Ścinać czy nie ? :) Mycha - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-08, 11:15   #31
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

ślicznie teraz wyglądasz
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 11:42   #32
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
ślicznie teraz wyglądasz



: ehem::e hem::eh em:zgadzam sie:ehe m:
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 12:40   #33
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

podoba mi sie bardzoe ladnie wygladasz
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 14:37   #34
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Ratunku!!! Ścinać czy nie??? :)

Cytat:
Napisane przez wisienka_com Pokaż wiadomość
wklej zdjęcia potem , plissss
juz zostaly wklejone .
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 14:51   #35
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Dot.: Ratunku!!! Ścinać czy nie??? :)

Cytat:
Napisane przez AaniaA Pokaż wiadomość
juz zostaly wklejone .
Tak własnie... to ostatnie zdjęcie już po fakcie
Powoli przyzwyczajam się do nowego odbicia... fajnie jest... takej właśnie zmiany trzeba mi było

Dzięki wielkie za wszystkie opinie
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 15:02   #36
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Ale mialas dlugie wloski,mi szkoda troche bylo by tak duzo scinac.
Ale powiem ci ze slicznie wygladasz w nowej fryzurce
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 15:39   #37
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

heheh pozycz mi tych twoich ucietych wloskow to ja sobie PRZYKLEJE <zapuszczam>
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 16:58   #38
aaliyah
Zakorzenienie
 
Avatar aaliyah
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 5 610
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Bardzo ladnie teraz wygladasz, bardzo kobieco i elegancko. W dlugich tez wygladalas ladnie ale tak bardziej dziewczeco a teraz sexy laska z ciebie.
aaliyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 17:05   #39
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

zmiana na PLUS
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 17:37   #40
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
heheh pozycz mi tych twoich ucietych wloskow to ja sobie PRZYKLEJE <zapuszczam>
Jakieś pół metra przyniosłam do domu na pamiątkę
Śmiesznie to wyglądało jak wychodziłam z salonu z kitką.... w ręce
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 17:43   #41
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez /Mycha/ Pokaż wiadomość
Jakieś pół metra przyniosłam do domu na pamiątkę
Śmiesznie to wyglądało jak wychodziłam z salonu z kitką.... w ręce
To możesz je sprzedać

Bardzo ładnie teraz wyglądasz Ale ja bym je mniej podcięła(mówię tak dlatego,że sama zapuszczam)
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 17:47   #42
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez /Mycha/ Pokaż wiadomość
Jakieś pół metra przyniosłam do domu na pamiątkę
Śmiesznie to wyglądało jak wychodziłam z salonu z kitką.... w ręce
Oj kurcze :P fajnie tak kiedy ja bede miala dlugie wlosy? buuuuuuuuuu:P

a moze wkleisz jeszce jakies inne fotki "PO"?;> ciekawa jestem
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 19:00   #43
Hania/Ziecia
Raczkowanie
 
Avatar Hania/Ziecia
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 39
GG do Hania/Ziecia
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Podoba mi się Teraz rzeczywiście wygladasz doroślej
Hania/Ziecia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 22:09   #44
oaza
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 558
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Wyglądasz doroślej, elegancko i kobieco.
Mi jednak bardziej podobalaś się w długich, teraz masz taka pospolitą fryzurę, wtedy wygladalaś orginalnie, gdybym Cie zobaczyła teraz na ulicy , minełabym Cie ,a wtedyze rzuciłabys się w oczy, ale to jest tylko moje zdanie.
Nie zrozum mnie zle w obu fryzurach Ci do twarzy ale ja wolę dłudie, rozumiem też co znaczy chęc zmiany, sama wyhodowałam spore włosy i to tylko po to by w nastepnym tygodniu ściac.
oaza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 23:01   #45
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
a moze wkleisz jeszce jakies inne fotki "PO"?;> ciekawa jestem
Specjalnie dla Ciebie NoLQa
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg obraz 069.jpg (11,2 KB, 216 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg obraz 084.jpg (10,8 KB, 175 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg obraz 095.jpg (11,5 KB, 214 załadowań)
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 23:07   #46
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Talking Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

@ oaza
Wiem, ze długie włosy przyciągają uwagę, jednak chęć zmiany była silniejsza Dlatego się zdecydowałam...
I nie chciałam już wyglądać jak nastolatka bo mimo wyglądu... już nią nie jestem Więc cieszę się, jeśli mówicie, ze wydoroślałam dzięki tej fryzurze
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-08, 23:52   #47
kkasiaaa
Zadomowienie
 
Avatar kkasiaaa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 697
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez /Mycha/ Pokaż wiadomość
Heja!!! Ufff.... to był dzień pełen wrażeń
Przez 22 lata nie ścinałam włosów aż do dzisiaj
Jestem zadowolona, chociaż pewnie będę się musiała przyzwyczaić do nowego odbicia w lustrze no i zredukować odruch odgarniania włosów z pleców (już ich tam nie ma )
Większość znajomych mówi, że jest lepiej.... a Wy ... co myślicie????
Super !! naprawdę ładnie wyglądasz ,od razu poważniej , dobra decyzja !!
__________________
Kasia z dziećmi :
Julia 11 lat
Oliwia 7 lat
Lena 5 lat
kkasiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 12:58   #48
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Sa booooskie te twoje nowe wloski

Zapisuje sobie fotki na kompie, mam nadzieje, ze moge??

Kiedys moze bede miala wystarczajaco dlugie wlosy by zrobic sobie taka fryzurke

No i dzieki, za fotki DLA MNIE
Pozdrawiam
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 14:17   #49
anniaa
 
Avatar anniaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 13 686
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

teraz wyglasz bardziej dojrzalej i wydaje mi się że lepiej wyglądasz w krótszych
__________________

Nigdy nie zmienisz swojego życia dopóki nie zmienisz czegoś, co codziennie robisz..

anniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 14:42   #50
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Wyglądasz slicznie Od razu dojrzalej czyli zmiana na plus, chociaż tamte włoski też był cudowne, chciałabym mieć takie
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 18:37   #51
olcia_mdc
Raczkowanie
 
Avatar olcia_mdc
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 103
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

hmm..
slicznie wygladasz w krotszych wlosach..!

jednak..
ja nie moge byc teraz za bardzo opbioektywna..
bo marze o wlosach takiej dlugosci jakiej mialas na poczatku..;P

jednak moje marzenia jakos chyba sie nie spelnia..
bo nie moge sie powstrzymac..
od obcinania wlosow..:P:P
olcia_mdc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 19:03   #52
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Dzięki, dzięki, dzięki za wszystkie opinie


NoLQa, Kachulec i wszystkie wizażanki, które zapuszczają swoje włoski - życzę powodzenia

Cytat:
Napisane przez Kachulec Pokaż wiadomość
To możesz je sprzedać
Mogę, tylko nie wiem gdzie?? Jakoś nie znalazłam salonu, gdzie przyjmują włoski. Fryzjerka, którą wybrałam na cięcie powiedziała, że w moim mieście chyba raczej nie można ich sprzedać
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 19:37   #53
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Mycha taaa przyda mi sie powodzenie
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 21:36   #54
Martek88
Zadomowienie
 
Avatar Martek88
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 701
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

bardzo fajnie teraz wygladasz masz ladne wlosy (zazdroszcze) ale w tych dlugich wygladalas tak "dziecieco' ta fryzurka sprawia, ze wygladasz dojrzalej
Martek88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-24, 19:02   #55
sthavana89
Raczkowanie
 
Avatar sthavana89
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 136
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Mialas cudowne dlugie włoski, ale teraz wygladasz jeszcze sliczniej dobry wybor !!!
__________________
*Boże wybacz, ale ja naprawdę miękne... dlaczego tylko pozory sa tak piękne...??*
sthavana89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-08, 15:00   #56
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Minął pierwszy miesiąc w nowej fryzurce.... moje długaśne włosy były fajne...ale nie żałuję... cieszę się, że ściełam...

Dzięki jeszcze raz za wszystkie wypowiedzi
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 14:37   #57
xyoko
Zakorzenienie
 
Avatar xyoko
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 281
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Dopiero teraz przejrzałam Twój wątek i muszę powiedzieć, że zmiana na duuży plus. Zdecydowanie bardziej kobieco i dojrzalej Pozdrawiam
xyoko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 21:54   #58
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Cytat:
Napisane przez xyoko Pokaż wiadomość
Dopiero teraz przejrzałam Twój wątek i muszę powiedzieć, że zmiana na duuży plus. Zdecydowanie bardziej kobieco i dojrzalej Pozdrawiam
Zgadzam sie
Po zobaczeniu tych pierwszych zdjec nigdy bym nie powiedziala, ze masz 22 lata - co prawda zdjecia male, ale do 18 max. bym Ci dala. Teraz ta nowa fryzura uczynila Twoj wyglad powazniejszym.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 12:11   #59
/Mycha/
Raczkowanie
 
Avatar /Mycha/
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 277
xyoko, gaga87... dziękuję za miłe słowa

Niby poważniej wyglądam, a i tak mi dowód w pubach sprawdzają hihihihi

Teraz zastanawiam się nad kolejnym krokiem.... czyli nad tym czy zrobić baleyage???

Jak myślicie?? Pasowałoby mi to??

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2007-01-14 o 12:31 Powód: post pod postem
/Mycha/ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-20, 02:44   #60
aniolekbraz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Coventry / United Kingdom
Wiadomości: 34
Dot.: Ścinać czy nie ? :) Mycha

Super wygladasz po scięciu włosów. Zdecydowanie bardziej pasują Tobie krótkie włosy. Akurat takie jak masz a nawet krótsze (gdzieś do uszu). Dużo poważniej teraz wyglądasz A co do baleyage to ja jestem zdecydowanie na tak. A wiec jak zmiany to zmiany. Trzymam kciuki
aniolekbraz jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:40.