Jedno oko - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-15, 20:15   #1
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200

Jedno oko


Tylko jedno oko, wybaczcie No i nie ma twarzy...bo ona sie ostatnio nie nadaje do niczego... Z góry przepraszam za te brwi, ale jestem ostatnio zalatana i zaniedbana
Zainspirowała mnie Manolita i jej zieleń z fioletem....

Cienie: perłowa zieleń inglot, perłowy fiolet inglot, fiolet sprint superstar 101, zieleń jasna cantare, tusz rimmel, na brwiach szara kredka.

Jestem ciekawa Waszego zdania, jako, ze kombinowałam ostro
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (121,7 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (106,9 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.JPG (122,0 KB, 107 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.JPG (112,2 KB, 91 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.JPG (120,9 KB, 55 załadowań)
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 20:18   #2
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Jedno oko

ciekawie, mnie się podoba. Rzęsy trochę giną, wyglądają na słabo wytuszowane. Cieniowanie ok
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 20:22   #3
olivia7
Zakorzenienie
 
Avatar olivia7
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 3 642
GG do olivia7
Dot.: Jedno oko

zgodzę sie z Agą ale cieniowanie super
olivia7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 20:28   #4
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ciekawie, mnie się podoba. Rzęsy trochę giną, wyglądają na słabo wytuszowane. Cieniowanie ok
cieszę się, chodziło mi przede wszystkim o cieniowanie

Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
zgodzę sie z Agą ale cieniowanie super
dzięki!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 20:50   #5
libra22
Zakorzenienie
 
Avatar libra22
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
Wiadomości: 3 034
GG do libra22
Dot.: Jedno oko

Uważam, że super połączyłaś kolorki, cieniowanie tez mi się podoba , rzeczywiście rzęski trochę za mało wytuszowane, ale ogółem bardzo ładnie
__________________
Moje tiulowe inspiracje
Tutuszka
libra22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 20:54   #6
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez libra22 Pokaż wiadomość
Uważam, że super połączyłaś kolorki, cieniowanie tez mi się podoba , rzeczywiście rzęski trochę za mało wytuszowane, ale ogółem bardzo ładnie
taaak
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 21:07   #7
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Jedno oko

bardzo ładny efekt
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 21:10   #8
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ciekawie, mnie się podoba. Rzęsy trochę giną, wyglądają na słabo wytuszowane. Cieniowanie ok
Kolorki mocno są zmieszane ale nie psuje to efektu. Natomiast dolna powieka wygląda na niedopracowaną - pojawia się jakaś fioletowa kreseczka w zewnętrznej części oka i ta zieleń ... tak jakby trochę za mało roztarta.

Ale kolorki Twoje - oczko ładnie się w nich prezentuje
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 21:20   #9
Momo
Zakorzenienie
 
Avatar Momo
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ok. Bydgoszczy
Wiadomości: 5 520
Dot.: Jedno oko

Podoba mi się
__________________
Moim ulubionym sprzętem kuchennym jest laptop ...

Kobieta zmienną jest...moje hobby
http://turkusowykwiat.blogspot.com/

Awatar - made by Momo
Momo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 21:21   #10
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Jedno oko

Ładnie
Lubię połaczenie fioletu z zielenią

Brewki wcale nie są zapuszczone, ładne są
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-15, 22:35   #11
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez libra22 Pokaż wiadomość
Uważam, że super połączyłaś kolorki, cieniowanie tez mi się podoba , rzeczywiście rzęski trochę za mało wytuszowane, ale ogółem bardzo ładnie
no to bardzo mi miłopierwszy raz zrobiłam takie łączenie.

Cytat:
Napisane przez Kadunia Pokaż wiadomość
taaak
dzieki!!

Cytat:
Napisane przez Sathi Pokaż wiadomość
bardzo ładny efekt


Cytat:
Napisane przez mona1978 Pokaż wiadomość
Kolorki mocno są zmieszane ale nie psuje to efektu. Natomiast dolna powieka wygląda na niedopracowaną - pojawia się jakaś fioletowa kreseczka w zewnętrznej części oka i ta zieleń ... tak jakby trochę za mało roztarta.

Ale kolorki Twoje - oczko ładnie się w nich prezentuje
nie miałam pomysłu na dolna powiekę, a moze inaczej: nie wiedziałam na co sie zdecydować: fiolet czy zieleń. To dlatego wyszło tak nijak. Dzieki za komentarz!

Cytat:
Napisane przez Momo Pokaż wiadomość
Podoba mi się
Cieszę sie

Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Ładnie
Lubię połaczenie fioletu z zielenią

Brewki wcale nie są zapuszczone, ładne są
Dziekuję. Brwi, owszem, sa zapuszczone na szczescie takich defektów można pozbyć się w kilka minut....
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 08:41   #12
magi81
Zadomowienie
 
Avatar magi81
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 181
Dot.: Jedno oko

Śliczne cieniowanie Kolory doskonale się przenikają Bardzo mi się podoba choć jak dla mnie zbyt intensywne barwy (jak dla takiego połaczenia) - drugie oko jakoś bardziej do mnie przemawia pod tym względem

Edytowane przez magi81
Czas edycji: 2006-11-16 o 12:39
magi81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 08:41   #13
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ciekawie, mnie się podoba. Rzęsy trochę giną, wyglądają na słabo wytuszowane. Cieniowanie ok
zgodzę się z Agą. Cieniowanie wyszło dobrze, ale te rzęski zginęły...a szkoda.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 12:19   #14
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
zgodzę się z Agą. Cieniowanie wyszło dobrze, ale te rzęski zginęły...a szkoda.
ehm... no tak cieszę się, ze chociaz cieniowanie gra dzieki

Cytat:
Napisane przez magi81 Pokaż wiadomość
Śliczne cieniowanie Kolory doskonale się przenikają Bardzo mi się podoba choć jak dla mnie zbyt intensywne barwy (jak dla takiego połaczenia) - drukie oko jakoś bardziej do mnie przemawia pod tym względem
fakt, barwy intensywne, zdecydowane. moze na wieczór, albo na jakis bal karnawałowy dzięki za komentarz!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 15:05   #15
enigma1985
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Polska centralna
Wiadomości: 1 531
Dot.: Jedno oko

bardzo ładne połączenie kolorków. ale rzęsy przy tym wyglądają na niepomalowane - są takie delikatne i niewidoczne. i szkoda, że nie ma zdjęć całej buźki
enigma1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 16:08   #16
ruda7816
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: MONKownia
Wiadomości: 7 197
Dot.: Jedno oko

drugie oko jest ladniejsze
a tu cieniowanie mi sie podoba
__________________
.
ruda7816 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 17:11   #17
dissolved__girl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 604
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Ładnie
Lubię połaczenie fioletu z zielenią

Brewki wcale nie są zapuszczone, ładne są
ja to samo śliczne kolory i ładnie pocieniowałaś
__________________
bo ludzie chcą
mieć kogoś do pary
w parze się parzyć
a potem lizać bąble


dissolved__girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 21:20   #18
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez dissolved__girl Pokaż wiadomość
ja to samo śliczne kolory i ładnie pocieniowałaś
dzięki

Cytat:
Napisane przez ruda7816 Pokaż wiadomość
drugie oko jest ladniejsze
a tu cieniowanie mi sie podoba
dzięx

Cytat:
Napisane przez enigma1985 Pokaż wiadomość
bardzo ładne połączenie kolorków. ale rzęsy przy tym wyglądają na niepomalowane - są takie delikatne i niewidoczne. i szkoda, że nie ma zdjęć całej buźki
no wiem, rzęsy słabo wyglądają. buźke zazwyczaj, a własciwie zawsze daję, wyjątkiem są te dwa oka dzięki
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 21:57   #19
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jedno oko

Podoba mi się bardziej to oko, niż fioletowe.
Mocniej wytuszowałabym rzęsy i brwi-odrastają.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 22:29   #20
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Podoba mi się bardziej to oko, niż fioletowe.
Mocniej wytuszowałabym rzęsy i brwi-odrastają.
Cieszę się, ze chociaz tobie sie to oko bardziej podoba. Bo mnie też
A brwi, wiem, pisałąm. Ale na szczescie juz je poprawiłam
Dziekuję za komentarz
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-16, 22:42   #21
carmelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 90
Dot.: Jedno oko

Cieniowanie miodzio. Oba makijaż bardzo mi się podobają. Na codzień jednak pewno nosiłabym wersję light.
__________________
carmelka
carmelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 08:03   #22
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez carmelka Pokaż wiadomość
Cieniowanie miodzio. Oba makijaż bardzo mi się podobają. Na codzień jednak pewno nosiłabym wersję light.
Dziękuję carmelko Ja na codzień nie najlepiej czuję sie w fioletach, raczej na wieczór.
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 10:53   #23
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: Jedno oko

Bardzo mi się podoba cieniowanie. Lubię połączenie tych kolorów. Super.
__________________


aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 15:08   #24
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez aleksandra_119 Pokaż wiadomość
Bardzo mi się podoba cieniowanie. Lubię połączenie tych kolorów. Super.
piekny psiulek an avatarku
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 09:27   #25
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: Jedno oko

Sliczne oczko, cieniowanie bardzo ladne, tylko rzesy za slabo podkreslone, ale to juz dziewczyny pisaly
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 20:14   #26
aga_xy
Wtajemniczenie
 
Avatar aga_xy
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 454
GG do aga_xy Send a message via Skype™ to aga_xy
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez libra22 Pokaż wiadomość
Uważam, że super połączyłaś kolorki, cieniowanie tez mi się podoba , rzeczywiście rzęski trochę za mało wytuszowane, ale ogółem bardzo ładnie
Tak jest, troszkę potargane brwi,ale od razu Ci wybaczyłam.
__________________
Marzenia są to po to,aby je spełniać



ja w innym miejscu
aga_xy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 20:39   #27
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ciekawie, mnie się podoba. Rzęsy trochę giną, wyglądają na słabo wytuszowane. Cieniowanie ok
Podpiszę się pod Agą.
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 21:23   #28
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Jedno oko

Bardzo ładnie
__________________
W zamęcie myśli
upadam na samo dno
serca...
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-19, 14:08   #29
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Jedno oko

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Sliczne oczko, cieniowanie bardzo ladne, tylko rzesy za slabo podkreslone, ale to juz dziewczyny pisaly
dziękuję ewesko!

Cytat:
Napisane przez aga_xy Pokaż wiadomość
Tak jest, troszkę potargane brwi,ale od razu Ci wybaczyłam.
hihi, nie tylko potargane dzięki

Cytat:
Napisane przez kroofk@ Pokaż wiadomość
Podpiszę się pod Agą.


Cytat:
Napisane przez ewa.nea Pokaż wiadomość
Bardzo ładnie
dziękuję
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:17.