Stylizacja paznokci - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-05, 20:10   #1
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Smile

Stylizacja paznokci


Czesc!
jestem tu pierwszy raz,wiec dokLadnie nie wiem jak to wszystko ma wygladac. Chcialabym by ktoś mi udzielił informacji gdzie najlepiej wybrać sie na kurs stylizacji paznokci?bardzo lubie malowac paznokcie i chcialabym też zająć sie żelowaniem.Dziewczyny pomórzcie!!!
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 20:57   #2
dioska
Rozeznanie
 
Avatar dioska
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 660
Dot.: Stylizacja paznokci

Ale to chyba nie to forum
__________________
- Myszo, jak ty słodko wyglądasz! Tak po domowemu, po mysiemu, tak futerkowato, tak pazurkowato. Jesteś urocza, kiedy się ciskasz!
I razem zabrali się do zbierania potłuczonych talerzyków.
dioska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 21:00   #3
wskazówka
Zakorzenienie
 
Avatar wskazówka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 224
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez dioska Pokaż wiadomość
Ale to chyba nie to forum
racja to na forum o paznokciach a nie intymne ...
wskazówka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 22:18   #4
rambo
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 273
GG do rambo Send a message via Skype™ to rambo
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez wskazówka Pokaż wiadomość
racja to na forum o paznokciach a nie intymne ...
ale stylizacja paznokci to mardzo intymne przeżycie
__________________
"I'm all alone, I smoke my friends down to the filter"
Tom Waits
rambo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 22:43   #5
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez rambo Pokaż wiadomość
ale stylizacja paznokci to mardzo intymne przeżycie
Bardzo.


Wątek przesuwam na podforum Paznokcie.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 15:12   #6
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Dot.: Stylizacja paznokci

Macie racje dziewczyny ale zorientowalam sie dopiero po zalozeniu tego postu.Ale ze mnie gapaczy mozna to jakos przeniesc??Przepraszam za zamieszanie.Pozdrawiam
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 15:16   #7
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez Sandra2412 Pokaż wiadomość
Macie racje dziewczyny ale zorientowalam sie dopiero po zalozeniu tego postu.Ale ze mnie gapaczy mozna to jakos przeniesc??Przepraszam za zamieszanie.Pozdrawiam
juz przeniesiony a skad jestes????
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 15:27   #8
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez sylwusiaaniolek Pokaż wiadomość
juz przeniesiony a skad jestes????
Z Opola.A ty??
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 15:35   #9
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Stylizacja paznokci

ja jestem z Krakowa. Kurs robilam NailPro EF w Krakowie
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 15:48   #10
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez sylwusiaaniolek Pokaż wiadomość
ja jestem z Krakowa. Kurs robilam NailPro EF w Krakowie
a jest jakaś strona tej szkoły?To troszke daleko.I jestes zadowolona??Jak długo trwał kurs?
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 16:08   #11
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Question Dot.: Stylizacja paznokci

Wizażanki!!!
Pomóżcie!!! żele założyłam ok.8 miechów temu.I tak odkrylam swoja przyszłą pasje.Bardzo lubie malować paznokcie.I myśle ze mi to nawet wychodzi.Chcialbym sie tym zajać na powaznie i dlatego prosze Was o pomoc.Piszcie gdzie warto isć na kurs?Pozdrawiam
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 16:26   #12
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Stylizacja paznokci

http://www.eurofashion.com.pl/
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 17:00   #13
Sandra2412
Przyczajenie
 
Avatar Sandra2412
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 28
Dot.: Stylizacja paznokci

Cytat:
Napisane przez sylwusiaaniolek Pokaż wiadomość
acha
dzieki juz na ta strone sobie wchodzilam,i troszke poczytalam. i jestes zadowolona?Oplacalo sie?
Sandra2412 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 17:11   #14
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Stylizacja paznokci

jestem zadowolona ja robilam kurs metoda zelowa. bardzo fajnie bylo moje prace mozesz zobaczyc w moim watku podany w podpisie
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:25.