trądzik - prosze o pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2002-07-28, 16:04   #1
guest
Zakorzenienie

trądzik - prosze o pomoc

Od ok 2 tygodni uzywam masci przeciwtrądzikowej aknefug w połączeniu z efaklarem k mam wrazenie ze moja cera sie pogarsza całą twarz mam wysypana jestem załamana jestem juz prawie zdecydowana odstawic aknefug czy ktoras z was uzywałą tej masci??? czy warto byc wytrwałym w jej stosowaniu ??? sa jakies efekty???
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 16:43   #2
zlosliwiec
Gość

Re: trądzik - prosze o pomoc

wprawdzie jestem totalnym laikiem... bom facet [img]icons/icon7.gif[/img]

ale...

Acnefug, o ile mnie pamięć nie boli wysusza skórę, całkiem agresywnie. Effaclar K natomiast zawiera kwasy złuszczające (pamiętam z artykułów Basi Kwiatkowskiej).

W sumie dla mnie to logiczne, że stan cery się pogarsza. Regularnie przesuszana i łuszczona... Brzmi makabrycznie. [img]icons/icon32.gif[/img] [img]icons/kill.gif[/img] Polecił Ci to lekarz, czy znajoma?

[img]icons/icon35.gif[/img]
  Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 16:50   #3
guest
Zakorzenienie

Dermatolog polecil mi stosowanie aknefugu z efaklarem k skora jest wysuszona oka sa przeciez kremy nawilzajace łagodzące podraznienia ale aaaaaaaa mi przybywa pryszczy!!!!
Stary 2002-07-28, 16:58   #4
jostine
Raczkowanie

Slyszalam na forum, ze Effaklar K "wypycha" pryszcze na zewnątrz. Może coś w tym jest. Przez jakiś czas będziesz miała ich więcej, a potem już mniej.
jostine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 19:33   #5
Beata
Przyjaciółka Wizażu