Roaccutane - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-03-24, 22:51   #1
mluzny
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 11

Roaccutane


Co sądzicie o kuracji Roaccutanem???
mluzny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-25, 15:05   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: Roaccutane

A co to?
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 14:22   #3
aniii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2
roaccutane

Antybiotyki też są niebezpieczne a mało kto zdaje sobie z tego sprawe
jezlei jestes pod kontrola lekarza i raz na miesiąc w czasie leczenia kontrolujesz glicerydy i cholesterol nie zazywasz wiatminy a czy e juz nie pamietam to nic ci sie nie stanie w stanach byla afera ze syn kongresmena odebral sobie zycie zazywajac ten lek i ze roaccutane wprowadzil go w depresje ludzie ktorzy to rozpowszechnili i naglosnili gowno wiedza bo nie maja problemow z cera zwlaszcza w mlodym wieku wiec nie wiedza co mlody czlowiek czuje mając masakryczne problemy z cerą. Gdyby preparat roche byl niebezpieczny dawno byłby wycofany w innych krajach.Jest skuteczny dlatego innym koncerną to nie na ręke. I robią wokół niego afere. Takie jest moje zdanie mam w rodzinie lekarza i on tak samo uważa leczy roaccutanem wiele pacjentów i w czasie całej kariery mówi o 2 jego przypadkach nawrotu choroby.
Pozdrawiam
aniii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 16:43   #4
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Re: roaccutane

No właśnie, tyle się mówi, że roaccuttane może spowodować depresję itd. ale czyż młody człowiek z twarzą całą w pryszczach na depresję podatny nie jest?
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-11, 23:00   #5
natka_pietruszki
Zakorzenienie
 
Avatar natka_pietruszki
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 608
Dot.: Roaccutane

Wczoraj byłam u dermatologa, lekarka zaproponowała mi kurację Roaccutanem, poprosiła, żebym to przemyślała i dała jej znać, jaką decyzję podjęłam. W związku z bezsilnością, spowodowaną 6-letnią, absolutnie bezskuteczną walką z trądzikiem na twarzy i plecach, chciałabym spróbować i mam do Was kilka pytań odnośnie tego leku:

1) Lekarka powiedziała, że przy zażywaniu Roaccutanu twarz jest bardzo czerwona. Czy taki stan utrzymuje się przez cały okres jego stosowania czy tylko na początku (a jeśli na początku, to mniej więcej ile czasu)?
2) Wiem, że przy zażywaniu Roaccutanu słońce jest szkodliwe, jednak z pewnych względów chciałabym zacząć kurację w czerwcu przyszłego roku. Czy dobre kremy z bardzo wysokimi filtrami (np. te, które polecacie przy stosowaniu Acne-dermu) zabezpieczą mnie odpowiednio? Oczywiście wiem, że konieczna będzie rezygnacja z opalania się w wakacje. Prawie na 100% wiem już, że przyszłe lato spędzę w mieście, głównie w biurze lub mieszkaniu, nigdzie nie wyjeżdżam, dlatego kontakt ze słońcem nie będzie tak częsty, jaki zwykle bywa w wakacje.

Narazie to tyle. Pozdrawiam ciepło.
__________________
Que las palabras vienen y se van. Y yo soy como soy en realidad. Quiero vivir a mi manera.
natka_pietruszki jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:51.