przedawkowalam witaminy?(vitapil) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-13, 20:31   #1
fairy_m
Raczkowanie
 
Avatar fairy_m
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: far from earth...
Wiadomości: 75
GG do fairy_m

przedawkowalam witaminy?(vitapil)


Czesc dziewczyny.Od pewnego czasu zaczely wypadac mi wloski,trwa to od jakichs mozee 2 miesiecy.Jednak zanim zaczely wypadac i byly silne kupilam sobie vitapil.Nie wiem czy place teraz za mona nadgorliwosc,bo odkad lykam te witaminki,zaczely mi wypadac wloski .Nigdy nie mialam takiego problemu,zdrowo sie odzywiam,duzo owocow,warzyw,chude miesko,nie slodze ani nie jem slodyczy,nie uzywam soli(mozna sie oduczyc jesli sie chcewiec moja dieta sama w sobie ma duzo wartosci odzywczych.Czy ktoras z Was tez zauwazyla cos takiego po preparatach na wzmocnienie wlosow itp?
__________________
...somewhere, between the darkness and light, there is my soul...


http://www.icq.com/friendship/pages/...page_19994.php
fairy_m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 10:41   #2
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

A jesz tłuste ryby, używasz olejów? Niejednokrotnie było mówione o zbawiennym działaniu nienasyconych kwasów tłuszczowych na włosy, skóre i paznokcie, a właściwie na cały organizm.
No nie wiem, czy to akurat kwestia Vitapil'u? Być może przeżywasz jakis stres? A moze zachodza w Twoim organizmie jakieś zmiany hormonalne...
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 10:51   #3
aniielica
Zakorzenienie
 
Avatar aniielica
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 3 399
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

Byłąm jakiś czas temu z podobnym problemem u dermatologa i pani doktor powiedziała mi, że to normalne o tej porze roku i że masa kobiet przychodzi do niej z tym problemem. Spróbuj może w trakcie mycia głowy zrobic sobie masaż skóry głowy, żeby poprawić ukrwienie. Myślę, że nie masz się czym martwić
aniielica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 11:18   #4
k_rubia
Rozeznanie
 
Avatar k_rubia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: moja słodka tajemnica....
Wiadomości: 616
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

ja też tak miałam, ale na samym poczatku i krótko. Ale tłumaczyłam to sobie tym, ze włosy zostały pobudzone do wzrostu, dostały "kopa", wiec te słabe wypadają, by na ich miejsce mogły sie pojawić nowe, mocniejsze i zdrowsze. Nie denerwuj sie , mysle, ze tak jak u mnie minie ten okres.
aha...jezeli łykasz 1 tabletkę dziennie tak jak zaleca producent to chyba nie ma mowy o przedawkowaniu........... ...............
__________________
"...Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego..."
Marek Aureliusz
k_rubia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 11:35   #5
rl-
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

jeśli naprawde Cie to martwi to : "Okolo 85% włosow znajduje sie w fazie wzrostu, ok 1% w fazie przejsciowej, a 14% w fazie spoczynku. Jesli istnieje podejrzenie zaburzen lekarz wyrywa pinceta ok 100 wlosow i oblicza wlosy w poszczegolnych fazach. Jezeli faktycznie mniej niz 85% wlosow znajduje sie w fazie wzrostu, mowimy o chorobowym zaburzeniu wymiany włosow . Takie badanie to trichogram "
cos takiego madrego mam w książce, ale to lekarz powinien wiedziec co ci jest najlepiej
rl- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 14:24   #6
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

Cytat:
Napisane przez rl- Pokaż wiadomość
jeśli naprawde Cie to martwi to : "Okolo 85% włosow znajduje sie w fazie wzrostu, ok 1% w fazie przejsciowej, a 14% w fazie spoczynku. Jesli istnieje podejrzenie zaburzen lekarz wyrywa pinceta ok 100 wlosow i oblicza wlosy w poszczegolnych fazach. Jezeli faktycznie mniej niz 85% wlosow znajduje sie w fazie wzrostu, mowimy o chorobowym zaburzeniu wymiany włosow . Takie badanie to trichogram "
cos takiego madrego mam w książce, ale to lekarz powinien wiedziec co ci jest najlepiej
ooo, to bardzo ciekawe i mądre, nawet nie wiedziałam.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 21:01   #7
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

ja od niedawna biore vitapil i od razu mam problemy z cera(tradzik)... Czy to mozliwe, ze od razu po rozpoczeciu kuracji vitapilem (3 dni) organizm tak reaguje?? Wczesniej bralam skrzypovite..ten sam objaw.. tradzik;/ :/
Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-14, 23:12   #8
fairy_m
Raczkowanie
 
Avatar fairy_m
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: far from earth...
Wiadomości: 75
GG do fairy_m
Dot.: przedawkowalam witaminy?(vitapil)

No wlasnie zapomnialam o cerze...tez troszke sie pogorszyla.Ale chyba macie racje,jesien to pora ''wypadajacych wlosow'',na wiosne znowu odzyjaAle i tak zauwazylam cos dziwacznego,gdy biore witaminy,to od razu zaczynam gozrej sie czuc...Czyzbym dosc miala swoich w jedzonku?
__________________
...somewhere, between the darkness and light, there is my soul...


http://www.icq.com/friendship/pages/...page_19994.php
fairy_m jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:07.