Komputerowe Metamorfozy - część II - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Pokaż wyniki sondy: Czy podoba sie Wam mój pomysł na wątek?
Tak 998 91,98%
Nie 17 1,57%
Nie wiem 49 4,52%
Beznadziejny jest ten wątek 21 1,94%
Głosujący: 1085. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-08-20, 22:37   #1201
maygirl
Raczkowanie
 
Avatar maygirl
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 50
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

HEJ! Mam do Was Wizażanki prośbę. Totalnie znudziła mi się moja fryzura, a i tak farbować muszę (bo siwe włoski sie pokazują, taka niestety genetyka w rodzinie ;-) ). Zakładałam wlasny temat w dziale metamorfoz i bodajze jedna wizazanka dobrala mi fryzury,a le nie koniecznie o takie mi chodzilo ... no i zdjecia wlasnej osoby zamiescilam z rozpuszczonymi wlosami, a nie spietymi, co pewnie utrudnialo lepsze wykonanie. Tak wiec chcialabym móc zobaczyc siebie w roznych fruzurach: i z grzywką, i bez grzywki, i w jasnych wlosach, i w ciemnych, dlugosc dowolna - ale najlepiej dlugie lub poldlugie. Dzięki ogromne za pomoc!

zalaczam zdjecia.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (39,3 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Image2.jpg (88,8 KB, 20 załadowań)
maygirl jest offline  
Stary 2007-08-21, 13:25   #1202
pantera 218
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez pantera 218 Pokaż wiadomość
jest szansa zrobienia teraz metamorfozy bardzo prosze o odpowiedz
widze jednak ze chyba nic z mojej metamorfozy pewnie zle fotki szkoda bo bardzo mi na tym zalezalo
pantera 218 jest offline  
Stary 2007-08-21, 22:14   #1203
agatastawik
Przyczajenie
 
Avatar agatastawik
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Dziecinów k.Otwocka
Wiadomości: 27
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

moge i ja prosic o metamorfozę,na dole fryzury a moje fotki sa na 40str
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 46asf.jpg (18,3 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fraa.jpg (30,0 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg rihanna-inverted-bob.jpg (115,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg rihanna2.jpg (14,0 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna3.jpg (67,3 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rihanna.jpg (70,0 KB, 13 załadowań)
agatastawik jest offline  
Stary 2007-08-22, 10:28   #1204
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pantera.jpg (15,3 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pantera 2.jpg (19,4 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pantera 3.jpg (11,0 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pantera 4.jpg (10,6 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pantera 5.jpg (9,6 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pantera 6.jpg (14,0 KB, 3 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 10:30   #1205
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez ilusia Pokaż wiadomość
Witam was goraco , hmm klawiaturka mi sie popsula nie moge pisac z altem jesli znajdzie sie chetna osobka ktora pomoze mi sie zmienic bede z calego serca wdzieczna : cmok:
mam pomalowane wloski na blad jednak na zdjeciach nie widac bo to sa odrosty pozdrawiam

masz większe fotki??
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 11:13   #1206
pantera 218
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

o nie spodziewalam sie takiego efektu jestem bardzo zadowolona goraco dziekuje Pestka
pantera 218 jest offline  
Stary 2007-08-22, 11:26   #1207
ilusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 16
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Witam , tak oczywiście zaraz sobie zrobie pozdrawiam gorąco
ilusia jest offline  
Stary 2007-08-22, 11:58   #1208
AnIuLkA90
Raczkowanie
 
Avatar AnIuLkA90
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 146
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

A wiec po raz 3 daje swoje fotki mam nadzieje ze teraz sa dobre
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM1072.JPG (45,6 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG00026.jpg (36,3 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG00028.jpg (36,7 KB, 19 załadowań)
__________________

AnIuLkA90 jest offline  
Stary 2007-08-22, 12:05   #1209
AnIuLkA90
Raczkowanie
 
Avatar AnIuLkA90
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 146
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

A teraz Fryzurki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg attachment-13.jpg (24,3 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg attachmentasd.jpg (22,0 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg attachment-13a.jpg (45,7 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg attachment-13s.jpg (18,8 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg attachment-13d.jpg (21,2 KB, 7 załadowań)
__________________

AnIuLkA90 jest offline  
Stary 2007-08-22, 12:31   #1210
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg aniulka.jpg (19,3 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 2.jpg (15,0 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 3.jpg (18,1 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 4.jpg (22,7 KB, 6 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 12:32   #1211
AnIuLkA90
Raczkowanie
 
Avatar AnIuLkA90
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 146
Pestka dziekuje =*

Masz jesczrz jakies takie Emo fryzury?
Mhym tak to jest najpierw sie prosi o metamorfoze a pozniej sie nie wie ktora fryzura pasuje bardziej !

Mam jesczze cos takiego ...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg f016eef40b461d154eb994cae15be29a.jpg (32,2 KB, 18 załadowań)
__________________


Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2007-08-22 o 12:43 Powód: post pod postem
AnIuLkA90 jest offline  
Stary 2007-08-22, 12:45   #1212
ilusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 16
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Pestka nie wiem czy ta wielkość będzie odpowiednia , jeśli nie to coś jeszcze wykombinuje pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00462.JPG (47,4 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00488.JPG (45,3 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00493.JPG (39,8 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00500.JPG (42,7 KB, 6 załadowań)
ilusia jest offline  
Stary 2007-08-22, 13:24   #1213
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

cd..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg aniulka 5.jpg (16,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 6.jpg (18,8 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 7.jpg (14,6 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 8.jpg (11,3 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 9.jpg (19,2 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aniulka 10.jpg (17,8 KB, 3 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 14:04   #1214
AnIuLkA90
Raczkowanie
 
Avatar AnIuLkA90
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 146
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Jeszcze kilka wynalazlam ale niewiem czy sie da zrobic bo te fotki nie sa zrobione prosto xD i niektore sa bardzo male

Pestko ! Dziekuje jeszcze raz za przerobki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7-2.jpg (29,1 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg attachment.jpg (25,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hair-1.jpg (6,8 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg highlights.jpg (22,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_f786455b07931da3d199f8402ef84e84.jpg (22,4 KB, 3 załadowań)
__________________

AnIuLkA90 jest offline  
Stary 2007-08-22, 16:06   #1215
pantera 218
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez pestka1830 Pokaż wiadomość
mam jeszcze jedna prosbe wiem ze zawracam glowe i zapewne kosztuje to wiele pracy ale czy fotka nr 5 moglaby byc nie czarno-biala bo bardzo mi sie podoba ta fryzurka
pantera 218 jest offline  
Stary 2007-08-22, 17:33   #1216
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez maygirl Pokaż wiadomość
HEJ! Mam do Was Wizażanki prośbę. Totalnie znudziła mi się moja fryzura, a i tak farbować muszę (bo siwe włoski sie pokazują, taka niestety genetyka w rodzinie ;-) ). Zakładałam wlasny temat w dziale metamorfoz i bodajze jedna wizazanka dobrala mi fryzury,a le nie koniecznie o takie mi chodzilo ... no i zdjecia wlasnej osoby zamiescilam z rozpuszczonymi wlosami, a nie spietymi, co pewnie utrudnialo lepsze wykonanie. Tak wiec chcialabym móc zobaczyc siebie w roznych fruzurach: i z grzywką, i bez grzywki, i w jasnych wlosach, i w ciemnych, dlugosc dowolna - ale najlepiej dlugie lub poldlugie. Dzięki ogromne za pomoc!

zalaczam zdjecia.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (50,0 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (75,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (100,4 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (99,3 KB, 12 załadowań)
Eufemia jest offline  
Stary 2007-08-22, 17:54   #1217
maygirl
Raczkowanie
 
Avatar maygirl
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 50
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Dzieki Eufemia!, wow, ja=calkiem inna osoba i jeszcze dodatkowo mnie chyba pomalowalas :-D. Ma ktoras jeszcze jakies pomysly odnosnie fryzur? Moze Pestka1830 :-> ? (ze tak poprosze niesmialo). Dzięki dziewczyny z góry. Ja moze tez się podszkole z Photoshopa, to będę pomagać)
maygirl jest offline  
Stary 2007-08-22, 19:38   #1218
kamsi
Raczkowanie
 
Avatar kamsi
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: My little pink chateau.
Wiadomości: 129
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Czy i ja mogłabym liczyć na dopasowanie fryzurki? Bardzo ładnie proszę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7.jpg (118,4 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (111,2 KB, 9 załadowań)
__________________

[COLOR="Red"]Celiaczka.

kamsi jest offline  
Stary 2007-08-22, 20:03   #1219
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez pantera 218 Pokaż wiadomość
mam jeszcze jedna prosbe wiem ze zawracam glowe i zapewne kosztuje to wiele pracy ale czy fotka nr 5 moglaby byc nie czarno-biala bo bardzo mi sie podoba ta fryzurka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pantera 7.jpg (14,3 KB, 7 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 20:16   #1220
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

,,,
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg maygirl.jpg (15,6 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 2.jpg (22,3 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 3.jpg (14,0 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 4.jpg (29,7 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 5.jpg (27,6 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 6.jpg (25,3 KB, 5 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 20:24   #1221
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

cd
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg maygirl 7.jpg (21,1 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maygirl 8.jpg (15,8 KB, 11 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-22, 22:30   #1222
pantera 218
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 17
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Cytat:
Napisane przez pestka1830 Pokaż wiadomość
dziekuje goraco za metamorfoze
pantera 218 jest offline  
Stary 2007-08-23, 10:26   #1223
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ilusia.jpg (19,5 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 2.jpg (16,3 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 3.jpg (17,8 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 4.jpg (10,5 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 5.jpg (17,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 6.jpg (17,4 KB, 1 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-23, 10:47   #1224
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

cd
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ilusia 7.jpg (13,2 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 8.jpg (26,0 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ilusia 9.jpg (19,4 KB, 1 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-23, 11:42   #1225
gusia-girl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 71
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Witajcie ! Chciałabym zmienic fryzure, ale boje sie troche sciniac 'w ciemno'. Moglybyscie moze mi cos dopasowac?Oczywiscie musi byc grzywka ;] ze wzgledu na moje czoło. z góry dziekuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zdjęcie.jpg (37,5 KB, 19 załadowań)
__________________
chciałabym.. chciała ;]
gusia-girl jest offline  
Stary 2007-08-23, 12:37   #1226
maygirl
Raczkowanie
 
Avatar maygirl
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 50
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

pestka1830 dziękuję Ci bardzo. Bardzo fajne metamorfozy. Wezmę napewno niektóre fryzury pod uwagę !
maygirl jest offline  
Stary 2007-08-23, 13:39   #1227
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (17,6 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (22,6 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (21,6 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (16,6 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (16,6 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6.jpg (20,5 KB, 7 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2007-08-23, 13:46   #1228
gosiaczek94@buziaczek.pl
Zadomowienie
 
Avatar gosiaczek94@buziaczek.pl
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 232
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

a moze mi ktos zrobi metamorfoze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 3.JPG (25,5 KB, 18 załadowań)
__________________
gosiaczek94@buziaczek.pl jest offline  
Stary 2007-08-23, 13:50   #1229
gusia-girl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 71
Dziękuje Pestko ;*
Ładne fryzurki, najbardziej podoba mi sie ostatnia. Tyle ze mam włosy falowane i puszyste. farbowanie narazie tez nie wchodzi w gre. Mam 15 Latek i nie chce znowu ich niszczyc.(moj kolor to sredni blond). Szukam jakis półdługich fryzurek z wycieniowanymi wloskami oraz grzywka

a może takie fryzury?
http://www.salonfryzur.pl/fryzury_721-3.html
Mogłby ktos dopasowac moją buzie do takich fryzur (w takim stylu)
__________________
chciałabym.. chciała ;]

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2007-08-23 o 21:03
gusia-girl jest offline  
Stary 2007-08-23, 14:18   #1230
siasia-87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 5
Dot.: Komputerowe Metamorfozy - część II

Dzięki wielkie za pomocwybrałam juz jedna fryzurke z proponowanych przez Ciebie
Heh...fajnie widzieć siebie w innym kolorze włosów:Pbo nigdy nie mialam ciemnych.
siasia-87 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fotka, fryzura metamorfoza, fryzury, metamorfoza, nowa, przeróbka, zdjęcie

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:31.