Zestaw witamin, a tradzik! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-30, 22:42   #1
tamara_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 16

Zestaw witamin, a tradzik!


Witam,
Mam pytanie, czy branie witamin w postaci tabletek moze nasilic tradzik? Od jakiegos czasu biore Vitaral i niewiem czy moze miec to niekorzystny wplyw na stan mojej skory? Moze jednak lepiej na wszelki wypadek odstawic?
Sklad Vitaralu:
Witamina A 4000 j.m., Witamina D3 400 j.m., Witamina B1 1mg, WitaminaB2 2mg, Witamina B6 0,125mg, Witamina B12 1µg, Witamina C 30mg,Witamina E 0,25mg, Witamina PP 10mg, Pantotenian wapnia 1mg, Kwasfoliowy 0,2mg, Rutina 5mg, Wapń 59mg, Żelazo 6,15mg, Fosfor 45,5mg,Mangan 0,33mg, Magnez 0,12mg, Fluor 0,166mg, Potas 0,138mg, Cynk 17µg,Jod 50µg, Molibden 2,7µg, Miedź 0,6µg
tamara_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 22:59   #2
SABRINKA
Raczkowanie
 
Avatar SABRINKA
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Durów
Wiadomości: 292
Dot.: Zestaw witamin, a tradzik!

Tabketki Vitaral zawieraja bardzo male ilosci witamin wiec to raczej nie od tego cera moze sie pogorszyc. Ale czasami branie tabletek jakichkolwiek nawet witamin moze powodowac szarawy odcien cery no a u niektorych rzeczywiscie moze zle wplywac.Ja biore codziennie swoj wlasny zestaw witamin. cera mi sie poprawila Ale czasem daje oraganizmowi dwa dni przerwy i nie biore wtedy zadnych tabletek. A zestawow witamin nie biore, poniewaz niektore wit. sie wzajemnie wykluczją wiec sama sobie komponuję swoj zestaw
SABRINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-31, 13:08   #3
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Zestaw witamin, a tradzik!

musisz zwrócic uwage zeby nie zawierały jodu - zwiekszyc mogą wypyp, czy wit pp ktora nei jest polecana przy naczynkach , trądziku rówowatym
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:08.