DEPILATORY- co polecicie ? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-07-04, 22:03   #31
anja234
BAN stały
 
Avatar anja234
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 50
Dot.: depilator

mhm.. nie wiem... ale chyba coś koło 30zł.. poszukaj w necie,, bo ja nie jestem pewna
anja234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 22:15   #32
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: depilator

Hmm moze dąło by sie go poprostu po kims zdezynfekowac? Ja mam sama depilator ale go juz nie uzywam Za duzy bol
Asik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 22:44   #33
Julcik
Raczkowanie
 
Avatar Julcik
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 376
GG do Julcik
Dot.: depilator

Makusia, jesli jeszcze nigdy nie uzywalas depilatora elektrycznego, to nie zaluj ze nie masz tego jeszcze za soba Naprawde nic przyjemnego... Bol jest okropny i na wrazliwszych partiach ciala wrecz nie do wytrzymania. A jesli chodzi o depilatory z allegro, ja raczej nie kupilabym go na aukcji. Jest to bardzo niehigieniczne, bo depilator jest osobista rzecza. Jesli juz bardzo chcesz go kupic, to raczej w normalnym sklepie z urzadzeniami elektrycznymi. Nigdy nie z "drugiej reki". Polecilabym ci depilator z wkladka chlodzaca (wkladasz ja na jakis czas do zamrazarki i po chwili mozesz uzywac). Nieco zanieczula bol. Zycze powodzenia w poszukiwaniach i pozdrawiam cieplutko
__________________
www.julita.fotobus.pl
Julcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 23:14   #34
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: depilator

Ja na Twoim miejscu wolalabym dolozyc te 100zl i kupic nieuzywany w sklepieNiby babeczka napisze ze uzywala raz ale nigdy nie wiadomo bo na depilatorze nie jest napisane ile razy go uzywala.Bol jest spory, najpierw przyzwyczajaj skore do wyrywania wloskow z cebulkami, np. stosujac wosk w plastrach.
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-05, 10:43   #35
nobilistka
Raczkowanie
 
Avatar nobilistka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 225
Dot.: depilator

potwierdzam zdanie poprzedniczek...nie warto inwestować w używany depilator...względy higieniczne...nawet dezynfekcja..nie daje gwarancji...tak myślę....jeśli chodzi o ból...to jest straszny.....ale można się przezwyczaić :P....przed depilacją najlepiej wziąć prysznic...i rozmasować skórę...no i podczas samej depilacji....naciągać skóre....to tez zmniejsza ból...
nobilistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-05, 18:23   #36
Angiee
Przyczajenie
 
Avatar Angiee
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 17
Dot.: depilator

swój depilator mam już od..... łooooooooooooo..... Angiee liczy.... no conajmniej 5-6 lat i nic się nie psulo, nic nie wymieniałam. Nadal działa świetnie. Fakt, że nie uzywam go bardzo często bo boli. A ja juz uzywam to tylko na łydkach . Mam z taką niby nakładką masującą, ale to działa bardziej na zasadzie rozpraszania uwagi, niż zmieniejszania bólu. Boli, ale można się przyzwyczaić. Za każdym razem powtarzam sobie, że to w końcu 30 pln zaoszczędzone na wosku
__________________
Nie można niczego nie robić, tylko dlatego, że nie można zrobić wszytkiego...
Angiee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-05, 21:12   #37
majolika
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11
Dot.: depilator

Mój depilator ma już ok. 3 lata, i jak do tej pory nic się w nim nie popsuło.
Kupiłam go z nadzieją szybkiej i długotrwałej depilacji, ale aby efekt utrzymał się dłużej musisz po pierwszej depilacji, zrobić kolejną za jakieś 3-4 dni, jak tylko nowe włoski urosną. Depilator usuwa tylko te włoski które aktualnie są 1-2 mm ponad skórą, więc jeśli chcesz mieć efekt "gładkiej skóry przez 4 tygodnie", musisz ją najpierw gruntownie karczować przez 2 tygodnie. Wszystko załeży od tego jak grube masz włoski i jak szybko one rosną. Ogólnie depilacja depilatorem nie należy do największych przyjemności, ale jak wykonujesz ją regularnie to skóra się przyzwyczaja i ból jest trochę mniejszy.
Możesz też spróbować depilacji pastą cukrową, jeśli uda ci się ją zrobić.
Mnie się udało po kilku próbach (dzięki nieocenionej pomocy tego forum) , a ból jest mniejszy niż przy użyciu depilatora eletrycznego.
majolika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-06, 10:34   #38
nobilistka
Raczkowanie
 
Avatar nobilistka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 225
Dot.: depilator

ja swój też mam juz długo...jakieś 4 lata i tak jak piesze majolika trzeba powtórzyć depilacje po 2 dniach....ale moim zdaniem opłaca się....lepsze to jak męczenie się jednoczęściówką codziennie rano...ja też depiluję tylko do kolan....wyżej nie dałabym rady...aż tak odporna na ból nie jestem :P
nobilistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-06, 17:27   #39
Makusia
Raczkowanie
 
Avatar Makusia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 57
Dot.: depilator

Szukalam w niecie, na aukcjach wymiennych wkladow do depilatorow ale nie ma takich.....
Na pewno istnieje cos takiego?
Makusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-06, 22:33   #40
Malinka24
Raczkowanie
 
Avatar Malinka24
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 166
Dot.: depilator

Ja też używam depilatora od jakis 2 lat. Nie mam żadnych wymiennych wkładów i nie wydaje mi sie zeby takie były, no nie wiem zreszta może sa takie depialory, ja sie jednak z takimi nie spotakałam Jezeli zaś chodzi o ból to rzeczywiście jest ale tylko na poczatku. Ja jestem juz przyzwyczajona i wydepilowanie jednej jak i drugiej nogi zajmuje mi razem jakies 15 min na początku było po pół godziny na jedna noge hehe Włoski odrastaja zdecydowanie wolniej i sa delikatniejsze Pozdrawiam
Malinka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 00:22   #41
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: depilator

Makusiu w instrukcji obslugi mojego depilatorka (Braun SIlk-e-pil) znalazlam cos o wymiennych koncowkach ale nie do tej glowicy z pesetkami, ja mam jesio glowice wymienna do "golenia" okolic bikini i pach i tam cos pisali o wymianieJa mam swoj 4 lata i nic sie w nim nie popsuloLepiej zainwestowac w dobry depilator prosto ze sklepowej polki, wtedy masz pewnosc ze bedzie Ci sluzyl dobrze no a jakby co to jest na gwarancji
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 22:43   #42
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez Malinka24
Ja też używam depilatora od jakis 2 lat. Nie mam żadnych wymiennych wkładów i nie wydaje mi sie zeby takie były, no nie wiem zreszta może sa takie depialory, ja sie jednak z takimi nie spotakałam Jezeli zaś chodzi o ból to rzeczywiście jest ale tylko na poczatku. Ja jestem juz przyzwyczajona i wydepilowanie jednej jak i drugiej nogi zajmuje mi razem jakies 15 min na początku było po pół godziny na jedna noge hehe Włoski odrastaja zdecydowanie wolniej i sa delikatniejsze Pozdrawiam
Dwie nogi razem 15 minut? Ja zawsze zastanawiam się, jak to możliwe; już nie chodzi o sam ból, ale ja np. muszę "jeździć" po nodze depilatorem dosyć wolno, żeby dokładnie wyrwać wszystkie włoski. Więc jak można wydepilować się w 15 minut? Dodam, że ja mam starszy model Brauna (Silk-epil comfort), można ustawić w nim normalną depilację i tę szybszą. Ja zawsze wybieram szybszą, a mimo to depilacja jednej ŁYDKI zajmuje mi ok. pół godziny, jak nie więcej...
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 23:14   #43
Angiee
Przyczajenie
 
Avatar Angiee
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 17
Dot.: depilator

mi tez ok. 30 mi nna jdną łydke. Ale może to zlezy od ilości włosków i wielkości łydki :P Ja niestety włosków mam duuuuzo a łydka nie taka mała ( ehhh nie to co kiedyś, szczuplutka łydka- mniej czasu, mniej bólu...)
__________________
Nie można niczego nie robić, tylko dlatego, że nie można zrobić wszytkiego...
Angiee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 23:23   #44
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: depilator

Hej dziewczyny depilator nie może się stępić, przynajmniej te nie jednorazowe, bo one nie posiadają nożyków, bo przecież one nie golą tylko wyrywają włoski Ja mam swój od 4 lat i jestem nim zachwycona, fakt, że pierwszy raz był okropnym przeżyciem, ale teraz już nie narzekam, można się przyzwyczaić
A co do allegro, to nie radzę, ze względu na higienę, a poza tym możesz się nabawić jakiś chorób skórnych.. Teraz jest tylko promocji w hipermarketach i nie tylko, że nowy depilator kupisz już za 80 zł. masz pewność, że nikt go nie używał i masz gwarancję, gdyby się zepsuł
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 23:31   #45
ikets
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar ikets
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 222
Dot.: depilator

hmmm.... a ja kupiłam na Allegro rok temu właśnie używany i jestem zadowolona.
Zdezynfekowałam go spirytusem i do teraz sie nim ciesze

Po prostu nie stac by mnie było na nowy a swoj philipsa (wygladał i wygląda jak nowy) zapłaciłam cos około 50 zł. I jestem zadowolona

Nożki gole rzadko ale tylko dlatego ze mi sie nie chce Poza tym są juz o wiele ciensze i mniej widoczne. Bolało własciwie tylko za pierwszym razem a teraz juz nie czuje

Pozdrawiam
ikets jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 09:01   #46
weird_angel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 85
GG do weird_angel
Dot.: depilator

a czy gdy wyrywanie włosków powoduje pojawienie się kropelek krwi należy zaprzestać?? czy któraś z was tego doświadczyła???
weird_angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 09:22   #47
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 684
Wpisy w blogu: 8
Dot.: depilator

ja uzywam plastrow depilujacych, jednak wczoraj z musu (plastry sie skonczyly a w portfelu debet :/ ) musialam siegnac po depilator, przed chwila wstalam i zauwazylam, ze mam jakiez wrzody na nogach tysiac razy wole plastry, bo moze mniej nie boli, ale mniej sie meczysz, czesto bywa bowiem tak, ze depilator nie chce chwycic wlosa i zamiast go wyrwac to go szarpie a to zdecydowanie bardziej boli blastry gora
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 11:41   #48
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez weird_angel
a czy gdy wyrywanie włosków powoduje pojawienie się kropelek krwi należy zaprzestać?? czy któraś z was tego doświadczyła???

Ja depiluję nóżki, rączki od 4 lat depilatorkiem i NIGDY nie miałam takiego przypadku I nie wiem czy należy zaprzestać, gdyby mi się coś takiego zdarzyło pewnie dalej bym nie depilowała, mimo, że to są malutkie ranki, ale jakbym miała mieć całą nogę w takich śladach to wyglądałoby to brzydko
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 11:46   #49
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez jaga_2001
musialam siegnac po depilator, przed chwila wstalam i zauwazylam, ze mam jakiez wrzody na nogach
Masz takie malutkie czerwone krostki na nogach?? Tak reaguje skóra na wyrywnie włosków wraz z cebulkami. Znikają po ok. dobie.
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 11:56   #50
Melvina
Rozeznanie
 
Avatar Melvina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 609
Dot.: depilator

Ja swojego depilatora uzywam już 5 lat, jestem baaaardzo zadowolona czasami pojawiałay mi się kropelki krwi, ale najczęściej było tak gdy depilowałam bardzo suchą skórę. Czasami golę też nogi żeby były takie super gładkie, szkoda,że efekt po depilatorze nie utrzymuje się dłużej, jakieś dwa tygodnie. Jeszcze jest jeden minus depilatora, na nogach mogą pojawić się czerwone kropeczki, co wygląda potem jak nogi kurczaka
Melvina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 12:01   #51
izka05
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 149
GG do izka05
Dot.: depilator

nie no dla mnie depilator to szjas nie dosc z eboli to efekt gorszy niz przy maszynce i niedokladny
izka05 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 12:20   #52
Tusio
Wtajemniczenie
 
Avatar Tusio
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2 572
Wpisy w blogu: 1
Dot.: depilator

a można jakoś zmniejszyć ból przy depilacji?
Tusio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 12:34   #53
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez Angiee
mi tez ok. 30 mi nna jdną łydke. Ale może to zlezy od ilości włosków i wielkości łydki :P Ja niestety włosków mam duuuuzo a łydka nie taka mała ( ehhh nie to co kiedyś, szczuplutka łydka- mniej czasu, mniej bólu...)
Ja też mam dużo, choć i tak mniej niż kiedy goliłam się żyletką.
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 16:07   #54
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez Tusio
a można jakoś zmniejszyć ból przy depilacji?
Można ja robiłam tak na początku: pocierałam nogę lodem, aż poczułam, że troszeńkę drentwieje, a teraz poprostu jedną ręką depiluję, a drugą naciągam skórę, też pomaga
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 22:24   #55
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 684
Wpisy w blogu: 8
Dot.: depilator

annake, tak, te kropki znikly nawet szybciej jak dobe, ale jak wstalam to mialam pryszcze na nogach, a depilowalam czyste nogi, na koniec posmarowalam je balsamem, jednak te krostki zrobily sie w miejscu, w ktorym podczas snu nogi przylegaly do siebie, widac za bardzo sie spocilam, co zaczopowalo mieszki wlosowe i teraz mam tego efekty jednak oczyscilam je i odkazilam preparatem na syfki co troszke je zmniejszylo, mam nadzieje, ze do jutra znikna, bo jutro jade na wesele a mam sukienke odslaniajaca nogi
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 01:34   #56
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: depilator

Ja nigdy nie mialam krwawych ranek podczas depilacji a depilator mam 4 lata.Najlepiej przed depilacja zrobic dokladny peeling nog, a po oplukac nogi chlodna woda i nalozyc albo balsam z witaminami albo sudocrem.Ja zaczelam uzywac od niedawna sudocremu i zauwazylam ze czerwone kropki ktore dotychczas mialam na nogach ( nie mowie o tych zaraz po depilacji tylko o tych co to sie dluzej uczymuja niestety ) zaczely bardzo ladnie znikac
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 09:41   #57
aaww
Raczkowanie
 
Avatar aaww
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bydgoszcz
Wiadomości: 260
Dot.: depilator

ja z moim depilatorem 'bawie' sie od jakiegos roku i juz W OGOLE nie czuje bolu.
fakt, kilka pierwszych razow ie nalezalo do najprzyjemniejszych, ale teraz NIE CZUJE praktycznie NIC.
nie jestem hiperodporna na bol (o nieeee!!! ), a do tego jestem brunetka, wiec wloski najciensze nie byly.
teraz jest super, sa zdecydowanie delkatniejsze i wolniej rosna.
jednym slowem: nie bojcie sie depilatorow !!!
aaww jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 11:28   #58
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: depilator

Cytat:
Napisane przez destiny666
Najlepiej przed depilacja zrobic dokladny peeling nog, a po oplukac nogi chlodna woda i nalozyc albo balsam z witaminami albo sudocrem.Ja zaczelam uzywac od niedawna sudocremu i zauwazylam ze czerwone kropki ktore dotychczas mialam na nogach ( nie mowie o tych zaraz po depilacji tylko o tych co to sie dluzej uczymuja niestety ) zaczely bardzo ladnie znikac
Ja mogę się zgodzić tylko z pierwszą częścią tego co napisałaś.. ale co do drugiej o tym balsamie to nie za bardzo,a to dlatego, że nie każdemu służy balsam po depilacji, ja jestem skłonna powiedzeć,że nie powinno się katować skóry dodatkowo balsamem, bo skóra przeżyła"szok"(jeśli mogę to tak nazwać) po depilacji, a do tego balsam to tylko jej męczenie.. Ja balsam nakładam dopiero na następny dzień.. A poza tym, gdy nałożę balsam od razu po depilacji, to mam jeszcze więcej tych kropek..
Ale do tych "starych" kropek to faktycznie sudocrem jest świetny
__________________
"To, co znajduje się za nami lub przed nami, to naprawdę drobnostka w porównaniu z tym, co leży w nas.."

R.W. Emerson
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 12:51   #59
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: depilator

To jesio zalezy od rodzaju skory.Ja po depilacji nie nakladalam jakiegos specjalnego balsamu typu Kalo tylko z witaminkami Avonu i lagodzilo mi to troche skutki depilacji
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-10, 11:14   #60
tearjearker
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1
Dot.: depilator

witam piekne panie. odwazylam sie na ten powazny krok i chce kupic depilator. mozecie polecic jakis model (tylko nie za drogie jesli mozna, 300 zl na to cudo nie wydam). najbardziej zainteresowalo mnie to:


uzywala ktoras z was? czy rzeczywiscie ta nasadka z golarką się sprawdza np do depilacji okolic bikini?
i wreszcie - lepszy philips czy braun? prosze o odp
pozdrawiam serdecznie
tearjearker jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:04.