Zlote ciuszki a cienie do powiek - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-17, 23:04   #1
kasiulka_szczecin
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 15
Question

Zlote ciuszki a cienie do powiek


A wiec mam pytanie... kupilam sobie bluzeczke zlota na specjalna okazje, zakladam opaske rowniez tego koloru wczesniej myslalam nad cieniami srebrnymi, odcieniami szarosci, ale to chyba bedzie sie ze soba gryzc..
Macie jakies propozycje? bo ja nie wiem co moze ladnie wspolgrac..
Chcialam dodac, ze makijaz ten nie jest na codzien, np do pracy... tylkoo na balange
kasiulka_szczecin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 23:44   #2
xgosik
Raczkowanie
 
Avatar xgosik
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 312
Dot.: Zlote ciuszki a cienie do powiek

ja bym użyła brazów. Moze makijaż przydymiony?? Widziałam też dziewczyne która była umalowana turkusowymi cieniami i miała złty golf.
A i jeszcze moim zdaniem jak sie jest ubranym na złoto twarz powinna byc matowa ale to moje zdanie nie wiem jak inni
__________________
"Myślę że nie tylko makijaż i modna fryzura czynią kobietę piękną. Naprawdę olśniewajaco wygląda kobieta w której oczach widać wiarę w siłę swojej urody oraz madrość żyiowych doświadczeń"
SHARON STONE
xgosik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 00:11   #3
iceflower
Przyjaciółka KWC
 
Avatar iceflower
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 16 454
Dot.: Zlote ciuszki a cienie do powiek

Brązy są idealne do złota. Ja używam też śliwkowych cieni do złotych ciuchów, a ostatnio też cienia w kolorze khaki mocno opalizującego.
Srebro raczej nie pasuje, może ewentualnie jakiś grafitowy cień.

Nie uważam, że twarz musi być matowa. Bardzo ładnie ze złotą bluzką współgrają rozświetlone kości policzkowe.
__________________
nie musimy się katować
nienormalną sytuacją
nauczymy się kochać
przestaniemy się bać
życie stanie się muzyką
i stanie się to co ma się stać
iceflower jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 13:20   #4
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Zlote ciuszki a cienie do powiek

Do złotego lubię brązy w makijazu połyskujące właśnie na złoto, fajnie wygląda dolna powieka podkreślona turkusową krekda i cienie, górna powieka "goła" albo z "przejrzystym" cieniem.
Złoto plus śliwka to też niezłe rozwiązanie.
Ciekawie tez wygląda taka złota oliwka, złote khaki.

Jeżeli chodzi o cerę to zadbałabym, żeby w strefie T była zmatowiona, ale policzki podobają mi sie błyszczące i rozświetlone
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-18, 18:30   #5
malutka86
Raczkowanie
 
Avatar malutka86
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Zmc
Wiadomości: 356
GG do malutka86
Dot.: Zlote ciuszki a cienie do powiek

ja bym tez postawila na matowa twarz, ale za to na ciemne oczy, eyeliner, ciemna kredka lub cien. do tego mocno wytuszowane rzesy. na twarz nie dawalabym raczej polyskliwych kolorow, bo bedziesz miec zlota opaske, no i bluzka to tez bliskie sasiedztwo, natomiast policzki mozesz wymodelowac brazerem lub zaryzykowac i uzyc czegos delikatnie polyskujacego, postaw na oczy, zebys nie musiala co chwile martwic sie czy jakas szminka Cie sie nie rozmazala, na usta wystarczy wtedy transparentny blyszczyk. jesli nie bedziesz miala na twarzy polyskujacych kosmetykow, to nawet jak zacznie sie blyszczec to nie bedzie tego tak bardzo widac.
malutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:46.