Kosmetyki H&M. - Strona 32 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-24, 17:19   #931
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

ale faktycznie wygladaja swietnie i taki jeden moglabym sobie kupic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 17:44   #932
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

dimitimi ale one sa sprzedawane razem..
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 17:59   #933
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
dimitimi ale one sa sprzedawane razem..
no to zaszaleje i kupie 3 a w domu jak beda krzyczen ze znowu kupuje kosmetyki powiem ze byly 3 w cenie 1
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 18:19   #934
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

hehehe kazdy sposob dobry
ja na zakupy zabieram Tz to mi czesto odradza:P i tym sposobem nie powiekszam moejj kolekcji cieni, choc nie powiem, ksuza mnie paletki z h&m, ale dlaczego one nie sa tak dopasowane kolorystycznie? pol cieni mi pasuje a drugiego pol nie uzyje ani razu..
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 19:22   #935
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
hehehe kazdy sposob dobry
ja na zakupy zabieram Tz to mi czesto odradza:P i tym sposobem nie powiekszam moejj kolekcji cieni, choc nie powiem, ksuza mnie paletki z h&m, ale dlaczego one nie sa tak dopasowane kolorystycznie? pol cieni mi pasuje a drugiego pol nie uzyje ani razu..
zauwazylam wlasnie...niektore takie za ktorymi biegalam pare miesiecy a wiekszosc takie kolorki nie za bardzo nawet pasujace i dylemat co zrobic? ja z TŻ nie chodze poki co bo zaraz by mi pow ze nic nie potrzebuje i zebysmy wyszli ale oobiecal ze mi da jakies "kieszonkowe" na moje miziadla jak zaplaci za swoje roznosci do samochodzu wiec troche sobie poczekam
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 19:35   #936
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

no wlasnie ja juz sie napalilam ta wczesniejsza paletke z rozem i 6 cieni kwadratowa.. a pozniej na ta nowa z szufladka wysuwana.. i jak juz specjalnie podjechalam do h&m to sie bardzo rozczarowalam..
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 21:16   #937
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Dot.: Kosmetyki H&M.

Dzisiaj sobie kupiłam z Hello Kitty kosmetyki. Takie 3 róże w sztyfcie i wysuwaną paletkę - zaraz je wypróbuję
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 12:12   #938
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
no wlasnie ja juz sie napalilam ta wczesniejsza paletke z rozem i 6 cieni kwadratowa.. a pozniej na ta nowa z szufladka wysuwana.. i jak juz specjalnie podjechalam do h&m to sie bardzo rozczarowalam..
ale moze trafi sie cos w koncu takiego i bedziemmy szalaly ze szczescia przez miesiac? te paletki nie dosc ze sa ladne to jeszcze wygladaja tak ciekawie i mozna zawsze jedna ze soba gdzies zabrac no ale po co kupowac jak kolory nie te ?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 14:29   #939
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

Dimitimi mam nadzieje:P ja mam jedna mala paletke ze snoopim zdaje sie ui ejstem bardzo zadowolona, ale tez sa tam kolory, ktorych nie uzywam.. ale wiekszosc uzywam, wiec jestem zadowolona
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 15:30   #940
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
Dimitimi mam nadzieje:P ja mam jedna mala paletke ze snoopim zdaje sie ui ejstem bardzo zadowolona, ale tez sa tam kolory, ktorych nie uzywam.. ale wiekszosc uzywam, wiec jestem zadowolona
no to wiesz jak bedziesz miala jakis szalony dzien to zrobisz sobie mejkap tymi kolorkami ktorych nie uzywasz i moze bedzie sie z czego posmiac jak Cie wyobraznia poniesie ciekawe czy na all sprzedaja te paletki?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 15:35   #941
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to wiesz jak bedziesz miala jakis szalony dzien to zrobisz sobie mejkap tymi kolorkami ktorych nie uzywasz i moze bedzie sie z czego posmiac jak Cie wyobraznia poniesie ciekawe czy na all sprzedaja te paletki?
wlasnie ich nie na all nie widzialam. probowalam tych kolorokow.. ale ten dziwny braz w ogole nie maluje (?).. ogolnie braz lubie ale to nie tak
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 15:46   #942
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
wlasnie ich nie na all nie widzialam. probowalam tych kolorokow.. ale ten dziwny braz w ogole nie maluje (?).. ogolnie braz lubie ale to nie tak
znalazlam jedne cienie z hello kitty ja sie glownie maluje samymi brazami wlasnie bede musiala podejsc do inglota spr kolorki i ceny i poszukac na all najwyzej. Ja tez mam pare brazow ktore na oczach sie robia takie ceglaste jakies braz to braz najlepiej czekoladowy albo piaskowe zloto tez ladnie wyglada
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 00:36   #943
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Kosmetyki H&M.

no wlasnie nie widze sensu malowaniem sie cieniem, ktorego w ogole nie widac.. no coz.. kilka musi byc niewypalow w paletce:P
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 13:09   #944
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
no wlasnie nie widze sensu malowaniem sie cieniem, ktorego w ogole nie widac.. no coz.. kilka musi byc niewypalow w paletce:P
zeby tylko nie bylo 90% niewypalow i jeden udany cien bo wtedy to wogole! niektore ladnie wygladaja w paletce ale na powiekach kolorek taki dziwny sie robi!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 04:08   #945
capuccino
z innej bajki
 
Avatar capuccino
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 6 468
Dot.: Kosmetyki H&M.

Mnie wkurzają te drobinki brokatu w tych podwójnych (mam szaro-beżowy z brązem). Jak narazie nie mam ochoty na więcej

__________________
Na wizażu bywam już tylko z sentymentu (za dużo zmian)

*
W moim niebie będę znowu głaskać wszystkie moje pożegnane psy.
*

Wymiankowy listopad (klik!)


capuccino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 12:14   #946
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez capuccino Pokaż wiadomość
Mnie wkurzają te drobinki brokatu w tych podwójnych (mam szaro-beżowy z brązem). Jak narazie nie mam ochoty na więcej
przynajmniej masz takie dobre kolorki
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 03:49   #947
capuccino
z innej bajki
 
Avatar capuccino
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 6 468
Dot.: Kosmetyki H&M.

Jakieś fajne nowości w H&Mach? (oby nie)
__________________
Na wizażu bywam już tylko z sentymentu (za dużo zmian)

*
W moim niebie będę znowu głaskać wszystkie moje pożegnane psy.
*

Wymiankowy listopad (klik!)


capuccino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 11:42   #948
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Kosmetyki H&M.

dawno nie byłam, nie wiem
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 14:19   #949
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

przynajmniej nie ma czym kusic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 16:17   #950
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Mnie dalej korci trójkolorowy grejpfrutowy błyszczyk z letniej serii, ale na razie dzielnie się trzymam, mimo tego, że mam 5% zniżki.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 16:58   #951
Lovelight
Raczkowanie
 
Avatar Lovelight
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 260
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Mnie dalej korci trójkolorowy grejpfrutowy błyszczyk z letniej serii, ale na razie dzielnie się trzymam, mimo tego, że mam 5% zniżki.
wow a za co masz te 5% znizki?
Jakaś akcja czy promocja?
__________________
Lovelight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:01   #952
lemka
Zakorzenienie
 
Avatar lemka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 3 579
Dot.: Kosmetyki H&M.

Byłam wczoraj w H&M i tyle kosmetyków było, że nie nie mogłam się oprzeć i kupiłam sobie brązer, taki duży w złotym pudełku. Naprawdę fajny, szkoda tyko, że wracając do domu upuściłam reklamówkę z pudrem i trochę się w środku uszkodził
__________________
...it's about practice.
lemka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:04   #953
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Mnie dalej korci trójkolorowy grejpfrutowy błyszczyk z letniej serii, ale na razie dzielnie się trzymam, mimo tego, że mam 5% zniżki.
oj to ten blyszczyk to moja milosc ale niestety jeszcze niespelniona i nie wiem czy bedzie spelniona
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:20   #954
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez Lovelight Pokaż wiadomość
wow a za co masz te 5% znizki?
Jakaś akcja czy promocja?
Pracujesz w H&M i nie wiesz?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:39   #955
Lovelight
Raczkowanie
 
Avatar Lovelight
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 260
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Pracujesz w H&M i nie wiesz?

hmm... nigdy o takiej znizce nie slyszalam...
hm nie prowadzi programow lojalnosciowych ani premi za duze zakupy wiec ciekawi mnie co to za znizka o ktorej nie wiem...
__________________
Lovelight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:43   #956
Lovelight
Raczkowanie
 
Avatar Lovelight
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 260
Dot.: Kosmetyki H&M.

ale czekaj czekaj ostatnio na kasie mialam ogloszenie o kozystaniu ze znizki jakiejs z gazety... wiec mozliwe ze to to chyba glamur'e ale nikt z tego u mnie nie kozystal wiec nie wiem ile to jest...
__________________
Lovelight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 00:08   #957
capuccino
z innej bajki
 
Avatar capuccino
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 6 468
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
przynajmniej nie ma czym kusic
__________________
Na wizażu bywam już tylko z sentymentu (za dużo zmian)

*
W moim niebie będę znowu głaskać wszystkie moje pożegnane psy.
*

Wymiankowy listopad (klik!)


capuccino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 11:29   #958
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez Lovelight Pokaż wiadomość
ale czekaj czekaj ostatnio na kasie mialam ogloszenie o kozystaniu ze znizki jakiejs z gazety... wiec mozliwe ze to to chyba glamur'e ale nikt z tego u mnie nie kozystal wiec nie wiem ile to jest...
Tak, to zniżka z torbą z Glamour.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 14:28   #959
niqsia13
Zakorzenienie
 
Avatar niqsia13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 19 869
Dot.: Kosmetyki H&M.

a ile ten blyszczyk kosztuje? i tak poza tym, to ile sie w takim h&m zarabia?
__________________
w towarzystwie
cytują te same fascynujące trzy zdania
a półki domowych bibliotek uginają się
pod ciężarem babskich
czytadeł w różowych okładkach


Boję się ludzi lubiących Paulo Coelho.
niqsia13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 15:10   #960
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez niqsia13 Pokaż wiadomość
a ile ten blyszczyk kosztuje?
9,90 zł.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-12-06 09:30:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:45.