Kosmetyki H&M. - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-11-14, 22:03   #1201
kroptuska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: Kosmetyki H&M.

Witam

Mam pytanko czy ktos sie orientuje po ile w H&M jest bronzing brush puder ??
kroptuska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-14, 22:08   #1202
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Nowe kampanie kosmetyczne.
Fajne są te błyszczyki w dyskotekowych kulach.

Z Hello Kitty są dwa rodzaje tych paletek, niestety kolory jakieś takie nieciekawe.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-14, 22:18   #1203
elizka1987
Zakorzenienie
 
Avatar elizka1987
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 8 263
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Nowe kampanie kosmetyczne.
Fajne są te błyszczyki w dyskotekowych kulach.

Z Hello Kitty są dwa rodzaje tych paletek, niestety kolory jakieś takie nieciekawe.
Jak byłam ostatnio w H&M to była już ta kolekcja, ale chyba nie wszystkie rzeczy. Na pewno kojarzę ten zestaw trzech kremów w tubce, zestaw: błyszczyk i cień w okrągłym pudełeczku, dwie paletki cieni do powiek i to co zakupiłam czyli balsam do ust w owalnym metalowym pudełeczku (d wyboru były różowe i czarne, ja mam różowy, bo mi bardziej zapach podszedł).
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.

elizka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-14, 23:51   #1204
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Kosmetyki H&M.

sliczna kolekcja emememsik dziekuje za fotki!
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 00:06   #1205
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Na zdjęciach nie ma wszystkiego, także warto się rozglądać w sklepie.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 00:20   #1206
anpapi
Zadomowienie
 
Avatar anpapi
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 173
Dot.: Kosmetyki H&M.

i znowu cierpię, że nie ma h&m'u w moim mieście byłby ktoś tak miły i zakupił mi ten balsam do ust w dyskotekowej kuli?:prosi :
anpapi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 12:39   #1207
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Nowe kampanie kosmetyczne.
Fajne są te błyszczyki w dyskotekowych kulach.

Z Hello Kitty są dwa rodzaje tych paletek, niestety kolory jakieś takie nieciekawe.
Ale śliczności Trzeba będzie iść obmacać
BTW. Podobno w CH Bonarka ma być H&M, ciekawe czy kosmetyki też tam będą. Oby
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 19:20   #1208
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Kosmetyki H&M.

paletki z okrągłymi cieniami maja fajn ekolory, niestety tylko z wierzchu bo potem ściera się ta warstewka perłowa :/ A błyszczyki stroboskopki były już rok temu na pewno w wersji srebrnej- wiem bo siostra dostała na urodziny a teraz jej dokupiłyśmy różowy, ale csiiii
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-16, 06:18   #1209
kroptuska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez agusia642 Pokaż wiadomość
uzywałyście tego pudru brązującego w pędzelku? maznęłam się nim w sklepie i bardzo fajne wrażenie na mnie zrobił, a jak na codzień ?
Hey wreszcie ktos sie odezwal po ile ten puder jest bo juz pytalam na tym forum ale nikt mi nie odpowiedzial??? Ja mam te puderki ale kupowane w H&M w Irlandii i pytam bo tu nie moge znalezc w Polsce???? Uzywam na codzien i nie narzekam fajny efekcik i na dekold i polik
kroptuska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 21:15   #1210
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Kosmetyki H&M.

bede polowac na jakas kosmetyczke z nowej kolekcji ..moze ktos z was ma i wklei fotki?
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 21:35   #1211
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
bede polowac na jakas kosmetyczke z nowej kolekcji ..moze ktos z was ma i wklei fotki?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 21:36   #1212
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 22:31   #1213
lilithin
Wtajemniczenie
 
Avatar lilithin
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 534
Dot.: Kosmetyki H&M.

Różowa, zapinana na zatrzask (przedostatnie zdjęcie) jest świetna!
__________________
Blog książkowy
Ostatnia notka:
Stosik
lilithin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 22:37   #1214
anpapi
Zadomowienie
 
Avatar anpapi
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 173
Dot.: Kosmetyki H&M.

też się w niej zakochałam
anpapi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 22:52   #1215
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Kosmetyki H&M.

mam juz taka podobna do 2 i 3 z pierwszego rzedu tylko ze siwa ze zlota Hello Kitty
ta na zatrzask faktycznie super!!
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-19, 19:48   #1216
blueania
Zakorzenienie
 
Avatar blueania
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 378
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez kroptuska Pokaż wiadomość
Witam

Mam pytanko czy ktos sie orientuje po ile w H&M jest bronzing brush puder ??
Chyba po 24,90.Kupilam go niedawno poniewz potrzebowalam czegos na juz,ale trzeba z nim bardzo uwazac lubi robic pomaranczowe placki dlatego duzy pedzel jest niezastapiony.

Skusilam sie tez na te potrojne cienie z najnowszej edycji(perlowy,brazowy i ciemny fiolet),niestety po starciu pierwszej warstwy nie sa juz tak zachwycajace,a ten perlowy ma w sobie za duze drobinki.

Edytowane przez blueania
Czas edycji: 2009-11-19 o 19:51
blueania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-20, 11:26   #1217
eve_malutka
Zadomowienie
 
Avatar eve_malutka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 332
GG do eve_malutka
Dot.: Kosmetyki H&M.

19,90 kosztuje
Ale u mnie w H&M go nie ma ((((
Widział ktoś BRONZER w H&M u siebie ? Bo mi się już kończy ?
eve_malutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-20, 12:31   #1218
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki H&M.

W Galerii Krakowskiej chyba widziałam ostatnio bronzery.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-20, 16:47   #1219
lilithin
Wtajemniczenie
 
Avatar lilithin
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 534
Dot.: Kosmetyki H&M.

A we Wrocławiu gdzie można znaleźć ten bronzer?
__________________
Blog książkowy
Ostatnia notka:
Stosik
lilithin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-20, 17:46   #1220
blueania
Zakorzenienie
 
Avatar blueania
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 378
Dot.: Kosmetyki H&M.

jesli chodzi o ten w zlotym opakowaniu napewno placilam 24,90...ale to w sumie nie wielka roznica
blueania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-21, 16:52   #1221
eve_malutka
Zadomowienie
 
Avatar eve_malutka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 332
GG do eve_malutka
Dot.: Kosmetyki H&M.

Byłam w Krakowskiej i nie ma mojego bronzera
Jutro uderzam do Bonarki może tam będzie
eve_malutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-23, 00:06   #1222
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Kosmetyki H&M.

w koncu nie kupilam kosmetyczki na zatrzask bo bardzo ciezko sie zamykala.
Kupilam za to balsam truskawkowy z dozownikiem w bialej buteleczce z hello kitty
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 23:08   #1223
braworka
Zakorzenienie
 
Avatar braworka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 4 026
Dot.: Kosmetyki H&M.

dobry ten balsam, nie wysusza ust/
__________________
żegnaj Herko

braworka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-02, 19:17   #1224
evak1988
Zadomowienie
 
Avatar evak1988
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: ....
Wiadomości: 1 451
GG do evak1988
Dot.: Kosmetyki H&M.

dziewczyny orientuje się ktoś czy w Forum w Gliwicach sa kosmetyki H&M?
__________________
evak1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 11:20   #1225
lilithin
Wtajemniczenie
 
Avatar lilithin
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 534
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez evak1988 Pokaż wiadomość
dziewczyny orientuje się ktoś czy w Forum w Gliwicach sa kosmetyki H&M?
Z tego, co kojarzę, to nie ma. Chyba, że w ciągu miesiąca coś się zmieniło.
__________________
Blog książkowy
Ostatnia notka:
Stosik
lilithin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 11:42   #1226
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Kosmetyki H&M.

Z tego co ja tez wiem, to nie ma. Niewiem jak w M1 w Zabrzu ? Czy cos?
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 18:32   #1227
lemka
Zakorzenienie
 
Avatar lemka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 3 579
Dot.: Kosmetyki H&M.

Czy któraś z was ma może taki balsam kolorowy w słoiczku, były 3 kolory:
- czerwony
- różowy
- brązowy

To chyba takie koloryzujące cuda.
__________________
...it's about practice.
lemka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 19:33   #1228
melkmeisje
Zakorzenienie
 
Avatar melkmeisje
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 011
GG do melkmeisje
Dot.: Kosmetyki H&M.

LipTint? Ja mam czerwony, bardzo sobie chwalę.
__________________
melkmeisje jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-03, 22:26   #1229
lemka
Zakorzenienie
 
Avatar lemka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 3 579
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez melkmeisje Pokaż wiadomość
LipTint? Ja mam czerwony, bardzo sobie chwalę.
O tak! Właśnie o to mi chodzi. Czy on wysusza usta? Czy one dają intensywny czerwony kolor? Bo ja bym wolałam coś nie tak oczonachalnego.

Najbardziej spodobał mi się róż, ale boję się wyglądu ruskiej lali.

A jak zapach?

Znalazłam, tak właśnie to wygląda: http://www.joliette.be/?p=731&cpage=1
__________________
...it's about practice.

Edytowane przez lemka
Czas edycji: 2009-12-03 o 22:33 Powód: dopisek
lemka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-04, 00:13   #1230
blebleble22
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 950
Dot.: Kosmetyki H&M.

Cytat:
Napisane przez lemka Pokaż wiadomość
O tak! Właśnie o to mi chodzi. Czy on wysusza usta? Czy one dają intensywny czerwony kolor? Bo ja bym wolałam coś nie tak oczonachalnego.

Najbardziej spodobał mi się róż, ale boję się wyglądu ruskiej lali.

A jak zapach?

Znalazłam, tak właśnie to wygląda: http://www.joliette.be/?p=731&cpage=1
Ja mam kolorek Nice 2 know U - to taki bardzo naturalny róż. Dla mnie naprawdę super. Kolor jest widoczny, ale jednocześnie wygląda naturalnie. Mam ciepłą karnację i lekko malinowy pigment ust, zwykle chłodniejsze róże średnio mi pasują, ale ten jest świetny Nie jest nachalny, ale to może kwestia koloru ust? Lekko się błyszczy, dużo dyskretniej niż błyszczyki. Pachnie melonem. Moje usta nawilża dosyć dobrze. Chcę jeszcze kupić fly me to the moon

Edytowane przez blebleble22
Czas edycji: 2009-12-04 o 00:17
blebleble22 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-12-06 09:30:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:52.