Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-22, 23:02   #1
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Cool

Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc


Witajcie!
mam ogromny problem z moją cera mianowicie od ponad 3 lat mam zaczerwienioną brodę i okolice nosa co nasila się przy uśmiechu czy dotyku i robi się naprawde czerwone byłam z tym kiedyś u dermatologa dostałam metronidazol do smarowania jednak nie powiedziano mi co to. Pisze dopiero teraz ponieważ nabrałam podejrzeń żę może to być trązik różowaty...chociaż nie mam na tym żadnych krostek czy grudek po prostu te miejsca się strasznie czerwienią aktualnie staram się to ukrywać pod podkładami korygującymi ale nie za bardzo TO kryją. jaką polecacie pielegnacje? . Jestem ciekawa co o tym sądzicie bo jest to dla mine ogromny problem z góry b. dziękuje za zainteresowanie
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 23:07   #2
pAtiŚ
Zakorzenienie
 
Avatar pAtiŚ
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów / Stalowa Wola
Wiadomości: 12 704
Dot.: proszę o pomoc

na poczatku myslalam ze masz poprostu popękane naczynka... ale w sytuacji kiedy to sie nasila przy dotyku... to juz sama nie wiem....
__________________

pAtiŚ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 23:20   #3
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: proszę o pomoc

chodziło mi o to że np kiedy myję te miejsca czy pocieram to sie strasznie czerwienią i boje sięczy to nie jest przypadkiem ten nieszczęsny trądzik różowaty
dzięki Patiś za zainteresowanie
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 08:51   #4
lemontea
Wtajemniczenie
 
Avatar lemontea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 686
Dot.: proszę o pomoc

polecam krem Rosalgin Hydro Pharmaeris na trądzik różowawy w aptece.
lemontea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 11:34   #5
frimi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 138
Dot.: proszę o pomoc

ma podobny problem-na policzkach robie siem czerwona gdy jem..przecieram buzie
frimi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 13:41   #6
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

polecam watek

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=141281


jest tam duzo o czeriwenieniu sie

wit c od wewnatrz od zewnatrz tez , mozesz szklanke wody i lyzeczke octu jablkowego pic , po ok mies powinnas zobaczyc roznice
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 14:22   #7
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: proszę o pomoc

dzięki dziewczynki zaraz zastosuje się do rad mam nadzieje że przejdzie pozdrawiam
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-24, 16:22   #8
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

to napisz ale od razu nie licz na efekty
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-24, 18:43   #9
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: proszę o pomoc

dobrze napisze zacznę od dnia dzisiejszego
chciałam jeszcze spytać o krem Physiogel czy on też może pomóc czy lepszy do takich rzeczy jest ten Rosalgin HYdro Pharmaceris? a może jeszcze jakiś bo wogóle nie wiem czy mam wybierać na te zaczerwienienia kremy do cery wrażliwej, naczynkowej, z trądzikiem różowatym czy jak? pewnie trudno określić tak przez necik co to jest ale trzyma się już dość dlugo na mojej twarzyczce staram się to nawilżać(używam na noc oliwki Hipp bo mam też tłustą cerę a po jej odciśnięciu z twarzy smaruje kremem nawilżającym)ale ogólnie nie wiem czy lepiej to "traktować peelingiem" czy lepiej nie ruszać tylko że skóra w tym miejscu troszkę bardziej się łuszczy i kiedy nałoże podkład to strasznie podkreśla to łuszczenie więc jestem raczej skazana na peeling używam delikatnego-enzymatycznego ale się rozpisałam
poza tym chcialam jeszcze zapytać jaki żel polecasz Emilko do mycia takiej skóry bo ten co myje aktualnie(nivea visage do cery mieszanej/normalna) jest troszke wysuszający i zawiera SLS a poza tym na całej twarzy cera jest tłusta więc raczej chciałabym myć całą twarz jednym żelem
z góry dzięki za rady

Edytowane przez margerita007
Czas edycji: 2006-11-24 o 23:05 Powód: literówka:)
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-25, 14:50   #10
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

tutaj na dole są zele bez SLS
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=141281


w tym watku ejst duzo o czerwienieu sie, jest tam tez napisane ze skore taka musisz traktowac jak szczegolenie wrazliwa , sa przyklady dobrych kremow chyba nie czytalas co physiogel swietnym nawilzaczem jest ale proponowalam go zastosowac chcociaz z juvitem( na juvit physiogel)
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-25, 17:24   #11
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: proszę o pomoc

Hej Emilko wybacz ale troszkę nie miałam czasu aby poczytać ale już nadrobiłam Więc w poniedziałek pędzę do apteki po physiogel i juvit(mam nadzieje że dobrze zrozumiałam że to są kropelki dla dzieci ale mam używać pod physiogel) na dzień i na nocke? dziękuje Ci bardzo za pomoc opisze efekty ściskam
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-26, 20:31   #12
lemontea
Wtajemniczenie
 
Avatar lemontea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 686
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Pokaż wiadomość
physiogel swietnym nawilzaczem jest ale proponowalam go zastosowac chcociaz z juvitem( na juvit physiogel)
a dlaczego? czy ten physiogel jest za malo wartościowy?
lemontea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-27, 06:44   #13
Aneta_-
Raczkowanie
 
Avatar Aneta_-
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 297
GG do Aneta_- Send a message via Skype™ to Aneta_-
Dot.: proszę o pomoc

ja "na zewnątrz" proponuje krem z aloesem mi naprawde pomógł przy mych głupich problemach dodam ze nie miałam tradziku różowatego
__________________
Kosmetyki na wymiane
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...=1#post2806637
Spotkanie mielczanek-Mielec/podkarpacie
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...24#post3750424
Aneta_- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-27, 14:17   #14
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
dlaczego? czy ten physiogel jest za malo wartościowy?
oczywscie ze nei ale dobrze jest wprowadzic do cery nhaczynowej witamine c stosowana od wew i od zew on jest swietnym nawilzaczem
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-27, 20:13   #15
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: proszę o pomoc

dzięki za rady kupiłam dziś juvit i physiogel i zaczynam już od dziś wieczór a wogóle chciałam jeszcze spytać czy jeśli używam na noc i na dzień oliwki Hipp (ścieram nadmiar) to mam używać physiogelu i juvitu na noc i na dzień? może tylko na nocke? zresztą zobacze jak będzie po nocy
pozdro
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 11:03   #16
lemontea
Wtajemniczenie
 
Avatar lemontea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 686
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Pokaż wiadomość
oczywscie ze nei ale dobrze jest wprowadzic do cery nhaczynowej witamine c stosowana od wew i od zew on jest swietnym nawilzaczem
a czy to mozliwe ze jucit moze zapchac lub uczulic? i czy daje cos kladzenie na twarz juvitu na jakie 10 min i mycie twarzy i krem bo ja z juvitem dluzej nie wytrzymuje dla mnie jest zbyt lepiący
lemontea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 12:14   #17
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------

dzięki za rady kupiłam dziś juvit i physiogel i zaczynam już od dziś wieczór a wogóle chciałam jeszcze spytać czy jeśli używam na noc i na dzień oliwki Hipp (ścieram nadmiar) to mam używać physiogelu i juvitu na noc i na dzień? może tylko na nocke? zresztą zobacze jak będzie po nocy
pozdro
juvit mozesz zarowno i na dizen i na wiczor , jak chcesz , np za dnia juvit z kremem np physiogelem czy jakims z filtrami , a na noc oliwke
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 12:17   #18
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
a czy to mozliwe ze jucit moze zapchac lub uczulic? i czy daje cos kladzenie na twarz juvitu na jakie 10 min i mycie twarzy i krem bo ja z juvitem dluzej nie wytrzymuje dla mnie jest zbyt lepiący
oczywscie ze juvit moze zapchac, mozesz go rozcienczyc na dloni, bierzesz wode miner , czy termalna i kilka kropel juvitu 3 -4 , rozcienczasz na dloni, znaczy mieszasz paluszkiem i nakladasz na twarz


kiedys byl cevikap , tkai fajny dla skor wlasnie tlustych , na bazie wody ale mial wade bo stezenie kwasu askorbinowego 10 procentowe wytrzymywalo w wodzie okolo tydz wiec trzeba bylo kupowac nowe buteleczki, inaczej jest w juvicie , on trzyma przez ok mies 10% stezenie
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 20:41   #19
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

dzięki Emilko za rozwianie wszystkich moich wątpliwości zaczęłam kuracje mam nadzieję że dostrzege efekty (napisze) poza tym ten physiogel nieźle nawilża
pozdrawiam
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 10:49   #20
lemontea
Wtajemniczenie
 
Avatar lemontea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 686
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez lemontea Pokaż wiadomość
i czy daje cos kladzenie na twarz juvitu na jakie 10 min i mycie twarzy i krem bo ja z juvitem dluzej nie wytrzymuje dla mnie jest zbyt lepiący
lemontea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 13:38   #21
koteknaplotek
Zadomowienie
 
Avatar koteknaplotek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 634
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

Mi sie wydaje ze to czerwienienie sie niektorych partii twarzy moze byc spowodowane odwodnieniem skory badz przesuszenien. sama tez piszesz ze w tych miejscach skora sie bardziej luszczy, masz problem z nalozeniem podkladu . Stawialabym na nawilzanie zatem , nie na natluszczanie. W zadnym wypadku Juwit, juz niejedna dziewczyna sie przekonala ze gliceryna w tak wysokim stezeniu moze zrobic kuku, czyli wysuszac. Physiogel bardziej chyba natluszczajaco dziala i ochronnie niz nawilzajaco ale to musisz sama sprawdzioc na sobie.
Tradzik rozowaty to to raczej nie jest, to co opisujesz to tak jak mowie najblizej odwodnienie skory.
koteknaplotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 14:02   #22
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

tak ,ale gliceryna nie jest najwiekszym problemem , przy odpowiednim uwodnieniu organizmu wszystko bedzie ok, dodatkowo juvit jest rozcienczany i kladzinoy pod nawilzacz, wiec przy odpwo stosowaniu i nawodnieniu org od wewnatrz wszystko bedzie ok
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 14:29   #23
koteknaplotek
Zadomowienie
 
Avatar koteknaplotek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 634
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Pokaż wiadomość
tak ,ale gliceryna nie jest najwiekszym problemem , przy odpowiednim uwodnieniu organizmu wszystko bedzie ok, dodatkowo juvit jest rozcienczany i kladzinoy pod nawilzacz, wiec przy odpwo stosowaniu i nawodnieniu org od wewnatrz wszystko bedzie ok
pewnie i tak ale jesli stosujemy juvit to ze wzgledu jedynie na wit c. Czysty juwit ma 10%, porozcienczeniu mamy mniej gliceryny ale i mniej wit c. Jezeli rozcienczymy gopol na pol to 5% wit c jest ok ale griceryny nadal kupa, bardziej rozcienczac nie ma sensu, bo wlasciwosci pielegnacyjne takiej mieszanki sa male. Jesli skora jest odwodniona (a na to wskazuje opis) to trzeba najpierw ja porzadnie nawilzyc a pozniej pielegnowac i nie dopuscic do ponownego odwodnienia. Ponadto taka odwodniona skora jest bardzo wrazliwa na czynniki zewnetrzne, czyli witamina c moze troche podrazniac i zamiast bladosci bedzie czerwonosc. Ja przy stosowaniu zoraku dokladnie widze , ze w miejscach gdzie skora jest mocno wysuszona duzo szybciej sie czerwieni, wlasnie najczesciej przy usmiechu czerwone robia sie okolice ust i nosa. Jak je dobrze nawilze to problem znika.
koteknaplotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 17:52   #24
margerita007
Raczkowanie
 
Avatar margerita007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 130
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez koteknaplotek Pokaż wiadomość
pewnie i tak ale jesli stosujemy juvit to ze wzgledu jedynie na wit c. Czysty juwit ma 10%, porozcienczeniu mamy mniej gliceryny ale i mniej wit c. Jezeli rozcienczymy gopol na pol to 5% wit c jest ok ale griceryny nadal kupa, bardziej rozcienczac nie ma sensu, bo wlasciwosci pielegnacyjne takiej mieszanki sa male. Jesli skora jest odwodniona (a na to wskazuje opis) to trzeba najpierw ja porzadnie nawilzyc a pozniej pielegnowac i nie dopuscic do ponownego odwodnienia. Ponadto taka odwodniona skora jest bardzo wrazliwa na czynniki zewnetrzne, czyli witamina c moze troche podrazniac i zamiast bladosci bedzie czerwonosc. Ja przy stosowaniu zoraku dokladnie widze , ze w miejscach gdzie skora jest mocno wysuszona duzo szybciej sie czerwieni, wlasnie najczesciej przy usmiechu czerwone robia sie okolice ust i nosa. Jak je dobrze nawilze to problem znika.
a czym nawilżasz skórke jeśli można wiedzieć
chyba mamy podobny problem, a nawilżasz ją tylko kremem czy łykasz także jakieś pastylki? dla mnie physiogel jest troszke za tłusty na dzień ale stosuje na noc(na rozcieńczony juvit) i minimalna poprawa jest ale nadal się czerwieni tyle tylko że mniej się łuszczy. na dzień używam oliwki Hipp i odciskam nadmiar
pozdro
margerita007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 00:24   #25
koteknaplotek
Zadomowienie
 
Avatar koteknaplotek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 634
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez margerita007 Pokaż wiadomość
a czym nawilżasz skórke jeśli można wiedzieć
chyba mamy podobny problem, a nawilżasz ją tylko kremem czy łykasz także jakieś pastylki? dla mnie physiogel jest troszke za tłusty na dzień ale stosuje na noc(na rozcieńczony juvit) i minimalna poprawa jest ale nadal się czerwieni tyle tylko że mniej się łuszczy. na dzień używam oliwki Hipp i odciskam nadmiar
pozdro

ja mam aktualnie 3 nawilzacze:
- hydraphase legere LRP - poczatkowo go nie lubilam ale pozmienialoo mi sie , fajnie nawilza
- hydrolan - fajny leciutki kremik idealny na dzien, niewazne ile napackasz - nie zostawia tlustej warstwy- dla mnie za malo nawilza ale jesli nie katujesz skory zadna kuracja to powinien byc ok
- kermuren plus- najswiezszy zakup- krem z mocznikiem 5%- duzo o nim nie powiem bo mam go od wczoraj- z mocznikowych kremow fajny jest jeszcze ponoc xerial 5 SVR
DZiewczyny polecaja tez krem nawilzajacy z irysem Weledy. Ja go nie mialam ale napewno sie skusze.
Dodac musze ze ja mam tlusta skore- jest odwodniona i wysuszona obecnie przez zorac ale ma duze tendencje do zapychania dlatego moje nawilzacze sa z tych lekkich.
koteknaplotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 14:24   #26
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Skóra czerwieniąca się przy dotykaniu- proszę o pomoc

oczywscie ze jesli sie go rozciencza to stezenie wit c maleje
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:23.