Pytanie do kosmetyczki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-30, 14:15   #1
adamkow16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3

Pytanie do kosmetyczki


Witam mam mallutki probblem. Ostatnio kupilem sobie balsam brazujacy ziaja i beta karoten i zaczelem zmieniac koloryt swojej skorki, jednak po pewnym czasie zauwzylem ze na moim ciele wyskakuje coraz wiecej pieprzykow Czy moze to byc jakis skutek uboczny tych zabiegow czy to tylko moje chore urojenia(i czy lepiej odstawic ten balsamik?) Pozdrawiam goraco
adamkow16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 14:56   #2
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

nie ma zadnych skutków ubocznych co do uzywania takich balsamów, one nie przenikaja do kwriobiegu, tylko lekko brązowią na powierzchni skókę, co do pieprzyków to byc moze mozesz miec do tego tendencje, np po kąpieli słonecznej, jesli tak to wtedy mozliwa jest kumulajca beta karotenu i spowodowanie takich pieprzyków, jednak jelsi tylko to od smarowania to one powinny zniknąc i jest to mało prawododobne
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 15:18   #3
adamkow16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

ale mam kilka pieprzykow na szyi:P i gdy posmarowalem balsamikiem wydaje mi sie ze staly sie ciemniejsze:P czy to cos od tego?? dziekuje slicznie za wytlumczenie
adamkow16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 15:27   #4
adamkow16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

ale mam kilka pieprzykow na szyi:P i gdy posmarowalem balsamikiem wydaje mi sie ze staly sie ciemniejsze:P czy to cos od tego?? dziekuje slicznie za wytlumczenie
adamkow16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 17:07   #5
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

aha, to ze ciemniejsze sie stały to mozliwe, od tego moze byc , jak najbardziej poprostu beta karoten przyciemnie lekko naskóek a ze masz peiprzyki to tam sie kumuluje tez barwik
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:30.