Białe Zęby - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-11, 12:58   #61
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez beatakob Pokaż wiadomość
Byłam - kupiłam. Ale po kolei:

Sklep nazywa się "Medica". Znajduje się w Nysie na końcu ul. Piłsudskiego za wiaduktem, koło "Giełdy motoryzacyjnej" skręca się w prawo i koło wielkiego napisu na budynku "Wyposażenie łazienek" jest brama za którą jest już sklep.

Pasta kosztuje 1 zł, jednak jest tylko smak miętowy i w dodatku gruboziarnista. Być może mogliby sprowadzić inną tylko jako sierota nie spytałam. Zakupiłam 2 szt. gruboziarnistej, bo nie wiem kiedy znowu zawitam w tamte strony.
Jak TŻ się obudzi to wstawię tu zdjęcie tej pasty.

A o efektach napiszę jak będę w domu, bo tutaj mam tylko twardą szczoteczkę i trochę się boję, że mogłabym się pozbawić wogóle dziąseł
pisz konieczne !!
biiibiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 13:06   #62
argissa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: szczecin
Wiadomości: 174
GG do argissa
Dot.: Białe Zęby

soda oczyszczona ponoc jest zabroniona , kiedys przyznałam sie mojej denstystce ze stosowałam rok czasu i powiedziała mi ze jestem po prostu głupia ..starłam sobie szkliwo i tyle.
argissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 14:37   #63
Rozterka
Rozeznanie
 
Avatar Rozterka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 867
Dot.: Białe Zęby

beatakob - jak już ją wypróbujesz, to napisz jak zadziałała
__________________
Rozterka

zapomniana...
Rozterka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 16:10   #64
śliweńka
Zakorzenienie
 
Avatar śliweńka
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: w poduchowie:)
Wiadomości: 11 620
Dot.: Białe Zeby

Cytat:
Napisane przez dorota82 Pokaż wiadomość
ten sklep w rybniku miesci sie jak jest restauracja delicje miedzy tym masz przejscie do blokow zaraz na przeciw jest wielki napis

gdzie dokładnie ta restauracja bo ja z Raciborza to jakbym była w Rybniku to bym może kupiła
śliweńka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 16:28   #65
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 811
Dot.: Białe Zęby

Dziewczyny a znacie jakas strone na zakup NUPRO tylko zeby była drobnoziarnista, albo chociaz średnio?
Na jaka strone nie wejde to jest tylkogrubo...
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 21:39   #66
beatakob
Rozeznanie
 
Avatar beatakob
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 674
Dot.: Białe Zęby

No i tak:
Pasta nie miała konsystencji normalnej pasty do zębów tylko się kruszyła, więc trochę ją rozrzedziłam wodą i dodałam do normalnej pasty do zębów.
Nie szorowałam mocno, bo mam trochę problemy z dziąsłami i bałam się że coś sobie zrobię tą gruboziarnistą zieloną mazią. (mogło to mieć wpływ na efekt?)
Rzeczywiście nazwa piaskowanie jest odpowiednia: jakbym szorowała zęby drobnym piaskiem.
Na efekt śnieżnej bieli się nie nastawiałam, bo to zależy od naturalnej barwy zębów, ale wydaje mi się, że zęby są troszkę jaśniejsze niż wcześniej. Szkoda, że nie mam aparatu, mogłabym porównać zdjęcie przed i po.
Teraz siedzę z czerwonym błyszczykiem na wargach i co chwilę zerkam w lusterko czy napewno są jaśniejsze czy mi się wydaje. Nie pijam kawy, herbatę rzadko, nie palę, więc być może nawet nie miałam z czego wybielać.
Podsumowując: za taką cenę opłaca się chociażby spróbować.

Teraz będę polować na drobnoziarnistą i poczekam na światło dzienne.

Dodam, że dla pewności lepiej przez jakiś czas po zabiegu nie pić kawy, herbaty, gazowanych napojów, soków i potraw barwiących i nie palić. Tak na wszelki wypadek
beatakob jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 22:18   #67
Rozterka
Rozeznanie
 
Avatar Rozterka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 867
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa Pokaż wiadomość
Dziewczyny a znacie jakas strone na zakup NUPRO tylko zeby była drobnoziarnista, albo chociaz średnio?
Na jaka strone nie wejde to jest tylkogrubo...
podawałam już tę stronkę - są wszystkie 3 rodzaje, można też wybrać z fluorem lub bez:

http://dental.lublin.pl/sklep/grupa/25/1-50109-63515-15


koszt 1 szt.= 0,80 gr
__________________
Rozterka

zapomniana...
Rozterka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 22:36   #68
silvja
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: .....
Wiadomości: 108
GG do silvja
Dot.: Białe Zęby

.....te ,,delicje'' w rybniku to chyba na rynku jak idziesz w kier- Plazy
__________________
...pozdrawiam Sylwia
silvja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 22:42   #69
kasia5558
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 2 964
Dot.: Białe Zęby

Dziewczyny nie boicie sie traktowac waszych zebow pasta za złotówkę?
kasia5558 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 23:20   #70
peyka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 207
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez kasia5558 Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie boicie sie traktowac waszych zebow pasta za złotówkę?
ta pasta jest stosowana w gabinetach dentystycznych i kosztuje znacznie więcej niż tubka zwykłej, a za złotówkę można kupić jej próbkę w małym opakowaniu, takim jak na zdjęciu wklejonym przez beatakob
peyka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 11:18   #71
kasia5558
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 2 964
Dot.: Białe Zęby

Aha rozumiem
a co do krakowa to wystarczylo troche poszukac

ozycja w bazie danych : 3508, dodana dn. 2005.03.21 Nazwa : " BDent. Zaopatrzenie dentystyczne. Sklep, komis, serwis"
Nazwa skrócona : ""
Adres :
31-521 Kraków
ul. Rakowicka 69
woj. Małopolskie
Telefon :
(0-12)4171772

Tylko jeszcze trzeba tam zadzwonic i sie zapytac czy nie sprzedaja przypadkiem tylko sprzetu:/


Dziewczyny, a ja mam jednak watpliwosci przeciez jak dentysta robi piaskowanie to nie naklada tej pasty na szczoteczke i nie myje nam zebow tylko to robi jakas maszyna, no nie?? i to nie ma znaczenia??
kasia5558 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 13:28   #72
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 811
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez Rozterka Pokaż wiadomość
podawałam już tę stronkę - są wszystkie 3 rodzaje, można też wybrać z fluorem lub bez:

http://dental.lublin.pl/sklep/grupa/25/1-50109-63515-15


koszt 1 szt.= 0,80 gr
dziekuje. Wchodzilam na ta strone juz wczesniej jak podalas, ale nie moglam odnaleźć gdzie tam drobnoziarnista.. sierota heh
Juz mam
Chyba zaryzykuje i sprawdze..
chociaz nie powiem, ale boje sie o zęby.
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 15:00   #73
Rozterka
Rozeznanie
 
Avatar Rozterka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 867
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa Pokaż wiadomość
dziekuje. Wchodzilam na ta strone juz wczesniej jak podalas, ale nie moglam odnaleźć gdzie tam drobnoziarnista.. sierota heh
Juz mam
Chyba zaryzykuje i sprawdze..
chociaz nie powiem, ale boje sie o zęby.
nie ma za co

Ja zamówię dopiero gdy zbiorę ekipę chętnych koleżanek - wyjdzie taniej koszt przesyłki
__________________
Rozterka

zapomniana...
Rozterka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 16:18   #74
beatakob
Rozeznanie
 
Avatar beatakob
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 674
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez kasia5558 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a ja mam jednak watpliwosci przeciez jak dentysta robi piaskowanie to nie naklada tej pasty na szczoteczke i nie myje nam zebow tylko to robi jakas maszyna, no nie?? i to nie ma znaczenia??
Wydaje mi się, że dentysta zrobi to profesjonalnie, czyli dużo dokładniej. Naczytałam się trochę o piaskowaniu. Niektórzy dentyści smarują dziąsła żelem, żeby nic im się nie stało. A taki domowy zabieg grozi dostaniem się piasku do "kieszonki zębowej". Jeśli ktoś chce ryzykować to już osobista sprawa
beatakob jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 20:29   #75
rubi11
Raczkowanie
 
Avatar rubi11
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 223
Dot.: Białe Zęby

Hej dziewczynki!
A czy ta pasta do piaskowania wybiela tylko osady po kawie, herbacie itp.? Bo ja chyba naturalnie nie mam białych zabków i nie wiem czy mogę liczyć na jakiś cud wybielenia?

I gdzie we Wrocławiu można ją dostać?

Ja jeszcze gdzieś czytałam o paście Diamand Email, że niby dobrze wybiela. Kupuje się ją w aptekach i kosztuje coś koło 20zł.
rubi11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 20:33   #76
kootek_mamrotek
Zakorzenienie
 
Avatar kootek_mamrotek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 6 773
GG do kootek_mamrotek
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez rubi11 Pokaż wiadomość
Hej dziewczynki!
A czy ta pasta do piaskowania wybiela tylko osady po kawie, herbacie itp.? Bo ja chyba naturalnie nie mam białych zabków i nie wiem czy mogę liczyć na jakiś cud wybielenia?

I gdzie we Wrocławiu można ją dostać?

Ja jeszcze gdzieś czytałam o paście Diamand Email, że niby dobrze wybiela. Kupuje się ją w aptekach i kosztuje coś koło 20zł.
gdzieś to wyczytałam że ta pasta nie wybiela tylko sprawia ze dziąsła są bardziej czerwone przez co zęby wyglądają bielej
__________________
"Burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.."
kootek_mamrotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 21:15   #77
rubi11
Raczkowanie
 
Avatar rubi11
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 223
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez kootek_mamrotek Pokaż wiadomość
gdzieś to wyczytałam że ta pasta nie wybiela tylko sprawia ze dziąsła są bardziej czerwone przez co zęby wyglądają bielej
Tak czy siak to efekt się liczy A czy tylko wydają się bielsze niż rzeczywiście są to już szczegół
rubi11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-13, 22:36   #78
nitka0
Raczkowanie
 
Avatar nitka0
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: T.M.
Wiadomości: 77
GG do nitka0
Thumbs up Dot.: Białe Zęby

hej dziewczynki

ciesze sie, ze trafiłam na ten watek. Szukałam u siebie w miescie, ale niestety nie ma takich sklepów
Ale juz zamowilam w necie, na stronie www.dental.lublin.pl Nio i czekam na przesyłkę
nitka0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-13, 22:54   #79
peyka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 207
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez nitka0 Pokaż wiadomość
hej dziewczynki

ciesze sie, ze trafiłam na ten watek. Szukałam u siebie w miescie, ale niestety nie ma takich sklepów
Ale juz zamowilam w necie, na stronie www.dental.lublin.pl Nio i czekam na przesyłkę
Nitka0 wobec tego czekamy na opinię
peyka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 10:22   #80
Rozterka
Rozeznanie
 
Avatar Rozterka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 867
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez nitka0 Pokaż wiadomość
hej dziewczynki

ciesze sie, ze trafiłam na ten watek. Szukałam u siebie w miescie, ale niestety nie ma takich sklepów
Ale juz zamowilam w necie, na stronie www.dental.lublin.pl Nio i czekam na przesyłkę

również czekam na opinię
__________________
Rozterka

zapomniana...
Rozterka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 10:24   #81
nitka0
Raczkowanie
 
Avatar nitka0
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: T.M.
Wiadomości: 77
GG do nitka0
Dot.: Białe Zęby

dzwonili dzisiaj do mnie, no i przesyłka wysłana

wziełam srednioziarniastą i drobnozarniastą
nitka0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 11:34   #82
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 573
Dot.: Białe Zęby

mam te pasty nupro. zieloną i czerwoną. najlepiej czyści się szczoteczką elektryczną, bo po zwyczajnej to nic nie widać. nie oczekujcie powalających rezultatów. jest trochę lepiej, ale to nie to co wybielanie.
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 20:51   #83
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Białe Zęby

Dobrze ze podalyscie ta stronke akurat jestem z lublina i w poniedziaek sie wybiore po nia.jak wyprobuje to dam znac.
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 21:50   #84
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 573
Dot.: Białe Zęby

ale wkurzyłam się na tę stronę z Lublina!!! nie znikają dane osobowe, musiałam wykasować czyjeś zanim wpisałam swoje, a dziś ktoś złożył zamówienie na moje konto. już wysmarowałam maila z reklamacją. widać ustawę o ochronie danych osobowych mają w głębokim poważaniu!!!
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 12:48   #85
zdanek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1
Dot.: Białe Zęby

Ta pasta jest też w tym sklepie: http://www.sklep.mikran.pl/go/_info/?id=2783

Nigdy z nimi nie było najmniejszych problemów. Mają też inne pasty w kategorii Stomatologia > Systemy do polerowania > Pasta polerska:

http://www.sklep.mikran.pl/go/_categ...c=59_12375_372

Pozdro
DJT
zdanek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 12:53   #86
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 573
Dot.: Białe Zęby

http://www.sklep.mikran.pl/go/_info/...a7cf7a5cd85351
ciekawe czy ta pasta działa jak ta nupro?
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 13:25   #87
kootek_mamrotek
Zakorzenienie
 
Avatar kootek_mamrotek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 6 773
GG do kootek_mamrotek
Dot.: Białe Zęby

Cytat:
Napisane przez rubi11 Pokaż wiadomość
Tak czy siak to efekt się liczy A czy tylko wydają się bielsze niż rzeczywiście są to już szczegół
chodzilo mi o to ze usta i dziąsla robia sie po tej paście czerwone ale jest to efekt chwilowy(a wydaje mi sie jak sie myje zęby normalna pasta to efekt bardzo podobny)
__________________
"Burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.."
kootek_mamrotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 14:45   #88
Enaffi
Wtajemniczenie
 
Avatar Enaffi
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 852
Dot.: Białe Zęby

brzmi ciekawie ta pasta "Nupro" dzisiaj sobie zamowie a co na prube nie zaszkodzi
Enaffi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 15:09   #89
Leady
Raczkowanie
 
Avatar Leady
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 327
Dot.: Białe Zęby

a jest ktos moze ze swidnika? (kolo lublina) i wie czy jest tam taki sklep?
Leady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 19:22   #90
ewla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 168
Dot.: Białe Zęby

Kupiłam nupro medium. Juz wiem, ze mam czyścić szczoteczką elektryczną. ale jak dlugo?
ewla jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:28.