Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro) - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-14, 14:32   #661
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

informuje,że z moich pędzelków jestem bardzo zadowolona, są mięciutkie i dobrze nakłada mi się nimi cienie A co do wachlarza to ten duży można również używać do modelowania różu Myszka8425 super ten duży zestaw znalazłaś, jest świetny
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 14:37   #662
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

nie drogo jak na tyle pedzli ale jaka jakosc??!!
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 17:04   #663
sylweczenka
Wtajemniczenie
 
Avatar sylweczenka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Z Leniuchowa :)
Wiadomości: 2 688
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

wlasnie, ja tez jestem nimi zaiteresowana, moze ktos mi cos na ich teamt powiedziec?
sylweczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 18:14   #664
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez sylweczenka Pokaż wiadomość
wlasnie, ja tez jestem nimi zaiteresowana, moze ktos mi cos na ich teamt powiedziec?
O co konkretnie pytasz? Bo jeśli o pędzle z allegro to jest na ten temat 22 strony.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 22:28   #665
sylweczenka
Wtajemniczenie
 
Avatar sylweczenka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Z Leniuchowa :)
Wiadomości: 2 688
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

o te cp wyzej jest linka
sylweczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 13:39   #666
Cykada
Zadomowienie
 
Avatar Cykada
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: pewnie z pracy ;)
Wiadomości: 1 639
GG do Cykada Send a message via Skype™ to Cykada
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez Cykada Pokaż wiadomość
Zastanawialam sie nad tym zestawem wlasnie po przejrzeniu watku Koniec koncow kupilam jednak inny bo doszlam do wniosku ze zalezy mi na skosnym do rozu.
http://www.allegro.pl/item388953466_...yk_kabuki.html
Dostałam przesyłkę z pędzlami w poniedziałek i po tygodniu uzywania moge powiedzieć że jestem z nich zadowolona
__________________
"Dokąd tak biegniesz?
Przecież wiesz, że przed sobą nie uciekniesz
Wyciągnij rękę!
Może wreszcie dosięgniesz tego co naprawdę ważne jest"
Cykada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 00:48   #667
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

to sa dwa takie same zestawy ale kazdy u innego sprzedawcy i inaczej sie nazywaja!!
http://www.allegro.pl/item395327781_...zt_gratis.html i
http://www.allegro.pl/item403074265_...zowy_etui.html, zbieg okolicznosci?
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 00:53   #668
kamkam
Rozeznanie
 
Avatar kamkam
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Lu :)
Wiadomości: 769
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

No właśnie, to w końcu Lancrone czy Chantill;/
A chcialam sobie takie kupic, na poczatek;/
kamkam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 01:15   #669
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

no wiec juz wiem mniej wiecej czego potrzebuje,a wiec przede wszystkim potrzebuje kulki:a o to moje typy-
http://www.allegro.pl/item401391754_...ol_18_szt.html
ze wzgledu na ze wygladaja ok ale sprzedajacy nowy to niewiadomo,dwie osoby kupily i sa bardzo zadowolne,nastepny
http://www.allegro.pl/item397893377_...k_gratis_.html
niska cena, i wlosie nylonowe (ciekawe) i ostatni
http://www.allegro.pl/item398664436_...promocja_.html
jest kulka i polaczenie kozy z sobolem w pedzlach do cieni i jaka ilosc sztuk za taka cene
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 15:09   #670
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

ja na pewno jak kupie nowe nie bede brala kozy, zle wygladaja juz moje do pudru z kozy pedzle. a mam je poltora roku.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 15:38   #671
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja na pewno jak kupie nowe nie bede brala kozy, zle wygladaja juz moje do pudru z kozy pedzle. a mam je poltora roku.
to co sie dzieje z nimi?zaczynaja byc szorstkie?drapia?
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 16:55   #672
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

sa szorstkie, wlosie nie jest juz takie proste. Do tego wyglądają brzydko (ale ja mam jasne pędzle, mam wrażenie że ciemne kozie jest trochę inne, mam taki dodatkowy pasek czarny na nich i trzyma się lepiej).
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 16:58   #673
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

kupowalas u makona?cos jak te?do pudru?ja mysle ze to zalezy tez od jakosci wlosia,jedna koza moze byc taka a druga inna
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 17:46   #674
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

u makona kupowalam. generalnie nie ma tragedii - sa naprawde przyzwoite za te pieniadze. po prostu jasne wlosie traci ladny kolor w pewnym momencie. mam dokladnie ten komplet ktory mi wyslalas na pw.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 17:52   #675
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
u makona kupowalam. generalnie nie ma tragedii - sa naprawde przyzwoite za te pieniadze. po prostu jasne wlosie traci ladny kolor w pewnym momencie. mam dokladnie ten komplet ktory mi wyslalas na pw.
a to dziwne bo teraz takie pedzle maja www.wizazysci.pl, a patrzylas to sa dwa takie same zestawy ale kazdy u innego sprzedawcy i inaczej sie nazywaja!!
http://www.allegro.pl/item395327781_...zt_grati s.html i
http://www.allegro.pl/item403074265_...zowy_etu i.html, zbieg okolicznosci?to te lancrone to nie jest wcale amerykanska firma bo ta druga magda 455 ma takie same a ona ma polskie.
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 20:02   #676
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

ale mozliwe ze wizazysci to polaczone sily kilku sprzedawcow.

poza tym to te pedzle pewnie i tak chinskie jak wszystko ;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 23:28   #677
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

pytalam sie sprzedajacego na allegro odnosnie pedzli,pytalam sie skad maja pedzle a pani mi napisala "
Jak wszystkie pędzle sprzedawane na allegro I moje import_owane sa z Chin.
W Chinach SA najlepsze fabryki produkujące pedzle dla znanych marek MAC Bobby Brown etc.
Jakość tych pędzli jest bardzo dobra â�� wlosie jest naturalne, dobrze przycięte i co najważniejsze nie wychodzi i nie deformuje się."
wiec odpoiedz juz macie ,jakby ktos mial watpliwosci,a odnosnie tych pedzli

http://www.allegro.pl/item398664436_...promocja_.html
pytalam sie tej osoby co zakupila je i napisala tak:
Pedzle sa super nie ma z nimi problemow, warte sa wiele wiecej niz 139zl. Polecam.wiec pewnie warto!!
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-20, 09:54   #678
moren
Wtajemniczenie
 
Avatar moren
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 297
GG do moren
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Ja zabralam moje pedzle na urlop i na wakacjach malowalam sie tylko nimi.Byly raz "prane" i zaczelo z nich troszke wypadac wlosie Nie pamietam z czego sa te pedzle,na all nie ma juz takich samych I jak juz kilka razy wspomnialam-dla mnie sa troszke za miekkie Dlatego nie polecam kupowac jakis bardzo drogich zestawow.Ja za swoj dalam 55 zl i nie zaluje.Ale jakbym miala w ciemno dac ponad stowe,to bym sie mocno zastanowila...
moren jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-20, 09:57   #679
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

http://www.allegro.pl/item395746117_..._podkladu.html

Co myslicie o tych konkretnie.
Powinny byc dobre bo uzytkownika www.wizazysci.pl polecalyscie widze w tym watku.
Zalezy mi zeby byl ten pedzel do podkladu w zestawie bo po co go kupowac odzielnie (wyjdzie drozej)


lub te ->http://www.allegro.pl/item403080139_..._podkladu.html
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-20, 10:12   #680
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

sama nieiwem ktory kupic,ten drugi link to tylko koza i kucyk,moze z sobola cos poszukasz?
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-20, 10:18   #681
moren
Wtajemniczenie
 
Avatar moren
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 297
GG do moren
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Mi sie podoba ten 2,ale biore pod uwage tylko ilosc pedzli zastanow sie,czego potrzebujesz.Jesli bardziej odpowiada Ci 1,wlasnie przez pedzel do podkladu,to bierz 1
moren jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-20, 12:35   #682
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez myszka8425 Pokaż wiadomość
sama nieiwem ktory kupic,ten drugi link to tylko koza i kucyk,moze z sobola cos poszukasz?

Wydaje mi sie ze sobol za drogi dla mnie.Widzialam podobne zestawy z nim za ponad 130 zl.


Cytat:
Napisane przez moren Pokaż wiadomość
Mi sie podoba ten 2,ale biore pod uwage tylko ilosc pedzli zastanow sie,czego potrzebujesz.Jesli bardziej odpowiada Ci 1,wlasnie przez pedzel do podkladu,to bierz 1
Obydwa maja pedzle do podkladu
Ale chyba wezme ten wiekszy zestaw.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 01:40   #683
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

a tak ogolnie,to czym wam sie lepiej pracuje:wiekszymi pedzelkami czy mniejszymi?do nakladania cieni?a dlugosc raczki tez ma znaczenie?


Edit:http://www.allegro.pl/item404267733_...pigmentow.html
komplet pedzli maca 24 sztuk

Edytowane przez myszka8425
Czas edycji: 2008-07-21 o 09:59
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 10:08   #684
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

ma znaczenie. Jak sie zblizam do lusterka a czasami trzeba to mam za dlugie raczki - pedzelek sephory do korektora za to ma idealna, bo krotsza.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 10:10   #685
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

mam ochote na te pedzle http://www.allegro.pl/item398664436_...promocja_.html
przewaznie te do cieni maja ponad 10cm ja nieiwem czy bede mogla operowac tak duzymi pedzlami do cienia,
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 17:20   #686
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/item395746117_..._podkladu.html

Co myslicie o tych konkretnie.
Powinny byc dobre bo uzytkownika www.wizazysci.pl polecalyscie widze w tym watku.
Zalezy mi zeby byl ten pedzel do podkladu w zestawie bo po co go kupowac odzielnie (wyjdzie drozej)


lub te ->http://www.allegro.pl/item403080139_..._podkladu.html
Mi się bardziej podoba ten pierwszy. A taka sama cena a mniejsza ilość chyba na pewno przełoży się na jakość.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-24, 22:08   #687
happenstance
Raczkowanie
 
Avatar happenstance
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 363
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

ile pedzli jest potrzebne wg was dl osoby , która profesjonalnie nie zajmuje sie makijażem, porpsotu będzie używac pędzli na sobie.... bo ja widzę na all zestawy od 15-40 i boje sie że kupie albo za mały albo za duży z którego połow nie będe używała:/
happenstance jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-24, 22:53   #688
moren
Wtajemniczenie
 
Avatar moren
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 297
GG do moren
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez happenstance Pokaż wiadomość
ile pedzli jest potrzebne wg was dl osoby , która profesjonalnie nie zajmuje sie makijażem, porpsotu będzie używac pędzli na sobie.... bo ja widzę na all zestawy od 15-40 i boje sie że kupie albo za mały albo za duży z którego połow nie będe używała:/
Pisalam juz kilka razy,ze to zalezy od tego,do czego je potrzebujesz,jaki robisz makijaz,jakie pedzelki lubisz.
Ja np.lubie miec 2 duze:jeden do pudru matowego,2 do rozswietlajacego lub rozswietlaczy;2 do rozu-rowniez 1 do matowego,1 do takiego z drobinkami lub do rozswietlaczy;pedzelkow do cieni nigdy malo,ale dobrze miec 1 duzy,sredni i maly (dla mnie to minimum i raczej zdecydowanie za malo.Mam ok.10 pedzli do cieni);pedzel do szminki sie przyda,ale rzadko uzywam;no i obowiazkowo grzebyk do rzes+szczoteczka do brwi
moren jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-25, 00:11   #689
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

za pedzelki zaplacilam we wtorek,jeszcze nie dotarly,martity dzis nie bylo na internecie,moze wziela urlop?to by naopisala na aukcji ze paczki wysyla wtedy i wtedy?
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-25, 09:31   #690
sylweczenka
Wtajemniczenie
 
Avatar sylweczenka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Z Leniuchowa :)
Wiadomości: 2 688
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

jezeli wplacalas na poczcie bedize duzo dluzej szlo, jak w banku to krocej
sylweczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
akcesoria do makijażu, makijaż, pędzelki, pędzle

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-09 18:38:20


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:40.