chce mieć te włosy! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-05, 21:13   #1
sss7
Zadomowienie
 
Avatar sss7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Cambridge
Wiadomości: 1 320

chce mieć te włosy!


No własnie- chce mieć cos takiego. Nie mówie o kolorze, chociaz tez jest super, móiwe o fryzurce. Czy w ogóle to nie sa po części doczepiane?? Bo cos ich za dużo, czy moze jednak da sie normalne włosy tak ułożyc? jak to zrobić? Jak zrobić taki fajny przedziałek?? Moje włosy to beznadziejne ciemne kołki, ale mocno wycieniowane i tez taka niby grzywka na skos dłuższa
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzurka.jpg (28,8 KB, 442 załadowań)
sss7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 22:31   #2
dorjan28
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 92
Dot.: chce mieć te włosy!

Moim zdaniem ta fryzura nie jest prawdziwa.Jest to komputerowy trik.
dorjan28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 23:09   #3
Gizmiatko
Zakorzenienie
 
Avatar Gizmiatko
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Śląsk :o)
Wiadomości: 4 374
Wpisy w blogu: 33
GG do Gizmiatko
Dot.: chce mieć te włosy!

czy to jest britney ? hmm ogolnie to raczje komputerowo zorbione, ale jelsi ktos ma geste wlosy to , powinno wyjsc tapirowane od spodu i włala;-)
__________________

24,07 - nasza data ;]
Szczęśliwa mama dwóch szkrabów

Nataniel urodzony 26.05,09 z masa ciała 1980 i długoscia 45 cm
Iga urodzona 12.02,2012 w 35 tygodniu ciąży masą ciała 3530 i długoscia 52 cm

udało sie -moj wykres
Gizmiatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 23:15   #4
anuleńka
Rozeznanie
 
Avatar anuleńka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łodź
Wiadomości: 702
Dot.: chce mieć te włosy!

Tak tak,to Britney.Ale mnie sie osobiście nie podoba ta fryzura
anuleńka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 16:35   #5
lalinkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 290
Dot.: chce mieć te włosy!

dla mnie to wyglada jak peruka..jakos za wysokie te wlosy na gorze
lalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 17:49   #6
lady goddess
Rozeznanie
 
Avatar lady goddess
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z lapka ;)
Wiadomości: 508
Dot.: chce mieć te włosy!

Fryzurka w miarę OK , ale wg mnie to komputerowo było obrabiane lub jakoś doczepiane :}
__________________
. . . A w oczach odbija się strach . . .
Bo od miłości nie ma odwrotu jest tylko zapomnienie . . .
lady goddess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 21:45   #7
andariel18
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 18
Dot.: chce mieć te włosy!

brytnej ma peruki to kazdy wie
andariel18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-01, 11:09   #8
marrellic
Zakorzenienie
 
Avatar marrellic
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 5 383
Dot.: chce mieć te włosy!

nie pozostaje ci nic innego jak wybrac się po taką perukę
marrellic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-01, 11:13   #9
karmen12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 8
Dot.: chce mieć te włosy!

Ale każdą perukę ktoś musi odpowiednio wystylizować, a włosy tak tez mozna wystylizować... Wystarczy że mocno pocieniujesz włosy i podtapirujesz.
karmen12 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:30.