tipsy, a sztuczne paznokcie - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-18, 12:41   #31
czarna_orchidea21
Rozeznanie
 
Avatar czarna_orchidea21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 542
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Ja miałam akryle zakladane 3 razy, piewszy raz extra salon za zwykły akryl z bialą koncówką bez zdobienia 90 zł - po krotkim czasie zauwazylam pod nimi powietrze i nie wygladało za dobrze, 2 i 3 raz miałam zakładane akryle jednokolorowe-rozowe, zapłaciłam za kazde zalozenie 50 zł trzymały sie 2 m-ce bez uzupełniania! bez pecherzykow powietrza, odrost co prawda miałam spory ale potrafiłam sama delikatnie spiłowac zeby nie bylo znaczącej różnicy,do tego tez sama zdobiłam i było super. Żeli nigdy nie miałam chociaż mnie kusi, ale ponoć są słabsze a przy moim trybie zycia przydają sie mocniejsze
czarna_orchidea21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-18, 15:28   #32
wścibiuszka
Zadomowienie
 
Avatar wścibiuszka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 644
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

nie wiem, które pazurki są trwalsze wiem, że przede wszystkim zależy to od paznokcia, jednej osobie akryle trzymaja sie super a żele odpadają zaś inni maja na odwrót. Mnie osobiście trzymają sie i akryle i żele z tym, że kiedy mi pazurki rosły zdarzylo się, że czasami jakiegoś akryla gdzieś ułamałam a w przypadku żeli takiej sytuacji nie miałam. Dodam jeszcze, że raz straciłam całego pazura i cieszyłam się, że przynajmniej moj naturalny został( jak wiadomo przy akrylach to róznie bywa raz akryl odpadnie a raz caly pazurek) przy żelach jest to bezpieczeństwo, że predzej odpadnie tips z żelem niż nasz cały paznokieć.
wścibiuszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-24, 09:51   #33
madam_myha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

muszę sie przyznac ze na jaswoim koncie miałam tylko żelowe i + wtopione hologramy w żel na swoich pazurkach wyglada to SUPER i nie jest az tak drogo ja zapłaciłam 55zł. A teraz w piatek ide zrobic sobie akrylowe zobaczymy co i jak... ok POzdro i ALOHA
madam_myha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-24, 20:26   #34
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Wszystko pięknie i ładnie drogie dziewuszki ale... stwierdzenie ze mają wycofywac akryle poniewaz są rakotworcze naprawde mozna między bajki wlozyc..Natomiast, ze mogą powodowac bole i zawroty glowy- zgodzę sie - ale to kwestia bardzo indywidulana i takie przypadki zdarzaja sie baaardzo rzadko! Żel tez calkiem " niewinny" nie jest- w sporadycznych przypadkach moze spowodowac paskudnie wygladajace uczulenie.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-25, 13:06   #35
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez paulakrk
stwierdzenie ze mają wycofywac akryle poniewaz są rakotworcze naprawde mozna między bajki wlozyc..Natomiast, ze mogą powodowac bole i zawroty glowy- zgodzę sie - ale to kwestia bardzo indywidulana i takie przypadki zdarzaja sie baaardzo rzadko!
Zgadzam sie z Toba w 100%, ja na przykład mam bardzo czeto zawroty głowy np na stacji benzynowej- mdli mnie od zapaszku benzyny, a przecież sa ludzie pracujący na stacjach całe lata i im nie szkodzi! Podobnie potrafi zrobic mi sie słabo gdy wsiadam do windy ze zbyt uperfumowana paniusia, albo zaraz po takiej i co perfumy szkodzą? Nie! Po prostu jestem wrażliwsza na zapachy niz inni ludzie.
Dodam, że pracuje na akrylu i dopiero po 7-8 godzinach pracy non-stop przy akrylu zaczyna mi sie w łebku kręcic.
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 10:28   #36
Becius
Przyczajenie
 
Avatar Becius
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 14
Dot.: tipsy

Jezeli chcesz robic tipsy to najlepiej zrobic kurs tam dokładnie ci powiedzą!
Becius jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 10:45   #37
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy

Na samej pierwszej stronie wałkowałyśmy ten temat dobre 5 razy!!! I nie rozumiem pytania - najlepsze do czego??!!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 10:48   #38
Becius
Przyczajenie
 
Avatar Becius
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 14
Dot.: tipsy

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Na samej pierwszej stronie wałkowałyśmy ten temat dobre 5 razy!!! I nie rozumiem pytania - najlepsze do czego??!!
Dokladnie pytanie jest dosc skomplikowane!
Becius jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 12:41   #39
Nebula
Zakorzenienie
 
Avatar Nebula
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5 327
GG do Nebula
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Witam wszystkich.
szukałam odpowiedzi w inteernecie na nurtujące mnie pytanie i trafiłam na to forum...zatem zadam je tutaj, może któraś z Pań będzie umiała mi pomóc : )

otóż szukam metody by wzmocnić swoje paznokcie. słyszałam o metodzie żelowej - nakładanie żelu na paznokieć w celu wzmocnienia jego - by nie pękały po bokach. czy zatem można coś takiego zrobić? bo kuracja olejkiem rycynowym i jakimiś odżywkami pomaga, ale nie na długo.

czy można zatem nałożyć sam żel na płytkę paznokcia jako taki 'sztywny lakier'?

z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam
Joanna
Nebula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-18, 21:47   #40
orika23
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 6
Thumbs up Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Nebula Pokaż wiadomość
Witam wszystkich.
szukałam odpowiedzi w inteernecie na nurtujące mnie pytanie i trafiłam na to forum...zatem zadam je tutaj, może któraś z Pań będzie umiała mi pomóc : )

otóż szukam metody by wzmocnić swoje paznokcie. słyszałam o metodzie żelowej - nakładanie żelu na paznokieć w celu wzmocnienia jego - by nie pękały po bokach. czy zatem można coś takiego zrobić? bo kuracja olejkiem rycynowym i jakimiś odżywkami pomaga, ale nie na długo.

czy można zatem nałożyć sam żel na płytkę paznokcia jako taki 'sztywny lakier'?

z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam
Joanna

Witaj!
Ja używam żelu firmy Oriflame (http://www.oriflame.pl/prod/catalog/...ameColourNails) oraz olejku tej samej firmy (http://www.oriflame.pl/prod/catalog/...meColourNails).
Jestem z tych produktów bardzo zadowolona, a przede wszystkim - widze efekty.
Gdybyś nie miała dostępu do konsultantki Oriflame, a chciałabyś wypróbować te produkty - nie ma problemu - zamówię je dla Ciebie u mojej konsultantki.
Pozdrawiam
orika23
orika23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-18, 21:51   #41
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Nebula Pokaż wiadomość

czy można zatem nałożyć sam żel na płytkę paznokcia jako taki 'sztywny lakier'?
Tak mozna - np SPN ma taki żelik - tylko do naturalnej płytki
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 21:23   #42
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Tak, żelik SPN jest fajnie elastyczny, a jednocześnie utwardza paznokcie, tak, że nie pekaja po bokach.
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 22:41   #43
Engel4
Przyczajenie
 
Avatar Engel4
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Hamburg
Wiadomości: 5
Smile Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Ja miałam dzisiaj robione akrylki na poobgryzanych paznokciach i nakleiła mi na spiłowanych pazurkach najpierw tipsy, obciela i akryl pare razy pilowala i tam jakies lakierki ... I nie wiem czy to brak przyzwyczajenia do dlugich paznokci czy co ale cały czas mam uczucie ze mi zaraz sie odkleja ze jakos nie dolejone..Mialyscie tez takie odczucie? I jak poznac czy paznokcie sa dobrze zrobione? Z gory dziekuje za odpowiedz
Engel4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 11:37   #44
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

hejka pewnie że się da,tipsy sa przystosowane tak aby dalo sie je przykleić na każdy rodzaj paznokcia zajmuje sie tipsami juz ponad 2 lata i naprawde nie straszny mi zaden paznokiec, po niektorych slizga sie klej, maja malutka plytke do ktorej sama musze przystosowac tipsy a nawet bardzo obgryzione wiec jesli nie chciala bys juz obgryzac paznokci zapraszam cie a ich przedluzenie pozdrawiam ....
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 11:41   #45
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez n_o_b_o_d_y Pokaż wiadomość
A czy jest jakas mozliwosc zrobienia takich paznokietkow na obgryzionych paznokciach ? Bo moje wygladaja strasznie a wiem ze nieoducze sie nigdy tego okropnego nalogu. Poprostu ja juz nad tym nie panuje A moze sa na to jakies takie specjalne sztuczne paznokcie po ktorymi moje naturalne mogly by sobie powolutku rosnac ? Z gory dziekie za pomoc
hejka pewnie że się da,tipsy sa przystosowane tak aby dalo sie je przykleić na każdy rodzaj paznokcia zajmuje sie tipsami juz ponad 2 lata i naprawde nie straszny mi zaden paznokiec, po niektorych slizga sie klej, maja malutka plytke do ktorej sama musze przystosowac tipsy a nawet bardzo obgryzione wiec jesli nie chciala bys juz obgryzac paznokci zapraszam cie a ich przedluzenie pozdrawiam ....
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 11:49   #46
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez orika23 Pokaż wiadomość
Witaj!
Ja używam żelu firmy Oriflame (http://www.oriflame.pl/prod/catalog/...ameColourNails) oraz olejku tej samej firmy (http://www.oriflame.pl/prod/catalog/...meColourNails).
Jestem z tych produktów bardzo zadowolona, a przede wszystkim - widze efekty.
Gdybyś nie miała dostępu do konsultantki Oriflame, a chciałabyś wypróbować te produkty - nie ma problemu - zamówię je dla Ciebie u mojej konsultantki.
Pozdrawiam
orika23
zel silikonowy do naturalnej plytki czesto odpada dlatego zamiast tego zelu warto nalozyc zel o tipsow jest poprostu twardszy i trwalszy napewno leiej utwardzi twoje paznokietki....... pozdrawiam
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:13   #47
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez marta8 Pokaż wiadomość
dzięki, bardzo dobrze przybliżyłaś mi cały "cykl" robienia paznokci z akrylu
czekam na poniedziałek
pamietajcie zeby nie nakladac zelu ani akrylu przy samych skorkach musi byc minimalny osdtep aby nie podeszlo tam powietrze........
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:17   #48
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez mosquito Pokaż wiadomość
jesli masz bardzo krótka płytke paznokcia to najodpowiedniesze będzie dla Ciebie przedłużanie metoda żelową, a jesli chodzi o cene to zalezy od miasta, u mnie (Łódź i okolice) ceny wahają sie od 80 nawet do 150-200 złotych.(te droższe to już z jakimis aqua elementami i zdobieniami)
hmmmmm strasznie drogo u was ja robie tipsy za 40zł a ze zdobieniem za 50zł
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:20   #49
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez KasiekW Pokaż wiadomość
spokojnie, na obgryzkach też się da zrobic a co do ceny to zalezy od miasta u mnie w wawie ceny u dobrych i sprawdzonych stylistek są od 80 zl w zwyż. Odradzam tańsze usługi, najczęściej są to dziewczyny zaraz po kursach, które dopiero zaczynają swoją pazurkową przygodę, albo te, które pracują na kiepskich produktach. Co gorsze można trafić na kogoś kto przedłużania paznokci uczył się z internetu, a wtedy bardzo często problemy z pazurkami gwarantowane
straszne rzeczy wypisalas.... zajmuje sie tipsami ponad dwa lata i biore za to do 50 zl poniewaz robienie tego sprawia mi przyjemnosc.......
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:22   #50
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez gagatek_:) Pokaż wiadomość
hmmmmm strasznie drogo u was ja robie tipsy za 40zł a ze zdobieniem za 50zł
A na jakich produktach?
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:29   #51
gagatek_:)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7
Dot.: tipsy, a sztuczne paznokcie

zeli uzywam z firmy sun flower jest badzo dobry srednio gesty i naprawde dobrze sie fo uklada.....
gagatek_:) jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:41.