Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro) - Strona 43 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-06-21, 00:28   #1261
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez Shee'naz Pokaż wiadomość
Przymierzam sie do tego zestawu . Poki co jestem pedzlowym laikiem. Czy ta kulka jest dobra do załamania, czy byloby mi wygodniej uzywac skosnego pedzelka na poczatek?
Powiem tak moje makijaże które zamieszam na MM robiłam pędzelkami typu języczkowego. I też dało radę fajnie nałożyć i wymieszać cienie. Zestaw kupiłam właśnie dla kulki i jak dla mnie ona służy raczej do mieszania kolorów bo jakoś mało łapie cienia i nałożony nią kolor jest jaśniejszy niż pędzelkiem płaskim.
Ja polecam nakładanie na załamanie jak i na powiekę płaskim a rozcieranie granicy kulką. Co do na samego nakładania kulką to właśnie jest ona dość duża i może być problem z nałożeniem tylko w załamaniu ale jeśli lubisz delikatne makijaże i kolorki nada sie i do załamania. A i w tym zestawie też jest skośny z włosia więc możesz kupić ten zestaw (ja mam właśnie ten - nie wiem czy to ten sam co ty wstawiałas bo tylko tak na szybko zerknęłam) i na bank wszystkie podstawowe pędzeli będziesz miała.
http://allegro.pl/item647371035_prof...oza_kucyk.html
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-27, 15:30   #1262
hejYou
Zakorzenienie
 
Avatar hejYou
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 11 005
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

dziewczyny mam do was pytani czy ma któraś z was takie pędzle
http://www.allegro.pl/item671036487_...tuba_5szt.html ?

dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem i chciałabym zaopatrzyć się w jakieś pędzle
__________________
Świat jest mały. Ostatecznie wszyscy kiedyś spotkamy się w łóżku.
hejYou jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-27, 15:35   #1263
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Cytat:
Napisane przez hejYou Pokaż wiadomość
dziewczyny mam do was pytani czy ma któraś z was takie pędzle
http://www.allegro.pl/item671036487_...tuba_5szt.html ?

dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem i chciałabym zaopatrzyć się w jakieś pędzle
Wg mnie te pędzle to nie jest MAC . Z tego, co się orientuję, nie ma z tej firmy większych zestawów niż 5-6 sztuk, a pojedynczo pędzle wychodzą o wiele drożej niż na tej aukcji. Nie wypowiem się co do jakości tych pędzli, jednak do oryginalnego MACA pewnie im bardzo daleko
ganimedea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-27, 15:52   #1264
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

5 sztuk to maks, to wiadomo ze podrobba. bozesztymoj
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 11:30   #1265
Kasiaaa85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiaaa85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 211
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli?

Dziewczyny pomóżcie!!
tez zastanawiam się nad zakupem pędzli z allegro...wybrałam takie 3 zestawy...widzę ze duzo z Was kupowało pędzle na aukcji i może akurtat macie cos w tym stylu i możecie napisać jak się sprawują??

byłabym bardzo wdzięczna


http://www.allegro.pl/item671880361_...oza_kucyk.html

http://www.allegro.pl/item672200770_..._promocja.html

http://www.allegro.pl/item670192047_...zt_w_etui.html
Kasiaaa85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 15:43   #1266
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
pędzle do makijażu

kupiłam sobie zestaw pędzli do makijażu na allegro. nie jestem profesjonalistka, wiec nie bardzo wiem czy one sa profesjonalne czy nie. maja posluzyc mnie do robienia sobie makijazu. Jest krótki opis pędzli jednak dla mnie mało wyczerpujący. nie bardzo wiem o co mam pytac bo nie znam sie na tym( moze w krutce to sie zmieni,moze skuszer sie na kurs makijazu). Moze ktos z was pomoze mi dokladniej opisac kazdy pedzel jak stosowac i do czego.
w komplecie nie ma pedzla do podkladu, kusi mnie dokupic. kupic czy nie? a moze mozna zastosowac ktrys z tych pedzli?
aukcja moze z czasem zniknac wiec pozwole sobie na skopoiowanie informacji.

w_2.jpg
Specyfikacja pędzli:
Pędzel nr1 43 mm 80 mm
pędzel typu jumbo kabuki, specjalnie zaprojektowany do omiatania twarzy z naturalnego włosia koziego
Pędzel nr2 48 mm 38 mm
duży pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, prasowanego lub brązującego, wykonany z włosia koziego, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru
Pędzel nr3 41 mm 30 mm
średni pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, prasowanego lub brązującego, wykonany z włosia koziego
Pędzel nr4 38 mm 25 mm
ścięty pędzel umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację różu; wykonany z włosia koziego; ścięta forma pozwala w prosty sposób podkreślić kości policzkowe lub wysmuklić owal twarzy
Pędzel nr5 15 mm 12 mm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr6 13 mm 10 mm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr7 12 mm 7 mm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr8 11 mm 8 mm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr9 28 mm 46 mm
pędzel (tzw. wachlarz) służy do wykańczania makijażu; do omiatania twarzy z nadmiaru pudru bądź cieni do powiek; wykonany z naturalnego włosia wiewiórki i kucyka
Pędzel nr10 7 mm 5 mm
mały pędzel do wykańczania makijażu oka, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr11 9 mm 4 mm
szpiczasty pędzel do malowania ust, idealny do rozprowadzania pomadki oraz do uzyskania doskonałego konturu ust, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka, pędzel do stosowania konsystencji mokrych i suchych
Pędzel nr12 9 mm 1 mm
eyeliner do kresek, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka, umożliwia bardzo dokładne narysowanie linii
Pędzel nr137 mm 4 mm
skośny pędzel do malowania brwi i rozcierania kresek, wykonany z naturalnego włosia sobola i kucyka
Pędzel nr14 11 mm 9 mm
aplikator do nakładania cieni na powieki, główka z miękkiej gąbki, wymienny
Pędzel nr15 22 mm 7 mm
spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa
Pędzel nr16 23 mm 13 mm
kompaktowy grzebyk do rzęs i brwi; produkt 2 w 1; grzebyk służy do rozczesywania rzęs i pozbycia się nadmiaru mascary; szczoteczka z syntetycznej szczeciny nadaje kształt brwiom

a chodzi o te aukcje: pedzle do makijazu


Edytowane przez bochema
Czas edycji: 2009-07-01 o 15:47
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 17:04   #1267
fiona13111
Przyczajenie
 
Avatar fiona13111
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: za gorami za lasami
Wiadomości: 20
Dot.: pędzle do makijażu

sa juz watki dotyczace pedzli, wiec chyba nie ma senu zakladac nowego... jak dla mnie to wszystkie pedzle masz dokladnie opisane, rowniez to do czego sluza, wiec wlasciwie to nie wiem z czym masz problem...
__________________
mój make up
fiona13111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 17:28   #1268
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: pędzle do makijażu

skoro jest juz taki watek to w takim razie poprosze o przeniesienie tego watku do pedzli .
nie znam sie dokladnie na tym, wiem ze nie zawsze dokladnie jest wszystko opisywane, wiec moze i tu sie tak przytrafilo.
moze mozna jakis pedzelek do czegos innego zastosowac nie koniecznie do cieni? nie wiem dlatego pytam. wizazystki napewno maja swoje tzw triki.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 18:46   #1269
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: pędzle do makijażu

W zaadze masz wszystko opisane, a jesli wpadnie Ci do glowy pomysl zeby dany pedzelek uzyc do czego innego to zrob to

Widzialam jak dziewczyny uzywaja skosnych do brwi do robienia kresek czy rozcierania ich
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 18:46   #1270
oo0paulinka0oo
Raczkowanie
 
Avatar oo0paulinka0oo
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 297
Dot.: pędzle do makijażu

Witaj,
Ile dałaś za zestawik ? Hmm ja też noszę się z zamiarem kupna pędzli, ale szukam i szukam i nic
oo0paulinka0oo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-01, 22:49   #1271
theoneandonly
Wtajemniczenie
 
Avatar theoneandonly
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 278
Dot.: pędzle do makijażu

Cytat:
Napisane przez bochema Pokaż wiadomość
kupiłam sobie zestaw pędzli do makijażu na allegro.

AAAAA, mam ten sam zestaw. Dopiero dziś do mnie przyszedł.
Jestem bardzo zadowolona, włosie jest bardzo miękkie, miłe w dotyku, naprawdę myślałam , że będzie gorzej więc się mile zaskoczyłam.
Tym bardziej, że w porównaniu do pędzli których używałam dotychczas to jak niebo i ziemia nawet jeśli chodzi o jakość włosia. Ten zestaw kupiłam i tak tylko po to, aby kupić i na początek się rozeznać ; chciałam sobie jeszcze dokupywać pędzle z MACA lub Sephory. Teraz jak już obejrzałam pędzle nie sądzę, aby to było takie potrzebne
napiszę co i jak jak już się trochę z nimi obeznam

Edytowane przez theoneandonly
Czas edycji: 2009-07-01 o 22:52
theoneandonly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 09:49   #1272
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

za zestawik zaplacilam 44 zł chyba + oczywiscie koszt wysylki.
wczoraj testowalam sobie cienie - pigmenty ktore tez zamowilam sobie na allegro oczywiscie smarowalam na reku, efekt jak dla mnie jest zadziwiajacy, to przechodzenie koloru w kolor, super, jestem naprawde bardzo zadowolona.
mialam wczesniej cieniutki pedzelek do powiek kupiony chyba w rossmanie, bylam z niego zadowolona ale z tych to juz jestem wniebowzieta.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 12:31   #1273
drahira
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 2
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

cześć dziewczyny, chciałabym się dowiedzieć, co sądzicie o tych pędzlach.

http://allegro.pl/item672200770_pedz...a.html#gallery
drahira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 16:19   #1274
Kasiaaa85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiaaa85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 211
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

ja je właśnie dzisiaj zamówiłam...mam dziewne wrażenie,że są podejrzanie tanie, ale pożyjemy zobaczymy
Kasiaaa85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 23:04   #1275
drahira
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 2
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

w takim razie, jak przyjdą daj koniecznie znać, czy jesteś zadowolona!
drahira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 23:23   #1276
Kasiaaa85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiaaa85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 211
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

na pewno opisze swoje wrazenia, ale to pewnie będzie juz po weekendzie :/
Kasiaaa85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-03, 08:49   #1277
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

jeszcze nie robilam sobie imprezowego makijazu, ale do pracy delikatny owszem i ja z pedzli ktore sobie kupilam jestem naprawde zadowolona, swietnie rozprowadzaja cienie nawet te w kamieniu.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-06, 11:39   #1278
oo0paulinka0oo
Raczkowanie
 
Avatar oo0paulinka0oo
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 297
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

Kurcze... chyba się skuszę na ten zestaw Skoro wasze odczucia są pozytywne Cena bardzo korzystna i zastawiam się czy to nie dziwne przy takiej ilości pędzelków
oo0paulinka0oo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-06, 12:52   #1279
theoneandonly
Wtajemniczenie
 
Avatar theoneandonly
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 278
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

Cytat:
Napisane przez oo0paulinka0oo Pokaż wiadomość
Kurcze... chyba się skuszę na ten zestaw Skoro wasze odczucia są pozytywne Cena bardzo korzystna i zastawiam się czy to nie dziwne przy takiej ilości pędzelków
W końcu to jakaś promocja, więc jak okazja to trzeba brać
theoneandonly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-07, 20:45   #1280
Kasiaaa85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiaaa85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 211
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

ja je kupilam w czwartek, a dopiero dzisiaj mi je wysłałi :/
Kasiaaa85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-27, 12:51   #1281
babele
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

Cytat:
Napisane przez bochema Pokaż wiadomość
jeszcze nie robilam sobie imprezowego makijazu, ale do pracy delikatny owszem i ja z pedzli ktore sobie kupilam jestem naprawde zadowolona, swietnie rozprowadzaja cienie nawet te w kamieniu.
a mogłabyś napisać od kogo je kupowałaś i jakiej są firmy? z góry wielkie dzięki!
Od 1,5 miesiąca śledzę allegro i oferty sprzedaży pędzli i już naprawdę mam mętlik w głowie.. Tym bardziej, że przeczytałam na forum, że większość z nich to podróbki i włosie wypada
babele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 21:16   #1282
anuszka_ko
Przyczajenie
 
Avatar anuszka_ko
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kołobrzeg
Wiadomości: 29
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

Cytat:
Napisane przez Kasiaaa85 Pokaż wiadomość
ja je kupilam w czwartek, a dopiero dzisiaj mi je wysłałi :/
i jak tam te pędzle dziewczynki?
anuszka_ko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 09:21   #1283
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Czy kupowałyście na allegro komplety pędzli? (pędzle z allegro)

Cytat:
Napisane przez babele Pokaż wiadomość
a mogłabyś napisać od kogo je kupowałaś i jakiej są firmy? z góry wielkie dzięki!
Od 1,5 miesiąca śledzę allegro i oferty sprzedaży pędzli i już naprawdę mam mętlik w głowie.. Tym bardziej, że przeczytałam na forum, że większość z nich to podróbki i włosie wypada
PROFESJONALNY ZESTAW 16 SZTUK PĘDZLI
DO MAKIJAŻU Z NATURALNEGO WŁOSIA
Produkt marki ESENSE z serii PROFFESSIONAL



kupiony u : fabrykastyli_pl


ja nie jestem profesjonalistka pedzle kupilam na wlasny uzytek, i napewno sa milion razy lepsze od tych co mialam wczesniej. oczywiscie troszke wprawy i mozna sie nauczyc poslugiwaniem kazdego z nich. W sumie ja jeszcze nie uzywalam kazdego bo nie bylo okazji. Ale jestem bardzo zadowolona, do kompletu dokupilam sobie pedzel do podkladu. podklad ktory mam swietnie sie rozprowadza tym pedzlem. Mam podwojny z baza pod podklad. dla mnie bomba. i tez u tego samego sprzedawcy.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 10:26   #1284
kicia_85
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 25
Wybów pędzli do makijażu.

Witam,
Właśnie planuję zakup swojego pierwszego w zyciu całego kompletu pędzli. Wpadły mi w oko takie:
http://allegro.pl/item695218021_pedz...is_romocj.html
ale nie wiem czy są ok. Czy może macie pędzle tej firmy i czy będą ok?
Alternatywą są te:
http://allegro.pl/item699682136_prof...li_gratis.html
Jak myślicie, który zestaw będzie lepszy na początek?
kicia_85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 10:46   #1285
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

Nie wiem czy jest sens bawic sie w pedzle "na poczatek" i "na pozniej". Moim zdaniem lepiej wydac troche kasy i od razu kupic cos konkretnego. Ten 2 zestaw ktory pokazujesz jest z MAC. Powiem szczerze mam do niego pewne obawy, bo skoro 1 ich oryginalny pedzel potrafi kosztowac 100zł, to dlaczego zestaw kosztuje niecałe 80?
Zreszta potrzebujesz na start 20 pedzli? Tak naprawde powinnas miec:
- do pudru
- do rózu najlepiej skosny
- do cieni koci jezyk
- do cieni rozcierajacy
I to powinno na poczatek wystarczyc, w miare apetytu pewnie bedziech chciala dodatkowo np kulke, eyeliner czy pedzle do cieni innych rozmiarow.

Ja osobiscie mam i polecam gorąco firme Kozłowski (www.pedzle.com). Uzywam ich, maltretuje, czesto przewoze wcisniete w kosmetyczke i nic sie z nimi nie dzieje. Z innych firm fajne produkty ma Inglot, czy Sephora (akurat tych ostanich nie mam, to opinia innych ).
Ale wybor Kochana nalezy do Ciebie
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:01   #1286
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

Wlasnie tez patrzylam ze dziwne ze te pedzle MAC sa takie tanie... Czy ktos moz eorientuje sie czy sa one orginalne bo ja watpie, ale pewnosci nie mam.
Ja polecam wlasnie pedzle sephory-sama mam narazie jeden ale zamierzam kupic i slyszalam same pozytywne opinie. a do osmetykow mineralnych jesli takowych uzywasz polecam pedzle everyday minerals.
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:21   #1287
kicia_85
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 25
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

No z tego co tam sobie patrzyłam na te aukcje (bo już od dawna śledzę ceny kompletów pędzli) to zauważyłam, że właśnie te MAC całkiem schodzą. W związku z tym pomyślałam sobie, że chyba są całkiem ok skoro ludzie je kupują. No ale sama nie wiem. Może je kupują bo się szybko niszczą .
A może Wy polecacie jakieś z tych, które są na allegro w granichach 100 zł ?
kicia_85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:30   #1288
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

No jasne ze schodza, kazdy chce miec zestaw MAC za 80 zł . Jak dla mnie to grubymi nicmi szyte jest. Zreszta jak widzisz kto kupił to napisz wiadomosc do tej osoby, zapytaj jak sie pedzle prezentuja, czy sa wytrzymałe, jak sie nimi maluje, czy wloski sie krusza, czy odstaja na boki?
Ja np kupiłam 1 pedzel MAC 217 (rozcierajacy) za prawie 25 euro, wiec widzisz roznice.
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:34   #1289
kicia_85
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 25
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

Tak, zdaję sobie sprawę, że produkty MAC są drogie, ale podobno warte swojej ceny. Dlatego się zastanawiam skąd u nas tak niskie ceny całych zestawów.
Ale czy myślicie, że te zestawy z allegro warto kupować (niekoniecznie MAC)?
kicia_85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:46   #1290
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Wybów pędzli do makijażu.

Cytat:
Napisane przez kicia_85 Pokaż wiadomość
Tak, zdaję sobie sprawę, że produkty MAC są drogie, ale podobno warte swojej ceny. Dlatego się zastanawiam skąd u nas tak niskie ceny całych zestawów.
Ale czy myślicie, że te zestawy z allegro warto kupować (niekoniecznie MAC)?
MAC'i sa warte swojej ceny , to prawda.
Sama sie kiedys zastanawialam nad takim zestawem pedzli, ale wyszłam z załozenia jw.: "Nie wiem czy jest sens bawic sie w pedzle "na poczatek" i "na pozniej"". Kupilam od razu konkrety, wydałam duzo kasy to prawda, ale jestem bardzo zadowolona.
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
akcesoria do makijażu, makijaż, pędzelki, pędzle

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-09 18:38:20


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:30.