mocne makijaże - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-30, 18:13   #31
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez lalinkaaa Pokaż wiadomość
te makijaze typu smoky eyes sa rewelacyjne, zwlaszcza na impreze typu sylwester....tylko kurcze jak tu je zrobic?
Cytat:
Napisane przez Luiza15 Pokaż wiadomość
Noo tez bym chciala to wiedziec Dlatego dziewczyny ( te doswiadczone) pomozcie albo pokazcie cos swojego.
Dziewczyny, przydymiony makijaż to jeden z prostszych do wykonania-przynajmniej moim zdaniem. Niewiele nakładów wymaga, a wygląda efektownie na powiekach.

Spróbujcie się pobawić trochę.
[w ramach cwiczeń polecam]Weźcie sobie jakikolwiek cień i pomalujcie nim powieki ponad załamanie. Później wziąć pędzelek, albo czystą pacynkę i rozmazac tę granicę cienia, aby powstała taka właśnie mgiełka. Można też rozmazać cień paluchem, ale dla mało wprawionych to moze być trochę kłopotliwe i można się ubrudzić...
Możecie patrzeć na zdjęcie jakiejś babki (podgląd) z przydymionymi oczami i po 2-3 razach na pewno wam wyjdzie.
PÓźniej wytuszować rzęsy, podogrywać jakieś niedociągniecia-typ obsypany cień, czy przymatowić buzię, uczesać brwi, pomalowac usta i makijaż gotowy.
Prawda, że łatwe?
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 18:24   #32
jagodka 1234
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 5
Dot.: mocne makijaże

mam problem ,kurde maluje sie juz 10 lat i to mocno,nie wyobrazam sobie zebym mogla sie malowac delikatnie bo czuje sie jak wyplowiala kura.jedni mowia ladnie ci w mocnym makijazu drudzy ze nie ladnie,juz sama niewiem co robic!!!!mam duze oczy maluje sie w stylu lat 60 tych.na dodatek jestem modelka i fotografowie chca mnie rowniez miec niepomalowana,nie wyobrazam sobie tego,wiem ze brzydko wygladam bez makijazu co mam robic????????????
jagodka 1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 22:22   #33
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: mocne makijaże

Fajnie by jeszcze wyglądał na taki smoky eyes przysypany lekko czarnym brokacikiem żeby się miejscami połyskiwał. Uwielbiam brokacik
PatkaM84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 00:20   #34
mylady21
Wtajemniczenie
 
Avatar mylady21
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 312
Dot.: mocne makijaże

jest o tym caaały wątek prosze poszukać
__________________
Im dalej w las, tym więcej drzew.
mylady21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 10:09   #35
lilka18
Raczkowanie
 
Avatar lilka18
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 166
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez jagodka 1234 Pokaż wiadomość
mam problem ,kurde maluje sie juz 10 lat i to mocno,nie wyobrazam sobie zebym mogla sie malowac delikatnie bo czuje sie jak wyplowiala kura.jedni mowia ladnie ci w mocnym makijazu drudzy ze nie ladnie,juz sama niewiem co robic!!!!mam duze oczy maluje sie w stylu lat 60 tych.na dodatek jestem modelka i fotografowie chca mnie rowniez miec niepomalowana,nie wyobrazam sobie tego,wiem ze brzydko wygladam bez makijazu co mam robic????????????
Ja mam tak samo (oprucz tej modelki ) tez czuję się łyso bez mocnego makijażu! Ja bym ci proponowała zrobic delikatną kreske eyelinerem mocno wytuszować rzęsy dobrym tuszem a jeżeli kompletnie bez makijażu..hmm ja osobiscie nie wyjde na ulice bez zpomalowanych rzęs ale jak taka wola fotografów to chyba nie masz wyjścia skoro jesteś modelką musisz być ładna, a ładnemu nawet bez makijażu dobrze!!Przyzwyczaiłaś się do mocnego wiec czujesz się źle, bez napewno dobrze też wyglądasz!

a tu zdjęcie dziewczynostatnia ma ciekawy makijaż aczkolwiek nie wiem czy miałabym na tyle odwagi żeby w takim wyjść
girls_aloud_1600x1200.jpg
__________________
Tęsknota za ukochaną osoba jest najgorszą torturą!

Odliczam dni!
Jest bliżej niż dalej!

Edytowane przez lilka18
Czas edycji: 2006-12-01 o 10:32
lilka18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 13:36   #36
mylady21
Wtajemniczenie
 
Avatar mylady21
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 312
Dot.: mocne makijaże

modelka robi to za co jej płacą
__________________
Im dalej w las, tym więcej drzew.
mylady21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 14:42   #37
jagodka 1234
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 5
Dot.: mocne makijaże

skoro jestem modelka to wiem co sie z tym wiaze,wiem ze musze robic tak aby wszystkim pasowalo ale ja nie moge sie z tym pogodzic zeby sie nie pomalowac bo cala moja ozoba sa moje oczy i wiem ze wszyscy sa zachwyceni moimi oczami,rownie dobrze wygladaja bez makijazu ale tylko same.ogolnie z cala twarza zle to wyglada wiec chyba sie rozrycze jak mi beda foty robic ,msakra moim zdaniem,co robic?
jagodka 1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 16:08   #38
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: mocne makijaże

Ja może podam linki do paru " Step by step" zrobionych przez nasze Kochane Wizażanki :
Przydymiony grafit- krok po kroku, dwie wersje
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...krok+po+kroku&
Step by Step *Subtelny smoke*
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...krok+po+kroku&
Step by Step *Dymnie i mrocznie*
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...light=step+by&
Krok po kroku- MISS UNIVERSE
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...krok+po+kroku&
maybe sexy make-up.. step by step
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...krok+po+kroku&
Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 18:23   #39
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez jagodka 1234 Pokaż wiadomość
skoro jestem modelka to wiem co sie z tym wiaze,wiem ze musze robic tak aby wszystkim pasowalo ale ja nie moge sie z tym pogodzic zeby sie nie pomalowac bo cala moja ozoba sa moje oczy i wiem ze wszyscy sa zachwyceni moimi oczami,rownie dobrze wygladaja bez makijazu ale tylko same.ogolnie z cala twarza zle to wyglada wiec chyba sie rozrycze jak mi beda foty robic ,msakra moim zdaniem,co robic?

Myślę że raczej nie masz się co przejmować, przecież to normalne że do jednej sesji malują cię bardziej a w innej wyglądasz naturlanie. Przyjrzyj się polskim modelkom które mają sesję zagraniczne - zazwyczaj wyglądają jak nie umalowane. Nie jest to żadna masakra a jedynie cała koncepcja aby wszystko do siebie pasowało. Zawsze możesz spróbować - jak źle wyjdą to przecież nie będą zaakceptowane. Napewno wszystko będzie ok
PatkaM84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 18:28   #40
Luiza15
Raczkowanie
 
Avatar Luiza15
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 246
GG do Luiza15
Dot.: mocne makijaże

Del, dzieki juz troche jasniej to widze
__________________
Be StRoNg, StAnD Up, MaKe A dIFfEReNcE
Luiza15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 18:45   #41
jo@śka
Rozeznanie
 
Avatar jo@śka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: beskidzki groń
Wiadomości: 684
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez Luiza15 Pokaż wiadomość
Nigdy wczesniej jeszcze nie kupowałam kosmetykow z tej firmy APC, a na stronce cienie wygladaja dosc ciekawie, brokatowe tez. Mogłabys zamiescic jak wyglada ten granat na powiece?
Niestety mam problem z komputerem i nie moge ściągnąć zdjęć, ale o APC jest cały wątek i tam z pewnością są zdjęcia.
jo@śka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:46   #42
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: mocne makijaże

Jeszcze warto zajrzeć na te linki
Jennifer Lopez by SmileOfAngel
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=138232&
obiecany krok po kroku Anarchii hyh
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...krok+po+kroku&
Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 21:57   #43
jagodka 1234
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 5
Dot.: mocne makijaże

dziekuje za pocieszenie,niespodziewal am sie ze na tym forum sa takie fajowe dziewczyny.zerknelam na te linki i ja sie maluje bardzo podobnie.a moze macie jakies nowosci z mocniejszych makjazy,,jestem jasniutka blodyneczka z niebieskimi oczkami.,sniada cera.
aaaa,i jeszcze drugi mam problem,uzywam korektora do sincy pod oczami ,w sumie ich niemam ale nieraz uzywam korektora ,pozniej klade nato podklad i sypki puder, za godzine potym makijazu robia mi zmarchy pod oczami jakbym miala 60 lat.czy to wina korektora?czy zaduzo kitu laduje?
jagodka 1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 22:06   #44
jagodka 1234
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 5
Dot.: mocne makijaże

aha i jeszcze jedno...chialabym sobie zakupic caka palete cieni,po rozsadnej cenie a dobre.moze macie namiary gdzie takie cienie mozna zakupic,najbardziej mi chodzi o cienie do sesji fotogrficznych,moze jakis link na allegro?cena rozsadna do 100 zl,w totolotka nie wygralam jeszcze
jagodka 1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-04, 21:33   #45
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: mocne makijaże

Fajne palety z cieniami kupisz na allegro firmy ruby rose. Wpisz w wyszukiwarkę "ruby rose" a pojawi cię się kilka stron kosmetyków cienie mają bardzo fajne bo moja kumpela ma jedną paletkę i zawsze super ma oczka pomalowane. Masz do wyboru matowe, z brokatem, satynowe - przeróżne, a co najważniejsze to tanie
PatkaM84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-04, 21:49   #46
kaczorka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 2 375
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez PatkaM84 Pokaż wiadomość
Fajne palety z cieniami kupisz na allegro firmy ruby rose. Wpisz w wyszukiwarkę "ruby rose" a pojawi cię się kilka stron kosmetyków cienie mają bardzo fajne bo moja kumpela ma jedną paletkę i zawsze super ma oczka pomalowane. Masz do wyboru matowe, z brokatem, satynowe - przeróżne, a co najważniejsze to tanie
zgadzam się z Tobą w zupełności cienie są naprawde fajne i niedrogie wystarczy dokupić sobie jeszcze baze pod cienie i jest super, bo bez tego cienie troche kiepsko się trzymają przynajmneij na moich oczach. Cienie z Ruby Rose można tez kupic na bazarch, rynku wtedy odchodzi koszt przesyłki
kaczorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-04, 21:57   #47
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: mocne makijaże

mi jakos chyba nie pausja jakos tak moje oczy zawsze sie robioa male :/
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-07, 10:23   #48
Elfik333
Zadomowienie
 
Avatar Elfik333
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 067
Wyślij wiadomość przez ICQ do Elfik333 GG do Elfik333 Send a message via Skype™ to Elfik333
Dot.: mocne makijaże

Witam dziwczyny z mocnym makijażem !
Ja też nie umiem funkcjonowac bez ciemnego makijażu.
Szukam czerni bez brokatu.
A jednocześnie żeby dobrze się trzymał.
Nie używam żadnych podkładów tylko nivea visage young beautifle skin i później lece z kredką, cieniem i tuszem > oczywiście wszystko black.
Ostatnio moje cienie nie trzymają się najlepiej :/
Kupiłam wczoraj firmy rimmel ale nie są idealnie czarne.
Miałam tez meybelline ale z brokatem :/
I inglota ale tez nie trzymały się zbyt długo.
Może macie jakieś bardzo czarne bez połysku cienie godne polecenia?
Pozdrawiam.
__________________
"The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth".
by House M.D.
Elfik333 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 14:25   #49
Gothic_Daisy
Zakorzenienie
 
Avatar Gothic_Daisy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 8 476
Dot.: mocne makijaże

Co do czarnych cieni bez połysku to na razie moim faworytem jest czarny z paletki Guerlain Nuit des Temps. Czarny bez brokatu
__________________
Gothic_Daisy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 14:49   #50
Krówka-Toffi
Raczkowanie
 
Avatar Krówka-Toffi
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 151
Dot.: mocne makijaże

Osobiscie uwielbiam makijaze w typie "smoky eyes". Oczywiscie trzeba uwazac, gdyz taki makijaz ladnie wyglada glownie na wieczor, ale ja robie sobie taki praktycznie codziennie tyle, ze robie to bardzo delikatnie. Mam duze, piwne oczy, wiec mysle, ze w takim jest mi najlepiej.
Krówka-Toffi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 22:06   #51
Elfik333
Zadomowienie
 
Avatar Elfik333
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 067
Wyślij wiadomość przez ICQ do Elfik333 GG do Elfik333 Send a message via Skype™ to Elfik333
Dot.: mocne makijaże

Cytat:
Napisane przez Gothic_Daisy Pokaż wiadomość
Co do czarnych cieni bez połysku to na razie moim faworytem jest czarny z paletki Guerlain Nuit des Temps. Czarny bez brokatu
Dzięki . Tych jeszcze nie miałam. Mam nadzieje ze je niedługo dopadnę
__________________
"The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth".
by House M.D.
Elfik333 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 22:34   #52
Gothic_Daisy
Zakorzenienie
 
Avatar Gothic_Daisy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 8 476
Dot.: mocne makijaże

Ale jeszcze Anahstasia w innym wątku mi przypomniała o innym czarnym cieniu - marki Collistar
Ja go macałam tylko w pefumerii, ale pamiętam że był bardzo smolisty
__________________
Gothic_Daisy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-30, 19:10   #53
Elfik333
Zadomowienie
 
Avatar Elfik333
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 067
Wyślij wiadomość przez ICQ do Elfik333 GG do Elfik333 Send a message via Skype™ to Elfik333
Dot.: mocne makijaże

ja poszukuję takiego kruczoczarnego i żeby długo się na powiece trzymał.
Miałam już z rimmel-a, inglot-a a teraz używam vipery.
Ciężko jest znaleźć odpowiedni odcień mnie chodzi o bardzo głęboką czerń a te niektóre są jakieś bardziej szare.
Miałam jeszcze z meybelline ale niestety z brokatem sama nie wiem czemu się na niego połasiłam. Też nic specjalnego niestety.
__________________
"The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth".
by House M.D.
Elfik333 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:15.