żele IBD - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-26, 22:26   #121
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Gesty zel IBD

Może żarówki masz za słabe/zużyte?
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-26, 22:54   #122
kamila.bg
Rozeznanie
 
Avatar kamila.bg
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 898
GG do kamila.bg
Dot.: Zel ibd

W zupelnosci sie zgodze z asiczek.Póltora m-ca temu kupilam builder żel z IBD.Nie mialam jeszcze bondera wiec zrobilam sobie pazurki bez niego, za to nalozylam primer z SF.Pazury trzymaly sie super bez zadnych "niespodzianek".Tydzi en potem kupilam bonder z IBD.Oczywiscie rozchorowalabym sie gdybym go nie przetestowala.I co? I klops.Poprostu pazury ewidentnie podeszly powietrzem na szczescie nie mocno ale zawsze....Nie nalozylam go duzo tylko troszeczke i jeszcze odsączylam nadmiar wacikiem przed wlozeniem paznokci do lampy.Kolezance zrobilam prawą reke z bonderem a lewą z primerem i zgadniejcie na której lepiej paznokcie wyglądają???
__________________
Jeśli nie chce Ci się zrobić czegoś dla siebie -zrób coś dla innych.
kamila.bg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-27, 07:47   #123
misiu235
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Opolskie
Wiadomości: 511
GG do misiu235
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez mama victorii Pokaż wiadomość
Hej ale przeciez w spn tez jest zel podkladowy bez ,ktorego calosc sie nie bedzie trzymala .Tylko nazwa jest inna w spn nazywa sie on Base gel i nawet konsystencje ma podobna do Bondera z ibd tez jest taki rzadki .z tego co wiem on jest rowniez niezbedny .
Jest, ale nie jest on niezbędny, bo można też pracować techniką jednofazową np. clearem albo ultra blushem
misiu235 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-27, 07:57   #124
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez ...:::oblabobla:::... Pokaż wiadomość
A ja i tak zostanę przy własnym zdaniu I uważam, że bonder jest niezbędny, za to primer pod żele IBD jest zbędny.
Skoro jest tak, jak mówisz, dlaczego w zestawach do żeli dają Bonder, a nie dają primera? Na złość wszystkim stylistkom, żeby nie mogły sobie z nim poradzić?
oblabobla ty mnie chyba nie rozumiesz . Wiem, że ibd są żelami 3-fazowymi. Pierwsza warstwa to bonder - żel podkładowy, zwiększa przyczepność. jest on natomiast problematyczny i lubi się zapwietrzać. W tej sytuacji niejedna osoba ułatwia sobie pracę stosując primer (który też zwiększa przyczepność) Pełna wersja pazurków żelami ibd to oczywiście bonder, builder i seal. Ja robię paurki wersja ułatwioną czyli primer, builder i seal. Wiem, że nie jest to sposób polecany przez producenta. Ale dopóki nie poradze sobie z bonderem a pazurki trzymają się wyśmienicie na primerze to zostanę przy mojej wersji. Na pewno nie robiłabym tak gdybym wiedziała że ten sposób się nie sprawdza.
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-27, 09:39   #125
mama victorii
Raczkowanie
 
Avatar mama victorii
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Wieden
Wiadomości: 63
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez misiu235 Pokaż wiadomość
Jest, ale nie jest on niezbędny, bo można też pracować techniką jednofazową np. clearem albo ultra blushem
Hej jestes pewna Misiu ?Pracujesz bez podkladowego i trzyma sie wszystko ok ?Ja dzwonilam nawet w tej sprawie do instruktorki spn do Polski :Ona powiedziala ze Baza jest niezbedna .Dlaczego w sklepie spn w takim razie w opisie tych zeli pisze do stosowania w technice Dwu fazowej i troj fazowej ?(Nie pisze ze w jednofazowej )Oczywiscie wygodniej by bylo nawet dla mnie nie stosowac bazy .French wtedy nie bedzie sie mi rozplywal .Boje sie jednak ze calosc nie bedzie sie trzymala .Tym bardziej ,ze bialy zelik ma tak duzo pigmentu .Pracuje na ibd i spn ale nie zdazylo mi sie zebym nie polozyla zelu podkladowego wiec niewiem ,jaka jest ich trwalosc bez bazy .Wole nie ryzykowac .Pozdrawiam
mama victorii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-27, 13:18   #126
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Gesty zel IBD

Cytat:
Napisane przez olusiak Pokaż wiadomość
To przyczyna jego gestosci, czy znacie moze jakas metode dobrego rozprowadznia gestego zelu jesli tak to HELP PLEASE.
IBD to doskonaly żel ktory odpowiednio poprowadzony rozloży się znakomicie. Bedzie wymagał oczywiście przejechania pilnikiem ale w sposób jedynie korygujący.

Na zdjęciu paznokcie wykonane żelem klasowo niższym niz IBD, widać jednak,że ksztalt jest odpowiedni i nie bedą wymagaly dużych poprawek..Tak wiec poprawnie nałożony ibd gorszym byc nie może. Ale jak to zrobić..przez net wytłumaczyć nie można!

Na fotce 1 migdaly, na 2 lopatki a na 3 łopatki po obróbce..

Cytat:
Napisane przez alasz1979 Pokaż wiadomość
.Pomóżcie co mam robic może źle nakładam ale próbowałam na różne sposoby i cienko pare razy i raz grubo i nic,jak sie już utwardzi(trzeba trzymac około 10 minut w lampie) to odchodzi płatami.
Wystarczy raz cienko.
Prawdopodobnie nakładasz za dużą ilość żelu lub masz słabe żarówki.
Extreme wymaga świeżych żarów ze względu na gęstość i ilość pigmentu.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (40,3 KB, 226 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (48,6 KB, 218 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg biale.jpg (66,6 KB, 219 załadowań)
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-27, 17:43   #127
alasz1979
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 11
Dot.: Gesty zel IBD

dzięki dziewczyny
żarówki mam dobre bo nie dawno wymieniałam ale fakt za dużo nakładałam żelu spróbuje mniej a dwa razy
alasz1979 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-28, 00:29   #128
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Gesty zel IBD

Mi się czasem zdarza, że wcale nie opiłowuję paznokci po nałożeniu żelu. Po prostu Przemywam paznokcie i gotowe Zwłaszcza swoje własne naturalki Używam pilnika tylko do przygotowania paznokci, reszte załatwiam pędzelkiem. Jak robie innym to opiłowuję paznokcie raz, przed nabłyszczeniem -ile czasu się dzięki temu zaoszczędza
Próbowałaś budować krzywą C "niteczką" żelu w powietrzu? Żelki IBD się fajnie poziomują więc to bardzo wygodna technika, która w tym wypaku się sprawdza
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-28, 20:07   #129
alasz1979
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 11
Dot.: Gesty zel IBD

nie nigdy nie próbowałam tak robic ale wczoraj wieczorem próbowałam robic frencha i dalej to samo nie utwardza sie nie wiem czy może jakis felerny jest
alasz1979 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 18:06   #130
Weronika1010
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: OLEŚNICA k.Wrocławia
Wiadomości: 406
GG do Weronika1010
Dot.: Zel ibd

Dziewczyny, ja tez od niedawna pracuje na ibd- seria xtreme! mam tez budujacy z ibd, ale ten zwykły i to nieprawda ze potrzebny jest zel podkładowy-base zeby paznokcie sie trzymały- nie wierzcie we wszystko co mówi instruktorka danej firmy, albo jej przedstawiciel!!! Oddaje oczywiscie szacunek wszystkim instruktorom i doswiadczonym stylistkom, ale do licha nie dajcie sie zwariowac!!! REKLAMA DZWIGNIA HANDLU- nie znacie tego??? Ja pracuje na ibd w ten sposób- matowie paznokcia/tipsa, odtłuszczam tylko górną czesc paznokcia juz po przyklejeniu tipsa i traktuje go primerem, albo i nie, w sumie to róznie- w kazdym razie nie zawsze to robie. I zamiast bazy tej czy innej firmy, uzywam albo budujacego ibd albo clear jednofazówki xtreme. I wszystko jest ok! Poza tym próbujcie cały czas same na sobie- forum owszem pomaga w wielu sytuacjach, ale najwazniejsze sa Wasze własne doświadczenia- tylko w ten sposób jestescie w stanie sprawdzic w jaki sposób i jakimi zelami najlepiej sie Wam pracuje pozdrawiam gorąco, W.
Weronika1010 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 18:19   #131
Weronika1010
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: OLEŚNICA k.Wrocławia
Wiadomości: 406
GG do Weronika1010
Dot.: Zel ibd

a jak juz sie wypowiadam, to chciałabym podpytac, czy macie moze jakies sprawdzone tipsy- poszukuje clear, ale tych zwezanych- gdzies wyczytałąm ze one sie nazywaja Fency, czy jakos tak no w kazdym razie chciałabym cleary z długą kieszonką, jesli macie jakies fajne, sprawdzone, niepękające!!! to chetnie poprosze o namiary
Weronika1010 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 19:03   #132
misiu235
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Opolskie
Wiadomości: 511
GG do misiu235
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez mama victorii Pokaż wiadomość
Hej jestes pewna Misiu ?
Tak mi mówiła instruktorka, a ja pracuję tylko na systemie 3fazowym
misiu235 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 09:36   #133
Basia24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Mexyk
Wiadomości: 116
Dot.: Zel ibd

Dziewczyny czy jak uzywacie INTENSE SEAL to pojawiaja sie czasami na poaznokciach po wyjeciu z lampy taaka jakby wysypka heh..nie wiem jak to nazwac , moze lepjej zapowietrzenia ...eeee, no nie jest super gladko, tak jakby sie zapowietrzylo i sastyglo pozniej musze to spilowac...
Basia24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 09:52   #134
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: Zel ibd

Basia24, intense seal jest rewelacyjny do nabłyszczania, ale ma jedna wadę. Gdy nałozysz go za dużo, po wyjęciu z lapmki na niektórych paurkach mogą pojawić się takie gulki (wygląda jakby żel się zwarzył). Jeśli uzywacie intense seal'a to trzeba pamiętać żeby nakładać go oszczędnie, jak lakier do paznokci. Ja zawsze na koniec przejeżdzam czystym pędzelkiem po każdym pazurku.

A teraz z innej beczki, powyżej jest cała wymiana zdań między mna a oblabobla w sprawie bondera i primera. Ostatnio zakupiłam żel ibd builder clear 56g i na opakowaniu pisze: "apply a very thin layer of Bonder or Natural Nail Primer if needed". Jestem anglistka z zawodu więć tłumaczę: jeśli zachodzi taka potrzena nałuż cienką warstwe bondera lub primera.
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 15:01   #135
Basia24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Mexyk
Wiadomości: 116
Dot.: Zel ibd

asikczek dzieki, bede miala to na uwadze
Basia24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-18, 01:24   #136
bianeczkaa
Zakorzenienie
 
Avatar bianeczkaa
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 13 944
Dot.: Zel ibd

JA mam clear IBD jednofazowy. Daje primer i na koniec mimo wszystko nabłyszczacz
__________________
Pozdro

Zapraszam na mojego BLOGA KOSMETYCZNEGO
http://carlacosmetics.blogspot.com/

22.08.2015 - Nasza Jagodzianka

Wspólnie zamawiamy buty
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778031


bianeczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-18, 11:02   #137
eeemi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 6
Dot.: Zel ibd

ja procowałam cały czas na żelu jednofazowym Activ, a teraz chce zaczac pracowac na ibd, moje pytanie brzmi czy ten primer trzeba utwardzac w lampie?
A i mam jeszcze jedna prosbe, bede kupowała te zele z allegro, czy mozecie mi kogos polecic?
eeemi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-18, 13:37   #138
anita216
Raczkowanie
 
Avatar anita216
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bielawa
Wiadomości: 263
GG do anita216
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez eeemi Pokaż wiadomość
ja procowałam cały czas na żelu jednofazowym Activ, a teraz chce zaczac pracowac na ibd, moje pytanie brzmi czy ten primer trzeba utwardzac w lampie?
A i mam jeszcze jedna prosbe, bede kupowała te zele z allegro, czy mozecie mi kogos polecic?

1) Primer czy Bonder?

2) Wyszukiwarka W ostatnich wątkach ten temat był poruszany, bodajże w wątku "Zdradzam SF dla IBD" czy "cuś" takiego Tam podałam dwa nicki z Allegro,w każdym bądź razie, 100% pewniaki
__________________
"Tylko małomówny, przystojny mężczyzna posiada dla kobiety czar zagadkowości. Tylko małomówna, piękna kobieta zaciekawia mężczyznę aż do szału."

Aleksander Konar

anita216 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 09:55   #139
eeemi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 6
Dot.: Zel ibd

dziekuje za wskazowke, juz wiem od kogo zamawiac a o reszcie juz poczytalam sorry ze glowe zawracalam
pozdrawiam
eeemi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 13:35   #140
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Zel ibd

Cytat:
Napisane przez bianeczkaa Pokaż wiadomość
JA mam clear IBD jednofazowy. Daje primer i na koniec mimo wszystko nabłyszczacz
IBD clear jednofazowy
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 16:46   #141
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: Zel ibd

pewnie chodzi o ibd clear a nie builder clear. Ten na naturalną płytkę. On po przemyciu ładnie się świeci i nie potrzena nabłyszczacza. Jest on co prawda do naturalnej płytki, ale swego czasu sama uzywałam go też do przedłużania na tipsie i szablonie, zawsze uzywałam pod niego primer i wszystko trzymało się rewekacyjnie
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 21:20   #142
pikula
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 8
Dot.: Zel ibd

Cześć eeemi, pracowałam na żelach ibd. Są ok ale jednak wolę żele 1 fazowe dlatego teraz przerzuciłam sie na Basic One- Christrio. Są one samopoziomujące i lepiej mi sie je nakłada. Zele zamawiam tylko u sprawdzonego dostawcy, szkoda wyrzucać pieniędzy w błoto. Zarówno żele ibd oraz innych firm możesz zamówic u tego dystrybutora co ja zamawiam 511-391-983. Ma wszystkie oryginalne produkty i super niskie ceny. Pozdrawiam
pikula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-22, 06:52   #143
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: Zel ibd

pikula już w 4 wątkach podałas ten numer telefonu. Jesteś troszkę nachalna z tą reklamą i prędzej czy później dostaniesz bana. Opanuj się
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-22, 08:19   #144
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Zel ibd

No wlasnie dostala
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-24, 22:48   #145
LunaVi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 8
Question IBD French Xtreme White Gel

Witam.

Kupiłam żel IBD French Xtreme White i...miał być śnieżnobiały, a jest, że tak się wyrażę, mleczny. Wcale dobrze nie kryje. Robiąc frencha musiałam go nałożyć 3x a i tak są jeszcze prześwity.
Nie wiem już, czy to ja coś źle robię, czy ten żel jest do niczego.
Proszę, napiszcie mi jak robicie french tym żelem. Czy nakładacie bonder na cały paznokieć , przecieracie clenerem i nakładacie biały żel?? (ja tak właśnie robię i ...tragedia, brak mi słów) Czy Wy też macie takie kłopoty z tym żelem??
LunaVi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-24, 23:46   #146
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: IBD French Xtreme White Gel

Ja mam tylko zwykły biały builder z IBD i kryje super. Nieststy xtreme frenchs nie miałam, więc nie mogę nic na jego temat powiedzieć. Ten zwykły ładnie kryje po 2 cienkich warstwach na formie. Dziwne, że xtreme nie
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 00:42   #147
LunaVi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 8
Dot.: IBD French Xtreme White Gel

Nie spodziewałam się, że tak szybko ktoś odpowie Dziękuję

Ten Xtreme jest naprawdę do niczego, a jak poczytałam troszkę na forum, widzę, że nie tylko ja jestem takiego zdania.

Pozdrowionka
LunaVi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 06:55   #148
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: IBD French Xtreme White Gel

ja tak jak oblabobla mam tylko zwykły biały żel. On jest bardzo naturalny na pazurku wygląca nie jak biała końcówka frencha tylko jak wolny brzeg naturalnego paznokcia. Niektórym klientkom to odpowiada. Ja go osobi,scie nie lubię gdyż jest za gęsty dla mnie i wole jak biała końcóka jest rzeczywiście biała
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 09:54   #149
LunaVi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 8
Dot.: IBD French Xtreme White Gel

O właśnie!! Asikczek jakiego używasz żelu, żeby mieć naprawdę śnieżnobiałą końcówkę bez nakładania go po trzy razy?? Takie prześwity doprowadzaja mnie do szału i strasznie wydłużają mój czas pracy
LunaVi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 10:10   #150
smerfetka11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6
Dot.: IBD French Xtreme White Gel

A jak dla mnie extrem withe jest super ,naprawde sie dziwię ,że Tobie nie wychodzą śnieżnobiałe frenche,ja nakładam trochę grubszą warstę ale tylko 1 raz i wygląda to naprawde dobrze
smerfetka11 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-05-02 23:40:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:40.