trądzik - prosze o pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-07-28, 16:04   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

trądzik - prosze o pomoc


Od ok 2 tygodni uzywam masci przeciwtrądzikowej aknefug w połączeniu z efaklarem k mam wrazenie ze moja cera sie pogarsza całą twarz mam wysypana jestem załamana jestem juz prawie zdecydowana odstawic aknefug czy ktoras z was uzywałą tej masci??? czy warto byc wytrwałym w jej stosowaniu ??? sa jakies efekty???
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 16:43   #2
zlosliwiec
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: trądzik - prosze o pomoc

wprawdzie jestem totalnym laikiem... bom facet [img]icons/icon7.gif[/img]

ale...

Acnefug, o ile mnie pamięć nie boli wysusza skórę, całkiem agresywnie. Effaclar K natomiast zawiera kwasy złuszczające (pamiętam z artykułów Basi Kwiatkowskiej).

W sumie dla mnie to logiczne, że stan cery się pogarsza. Regularnie przesuszana i łuszczona... Brzmi makabrycznie. [img]icons/icon32.gif[/img] [img]icons/kill.gif[/img] Polecił Ci to lekarz, czy znajoma?

[img]icons/icon35.gif[/img]
  Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 16:50   #3
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

Dermatolog polecil mi stosowanie aknefugu z efaklarem k skora jest wysuszona oka sa przeciez kremy nawilzajace łagodzące podraznienia ale aaaaaaaa mi przybywa pryszczy!!!!
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 16:58   #4
jostine
Raczkowanie
 
Avatar jostine
 
Zarejestrowany: 2002-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 287
Re: trądzik - prosze o pomoc

Slyszalam na forum, ze Effaklar K "wypycha" pryszcze na zewnątrz. Może coś w tym jest. Przez jakiś czas będziesz miała ich więcej, a potem już mniej.
jostine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-07-28, 19:33   #5
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 115
Re: trądzik - prosze o pomoc

O! Zło! Jak widzę Ty niedługo staniesz się ekspertem w dziedzinie kosmetyki! Mam podbne zdanie jak Ty. Uważam ,że te dwa preparaty stosowane jednocześnie zbyt mocno wysuszają cerę - skóra broni się przed takim wysuszaniem i gruczoły łojowe zamiast się uspokoić pracują ze wzmożoną aktywnością.Kuracja przeciw trądzikowi musi być kompleksowa ale nie jednostronna (powinny być zalecane preparaty do wewnętrznego stosowania, do zewnętrznego , cynk, witaminy, zabiegi higieniczne muszą być regularne ale delikatne).
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568

www.ocean-urody.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-07, 18:07   #6
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

Polecam dobrego dermatologa i Roaccutane. To najlepsze i nadroższe co może być. W moim przypadku było już za późno i mam blizny, ale poza tym jest super. Po PARU DNIACH była już duża poprawa. Po miesiącu czułem się wyleczony... Same plusy. Polecam. Uwaga - tylko cięzkie przypadki...
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-09, 16:54   #7
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

witam
od dawna zastanawiam się czy nie kupić Effaklara K.
Dermatolog przepisała mi do smarowania twarzy Isotrex. zastanawiam się czy używany z Effaklarem nie podrażni mi cery. dodam, że do mycia używam Effaklaru i mam 14 lat.
pzd.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-16, 15:53   #8
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

MOj drogi niezdajesz sobie jednak sprawy ze ten Ywoj cudowny antybiotyk zjada polowe Twojej watroby...nie wiem czy warto na stare lata brac inne prochy aby Twoja watrobka mogla cokolwiek funkcjonowac...
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-16, 21:16   #9
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

Jeśli masz na myśli Roaccutane, to gwoli ścisłości: to nie antybiotyk. Owszem, jest to silnie działający lek, nie pozbawiony działań niepożądanych, ale każdy, kto zdecyduje się na terapię tym srodkiem, jest o tym uprzedzony i świadomy plusów i minusów.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-19, 15:22   #10
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

Effaclaru K nie powinno się używać latem, tylko jesienią, zimą lalbo wczesną wiosną, keidy jest najmniejsze nasłonecznienie, ponieważ składniki w tym kremie wchodzą w interakcję z promieniami słonecznymi. Na twarzy pojawiają się różne dziwne rzeczy, krosty , przebarwienia itp.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-19, 15:22   #11
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: trądzik - prosze o pomoc

Effaclaru K nie powinno się używać latem, tylko jesienią, zimą lalbo wczesną wiosną, keidy jest najmniejsze nasłonecznienie, ponieważ składniki w tym kremie wchodzą w interakcję z promieniami słonecznymi. Na twarzy pojawiają się różne dziwne rzeczy, krosty , przebarwienia itp.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:33.