Zaczerwienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/ - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-22, 14:50   #1
Niliessa
Raczkowanie
 
Avatar Niliessa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 133
Question

Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/


Witam
Jak zaczynaja sie chlodne dni to zaczynaja sie u mnie problemy z cera;/ Zawsze rano i wieczorem smaruje się kremem Nivea.. i jak wychodze na dwór to jest zimno i jak przyjde na uczelnie to odrazu jestem cala czerwona - fakt , ze od mrozu te zaczerwienienie ale jak schodza te od mrozu no to jeszcze mam skore podrazniona ciagle jestem czerwona;/ ech... w sumie nie wiem co jest tego powodem ..jak jestem w domu to tego nie mam, a sklonnosci alergicznych tez nie mam. Tylko kremy o konsystencji Nivea mi pasuje.. ale wiem ze on jest bardzo nawilzajacy no i moze przez to mam te zaczerwienia sama juz nie wiem;/. JEsli ktos ma taki sam problem jak ja to bylabym wdzieczna za odpowiedz jak sobie z tym radzi. Aha... nie stosuje zadnych komsetykow typu podklady puder itp gdyz nie chce wygladac jeszcze gorzej .
Niliessa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 16:13   #2
iziaczek
Zadomowienie
 
Avatar iziaczek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 252
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

Najprawdopodobniej masz cerę naczynkową,powinnaś używać kremów uszczelniających naczynka(głównie z wit C) i odpowiednio chronic skóre(filtrami,bo filtry dobrze chronią zimową porą ).
Krem nivea nie jest dobrym wyjsciem w pielęgnacji takiej skóry.
iziaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 16:42   #3
Niliessa
Raczkowanie
 
Avatar Niliessa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 133
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

Cytat:
Napisane przez iziaczek Pokaż wiadomość
Najprawdopodobniej masz cerę naczynkową,powinnaś używać kremów uszczelniających naczynka(głównie z wit C) i odpowiednio chronic skóre(filtrami,bo filtry dobrze chronią zimową porą ).
Krem nivea nie jest dobrym wyjsciem w pielęgnacji takiej skóry.
A co bys mi poleciła? jaki krem ?
Niliessa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 17:25   #4
Hanka20
Zakorzenienie
 
Avatar Hanka20
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 8 972
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

Cytat:
Napisane przez Niliessa Pokaż wiadomość
A co bys mi poleciła? jaki krem ?
dobry krem ochronny na chłodne dni, który pozostawia delikatny film chroniący skóre przed czynnikami zewnetrznymi, bedzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, jesli nie masz innych problemów ze skórą(cera tłusta, tradzikowa itp). zajrzyj do kwc i wyszukaj cos odpowiedniego dla siebie! krem nivea odpada niestety.
kiedy zostajesz w domu, stosuj lekkie kremy na naczynka z wyciagiem z arniki górskiej, wit. C czy kasztanowca. dobre bedzie tez serum z wit C. poszukaj info o nim na wizażu
__________________
"Są rzeczy na tym świecie zbyt piękne, aby podziwiać je samemu. Zbyt cudowne, aby się nimi nie dzielić z innymi"

Nasz Filipek jest z nami od 19.04
Hanka20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 17:40   #5
maryd
Zadomowienie
 
Avatar maryd
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 1 201
GG do maryd
Dot.: Zaczerwienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

Ja ostatnio sobie kupiłam krem Daxa obkurczający naczynia krwionośne
Oto link:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=8610
Mam nadzieje, że mi pomoże.
Jak na razie jestem zadowolna z konsystencji, że nie pozostawia filmu i że dobrze nawilża.
__________________
"You can have anything you want
You can drift, you can dream, even walk on water
Anything you want"

maryd jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 18:02   #6
iziaczek
Zadomowienie
 
Avatar iziaczek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 252
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

Cytat:
Napisane przez Niliessa Pokaż wiadomość
A co bys mi poleciła? jaki krem ?

Krem ochronny to najlepiej wybierzesz sobie sama,po lekturze kwc
Ja polecam kremy z wysokim filtrem(mam nadzieje ze wiesz,ze nalezy uzywac tych kremów cały rok)
I naprawde warto uzywac serum z wit C,sama go teraz testuje i jestem zadowolona z efektów,czerwone policzki powoli odzyskuja w miare normalny kolor
iziaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-23, 09:33   #7
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

TAk jak dziewczyny wspomniały masz tendencje do rumienia czyli TWoja skora jest prawdopodobnie naczynkowa. Jezli jeszcze nie masz peknietych naczynek to bardzo dobrze i warto by ten stan podtrzymac. Smaruj sie kremami specjalnie przeznaczonymi do cery naczynkowej,w swej ofercie ma ich wiele firm polskich jak tez zagranicznych. Pamietaj nie kieruj sie cena tylko w miare mozliwosci czytaj sklad i zwracaj uwage na to co moze draznic zapychac etc. Niestety ja tez jestem "nosicielka" skory naczynkowej do tego alergicznej. Polowa kremow jest dla mnie nieodpowiednia. A te ktore dobrze dzialaja na moje naczynka nie wystarczajaca nawilzaja, co jest szczegolnie wazne w rozpoczynajacych sie porach roku. Krem ktory wskazala Maryd jest rewelacyjny jezli chodzi o dzialanie obkurczajace zmniejszajace rumien ale coz z tego kiedy mnie za malo nawilza. Musisz probwac az w koncu trafisz na odpoweidni dla TWojej skory kremik.
P.S Poczytaj sobie watki o skorze naczynkowej czego powinnas unikach, co jest wskazane a co neutralne. Pozdrawiam
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-23, 10:05   #8
bloondyna
Zakorzenienie
 
Avatar bloondyna
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lublin .
Wiadomości: 13 124
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

ja jak jest zimno ..
to mam nos czerwony ..
bloondyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-23, 14:03   #9
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Zaczerwienienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

jelsi Twoja skóra sie czerwieni jest najprawdopodobiniej płytko unaczyniona, oto moja wypowiedz z innego posta , ale bedzie przydatna i Tobie


to jest przede wszystkim uwarunkowane genetycznie, byc moze , jesli nikt nie ma teleangiektazji wina moze byc exponowanie na słońce czy solarium. opalasz sie? niesetty tych co juz sie pojawyły nie da sie usunac metodami domowymi czy kremami, jedyną metodą są np koagulcja naczyn krwionosnych, laser diodowy , czy neodymowojagowy, krioterapia, skleroterapia... za pmoca kremów mozesz je rozjasnic, np własnorecznie zrobione serum z witamina c , czy kropelki dla dzieci juvit np . w celu lepszego wchłoniecia mozesz zwilzyc twarz woda i potem naniesc juvit. dla osob z cera tłusta moze byc za tłusty , wtedy poleciłabym cevikap , jest na bazie wody , ale minusem jest to ze witamina c szybko sie utlenia w roztworze wodnym i po okolo tygodzniu nie ma jej juz praktycznie wcale. na dzien własnie takie serum proponowałabym a na nie kremy z filtrem koniecznie wysokim i fotostabilnym. jest tego duzo odnosnie pielegnacji takiej cery, poszukaj prosze, nie jestes nowa. kremy z wit c rozjasnia i wzmocnia naczynka. od wewnatrz wit c takze bardzo ważana, w ogóle suplementacja, uważaj na witamine pp- niacinamide i nie uzywaj kosmetyków ktore zaiweraja takie cos. uwazaj na drazniace substancje typu drazniace alkohole, czy slsy. delikatne mleczko do demakijazu, najlepiej płyn micelarny, woda termalna łagodząca podraznienia (przyniesie rózniwez uko***nie naczynkom) , physiogel do mycia twarzy(jak wspomniałam nic z alhoholem i sodium lauryl sulfate- SLS. tonik najlepejej rózany, a juz w ogóle bajka gdyby był to hydrolat. na noc kremy tez z witaminani no c i e , alboi proste nawilzacze.nie wolno kwasó Ci uzywac AHA, jelsi masz przetłuszczajac\a sie skóre (nie napisałas jaki masz rodzaj skóry, wiem ze wrazliwa przez naczynka, ale sucha? tłusta?)kwasy BHA. PHA kwasów mozesz uzywac. nanoc kremy odporcz tych z witaminami moga byc tego ukierunkowane na naczykna, np SVR rubialine, iwostin krem na naczynka, LRP- rosaliac, active c , avene diroseal, antirougerous.poszukaj innych wątków było tego duzo na ten temat, jak by co to pytaj. i pamietaj o filtrach na dzien, bez wzgledu n pore roku(około 2 ml na samą twarz , na szyje wiecej). czasami sptoyka sie witamine k , ona nie ma wpływu na istniej\ace ale moze zachamowac powtsawanie nastepnych rozszerzonych naczyń krwionosnych. ogólnie cere uwazaj za szczególne wrazliwa, zadnych peelingow ziarnistych tylko gommage , enzimate.


w gabinecie kosmetycznym mozesz poddac sie np galwanizacji, jontoforezie z chlorikiem wapnia i wit c (niech kosmetyczka uwzględni odpowiednie elektrody ), naswietlaniom lampą sollux, zabiegi wzmacniające naczynka, ampułki



o jontoforezie był wątek, wiec proszę poczytaj, galwanizacja to jak jontoforeza zabieg z uzyciem prądu stałego, jest to zabieg elektoleczniczy, pomocna po oczyszczaniu, trądziu rózowatym , naczynkach, rozszerzonych porach, jontoforeza , galwanizacja zapewnia wzmocnienie, ale nie zamkną naczynek, do tego potrzeby jak napisałas laser, czy inne metody naykania naczynek, ale one ZAMKNA nie zapobiegną powst nowych, wt c od zewnątrz i od weanątrz
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-23, 22:50   #10
Niliessa
Raczkowanie
 
Avatar Niliessa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 133
Dot.: Zaczerwienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

BArdzo dziekuje Wam za odpowiedzi na mojego posta Napewno zaczne sie stosowac do Waszych rad... bardzo mi pomoglyscie
Niliessa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-24, 11:23   #11
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Zaczerwienia w chlodniejsze dni- moja zmora;/

powiedzenia
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:36.