   #224
edi75
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 36
GG do edi75
Dot.: fryzjer - stylista Kraków

ja jestem i polecam salon na Stradomskiej 6, a dokładnie Klaudiusza-nie jest tanio, ale ścina rewelacyjnie tel. 12 431-07-70
edi75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 13:48   #225
takasobieania
Zadomowienie
 
Avatar takasobieania
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 674
GG do takasobieania
Dot.: fryzjer - stylista Kraków

ja polecam Maćka i Adama z salonu Maniewski-Kadus na Rakowickiej.
__________________

moje obrazki http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=117813
takasobieania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 14:39   #226
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Cytat:
Napisane przez lain
to chyba w HairCoif lepiej im wychodzi strzyzenie facetow, bo moj TŻ tam chodzi i jest zawsze zadowolony (za nic jeszcze nie doliczali, cena jest z gory ustalona + znizka dla studentow)
może się boją cokolwiek dopisac jak widzą mężczyznę
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 12:50   #227
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Cytat:
Napisane przez Kalex
może się boją cokolwiek dopisac jak widzą mężczyznę
to jak cos to bede w jego obstawie przychodzic na strzyzenie, co by nic nie doliczyli
lain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 13:08   #228
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Cytat:
Napisane przez April007
Kolorek taki jak mial byc ( wprawdzie w koncu zamiast majirel zrobilam diacolor :P ) i sciecie ladne ( nawet mamie sie podobalo ktorej nic sie nie podoba ). Mysle ze jeszcze tam wroce - malej sumy nie zostawilam ale przynajmniej wszystko jest tak jak chcialam ))
a ile zaplacilas za sciecie i koloryzacje? masz dlugie czy krotkie wlosy?
lain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 13:14   #229
edi75
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 36
GG do edi75
Dot.: fryzjer - stylista Kraków

no to Klaudiusz też by ci się spodobał bo to ta sama szkoła wcześniej tam pracował
edi75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 22:17   #230
Momonia
Raczkowanie
 
Avatar Momonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 36
Question Dot.: fryzjer - stylista Kraków

Ile biorą podani przez Was styliści za ścięcie włosów??
Momonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 09:16   #231
edi75
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 36
GG do edi75
Dot.: fryzjer - stylista Kraków

zapytaj sama Klaudiusza tel. wyżej
edi75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 10:12   #232
Cytryna01
Rozeznanie
 
Avatar Cytryna01
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 582
Dot.: Hair Coif czy Jean Louis David?

Niedawo ścinałam włoski w JLD i jestem bardzo zadowolona! Równiez byłam zdziwiona gdy kobieta wyciągnęła myszynke z szuflady Ale wyszło rewelacja! A Studio Małgorzta na Kurdwanowie- cieszy się bardzo dobrą opinią. Ale raczej polecam ścinanie i układanie,niż farbowanie. Ponieważ farba szybko się wypłukuje i ciemniejsze kolorki szybo płowieją.
Cytryna01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 14:48   #233
-mgd-
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 7
Dot.: fryzjer - stylista Kraków

Z czystym sumieniem moge polecic Tomka Grabowskiego z salonu GALAXY na Piastowskiej.To co On wyprawia to się w głowie nie mieści...Nigdy jeszcze nie wyszłam od niego niezadowolona.Jedyny minus to to ze bardzo zadko jest i trzeba sie wczesniej umawiac i potem sprawdzic czy oby gdzies mu sie nie wyjechalo
Pozdrawiam
-mgd- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-30, 12:16   #234
edi75
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 36
GG do edi75
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

ja też kiedyś tam chodziłam, owszem całkiem fajnie ścinają i niedrogo, ale z artyzmem to nie ma nic wspólnego raczej proste rzeczy tam polecam np. podcięcie końcówek Nadal jednak zachęcam wszystkie panie rozczarowane dotychczasowymi wyczynami fryzjerskimi do odwiedzenia salonu na Stradomskiej 6 i Klaudiusza!!! ścina rewelacyjnie, ale uwaga! preferuje prostotę i naturalność - więc jak któraś chce tapira to nie ma mowy!!!ja zawsze nosiłam długie włosy i dopiero u niego zdecydowałam się na asymetryczne, krótsze ścięcie - włosy układają się rewelacyjnie, rano nie mam z nimi za wiele roboty - wystarczy wysuszyć przeczesując na szczotce i efekt znakomity no i jak chcę żeby odrosły to sobie rosną i też wyglądają ok grunt to dobre cięcie!!!!
edi75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-01, 16:16   #235
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Czy któras byla moze w Strefie Fryzur w pasazu herbewo na alejach? Jutro sie tam wybieram, poniewaz zachwycilo mnie kolorek, ktory ujrzalam na wlosach mojej kolezanki
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:58   #236
ankaz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Witam serdecznie,
moje drogie panie, byłam dziś pierwszy raz u fryzjera od którego wyszłam naprawdę zadowolona. Świetny fryzjer i przemiły facet. Polecam gorąco Klaudiusza na ul. Stradomskiej 6. Telefon jest podany trochę wyżej przez inną zadowoloną panią. Cena może nie jest najniższa ale uważam, że warto wydać trochę więcej ale wiedzieć, że się było u fryzjera.
ankaz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 18:19   #237
lisica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 358
GG do lisica
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Cytat:
Napisane przez ankaz
Witam serdecznie,
moje drogie panie, byłam dziś pierwszy raz u fryzjera od którego wyszłam naprawdę zadowolona. Świetny fryzjer i przemiły facet. Polecam gorąco Klaudiusza na ul. Stradomskiej 6. Telefon jest podany trochę wyżej przez inną zadowoloną panią. Cena może nie jest najniższa ale uważam, że warto wydać trochę więcej ale wiedzieć, że się było u fryzjera.

Robiłaś strzyżenie czy farbę?
lisica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 22:19   #238
grudniowa-szatynka
Zakorzenienie
 
Avatar grudniowa-szatynka
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 5 085
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Dziewczyny, kogo jeszcze polecacie w Krakowie? Cena góra 40 zł za strzyżenie, modelowanie niekoniecznie.
Dobry jest salon Margot na Krowoderskiej, szczególnie p. Ula mnie fajnie ścieła, ale wzięła za to 50 zł, co wydaje mi się ciut za dużo..

__________________
Damn! Who said there's no treasure at the end of the rainbow?
grudniowa-szatynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 18:09   #239
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Cytat:
Napisane przez odea
Hejka
A ile trzeba tam zapłacić za ścięcie włosów? No i czy ew. możesz podać nr tel?
THX
O matko zapomniałam o tym temacie na śmierć O ten fryzjerce dowiedzialam się z tego tematu, więc gdzieś na poprzednich stronach będzie tam nr telefonu (ale ja przyszłam bez wczesniejszego umawiania się i nie było kolejki). I ja zapłaciłam za obcięcie chyba 20 zł albo 25..teraz juz nie pamiętam (ale tanio)
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-07, 15:12   #240
lona5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3
Dot.: dobry fryzjer w Krakowie

Czesc Babki,
Odwiedzilam "Twoj styl" na Karmelickiej skuszona reklamowka farb L'oreal w witrynie. Zajal sie mna pan przystojny, dosc sie staral. Kolor wyszedl zoltawy (jestem siwiejaca blondynka), a sciecie takie sobie. Nie zaplacilam ogromnie wiele- za pasemka (jednym kolorem) oraz podciecie 160 zl. Ogolnie nie polecam. Do tego salon jest ciasny, nie bardzo przyjemny.
lona5 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
fryzjer, krakow, kraków, maniewski, metamorfoza, pan andrzej, pilnie, przedłużanie, rozjaśnianie, salon fryzjerski, tarnów, włosów

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (0 użytkowników i 2 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-08-01 13:59:26


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:43.